Vieraita

M85-_-

Olenko sairaanloisen mustasukkainen jos en tykkää siitä että tyttökaverini luona käy joskus joku miespuolinen opiskelijakaveri kahvittelemassa tai koulujuttuja tekemässä? Itseä ainakin se häiritsee. Asutaan eri paikkakunnilla.

3

762

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0010

Tähän olisi tietysti fiksuinta vastata, että tuskin heidän välillään on mitään muuta kuin ystävyyttä. Mutta.. Jos itse joutuisin samaan tilanteeseen, epäilisin asiaa aivan 100 %:sen varmasti :// Osaan melkein kuvitella tunteesi. Oletko puhunut naisystäväsi kanssa asiasta? Kerro hänelle, että sinua häiritsee ko. asia.

• bombom.

Opiskelijakaveri? No sano tytöllesi että haluat nähdä tämän hänen opiseklijakaverinsa? Jos hän pystyy näyttämään ja esittelemään hänet sinulle niin sinun ei ole syytä olla mustasukkainen. Hehän ovat vain kavereita! JOS taas naisesi ei niin viitsi näyttää tätä kaveriaan sinulle .. on sinun syytä olla mustasukkainen!
      Minä itse ainakin pystyn esittelemään ja näyttämään miehelleni minun mies puoliset kaverini. JOS taas ajattelen niin että minulla olisi jotain "vispilää" menossa jonkun miehen kanssa niin en missään nimessä halausi esitellä tätä miehelleni. Näin minulle ei ole käynyt enkä ikimaailmassa pitäisikään mitään "salasuhdetta" mieheni seläntakana.

• bombom.

Niin ja vielä!
      Minä en oo ainakaa yhtään mustasukkanen mun miehen nais puolisista kavereista jotka olen siis nähnyt! Olen nähnyt ne ja tiedän että he ovat VAIN kavereita joten mun ei oo syytä olla huolissaan (: ! Mut sit taas niistä naisista olen enemmänkin joita en ole tavannut :/ Mutta sekin asia on heti korjattu ku oon nähny ne kerran. Kyllä sen näkee ja huomaa että onko siinä enemmänkin kuin kaverisuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      116
      1084
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe