Olen kärsinyt lähes koko alkuvuoden jatkuvasti pahenevista jalka- ja lonkkakivuista, puutumisesta ja tunnottomuudesta oikean jalan alueella. oli paha olla.
Sain pari päivää sitten diagnoosi, jossa minulla todettiin paikallinen ohimenevä osteoporoosi. Se löytyi reisiluun nupista. Magneettikuvan kertoma oli aika selvä. Luun pää on emmentaljuustomainen ja nestekertymän ympäröimä. Murtumavaara on ilmeinen ja koko runko on vaarassa lysähtää.
Tämä on kuulemma harvinainen ja sitä esiintyy miehillä ja raskaana olevilla.
Ennuste on hyvä. Paranee hitaasti eikä uusiudu ainakaan samassa paikassa.
Tietoa tautityypistä ei juuri ole.
Minua tutkittiin kolme kuukautta 6 lääkärin voimin ja kahden fysioterapeutin annettua enemmän ja vähemmän haitallisia ohjeita, käytyäni läpi 2 röntgentutkimusta ja ultra,se viimein magneetissa havaittiin.
Nyt saan liikkua varoen kyynärsauvalla ja pitää levätä.
Muutamaa viikkoa aiemmin tein kuntosalilla täysiä sarjoja, harjoitin tasapainoa, lenkkeilin, koska ongelmani luultiin olevan siinä, että olen niin huonossa kunnossa, lihaskunto mennyttä. Olin mennyt kieroon ja runko piti oikaista.
Luojan kiitos, rankani ei lysähtänyt kasaan.
Nyt odotellaan ja nuuskataan osteoporoosilääkettä.
ohimenevä osteoporoosi
että silleen
1
855
Vastaukset
- d................
Muista myös D-vitamiini. Se vahvistaa luustoa EI lääkkeet.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386