Meillä on täällä uusi sairaus, sen nimi on helvetto.
- Helvetto, että olen kyllästynyt olemaan homesairas koko ajan.
- Sehän on nyt ihan ymmärrettävää, lääkäri sanoi. - Eihän sellaista tautia ole olemassakaan.
- Helvetto, onpas!
- Eipäs, luulosairas.
- Onpas!
- Eipäs!
- Helvetto sentään...
*
Viiden vuoden kuluttua:
- Helvetto, sain sen!
- Minkä? psykiatri kysyi.
- No sen homesairauden, lääkäri sanos.
- Äläs nyt, psyko toppuuttelemaan. Kaheli.
- Vai että kaheli! Mutta en kattele tota mitätöintiä, ku oon sairas ja kipeä.
*
- Ihan mielipuolihan sä oot, psyko sanos.
Laittaisin sut osastolle lepäämään, ellei sekin olis homeessa.
- Jassoo, vai niin. Hyvä tietää...
- No nää on ne faktat, mitkä on. Helvetto ei ole mikään sairaus.
HELVETTO
2
268
Vastaukset
- vertti-eetu
kuitenkaan totuus unohtuisi.
http://www.ymparisto.fi/default.asp?node=4133&lan=fi
Kaikki ehkä on kiinni siitä mitä halutaan etsiä ja myöntää ja kuka tilaa ja ken (voi) maksaa.
http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/kansanterveyslehti/lehdet_2002/1_2002/kosteusvaurioissa_kasvaa_myrkyllisia_mikrobeja/
Helvetto?Pyhä Pietari vartioi tapansa mukaan taivaanportilla. Taivaassa oli täyttä, sillä homesairaita oli tullut solkenaan ja päässyt ahtaasta portista sisään.
Mutta kuinka ollakaan lääkäri ja psykiatri olivat tulossa myös ja Pietari pysäytti heidät.
- Mitäs asiaa? hän kysäisi näiltä.
- Sitä vaan, että pitäis päästä sisään, kun droppia vaivaan ei löytynyt ja hometauti on kova, lääkäri sanos.
- Eihän sitä tosin etsittykään, psykiatri myötäili. - Hulluna vaan pidettiin.
- Jassoo, sanoi Pietari. - Vai sillä lailla.
- En minä teitä kyllä tänne vielä päästä, hän jatkoi. - Hus matkoihinne siitä ja sitä droppia oikein tosissaan etsimään. Eihän tänne mahdu enää ketään muita, kun homesairaita lappaa koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156