Premarin

vaihtiaikeissa

Kokemuksia Premarinista Tammisaaressa?

6

3336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Predium

Moi

Minkälaisia kokemuksia kaipaat? Itse pidän venettäni kesät heidän satamassaan, tosin laituripaikka on yksityisen omistuksessa. Vieraslaituri nyt ei kummoinen ole, mutta sähköä saa laiturille ja saunankin saa varattua. Satamassa on pieni tarvike/elintarvikeliike ja nykyään kunnon kuppilakin terasseineen päivineen.

Kesällä satama on todella vilkas, kun pientä moottorivenettä pörrää edestakaisin mökille ja takaisin. Tällöin polttoaineen ja veden saanti on hieman haastavaa, kun ei meinaa sekaan mahtua. Lisäksi septitankin edessä on usein joku pikkainen moottorivene parkissa, joten nyt kun septitankki satamassa on, ei siitä paljon iloa ole.

En välttämättä sinne muuten lähtisi kesälomalla vierasveneeksi, kun ei satamassa juuri mitään ole, mutta kotisatamana ollut ihan mukava. Rauhallinen paikka kuppilasta huolimatta.

Talvisäilytystä en heiltä ole ottanut. Mielestäni oli todella tyyris, kun samalta alueelta löytyy huomattavasti halvemmalla.

• Jareta

En tiedä milä alueelta kokemuksia toivot, mutta omalla veneellä laituripaikka Prediumissa ja kokemukset ihan ok. EI mitään erityisen negatiivista, mutta ei mitään huippupositiivistakaan. Vähän laiskasti ovat vastailleet mailitse tuleviin kysymykiin ja pyyntöihin. Hinnat satamamyymälässä aivan sikakalliit. Toisaalta alue siisti ja palveluita saatavilla monipuolisesti.

• SledgeHammer

Hei, Edellisistä vastauksista on kohta 10 vuotta, niin varmasti moni asia on muuttunut..
      Olisikin kiva kuulla mitä kokemuksia jengillä on viime vuosista. Ihan kokonaisvaltaisesti, säilytyksestä, huolloista, korjauksista, hinnoista, henkilöstöstä, satamasta, ruoasta, kaupasta jne. Se kun on itsellä se lähin ja helpoin paikka talvisäilytyksestä lauantainaillan terassi ribs bisukkaan..
      Ja tuleekohan kesälle - 19 kokkia...
      Potentiaalia olisi, riippuu paljon henkilöistä..

• otsonene

Ihan samanlainen se on kuin 10 vuotta sitten. En Tosin bensiksen takana oleva pixxeria grilli lopetti toimintansa. Ja nyt bensiksestä saa soppaa ja ranskalaisia. Ei ole mikään yön yli vierassatama kyseessä. Lähinnä kesäisin elävän musiikin tahdissa kaljakuppila.

• vaihtoakysellyt

Huono kokemus. Pari kuukautta sitten kiinnostuin myytävänä olleesta veneestä ja soitin myyjälle (tj) ja hän pyysi lähettämään tietoa vaihdokistani ja lupasi palata vielä samana päivänä vaihtokaupasta. Soittoa tai viestiä ei koskaan tullut, enkä myöskään kysellyt perään. Tämä riitti itselleni kertomaan, että jos itse tj lupaa jotain ja lopputulos on tuossa niin ei jatkoon...

• Oma_kokemus

Miten tämä mielestäsi poikkeaa yleisesti näistä venealan ammattilaisista? Ihan sama tilaatko huoltoa, ostat varaosaa tai venettä, mikään lupaus ei pidä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe