Jos hommaa maksu kanavan esim. urho tv. Niin saako esim. tv-hallintokeskus siitä jostain tiedon,että jos ei ole tv lupaa..????
TV-LUPA
2
528
Vastaukset
- no huh huu
On vakoilulaite, kun siihen kytketään maksuteevee kortti. Siinä conax kortissa on tv-kamera (HD tasoinen), joka kuvaa 24h huonetta missä on käytössä. Se kamera on niin pieni, et ihmissilmä ei sitä edes nää. Myös ääni saadaan talteen ja kortin super nano prosessori analysoi kaiken äänen ja poimii harhaukset, jos ne koskee ennalta määriteltyjä tekiöitä kuten tv-lupaa, hallitusta yms. Tieto siirtyy sitten tästä kortis realiajassa sateliittiin ja sieltä sitten valvontakeskukseen, jossa voidaan katsella kuko katsoo ja mitä kanavaa. Suomen laki kieltää tämän, joten valvontaa tehdään kokeilumielessä ja tv-lupa ei kostu siitä. Totta vai satua, mutta jostakin ne tietää, et juuri "sinulla" ei ole lupa kunnossa :)
- erkki 2
Tuonhan tietää kaikki jopa Erkkikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358