Humalassa

Yöks

Se meni sitten eilinen Keminmaan Tähtirannan keikkakin perseelleen;
herra Kari Tapio oli niin päissään, että lähdimme pois ja saimme lippurahat takaisin.

Että kiitos vaan...

17

3412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leipäläppi

      Kario Tapio on ennenkin toiminut samanlailla, mutta silti se suosio vaan kestää. Miksi?

    • Annu.

      Oletko täysin varma vai onko tää provo?
      Jos pitää paikkansa niin olen todella pettynyt Kariin :( Ymmärrän täysin että sellaista ei viitsi katsella.
      Todella harmittavaa. Kuitenkin tykkään valtavasti hänen musiikistaan aina vaan, siihen tuollainen ei vaikuta.

      Suosio...hmm, upea ääni, paljon upeaa musiikkia ja ehkä hänessä suomalainen tavallinen kansa tuntee yhtäläisyyttä ja aina vaan jaksaa ymmärtää. Itselläni nuo kaksi ensimmäistä on syy miksi tykkään hänen musiikistaan aina.

      • Yöks

        Kirjoitin, että lähdimme pois ja saimme lippurahat takaisin. Niin että vissiin sitte olin kuiten paikalla. Provo?? Eipä olis heti tullu mieleen, että keksin jutun.
        Mutta, joulukuussa ollaan menossa konserttiin Ouluun, jonne on liput varattu. Saa nähdä, mikä on hällä kunto... Harmittaa vaan, kun noin teki. Mutta on ilmeisesti vara...


      • No ei todellakaan olis mikään yllätys jos ja kun tuo juttu pitää paikkansa. On sen ukon kännitoilailailuista , keikoilta pois jäämisiä yms taphtunut aikaisemminkin niin paljon, että en edes epäile jutun paikkansa pitävyyttä.
        Se vaan huvittaa , että kyllä sitä Annullakin riittää nyt näyttää riittävän ymmärrystä kun Karista on kyse ....HAH!


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        No ei todellakaan olis mikään yllätys jos ja kun tuo juttu pitää paikkansa. On sen ukon kännitoilailailuista , keikoilta pois jäämisiä yms taphtunut aikaisemminkin niin paljon, että en edes epäile jutun paikkansa pitävyyttä.
        Se vaan huvittaa , että kyllä sitä Annullakin riittää nyt näyttää riittävän ymmärrystä kun Karista on kyse ....HAH!

        Mitä siinä taas vittuilet! Minähän nimenomaan kirjoitin että en hyväksy kännissä lavalla toikkarointia. Pitääkö sun opetella uudestaan lukemaan tai sitten olet niin hemmetin tyhmä ettet ymmärrä lukemaasi.
        En ymmärrä yhtään enempää sitä sun Tapsukkasi sekoilua kuin Karin mahdollista kännäilyä yleisön edessä. Se mitä tekee vapaa-ajallaan on hänen asiansa. Taukki!


      • huppumies

        Jos Olavi Virran levytksiä kopiopi ja vielä huonosti,niin mitä hemmetin upeaa musiikkia se on.Tekisi edes Virran kappaleista uudenlaisia sovituksia ja tulkintoja.Ainahan suomalaiset ovat juoppoja hyysänneet.Joutaisi eläkkeelle.No Piahan pääsee helpomalla kun ei tarvitse jatkuvasti luutu perässä kulkea ja jätöksiä siivota.


    • sosossooo

      Olen ollut ko. artistia ollut katsomassa yli 70 kertaa. Kertaakaan, siis ainoatakaan kertaa ei hän ole ollut juovuksissa keikalla. Väsynyt toki joskus, ja senhän ilkeämieliset heti ovat tulkinneet kännin puolelle. Näitä sormellaosoittajia riittää. Tästä uutisesta (?) huolimatta, piti sitten paikkansa tai ei, mieltymykseni Kariin ja hänen musiikkiinsa ei vaikuta. Rakastan niitä edelleen. Ihmisiä me kaikki olemme.

      • Voi voi

        että väsynyt oli. Vaan olipa niin väsynyt, että lippurahat maksettiin takas. Toivottavasti on uudella konserttikiertueella vähemmän väsynyt.....


      • vaikka pyrstö.....
        Voi voi kirjoitti:

        että väsynyt oli. Vaan olipa niin väsynyt, että lippurahat maksettiin takas. Toivottavasti on uudella konserttikiertueella vähemmän väsynyt.....

        Karihan on eläkkeellä, silloinhan voi tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa!? ;)))
        On vain hyvä että Kari vielä viitsii lähteä meitä ilahduttamaan kauniilla lauluillaan,
        tanssipaikoille ja konsertteihin.
        Liput on hommattu Viimeiseen pisaraan konserttiin ja sinne sitten Karia kuuntelemaan,
        eli konsertissa nähdään pian. ;)
        Ei pikku "väsymiset" vielä suosiota vie.


      • jaj 72
        vaikka pyrstö..... kirjoitti:

        Karihan on eläkkeellä, silloinhan voi tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa!? ;)))
        On vain hyvä että Kari vielä viitsii lähteä meitä ilahduttamaan kauniilla lauluillaan,
        tanssipaikoille ja konsertteihin.
        Liput on hommattu Viimeiseen pisaraan konserttiin ja sinne sitten Karia kuuntelemaan,
        eli konsertissa nähdään pian. ;)
        Ei pikku "väsymiset" vielä suosiota vie.

        Olin paikalla,mahtava keikka yleisö täysillä mukana,harvoin näkee Keminmaalla tuollaista hurmostilaa ja oli kuulemma vielä kauden yleisöennätys,ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte kirjoittelemaan.Karilla on sen verran ammattiylpeyttä ettei hän humalassa laula,jos putki jää päälle hän mieluummin peruu koko keikan,mistä sait käsityksen että hän oli humalassa?


      • 100:lla keikalla
        jaj 72 kirjoitti:

        Olin paikalla,mahtava keikka yleisö täysillä mukana,harvoin näkee Keminmaalla tuollaista hurmostilaa ja oli kuulemma vielä kauden yleisöennätys,ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte kirjoittelemaan.Karilla on sen verran ammattiylpeyttä ettei hän humalassa laula,jos putki jää päälle hän mieluummin peruu koko keikan,mistä sait käsityksen että hän oli humalassa?

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä mitä sanoit Karista. Kari ei varmasti enää mene humalassa yleisönsä eteen laulamaan.


      • Annu.
        jaj 72 kirjoitti:

        Olin paikalla,mahtava keikka yleisö täysillä mukana,harvoin näkee Keminmaalla tuollaista hurmostilaa ja oli kuulemma vielä kauden yleisöennätys,ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte kirjoittelemaan.Karilla on sen verran ammattiylpeyttä ettei hän humalassa laula,jos putki jää päälle hän mieluummin peruu koko keikan,mistä sait käsityksen että hän oli humalassa?

        Jos ja kun olit paikalla ja kerrot että noin oli niin haluan tuon uskoa. Kari on kyllä minun suuri suosikkini enkä millään haluaisi pettyä.


      • vaikka pyrstö.....
        vaikka pyrstö..... kirjoitti:

        Karihan on eläkkeellä, silloinhan voi tehdä mitä huvittaa ja milloin huvittaa!? ;)))
        On vain hyvä että Kari vielä viitsii lähteä meitä ilahduttamaan kauniilla lauluillaan,
        tanssipaikoille ja konsertteihin.
        Liput on hommattu Viimeiseen pisaraan konserttiin ja sinne sitten Karia kuuntelemaan,
        eli konsertissa nähdään pian. ;)
        Ei pikku "väsymiset" vielä suosiota vie.

        liput on hommattu "Vieras Paratiisissa" konserttiin.
        Siellä nähdään pian. :))D


      • KONSTIT ON VÄHIS
        vaikka pyrstö..... kirjoitti:

        liput on hommattu "Vieras Paratiisissa" konserttiin.
        Siellä nähdään pian. :))D

        Konsertin nimeksi sopisi paremmin VARAS PARATIISISSA.


      • Ei kiitos
        KONSTIT ON VÄHIS kirjoitti:

        Konsertin nimeksi sopisi paremmin VARAS PARATIISISSA.

        kovasti tämän ko laulajan suosiota.Olin krouvin lavalla ja kiitti mulle riitti hänen seuransa. Oli kovin ynseä tuskin kiitti yleisöään ablodeista ja ne samat kuluneet biisit veti kuin urakalla loppuun.


    • duunimuijakka

      Ei niin huonoa keikkaa ole Karin kohdalla kertaakaan ollut, että olisin mennyt pyytämään lippurahoja takaisin. Rajani sentään käytökselläni. En minäkään ole aina työpaikallani parhaimalla tuulellani, niin yleisön palveluksessa kuin olenkin. Eikä ole vielä kukaan vaatinut sen vuoksi rahoja takaisin. Väsyneenäkin olen ollut ja sairaanakin, pakko on ollut vain näytellä pirteää. Eikä ole kukaan vielä siitä palstoille kirjoitellut.Liekö katsojat olleet vesiselviä tuolla Karin keikalla? Yhä edelleen käyn Karin keikoilla. Hyvä, kun vielä tuon ikäisenä jaksaa antaa yleisölleen laulujaan ja ammattitaitoaan. Mieluummin katselen Karin osaamista, kuin jonkun nuoremman artistin kirkumista tai heilumista rikkisissä farkuissa!

      • JM-h

        äsken huippuvireessä. Yksi vuoden hienoimpia keikkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe