Atopia+Mustaherukkaöljy

iho kuntoon

Onko kukaan kokeillut mustaherukkaöljykapseleita? Ostin niitä tänään ja ajattelin muutaman viikon kokeilla onko vaikutusta atopiaan. Olisi mukava kuulla, jos jollakin kokemuksia. Kapselit sisältävät samoja aineksia kuin jättihelokkiöljy,jolla sanotaan myös olevan ihon terveyden kannalta merkitystä. Lisäksi siinä on samoja omega rasvahappoja kuin kalassa, joten kala-allerginenkin voi niitä syödä. (Itse olen voimakkaasti allerginen kalalle,joten kalaöljyt eivät sallittuja, siksi olin iloinen löydettyäni ko tuotteen). Hinta on kyllä rajoittava tekijä, mutta jos ihottuma pysyy sen avulla poissa niin ei haittaa. Saman verran ja enemmänkin menee voiteisiin kuukaudessa.

Ps. tämä ei oo mainos, vaan haluaisin oikeasti kuulla jos jollain kokemuksia.

7

7150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iho kuntoon

ei ole kukaan kokeillut. Itse nyt viikon verran syönyt yhden kapselin päivässä. Ohjeessa on että pitäisi ottaa 2X2 kapselia. En uskaltanut sillä lähteä, kun olen allergian takia varoivainen uusien juttujen kanssa.
      Vielä en ole tällä annostuksella ja ajalla huomannut mitään eroa. Myyjä kyllä sanoi, että menee reilu kuukausi ohjeenkin mukaisella annostuksella, ennenkuin eroa näkee. Nooh... jatka kuitenkin noiden syömistä.

• rupikönnä

Olisi kiva jos kertoisit, onko kuukauden jälkeen ollut apua. itse olen samassa tilanteessa. Atopia paha. Jos saat apua, kerro siis!

Itse kokeilen nyt olla vähän aikaa maidoton, viljaton ja sokeriton. Niin kuin olisi himpun verran vähemmän tulehtunut iho.

• yks rupikonna

Minäkin haluaiin kokeilla tuota! Kokeiltu on jo kaikkea atopiaan :( Mistä ostit ja kuinka hintavia ne ovat? Miten on mennyt kuukauden jälkeen?

• ninni3252
        yks rupikonna kirjoitti:

Minäkin haluaiin kokeilla tuota! Kokeiltu on jo kaikkea atopiaan :( Mistä ostit ja kuinka hintavia ne ovat? Miten on mennyt kuukauden jälkeen?

Olen kolme viikkoa syönyt mustaherukansiemenöljy-kapseleita yhden päivässä. Iho ei ole tällä hetkellä ärtynyt, eikä punoittava. Ostin noita luontaistuotekaupasta ja maksoivat hieman vajaa 20 euroa. Todellisen vaikutuksen näkee parin kuukauden päästä.

• apua saanut
        ninni3252 kirjoitti:

Olen kolme viikkoa syönyt mustaherukansiemenöljy-kapseleita yhden päivässä. Iho ei ole tällä hetkellä ärtynyt, eikä punoittava. Ostin noita luontaistuotekaupasta ja maksoivat hieman vajaa 20 euroa. Todellisen vaikutuksen näkee parin kuukauden päästä.

Minulla on mustaherukkaöljy auttanut valtavasti. pidän jatkuvasti 2x2 annostusta yllä, vaikka ohjeissa sanotaan, että sen voi alun jälkeen tiputtaa kahteen päivässä. Ongelmat ihon kanssa ovat olleet kuivuus, kutina sekä joskus herkkyys/kipu, niin että vaatteet tuntuvat inhottaville päällä.

Mustaherukkaöljyn lisäksi syön sinkkiä sekä maitohappobakteereja.

• krista25

Suosittelen tuotteen käyttöä. Itse olen syönyt nyt yhden pullon kyseistä öljyä (pullon siksi koska kapselit ovat tuplasti kalliimpia) ja huomasin sillä olevan positiivia vaikutuksia käsieni ihottumaan. Ihottumaa, kuivuutta ja kutinaa ei öljy kuitenkaan kokonaan poistanut, mutta selvästi auttoi kuitenkin. Tosin näin talvella atooppinen ihottuma onkin aina hurjasti vaikeampi hoitaa. Tuplamäärää olen koko ajan käyttänyt ja nyt kävin ostamassa toisen pullon.

Lisäksi rupesin nyt syömään kalanmaksaöljyä aikaisemmin aloitin jo syömään monivitamiinilisiä. Tietysti ruokavaliostakin kannattaa karsia lisäaineet, valkoiset jauhot ja sokerit pois ja suosia paljon kasviksia, juoda runsaasti vettä..jne. :)

• atoopikko

Olen joskus meinannut kokeilla, mutta korkean hinnan takia en ole viitsinyt ostaa kyseisiä kapseleita. Jättihelokki-kapseleita söin joskus melkein vuoden ajan, mutta en huomannut niistä olevan merkittävää apua, joten lopetin ne. Lopettamisen jälkeen ei ole ihottuma mennyt pahemmaksi, joten luulen että niistä ei ollut juurikaan hyötyä.

Ehkä joskus kokeilen noita mustaherukkaöljy-kapseleita. Tällä hetkellä iho kuitenkin niin hyvässä kunnossa, että pelkät rasvat riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe