Hyvänmielen musiikkia vuodelta1976. huom. Kuopus Maija on myöskin kyseisen vuoden tuotantoa...
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=514&a=8682
IHANAA
3
486
Vastaukset
- jaskan kaveri
tämä tällainen humppa on enemmän Berit-osastoa, ei ole Katrille sopinut koskaan.
- eeroji
Kunnioitan mielipidettäsi enkä tuomitse sitä. Kuitenkin valaisen senverran tietoa, että kyseinen kappale ei ole likimain tätäpäivää. Katri on jo tuolloin v 1976 alkanut näyttää laulutaitonsa. Nyt elämme syksyä 2010 joten aikaa on kulunut 34v, letkis -ja humppakausi ovat jo histoariaa.... Itse pidän myös vielä näistäkin tulkinnoista.
- jaskan kaveri
eeroji kirjoitti:
Kunnioitan mielipidettäsi enkä tuomitse sitä. Kuitenkin valaisen senverran tietoa, että kyseinen kappale ei ole likimain tätäpäivää. Katri on jo tuolloin v 1976 alkanut näyttää laulutaitonsa. Nyt elämme syksyä 2010 joten aikaa on kulunut 34v, letkis -ja humppakausi ovat jo histoariaa.... Itse pidän myös vielä näistäkin tulkinnoista.
vain juuri tätä kappaletta että se ei minua innosta. Toki monista ko. kauden lauluista pidän edelleen; yksi parhaista on klassikko "Minne tuuli kuljettaa". Edelleen ja alkuperäisversiona. Siitä on youtbessa myös se hieno video. Ja Berit sinällään on myös ihan hyvä tulkitsija joissakin kappaleissaan, ei siinäkään mitään. Mutta aina ei kaikki innosta. Kiitokset eerojii tsemppauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607