suusyövistä

apuva!

onko kenelläkään kokeuksia? minkälaisia ensioireita? itse pelkään sitä tällä hetkellä, tullut pari vuotta poltettua säännöllisemmin ja välillä juotua samalla mutta nyt on ollut kurkku kipeänä ja kurkunpää kovana viimeiset pari viikkoa. palan tunne kurkussa ja kauhea yskä. sain pari päivää sitten pari haavaa suuhun, puraistuani vahingossa poskeen, ja ne ovat nyt kans olleet kipeinä. kielen alla on hieman vaaleampia kohtia muttei sellaisia kirkkaanvalkoisia. pitäisikö olla huolissaan vai odottaa parin kuukauden päähän jolloin olis hammaslääkäriaika varattuna? imusolmukkeet eivät kait ole turvonneet, missä niiden pitäisi tuntua jos on syöpää?

2

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiTeP

Kipeä kurkku ja palan tunne kurkussa johtunee kurkunpään infektiosta. Kielen takaosan rauhaset voi turvota vaikka muita flunssa/nuhaoireita ei olisikaan, ja se voi kestää monta viikkoa. Kokemusta on. Vaaleat läiskät suussa on todennäköisesti suun limakalvojen hiivatulehdusta eli sammasta. Körssittely pahentaa oireita. Mene apteekkiin kertomaan oireista, saat suuvettä minkä pitäisi auttaa ainakin sammakseen.

Jos kunnolla haukkaa poskeensa, niin kipeitähän ne ruhjeet on monta päivää. Jos ne suun haavat ei tokene parissa viikossa aikaista lääkäriin menoa. Körssittelyn voit lopettaa tai ainakin vähentää saman tien.

• apuva!

tupakoinnin lopetin ja haavat pieneni mutta ovat jääneet huulen/suun sisäsiksi möykyiksi ja huuli on niitä möykyjä täynnä! :( apteekissa sanottiin et ei saa mitään hiivalääkettä ilman reseptiä ja terkkari antoi purkillisen hiivalääkettä jota olen käyttänyt kohta viikon ilman mitään tuloksia. kieli on jotenkin turvonneen oloinen tyvestä ja kurkunpää tuntuu kaventuneen. sattuu ja ahdistaa eikä kukaan auta :'(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16