EILEN LIITYTTIIN KOKO

rälläkkä soi

Osasto meidän työpaikalta persuihin, 31 ihmistä, kaikki oli puolesta kun äänestettiin liittymisestä.

17

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutos tullut
      • Timon pyhä pieru

        on niiiiiin iiiiiihana! Kyllä sen vuoksi liittyy vaikka mihin, eiks´jeh?


      • Pietu, lopeta.
        Timon pyhä pieru kirjoitti:

        on niiiiiin iiiiiihana! Kyllä sen vuoksi liittyy vaikka mihin, eiks´jeh?

        Pietu, lopeta.


    • Ex-Persu

      Kannatatteko siis Soinin mielipiteitä joiden mukaan ehkäisyä ei saa käyttää, naispappeus tulisi kieltää, kouluihin tulee saada kristillistä kasvatusta, homoseksuaalisuus on paholaisenpalvontaa ja siviilipalvelukseen menijät ovat vätyksiä joista todennäköisesti tulee työttomiä kielentutkijoita?

      • ÄLÄ SEKOILE TÄÄLLÄ


    • mahtoi olla kyseessä

      kerroppa, niin tarkistetaan asia. Ihan turhaa kuvitelmaa ja fantasiointia että kaikki duunarit jättäisivät demarit ja liittyisi hölöpölö jengiin, eli persuihin.

      • soiniWätysten

        juttuja. Heidän mukaansahan Soini on jo ministerikin, kymmenien muiden virkojen lisäksi.
        Punamedia on tänäänkin liponut Soinin persettä huippukiimaisessa hurmiossa. Vastaavaa henkilöpalvontaa on viimeksi nähty Stalinin Neuvostoliitossa? Älytöntä.


      • Jako,äen pullon-

        kerääjät Oy ( Oy tulee alkosta)
        kaikki ostarin 31 "alan miestä" päätti liityä peruSSuomalaisiin, on ainoa puolue joka viinaveron nostoa vastustaa ( tai ainakin osaston uusi pj. Arska näin informoi )
        uuden osaston pj. toivoo, että SUURI JOHTAJA Timo tulisi paikalle kokoukseen, heti ostarin takana, ennen koulua olevaan metsikköön ja pitäisi polittisen tilannekatsauksen ja osasto toivoo, että Timo toisi mukanaan jonku reterikin tasoisen esiintyjän
        kaikki 30 on tällä hetkellä sammunut mutta minä sihteeri Inkeri Perätuuppari valvon


      • Timo tietää että
        Jako,äen pullon- kirjoitti:

        kerääjät Oy ( Oy tulee alkosta)
        kaikki ostarin 31 "alan miestä" päätti liityä peruSSuomalaisiin, on ainoa puolue joka viinaveron nostoa vastustaa ( tai ainakin osaston uusi pj. Arska näin informoi )
        uuden osaston pj. toivoo, että SUURI JOHTAJA Timo tulisi paikalle kokoukseen, heti ostarin takana, ennen koulua olevaan metsikköön ja pitäisi polittisen tilannekatsauksen ja osasto toivoo, että Timo toisi mukanaan jonku reterikin tasoisen esiintyjän
        kaikki 30 on tällä hetkellä sammunut mutta minä sihteeri Inkeri Perätuuppari valvon

        jää jalkoihin, heti ensi metreillä. Timohan ei itse osaa mitään, ei edes noita sutkautuksiaan. Siksi Timo suuri ei koskaan uskalla tarttua selkeään väittelyyn oikeista asioista, joissa käytetään
        A) Oikeita termejä
        B) keskustellaan sellaisten asioiden todellisista hoidoista, joihin kuitenkin Timo il suuri aina valheensa perustaa.
        C) Timo pystyy nuo sutkautuksensa, edes välttävästi perustelemaan.


    • Paavi ei puhuttele

      Persut vastusti aikoinaan kokoomuksen rinnalla yt-lain muutosta. Miksiköhän? Onneksi järjestäytyneitä duunareita ja ammattiliittoja on vielä, ettei tälläinen porvareiden vyörytys mene vielä läpi. Puolustettavaa riittää. No, täähän oli ihan feikkiavaus.

      • pohjalaasittain

        olemme keskisuuren lihakarjatilan omistajat pohjanmaalta ja mekin liityttiin perus-suomalaisiin, joku voi ihmetellä että miksi hylkäsimme keskustan? niin miksiköhän juu? se menee vaan sillälailla että keskusta hylkäsi meidät. Keskusta ei ole enää vuosiin kuunnellut maaseudun väestöä. Meille loppujen lopuksi valinta persuihin oli yllättävänkin helppo. Kun ajatteli asiaa järkisyillä.


      • Raimo K,,,
        pohjalaasittain kirjoitti:

        olemme keskisuuren lihakarjatilan omistajat pohjanmaalta ja mekin liityttiin perus-suomalaisiin, joku voi ihmetellä että miksi hylkäsimme keskustan? niin miksiköhän juu? se menee vaan sillälailla että keskusta hylkäsi meidät. Keskusta ei ole enää vuosiin kuunnellut maaseudun väestöä. Meille loppujen lopuksi valinta persuihin oli yllättävänkin helppo. Kun ajatteli asiaa järkisyillä.

        vihaavat maaseutua. Soini on esittänyt jopa perinteisten maaseuduntukiaisten lopettamista. Ojasta allikkoon hyppää Soinin kelkkaan siirtyneet maajussit.


      • stefan kurppa
        Raimo K,,, kirjoitti:

        vihaavat maaseutua. Soini on esittänyt jopa perinteisten maaseuduntukiaisten lopettamista. Ojasta allikkoon hyppää Soinin kelkkaan siirtyneet maajussit.

        Minkä helvetin perinteisten maaseututukien ? 100 000 maataloudessa työskenteleviän työpanosta tuetaan lähes kolmella miljardilla eurolla vuosittain. Maanviljelyksen osuus bruttokansantuotteesta on yksi prosentti. Ja veronmaksaja maksaa. Puhutaan kotimaisen ruoan puolesta. Juusto on kuin kumia, tomaatit mauttomia, leivät muovipussiin pakattuna säilyvät kaksi viikkoa ja liha hukutetaan marinadiin. Suomessa muuten ruoan hinta on euroopan kolmanneksi korkein. Miten Ruotsissa ruoka voi olla halvempaa ?


      • Perussuomalainen!
        stefan kurppa kirjoitti:

        Minkä helvetin perinteisten maaseututukien ? 100 000 maataloudessa työskenteleviän työpanosta tuetaan lähes kolmella miljardilla eurolla vuosittain. Maanviljelyksen osuus bruttokansantuotteesta on yksi prosentti. Ja veronmaksaja maksaa. Puhutaan kotimaisen ruoan puolesta. Juusto on kuin kumia, tomaatit mauttomia, leivät muovipussiin pakattuna säilyvät kaksi viikkoa ja liha hukutetaan marinadiin. Suomessa muuten ruoan hinta on euroopan kolmanneksi korkein. Miten Ruotsissa ruoka voi olla halvempaa ?

        Kiitokset liittymisestä! Ottakaa yhteyttä piirijärjestöön, niin saadaan lisää jäseniä sinnekin. Muistakaa myös kertoa ammattiliittoon, mihin puolueeseen kuulutte.


      • ei pakkoruotsille!
        Perussuomalainen! kirjoitti:

        Kiitokset liittymisestä! Ottakaa yhteyttä piirijärjestöön, niin saadaan lisää jäseniä sinnekin. Muistakaa myös kertoa ammattiliittoon, mihin puolueeseen kuulutte.

        Rauman ja turuntelakan työväestö kannattaa myös voimakkaasti perussuomalaisia! Sieltäkin kokonaisia osastoja lupaa äänestää maahanmuuttovastaista puoluetta niin kauan kun suomessa on omiakin työttömiä.


    • koko firma perseesee

      se on sitten jonkun ajan kuluttua teittin firma konkurssissa, puhun kokemuksen suurella rintaäänellä,
      peruSSuomalisten kannattajat, mitä olen tavannut ovat jotenkin velttoja, työhön negatiivisesti suhtautuvia ja kovia suutansa aukomaan
      tuo työhön keskittyminen jää jonnekin puolueosaston kokoukseen, sinne örnin-baariin tahi paikalliseen ostarin räkälään
      sieltä ponnistaa eteenpäin peSSä

      • Raimo K,,,

        aiheuttaa kaikenlaisia vaikeuksia. Kukaan ei uskalla ottaa töihin. Pidetään lähinnä riidankylväjinä. Siksi lähikuppila on monen karvaperseäijän olohuone?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe