olen matkaillut turkissa useasti ja olen nyt alkanut suunnitella matkaa tunisiaan.. haluaisin tietää hieman sekä turkissa että tunisiassa matkustaneilta eroja ihmisissä, palvelussa, hintatasossa, ruoassa yms.. miten eroavat toisistaan? :)
Vastaukset 4
- tunis345
mikä on paras aika matkustaa tunisiaan? milloin on kaikista kuuminta?
- Travelleri
Paras aika matkustaa toukokuun puolivälistä lokakuun loppuun. Kuumin aika kesä - elokuussa.
- markalainen
Tunisiassa oli kyllä halvempaa.
- mn
minustakin oli Tunisiassa. Maassa näkyi myös ripaus ranskalaisuutta, mistä itse pidin. Molemmissa paikoissa on tarjolla historiallisia kohteita, jos niintä pitää. Turkissa ruoka oli mielestäni parempaa, mutta esim. hotellissamme Tunisiassa oli hyvä ruoka. Itse jos vielä maista valitsisin, menisin Tunisiaan ja erityisesti matkustaisin tutkimaan itse pääkaupunki Tunisia, joka oli vallan viehättävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65707- 88694
- 20669
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o139619- 53618
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde62608- 51592
- 47591