olen matkaillut turkissa useasti ja olen nyt alkanut suunnitella matkaa tunisiaan.. haluaisin tietää hieman sekä turkissa että tunisiassa matkustaneilta eroja ihmisissä, palvelussa, hintatasossa, ruoassa yms.. miten eroavat toisistaan? :)
tunisia vs. turkki
4
874
Vastaukset
- tunis345
mikä on paras aika matkustaa tunisiaan? milloin on kaikista kuuminta?
- Travelleri
Paras aika matkustaa toukokuun puolivälistä lokakuun loppuun. Kuumin aika kesä - elokuussa.
- markalainen
Tunisiassa oli kyllä halvempaa.
- mn
minustakin oli Tunisiassa. Maassa näkyi myös ripaus ranskalaisuutta, mistä itse pidin. Molemmissa paikoissa on tarjolla historiallisia kohteita, jos niintä pitää. Turkissa ruoka oli mielestäni parempaa, mutta esim. hotellissamme Tunisiassa oli hyvä ruoka. Itse jos vielä maista valitsisin, menisin Tunisiaan ja erityisesti matkustaisin tutkimaan itse pääkaupunki Tunisia, joka oli vallan viehättävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513735Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182767Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6252412Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202087KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar852012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441731- 221693
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431655Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971516- 281476