Musiikin synkronointi kännykkään Windows Media Playerillä

Clark Kent

Mikäli haluaa käyttää Windows Media Playeriä musiikin synkronointi kännykkään niin ensin kannattaa laittaa Windows Media Playerin asetukset kuntoon eli :

1. Windows Media Player ja siellä Työkalut
2. Musiikin kopiointi välilehti ja siellä Kopiointi asetukset
3. Kopiointi asetukset ja siellä muuta Muoto = MP3 (Windows oletus on muistaakseni wma = Windows
Media Application)
4. Muut asetukset sitten oman maun mukaan. Äänen laatu minulla pienin mahdollinen (mahtuu enemmän
kännykkään)

Sitten PC:n CD soittimeen ja kopionti alkaa mp3 muotoon automaattisesti mikäli olet asetuksissa niin laittanut. Mutta jos ei ala niin sitten Media Playerin Kopiointi-välilehdelle ja käynnistä kopionti sieltä manuaalisesti.

Internetti on hyvä olla päällä sillä Media Player hakee netistä albumin nimen, kuvan ja ja kappaleiden tiedot automaattisesti.

MP3 musiikin vienti Media Playerillä kännykkään. Kännykkä usb-johdolla kiinni pc :eehen ja Media Player käyntiin.

1. Media Player ja siellä synkronointi välilehti
2. Synkronointi välilehdellä näkyy Musiikikirjaston mp3 ja kännykän mp3 CD :eet. Valitse Musiikikirjasto.
3. Välilehdellä näkyy myös kännykän mallinumero ja sen alapuolella Sykronointialue johon sitten raahaat
joko yksittäisen biisin tai koko cd :een ja sitten painat alhaalla olevaa nappi Aloita synkronointi.

Se miten valitset raahattavat Musiikkikirjastosta ( Viimeisimmät lisäykset, Esitäjät, Albumit jne) on sitten oman maun mukaan.

Mikäli käytät musiikin synkronointiin Nokia Ovi Suitea ja sinulla on ongelmia usb-liitännän kanssa niin siitä on olemassa tällainen ratkaisuohje :

Nokia Ovi Suite usb vika Vista ja Windows 7
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9261116

1

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikaista apua?

mulla on sellainen ongelma, ettei puhelin näy ollenkaan tuolla media playerissa, eikä synkronointikohdassa. Ei siis periaatteessa ole minne raahata nuo kappaleet. Jostain kumman syystä media player ei enää tunnista puhelintani tai mitään muutakaan laitetta, vaikka aiemmin olen ihan hyvin pystynyt siirtämään tiedostoja puhelimeenkin... Missähän vika`?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16