Tupakan haju

Khyllä

Joo kysyisin että miten tupakan hajun saa vaatteista pois? Lähteekö ne jos polttaa ja liikkuu sit ulkona vähäsen aikaa? ja auttaako vähä väkevät karkit etten haise tupakalta (hengitys tms.) Helppiä nuorelle :))

19

4487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anom2334

      Lopeta tupakointi ennen kuin on liian myöhäistä.....

      • aloittaja,,,

        oikeastaan en Tupakoi vaan "maistaisin" :D nin että vastauksia kysymykseen, kiitos! :)


      • dskljfdojfojfsofo
        aloittaja,,, kirjoitti:

        oikeastaan en Tupakoi vaan "maistaisin" :D nin että vastauksia kysymykseen, kiitos! :)

        No jos vaan maistat niin ei siinä kauaa mene kun isommat hajut lähtee ja vedä vähän hihaa ylös siitä kädestä millä poltat niin ei haise lähes yhtään. hengityksestä lähtee aika äkkiä ja ei yhdestä ainakaan vaatteet niin paljoo haise että välttämättä edes huomaisi vaikka läheltä haistais.


      • Anon5665
        dskljfdojfojfsofo kirjoitti:

        No jos vaan maistat niin ei siinä kauaa mene kun isommat hajut lähtee ja vedä vähän hihaa ylös siitä kädestä millä poltat niin ei haise lähes yhtään. hengityksestä lähtee aika äkkiä ja ei yhdestä ainakaan vaatteet niin paljoo haise että välttämättä edes huomaisi vaikka läheltä haistais.

        Tupakan maistelusta voi alkaa 50 vuoden yhtäjaksoinen tupakointi..... Eli toisin sanoen voit jäädä koukkuun siihen......


      • aloittaja,,,
        dskljfdojfojfsofo kirjoitti:

        No jos vaan maistat niin ei siinä kauaa mene kun isommat hajut lähtee ja vedä vähän hihaa ylös siitä kädestä millä poltat niin ei haise lähes yhtään. hengityksestä lähtee aika äkkiä ja ei yhdestä ainakaan vaatteet niin paljoo haise että välttämättä edes huomaisi vaikka läheltä haistais.

        Kiiiiitos paljon vastauksesta! Jos haisee niin haistaako sen itse vai haiseeko se voimakkaammalta toisten mielestä? Ajattelin muutenkin liikkua ulkona että jos haisiskin pikkasen niin nehän tuulettuu? Ainakin enimmät...


      • jorma123456789
        Anon5665 kirjoitti:

        Tupakan maistelusta voi alkaa 50 vuoden yhtäjaksoinen tupakointi..... Eli toisin sanoen voit jäädä koukkuun siihen......

        Niin tai kahvin tai alkoholin maistelusta vois alkaa 50 vuoden yhtäjaksoinen käyttö! Veikkaan että tupakan vaarat jo tiedestään joten lopeta se joka aiheeseen kirjoittelu kun et kerran vastaa kysymykseen.


      • dskljfdojfojfsofo
        aloittaja,,, kirjoitti:

        Kiiiiitos paljon vastauksesta! Jos haisee niin haistaako sen itse vai haiseeko se voimakkaammalta toisten mielestä? Ajattelin muutenkin liikkua ulkona että jos haisiskin pikkasen niin nehän tuulettuu? Ainakin enimmät...

        ei ehkä juuri poltettuaan niin hyvin haista mutta jonkun ajan päästä ainakin itse haistan jo ihan hyvin vaikka väitetään ettei sitä ite haista. Luulen että vbasta monen vuoden tupakoinnin jälkeen ei niin hyvin haista enää sitä että haiseeko ite tai joku röökille.


      • aloittaja,,,
        dskljfdojfojfsofo kirjoitti:

        ei ehkä juuri poltettuaan niin hyvin haista mutta jonkun ajan päästä ainakin itse haistan jo ihan hyvin vaikka väitetään ettei sitä ite haista. Luulen että vbasta monen vuoden tupakoinnin jälkeen ei niin hyvin haista enää sitä että haiseeko ite tai joku röökille.

        ainii sitä pitikysyy myös et voimistaakko vesi tupakan hajua? luin joltain keskustelupalstalta niin. onko totta??


    • xeebeex

      Tähän idioottimaiseen kysymykseen vastaan, että tupakan haju lähtee tuulettamalla. Kaikki sen tietää. Ja tottakai voi käyttää väkeviä karkkeja tai suuvettä. Kaikki tämänkin tietää. Kyllä on hölmön alun jälkeen hölmö keskusteluketju...

      • aloittaja,,,

        what ever!? tiesin että tupakan haju lähtee tuulettamalla, mutta VARMISTIN asian koska olen kuullut vaikka minkälaisia versioita että ei se niin vaan lähe et se pysyy paidass ja et vesi voimistaa hajua tms. no eipä kukaan ole vielä haistanut tupakkaani mutta toivon ettei jatkossakaan...


    • -------

      Tupakoi myötätuuleen, syö purkkaa/pastilleja, nosta se hiha, pese kädet. Enimmät hajut lähtee parissa tunnissa.

      • karhuperse600

        no miks sun pitäs saada haju pois,jos poltat kuitenkin?:Dkyl sä viel mutsille ja faijalle jäät kiinni,kun se savunhaju ei lähe vaatteista koskaan pois,jos polttaa.


      • aloittaja,,
        karhuperse600 kirjoitti:

        no miks sun pitäs saada haju pois,jos poltat kuitenkin?:Dkyl sä viel mutsille ja faijalle jäät kiinni,kun se savunhaju ei lähe vaatteista koskaan pois,jos polttaa.

        en ny varsinaisesti polta..silloin tällöin vaa yhen..pari kertaa vuodes...en haluu jäädä mutsille kiinni enkä tod faijalle mut ei kai se ny jää se savun haju jos niin harvoin maistaa ;) siks neuvoja kaipasin kun kuolisin jos vanhemmat tietäs ...


      • asdgfh
        karhuperse600 kirjoitti:

        no miks sun pitäs saada haju pois,jos poltat kuitenkin?:Dkyl sä viel mutsille ja faijalle jäät kiinni,kun se savunhaju ei lähe vaatteista koskaan pois,jos polttaa.

        lähtee pois haju


    • Vähetänyt

      Mulla ei ainakaan jää tupakin haju muuta kun siihen tupakki käden hihaan
      että kääri hihat. Ja mulla jos porukat on himassa nii sanon että kauhee paskahätä ja meen äkkiä vesssaan ja laitan vitusti saippuaa ku ja pesen kädet toi alkaa tosin epäilyttää kun joka ilta on kauhee paskahätä

    • frfrrff

      Piereskely auttaa, syö hernerokkaa ja appelsiineja ja homejuustoa.

    • 5fr6gh7uj8iok

      vähän ehkä jäljessä vastaan mutta vastaan nyt kumminkin. jos ulkona polttaa niin savn haju haihtuu ehkä puolessa tunnissa, toki jos haluaa varmistua että savun haju on varmasti lähtenyt niin voi olla pidempään ulkona. jotain purkkaa on ihan hyvä syödä ettei henki haise. kerran kun käsi haisi savulle niin kaadoin vettä siiihen päälle niin kyllä, savun haju voimistui. jotain hajuvettä on ihan kätevää suihkuttaa sauhutteun jälkeen vaatteille niin se peittää savun hajun kivasti.

    • että näin

      Jos noin hankalaa on niin suosittelen imemään tikkaria tai peukkua ei tule hajuhaittoja.
      Röökin polttamisen aloittaminen on typerää, veikkaan että olet vielä ihan nuori ihminen, miksi edes polttelet yhtä tai kahta ja sit kyselet haistaako mamma och pappa. Polta jos poltat mutta tollanen sormien ja vaatteiden haistelu menee jo h0moks.

    • Tupakka-arominen

      Kyllä se niin on että tupakoiva ihminen haisee kokonaan tupakalle. Itse olen polttanut jo kauan mutta silti huomaan että hiukset, vaatteet ja jopa iho haisee tupakalle. Jos itse aistii haisevansa, niin paljon selkeämmin sen haistavat ne lähimmäiset jotka eivät itse tupakoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe