Amstaffi mulle?

Haaveilija27v

Kiinnostaisi tietää teiltä amstaffienomistajat olisiko ko. rotu mulle sopiva, pienestä tirpanasta asti haaveillut ko. rodusta.

Asustelen n. 8km päässä keskustasta, pienellä paikkakunnalla eli hieman syrjemmässä.
Asumuksena on iso(95m2) rivari jossa metsään rajoittuva takapiha!
Lenkkimaastot metsänsiimekseen ovat kiven heiton päässä.
Koiralla lähtisin toki käymään esim. pentukurssin, arkitottelevaisuutta ja mahd. Hakua tai Jälkeä (mahdollisuudet täällä). Lisäksi kotona erilaiset aktivointilelut.
Lenkillä tykkään käyvvä aamuin illoin, iltasella töiden jälkeen toki aina piiitkää lenkki.
Ole aika 'jämäkkä' luonteeltani, en mikään lässyttilässyti koiralle puhuja - rakkautta pitää toki antaa mutta rajoja myöskin, kuitenkin mielestäni kyseessä _vaativa_ rotu eikä mikään esim. labbisluonteinen.

20

2359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StaffiMami

      Miksei sopisi =D Hyvältä kuulostaa!

    • blububugu

      Lähtökohdat ovat ainakin hyvät.

    • amstaffi<3

      Asut täysin samantyyppisessä paikassa kuin minä ja kuulostatkin multa.. Ja kyllä, mulla on amstaffi uros :)

    • järki hoi

      Jos sulla ei ole ennen ollut erittain vaativaa koiraa (koiria), niin sitten EI amstaffia sinulle! Aloita vaikka jollakin terrierillä (Jack Russel / Parsons) joka on erittäin luonteikas ja vaativa. Sitten kun ko. terrierisi on hyvin koiulutettu ja toimii hyvin esim. tokossa niin sitten voit harkita myös amstaffin ottamista. Et sinäkään varmaan antaisi tuhatkuutioista moottoripyörää henkilölle joka ei koskaan ole ajanut edes mopoa, saatikka Lamborghinia vasta ajokoritn saaneelle.

      • Itsellä kun on ollut noita eri kokosia ja näkösiä terrierijä viime vuosi kymmenien aikana niin täytyy todeta et nämä puudelin näköiset pikkuset on paljon kovempia luonteeltaan kuin isommat. Jos otat bulli nartun se pysyy paremmin hanskassa kuin pikkunen Russeli ikinä. Ja puitteet sulla on kohdallaan sekä asenne, mikä erittäin tärkeetä kun oon ottamassa dogia. Itsellä vanha Aussi uros ja vuoden vanha amstaffi narttu, mikä on oikein toimiva yhdistelmä. Ei muuta kuin onnea "vaavin" etsimiseen:)


    • idiootit

      kyseistä koira rotua ei saisi tuoda Suomeen ollenkaan.

      • I LOVE AMSTAFF

        Olet kyllä itse yks idiootti. Et varmaankaan tiedä hevon helvettiä koko rodusta. Mulla on 16kk vanha Amstaffi narttu enkä ole päivääkään katunut. Asun kerrostalossa ja kaikki ihmiset talossa tykkäävät minun koiruudesta.
        Ei ole vihainen kenellekkään eikä häiritse muiden asukaiden elämää.
        Suosittelen ehdottomasti Amstaffia hyvään kotiin mikä koskee kyllä kaikkia muitakin eläimiä.


      • tom_tom_tom

        Yksikään koirarotu ei ole toistaan vaarallisempi, eikä yhtäkään rotua pidä syrjiä omistajien osaamattomuuden vuoksi...

        Mulla on ollut näitä muka vaativia koiria alusta asti.. Lapsena meillä oli kotona jos jonkin näköisiä seropeja - ja muutettuani kotoo, olin muutaman vuoden ilman koiraa, kunnes oli pakko täyttää tuo tyhjiö elämässä..

        Asuin erään pikkukaupungin ydinkeskustassa n.50 neliön kaksiossa ja hommasin rotika tytön.

        Koska meillä koiralle on sanottu aina pikkupiiperosta asti EI, kun tehdään tyhmyyksiä ja tarvittaessa annettu pikkuluunappi kuonon päälle - siis pikku, ei mitään mäjäytystä - sen verran että koira huomaa tottelemattomuutensa sekä tarvittaessa koira on varmoin ottein selätetty, niin olen itse pysynyt lauman johtajana eikä päin vastoin..

        Rotikasta aika jätti ja seuraava koira oli amstaffi.. Poika oli pikkuisen verran kovapäisempi ja hiukan siinä itseäkin meinas huimata, kun tuollainen pilkkirukkasen kokoinen karvakäärö alkaa kokeileen rajojaan - mutta ei voi mitään - lauman säännöt ovat selkeät ja selälleen mentiin ja niin kauan siinä makoiltiin että tappio tajuttiin..

        Kaksi kertaa tyttö koitti puperteetti iässä isännän arvovaltaa horjuttaa, mutta kun en senttiäkään väistänyt, niin ei se johtajalleen muuta voinut kuin alistua.. Sama homma pojan kanssa.. Kumpikaan ei kertaakaan kiinni käynyt kehenkään, mitä nyt kissoja koittivat hiukan maistella =)

        Nämä molemmat kaksi ovat nyt jo sateenkaaren tuolla puolen ja nykyiseen laumaani kuuluu yhteesä 4 koiraa, 3 urosta ja 1 narttu, rotuina edelleen rotikka ja amstaffi.. Välillä meinaa paikat hajota kun piiskahännät innostuu, mutta isännän sana on laki ja taskussa makupaloja kilteille..

        Millään asuinpaikalla tai kokemattomuudella ei ole mitään merkitystä jos tietää mitä tekee - mutta sitä ei pysty millään ihmisestä tietämään ellei hänellä koiraa ole..

        Esimerkiksi veljeni tulee todella hyvin koirien kanssa toimeen - hänellä on aivan samat perustiedot koirista ja lähtökohdat kuin minulla ja voisin ihan hyvin hänelle suositella mitä tahansa koirarotua ensimmäiseksi koiraksi - hänellä kun ei yhtään koiraa ole kotoa muuttamisen jälkeen ollut - mutta mistä kasvattaja sen voisi tietää, että hän on kykenevä ja pätevä??

        Koirien omistajilla pitäisi olla jokin ajokortti tyyppinen tutkintoon perustuva koiran omistajapassi, jossa olisi kerrottuna ihmisen osaaminen koirien kanssa ja kasvattaja voisi pyytää näyttämään korttia pennun hankinnasta keskusteltaessa..

        Jos asenne ja usko itseen on kohdallaan, niin millään muulla ei ole väliä, viestisi täällä ja tapasi uskotella pätevyydestäsi on minulle ainakin hyvin vahva merkki epäpätevyydestäsi..

        sorry..


      • Aukile
        tom_tom_tom kirjoitti:

        Yksikään koirarotu ei ole toistaan vaarallisempi, eikä yhtäkään rotua pidä syrjiä omistajien osaamattomuuden vuoksi...

        Mulla on ollut näitä muka vaativia koiria alusta asti.. Lapsena meillä oli kotona jos jonkin näköisiä seropeja - ja muutettuani kotoo, olin muutaman vuoden ilman koiraa, kunnes oli pakko täyttää tuo tyhjiö elämässä..

        Asuin erään pikkukaupungin ydinkeskustassa n.50 neliön kaksiossa ja hommasin rotika tytön.

        Koska meillä koiralle on sanottu aina pikkupiiperosta asti EI, kun tehdään tyhmyyksiä ja tarvittaessa annettu pikkuluunappi kuonon päälle - siis pikku, ei mitään mäjäytystä - sen verran että koira huomaa tottelemattomuutensa sekä tarvittaessa koira on varmoin ottein selätetty, niin olen itse pysynyt lauman johtajana eikä päin vastoin..

        Rotikasta aika jätti ja seuraava koira oli amstaffi.. Poika oli pikkuisen verran kovapäisempi ja hiukan siinä itseäkin meinas huimata, kun tuollainen pilkkirukkasen kokoinen karvakäärö alkaa kokeileen rajojaan - mutta ei voi mitään - lauman säännöt ovat selkeät ja selälleen mentiin ja niin kauan siinä makoiltiin että tappio tajuttiin..

        Kaksi kertaa tyttö koitti puperteetti iässä isännän arvovaltaa horjuttaa, mutta kun en senttiäkään väistänyt, niin ei se johtajalleen muuta voinut kuin alistua.. Sama homma pojan kanssa.. Kumpikaan ei kertaakaan kiinni käynyt kehenkään, mitä nyt kissoja koittivat hiukan maistella =)

        Nämä molemmat kaksi ovat nyt jo sateenkaaren tuolla puolen ja nykyiseen laumaani kuuluu yhteesä 4 koiraa, 3 urosta ja 1 narttu, rotuina edelleen rotikka ja amstaffi.. Välillä meinaa paikat hajota kun piiskahännät innostuu, mutta isännän sana on laki ja taskussa makupaloja kilteille..

        Millään asuinpaikalla tai kokemattomuudella ei ole mitään merkitystä jos tietää mitä tekee - mutta sitä ei pysty millään ihmisestä tietämään ellei hänellä koiraa ole..

        Esimerkiksi veljeni tulee todella hyvin koirien kanssa toimeen - hänellä on aivan samat perustiedot koirista ja lähtökohdat kuin minulla ja voisin ihan hyvin hänelle suositella mitä tahansa koirarotua ensimmäiseksi koiraksi - hänellä kun ei yhtään koiraa ole kotoa muuttamisen jälkeen ollut - mutta mistä kasvattaja sen voisi tietää, että hän on kykenevä ja pätevä??

        Koirien omistajilla pitäisi olla jokin ajokortti tyyppinen tutkintoon perustuva koiran omistajapassi, jossa olisi kerrottuna ihmisen osaaminen koirien kanssa ja kasvattaja voisi pyytää näyttämään korttia pennun hankinnasta keskusteltaessa..

        Jos asenne ja usko itseen on kohdallaan, niin millään muulla ei ole väliä, viestisi täällä ja tapasi uskotella pätevyydestäsi on minulle ainakin hyvin vahva merkki epäpätevyydestäsi..

        sorry..

        Kuulostat idiootilta joka pystyy pätemään vain koiria alistamalla. Inhottaa tommoiset paskiaiset!!


      • 11+13
        Aukile kirjoitti:

        Kuulostat idiootilta joka pystyy pätemään vain koiria alistamalla. Inhottaa tommoiset paskiaiset!!

        Totta hitossa koiralle pitää näyttää kuka on laumanjohtaja, eritoten vahvoille ja isoille koirille ja kyllä sama pätee pieniinkin koiriin. Niin se tapahtuu luonnossakin, että johtaja alistaa hierarkiassa alempana olevat.
        Siksi niitä ongelmia juuri tulee, kun koiran annetaan olla perheen pomo.


      • järki hoi

        Miksi hitossa ei saisi tuoda?

        Itse tunnen pari oikein mukavaa amstaffia - kilttejä ja suloisia.

        Valitettavasti tosin täytyy hieman varoa ko. koirien kanssa: leikit nimittäin on joskus vähän rajuja ja vahingossa voi käydä pahastikin. Koirapuistossa kerran ihan leikin pyörteissä alle vuoden ikäinen amstaffipentu nappasi leikin pyörteissä toista koiraa vähän liian innokkasti kaulasta - ei onneksi tapahtunut mitään kovin paljon pahempaa kuin muutama haava ja leikkikaverille kammo amstaffin tapaisista koirista. Omistaja oli tarpeeksi nopea ja käskytyksessään riittävän auktoriteetin omaava - itsekin lähimpänä paikkaa olevana, olin (kumpikaan ei ollut oma koira) jo lähtenyt menemään väliin kun tilanteen vakavuus näkyi.

        Ja teille pahvipäille, jotka sanotte ettei muiden koirien rähinöihin saa mennä väliin, sanon että menkää itseenne jos tuollaista puhutte. Tai sovitaan sitten niin, että jos/kun teidän lastanne (koiraanne, puolisoanne, vanhempianne, sukulaistanne) ollaan pahoinpitelemässä en mene väliin ellei pahoinpitelijänä ole lapseni tai sukulaiseni - jookosta joo.


      • kirjoitustaito hoi
        järki hoi kirjoitti:

        Miksi hitossa ei saisi tuoda?

        Itse tunnen pari oikein mukavaa amstaffia - kilttejä ja suloisia.

        Valitettavasti tosin täytyy hieman varoa ko. koirien kanssa: leikit nimittäin on joskus vähän rajuja ja vahingossa voi käydä pahastikin. Koirapuistossa kerran ihan leikin pyörteissä alle vuoden ikäinen amstaffipentu nappasi leikin pyörteissä toista koiraa vähän liian innokkasti kaulasta - ei onneksi tapahtunut mitään kovin paljon pahempaa kuin muutama haava ja leikkikaverille kammo amstaffin tapaisista koirista. Omistaja oli tarpeeksi nopea ja käskytyksessään riittävän auktoriteetin omaava - itsekin lähimpänä paikkaa olevana, olin (kumpikaan ei ollut oma koira) jo lähtenyt menemään väliin kun tilanteen vakavuus näkyi.

        Ja teille pahvipäille, jotka sanotte ettei muiden koirien rähinöihin saa mennä väliin, sanon että menkää itseenne jos tuollaista puhutte. Tai sovitaan sitten niin, että jos/kun teidän lastanne (koiraanne, puolisoanne, vanhempianne, sukulaistanne) ollaan pahoinpitelemässä en mene väliin ellei pahoinpitelijänä ole lapseni tai sukulaiseni - jookosta joo.

        hitto - tautofonia tautofonia leikinpyörteissä - anteeksi!


      • no oho
        tom_tom_tom kirjoitti:

        Yksikään koirarotu ei ole toistaan vaarallisempi, eikä yhtäkään rotua pidä syrjiä omistajien osaamattomuuden vuoksi...

        Mulla on ollut näitä muka vaativia koiria alusta asti.. Lapsena meillä oli kotona jos jonkin näköisiä seropeja - ja muutettuani kotoo, olin muutaman vuoden ilman koiraa, kunnes oli pakko täyttää tuo tyhjiö elämässä..

        Asuin erään pikkukaupungin ydinkeskustassa n.50 neliön kaksiossa ja hommasin rotika tytön.

        Koska meillä koiralle on sanottu aina pikkupiiperosta asti EI, kun tehdään tyhmyyksiä ja tarvittaessa annettu pikkuluunappi kuonon päälle - siis pikku, ei mitään mäjäytystä - sen verran että koira huomaa tottelemattomuutensa sekä tarvittaessa koira on varmoin ottein selätetty, niin olen itse pysynyt lauman johtajana eikä päin vastoin..

        Rotikasta aika jätti ja seuraava koira oli amstaffi.. Poika oli pikkuisen verran kovapäisempi ja hiukan siinä itseäkin meinas huimata, kun tuollainen pilkkirukkasen kokoinen karvakäärö alkaa kokeileen rajojaan - mutta ei voi mitään - lauman säännöt ovat selkeät ja selälleen mentiin ja niin kauan siinä makoiltiin että tappio tajuttiin..

        Kaksi kertaa tyttö koitti puperteetti iässä isännän arvovaltaa horjuttaa, mutta kun en senttiäkään väistänyt, niin ei se johtajalleen muuta voinut kuin alistua.. Sama homma pojan kanssa.. Kumpikaan ei kertaakaan kiinni käynyt kehenkään, mitä nyt kissoja koittivat hiukan maistella =)

        Nämä molemmat kaksi ovat nyt jo sateenkaaren tuolla puolen ja nykyiseen laumaani kuuluu yhteesä 4 koiraa, 3 urosta ja 1 narttu, rotuina edelleen rotikka ja amstaffi.. Välillä meinaa paikat hajota kun piiskahännät innostuu, mutta isännän sana on laki ja taskussa makupaloja kilteille..

        Millään asuinpaikalla tai kokemattomuudella ei ole mitään merkitystä jos tietää mitä tekee - mutta sitä ei pysty millään ihmisestä tietämään ellei hänellä koiraa ole..

        Esimerkiksi veljeni tulee todella hyvin koirien kanssa toimeen - hänellä on aivan samat perustiedot koirista ja lähtökohdat kuin minulla ja voisin ihan hyvin hänelle suositella mitä tahansa koirarotua ensimmäiseksi koiraksi - hänellä kun ei yhtään koiraa ole kotoa muuttamisen jälkeen ollut - mutta mistä kasvattaja sen voisi tietää, että hän on kykenevä ja pätevä??

        Koirien omistajilla pitäisi olla jokin ajokortti tyyppinen tutkintoon perustuva koiran omistajapassi, jossa olisi kerrottuna ihmisen osaaminen koirien kanssa ja kasvattaja voisi pyytää näyttämään korttia pennun hankinnasta keskusteltaessa..

        Jos asenne ja usko itseen on kohdallaan, niin millään muulla ei ole väliä, viestisi täällä ja tapasi uskotella pätevyydestäsi on minulle ainakin hyvin vahva merkki epäpätevyydestäsi..

        sorry..

        yksikään koirakotu ei ole toista vaarallisempi?

        silkkiterrieri vs. pitbull
        kiinan palatsikoira vs. alaskanmalamuutti
        italianvinttikoira vs. kaukasianpaimenkoira

        QED


      • Taajamatarzani
        I LOVE AMSTAFF kirjoitti:

        Olet kyllä itse yks idiootti. Et varmaankaan tiedä hevon helvettiä koko rodusta. Mulla on 16kk vanha Amstaffi narttu enkä ole päivääkään katunut. Asun kerrostalossa ja kaikki ihmiset talossa tykkäävät minun koiruudesta.
        Ei ole vihainen kenellekkään eikä häiritse muiden asukaiden elämää.
        Suosittelen ehdottomasti Amstaffia hyvään kotiin mikä koskee kyllä kaikkia muitakin eläimiä.

        Amstaffi ei ole vaativa rotu se on varma! Mutta jos koiran omistaja hölmöilee niin siitä kärsii ainoastaan rodut jotka Media on nostanut esiin. (Esim. RTW, Pitti, Amstaff, Dogo ja jne...)
        Ihmiset jotka ei koirista juurikaan tiedä muuta kuin muutama haku Googlella
        ja jonkun toisen samanlaisen ihmisen kertoman huhun tais....koirista. Se riittää.
        Puolustele sitten oikeasti rotua joka on todellisuudessa vain rotu muiden joukossa.

        Koiran koulutus kunniaan!

        Väitän että 3 koiraa 10:stä on se suhde jolla on tekeminen hallussa (KAIKKI rodut).
        Kävelen päivittäin pitkin Helsingin katuja, ongelmia on melken joka kulmantakana.


    • Koiralle kun koiralle pittää näyttää rajat ! Varsinkin isolle ja dominoivalle koiralle. Itsellä on amerikan akita narttu 3-vuotias, joka on todella vahva ja dominoiva rotu. Ei ihan ekaksi koiraksi eikä välttämättä toiseksikaan ! Minullekkin Koira tuli 3 eri kodin kautta ja vasta kaksi vuotta asunnut mulla, ja luottamusta rakennetaan vielläkin.

      • järki hoi

        Totta - pitää näyttää kuka on herra talossa, mutta sitä ei tarvitse näyttää kirveen hamarapuolella, parvekkeelta roikottamalla, potkimalla, nyrkillä, hihnalla, ...

        Jos ei ilman väkivaltaa pysty vakuuttamaan koiraa johtajuudestaan, niin silloin EI ansaitse johtajuutta eikä henkilön tulisi olla oikeutettu omistamaan muuta koiraa kuin ylikilttiä yörkshirenterrieriä (jos sitäkään).


      • amstaffifani
        järki hoi kirjoitti:

        Totta - pitää näyttää kuka on herra talossa, mutta sitä ei tarvitse näyttää kirveen hamarapuolella, parvekkeelta roikottamalla, potkimalla, nyrkillä, hihnalla, ...

        Jos ei ilman väkivaltaa pysty vakuuttamaan koiraa johtajuudestaan, niin silloin EI ansaitse johtajuutta eikä henkilön tulisi olla oikeutettu omistamaan muuta koiraa kuin ylikilttiä yörkshirenterrieriä (jos sitäkään).

        Minulla on 3-vuotias amstaffipoika. Se on vahvaluonteinen ja hieman dominoiva, luonnostaan pyrkii laumassa mielellään ylöspäin. On myös aika reviiritietoinen. Ei kuitenkaan missään tapauksessa paha koira luonteeltaan. Ei ehkä ekaksi koiraksi ihan sopivin, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Toiset ihmiset ovat luonnostaan hyviä, reiluja johtajia. Väkivalta ja pakottaminen on huono ratkaisu. Itse tiedät parhaiten. Kannattaa tutustua lähemmin rotuun livenä. Hieno rotu, ehdottomasti! Aivan puppua, että olisivat huonoluonteisia, ihmiset niistä voi sellaisia tehdä, kuten mistä tahansa elävästä.


      • nlvkj nvkjsjvs
        amstaffifani kirjoitti:

        Minulla on 3-vuotias amstaffipoika. Se on vahvaluonteinen ja hieman dominoiva, luonnostaan pyrkii laumassa mielellään ylöspäin. On myös aika reviiritietoinen. Ei kuitenkaan missään tapauksessa paha koira luonteeltaan. Ei ehkä ekaksi koiraksi ihan sopivin, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Toiset ihmiset ovat luonnostaan hyviä, reiluja johtajia. Väkivalta ja pakottaminen on huono ratkaisu. Itse tiedät parhaiten. Kannattaa tutustua lähemmin rotuun livenä. Hieno rotu, ehdottomasti! Aivan puppua, että olisivat huonoluonteisia, ihmiset niistä voi sellaisia tehdä, kuten mistä tahansa elävästä.

        terapiakoirana esimerkiksi vanhusten parissa, eli siitä sitten voi päätellä, kuinka vaarallinen otus on kysymyksessä. Hyvähermoinen rotu ja toimii hyvinkoulutettuna aikuisena, kuin ajatus.


      • amstaffifani kirjoitti:

        Minulla on 3-vuotias amstaffipoika. Se on vahvaluonteinen ja hieman dominoiva, luonnostaan pyrkii laumassa mielellään ylöspäin. On myös aika reviiritietoinen. Ei kuitenkaan missään tapauksessa paha koira luonteeltaan. Ei ehkä ekaksi koiraksi ihan sopivin, mutta poikkeus vahvistaa säännön. Toiset ihmiset ovat luonnostaan hyviä, reiluja johtajia. Väkivalta ja pakottaminen on huono ratkaisu. Itse tiedät parhaiten. Kannattaa tutustua lähemmin rotuun livenä. Hieno rotu, ehdottomasti! Aivan puppua, että olisivat huonoluonteisia, ihmiset niistä voi sellaisia tehdä, kuten mistä tahansa elävästä.

        Toi on ihan totta koir apitää osaa kouluttaa käskyin ei lyömällä ei mitään muuta väkivaltaa käyttäen !!!! Jos ei siihen pysty kannattaa unohtaa sen koiran hankkiminen aivan kokonaan ! Sanon minä.


      • !!!!!!
        nlvkj nvkjsjvs kirjoitti:

        terapiakoirana esimerkiksi vanhusten parissa, eli siitä sitten voi päätellä, kuinka vaarallinen otus on kysymyksessä. Hyvähermoinen rotu ja toimii hyvinkoulutettuna aikuisena, kuin ajatus.

        Olimme jouluna vanhusten palvelutalossa kuusi juhlassa, jossa laulettiin ja vanhukset rollaattoreillaan ilakoivat ja olivat iloisia, myös 6 vuotiasta amista joka silminnähden nautti vanhusten huomiosta ja silityksistä.koira viihtyi niin ettei olisi pois lähtenyt.POIS ENNAKKO LUULOT. Hieno koira ja ihmis rakas,kunhan ihminen myös rakastaa sitä ja on varma kasvattaja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1854
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1260
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      68
      967
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe