Èhkä kaikille vappu ei ole pelkkää hauskaa ja juhlaa! Kuten minulle.. Minulla on lapsuudesta erittäin huonoja muistoja isästä alkoholista ja jokainen juhlapäivä on minulle painajaista.. Mielessä pyörii inho ja viha! Minä vihaan sitä ja sitten olisin valmis tappamaan sen, kaikki nämä tunteet pyörii mielessä myös niitä tuntemattomia kohtaan jotka on humalassa, erityisesti miehiä. Olisin valmis tappamaan, sitten olisin valmis tappamaan itseni, että se saisi kärsiä mahdollisimman paljon.
Ei pysty nukkumaan.
Hauskaako?
4
840
Vastaukset
- Eino
Vaimollani on myös samanlaisia pahoja kokemuksia vapun vietosta. Olen ratkaissut ongelmat tarjoamalla hänelle aina ruhtinaalliset vappuateriat turvallisissa kotioloissa.
- tekstiä
Sun kannatais mennä terapeutin juttusille, toi vaikeuttaa sun elämääs aika paljon muuten. Usko pois, terapeutti saa sut ajattelemaan toisella tavalla. Älä pilaa omaa elämääs funtsimalla paskajuttuja mihin et oo itse syypää. Take care:)
- koira,
jolle sen isäntä juotti kerran kännipäissään raakaa viinaa. Sen jälkeen koira saattoi purra ketä tahansa vierasta joka haisi viinalle.
Jaa miten tämä liittyy mihinkään, no vaikka siten ettei ihmiset ja koirat loppujen lopuksi niin hirveän erilaisia ole... paitsi että ihminen pystyy itse vaikuttamaan omaan elämäänsä. - tyttö
munkin isä alkkis.. pahinta on joulu, kun sen pitäis olla onnellinen ja rauhallinen juhla mut meillä se on pelkkää painajaista. ite pidän vappuna ja muina juhlina hauskaa dokaamalla, mutta jouluna ei tee mieli ja pelkään sitä joka vuosi.. mutta tsemppiä sulle ja muilla alkoholistien lapsille, ei ole meidän syytä että vanhemmat on kusipäitä. meistä tulee vielä vahvoja ja voidaan itse olla parempia vanhempia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463180Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091932Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171910Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si801741- 181512
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431398- 261332
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1181182UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1111145