Olen kärsinyt lähes koko alkuvuoden jatkuvasti pahenevista jalka- ja lonkkakivuista, puutumisesta ja tunnottomuudesta oikean jalan alueella. oli paha olla.
Sain pari päivää sitten diagnoosi, jossa minulla todettiin paikallinen ohimenevä osteoporoosi. Se löytyi reisiluun nupista. Magneettikuvan kertoma oli aika selvä. Luun pää on emmentaljuustomainen ja nestekertymän ympäröimä. Murtumavaara on ilmeinen ja koko runko on vaarassa lysähtää.
Tämä on kuulemma harvinainen ja sitä esiintyy miehillä ja raskaana olevilla.
Ennuste on hyvä. Paranee hitaasti eikä uusiudu ainakaan samassa paikassa.
Tietoa tautityypistä ei juuri ole.
Minua tutkittiin kolme kuukautta 6 lääkärin voimin ja kahden fysioterapeutin annettua enemmän ja vähemmän haitallisia ohjeita, käytyäni läpi 2 röntgentutkimusta ja ultra,se viimein magneetissa havaittiin.
Nyt saan liikkua varoen kyynärsauvalla ja pitää levätä.
Muutamaa viikkoa aiemmin tein kuntosalilla täysiä sarjoja, harjoitin tasapainoa, lenkkeilin, koska ongelmani luultiin olevan siinä, että olen niin huonossa kunnossa, lihaskunto mennyttä. Olin mennyt kieroon ja runko piti oikaista.
Luojan kiitos, rankani ei lysähtänyt kasaan.
Nyt odotellaan ja nuuskataan osteoporoosilääkettä.
ohimenevä osteoporoosi
että silleen
1
865
Vastaukset
- d................
Muista myös D-vitamiini. Se vahvistaa luustoa EI lääkkeet.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275