Èhkä kaikille vappu ei ole pelkkää hauskaa ja juhlaa! Kuten minulle.. Minulla on lapsuudesta erittäin huonoja muistoja isästä alkoholista ja jokainen juhlapäivä on minulle painajaista.. Mielessä pyörii inho ja viha! Minä vihaan sitä ja sitten olisin valmis tappamaan sen, kaikki nämä tunteet pyörii mielessä myös niitä tuntemattomia kohtaan jotka on humalassa, erityisesti miehiä. Olisin valmis tappamaan, sitten olisin valmis tappamaan itseni, että se saisi kärsiä mahdollisimman paljon.
Ei pysty nukkumaan.
Hauskaako?
4
811
Vastaukset
- Eino
Vaimollani on myös samanlaisia pahoja kokemuksia vapun vietosta. Olen ratkaissut ongelmat tarjoamalla hänelle aina ruhtinaalliset vappuateriat turvallisissa kotioloissa.
- tekstiä
Sun kannatais mennä terapeutin juttusille, toi vaikeuttaa sun elämääs aika paljon muuten. Usko pois, terapeutti saa sut ajattelemaan toisella tavalla. Älä pilaa omaa elämääs funtsimalla paskajuttuja mihin et oo itse syypää. Take care:)
- koira,
jolle sen isäntä juotti kerran kännipäissään raakaa viinaa. Sen jälkeen koira saattoi purra ketä tahansa vierasta joka haisi viinalle.
Jaa miten tämä liittyy mihinkään, no vaikka siten ettei ihmiset ja koirat loppujen lopuksi niin hirveän erilaisia ole... paitsi että ihminen pystyy itse vaikuttamaan omaan elämäänsä. - tyttö
munkin isä alkkis.. pahinta on joulu, kun sen pitäis olla onnellinen ja rauhallinen juhla mut meillä se on pelkkää painajaista. ite pidän vappuna ja muina juhlina hauskaa dokaamalla, mutta jouluna ei tee mieli ja pelkään sitä joka vuosi.. mutta tsemppiä sulle ja muilla alkoholistien lapsille, ei ole meidän syytä että vanhemmat on kusipäitä. meistä tulee vielä vahvoja ja voidaan itse olla parempia vanhempia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962