Evanda -06 MIL-valo

Minä Ite

Syttyi sitten mokoma eikä huoltoon pääse ennen arkea. Onko kellä parempaa tietoa mistä on käytännössä kyse kun toimintahäiriön merkkivalo palaa?

6

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obd-luku

Mil valo syttyy, jos moottorissa on jokin hetkellinen häiriö, esimerkiksi sytytys katkos tai toinen lamda-anturi on huomannut jonkun poikkeaman päästöissä. Itelläkin kyseinen valo syttyi kesällä ja ajelin pariviikkoa vaikka valo paloi. Tilasin Elekmasta vikakoodin lukijan noin 80 eurolla. Katsoin sillä mikä vika ja se oli häiriö polttoaineen paineissa. Nollasin vian, eikä se ole uusiutunut. Tässä on Suomenkielisen koodin lukijan tiedot: E-Skanneri VL-303. Liitetään OBD pistorasiaan.

• Minä Ite

Kaipa sen siinä tapauksessa voi ajamalla viedä kun huollossa on joka tapauksessa muutenkin käytävä. Lisäksi liikkeellelähtö on normaalia tahmeampaa ja kiihtyminen huonoa valon syttymisen jälkeen. Häiriö mikä häiriö.

• S E S
        Minä Ite kirjoitti:

Kaipa sen siinä tapauksessa voi ajamalla viedä kun huollossa on joka tapauksessa muutenkin käytävä. Lisäksi liikkeellelähtö on normaalia tahmeampaa ja kiihtyminen huonoa valon syttymisen jälkeen. Häiriö mikä häiriö.

Juu. Ajele vaan ja varaudu sitten kaivamaan kuvetta oikein kunnolla parhaassa tapauksessa...

• Minä Ite
        S E S kirjoitti:

Juu. Ajele vaan ja varaudu sitten kaivamaan kuvetta oikein kunnolla parhaassa tapauksessa...

sitten itsekseen huoltoliikkeen pihassa. Testeri kertoi häiriön olleen vaihteiston ohjausboksissa.
        Ajanvaraus 180 000 km ns. isoon huoltoon, hinta-arvio sisältäen jakohihnan rullineen, vesipumpun, tulpat, öljyt, hihnan, vaihteiston tarkastuksen ja mitä kaikkee liekään..... 650e ja ylihuomenna pääsee!
        Minusta ei ollenkaan paha hinta kun vielä palvelu oli oikein ystävällistä ja asiantuntevaa.
        Näin Varkaudessa.

• Missä miehet ratsast
        Minä Ite kirjoitti:

sitten itsekseen huoltoliikkeen pihassa. Testeri kertoi häiriön olleen vaihteiston ohjausboksissa.
        Ajanvaraus 180 000 km ns. isoon huoltoon, hinta-arvio sisältäen jakohihnan rullineen, vesipumpun, tulpat, öljyt, hihnan, vaihteiston tarkastuksen ja mitä kaikkee liekään..... 650e ja ylihuomenna pääsee!
        Minusta ei ollenkaan paha hinta kun vielä palvelu oli oikein ystävällistä ja asiantuntevaa.
        Näin Varkaudessa.

minulla Evandassa palaa tuo hälytysvalo silloin tällöin, jakopään yläanturi siellä hälyttelee. Merkkihuollossa eivät pystyneet sitä korjaamaan, nollaan vaan hälytykset, kun vien auton katsastukseen ja sillä olen pärjännyt.

• mikemaster1

Avain sinne automaattilootan etureikään vaihde vapaale... siinä se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40