Evanda -06 MIL-valo

Minä Ite

Syttyi sitten mokoma eikä huoltoon pääse ennen arkea. Onko kellä parempaa tietoa mistä on käytännössä kyse kun toimintahäiriön merkkivalo palaa?

6

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obd-luku

      Mil valo syttyy, jos moottorissa on jokin hetkellinen häiriö, esimerkiksi sytytys katkos tai toinen lamda-anturi on huomannut jonkun poikkeaman päästöissä. Itelläkin kyseinen valo syttyi kesällä ja ajelin pariviikkoa vaikka valo paloi. Tilasin Elekmasta vikakoodin lukijan noin 80 eurolla. Katsoin sillä mikä vika ja se oli häiriö polttoaineen paineissa. Nollasin vian, eikä se ole uusiutunut. Tässä on Suomenkielisen koodin lukijan tiedot: E-Skanneri VL-303. Liitetään OBD pistorasiaan.

      • Minä Ite

        Kaipa sen siinä tapauksessa voi ajamalla viedä kun huollossa on joka tapauksessa muutenkin käytävä. Lisäksi liikkeellelähtö on normaalia tahmeampaa ja kiihtyminen huonoa valon syttymisen jälkeen. Häiriö mikä häiriö.


      • S E S
        Minä Ite kirjoitti:

        Kaipa sen siinä tapauksessa voi ajamalla viedä kun huollossa on joka tapauksessa muutenkin käytävä. Lisäksi liikkeellelähtö on normaalia tahmeampaa ja kiihtyminen huonoa valon syttymisen jälkeen. Häiriö mikä häiriö.

        Juu. Ajele vaan ja varaudu sitten kaivamaan kuvetta oikein kunnolla parhaassa tapauksessa...


      • Minä Ite
        S E S kirjoitti:

        Juu. Ajele vaan ja varaudu sitten kaivamaan kuvetta oikein kunnolla parhaassa tapauksessa...

        sitten itsekseen huoltoliikkeen pihassa. Testeri kertoi häiriön olleen vaihteiston ohjausboksissa.
        Ajanvaraus 180 000 km ns. isoon huoltoon, hinta-arvio sisältäen jakohihnan rullineen, vesipumpun, tulpat, öljyt, hihnan, vaihteiston tarkastuksen ja mitä kaikkee liekään..... 650e ja ylihuomenna pääsee!
        Minusta ei ollenkaan paha hinta kun vielä palvelu oli oikein ystävällistä ja asiantuntevaa.
        Näin Varkaudessa.


      • Missä miehet ratsast
        Minä Ite kirjoitti:

        sitten itsekseen huoltoliikkeen pihassa. Testeri kertoi häiriön olleen vaihteiston ohjausboksissa.
        Ajanvaraus 180 000 km ns. isoon huoltoon, hinta-arvio sisältäen jakohihnan rullineen, vesipumpun, tulpat, öljyt, hihnan, vaihteiston tarkastuksen ja mitä kaikkee liekään..... 650e ja ylihuomenna pääsee!
        Minusta ei ollenkaan paha hinta kun vielä palvelu oli oikein ystävällistä ja asiantuntevaa.
        Näin Varkaudessa.

        minulla Evandassa palaa tuo hälytysvalo silloin tällöin, jakopään yläanturi siellä hälyttelee. Merkkihuollossa eivät pystyneet sitä korjaamaan, nollaan vaan hälytykset, kun vien auton katsastukseen ja sillä olen pärjännyt.


    • mikemaster1

      Avain sinne automaattilootan etureikään vaihde vapaale... siinä se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe