Vieraita

M85-_-

Olenko sairaanloisen mustasukkainen jos en tykkää siitä että tyttökaverini luona käy joskus joku miespuolinen opiskelijakaveri kahvittelemassa tai koulujuttuja tekemässä? Itseä ainakin se häiritsee. Asutaan eri paikkakunnilla.

3

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0010

      Tähän olisi tietysti fiksuinta vastata, että tuskin heidän välillään on mitään muuta kuin ystävyyttä. Mutta.. Jos itse joutuisin samaan tilanteeseen, epäilisin asiaa aivan 100 %:sen varmasti :// Osaan melkein kuvitella tunteesi. Oletko puhunut naisystäväsi kanssa asiasta? Kerro hänelle, että sinua häiritsee ko. asia.

    • bombom.

      Opiskelijakaveri? No sano tytöllesi että haluat nähdä tämän hänen opiseklijakaverinsa? Jos hän pystyy näyttämään ja esittelemään hänet sinulle niin sinun ei ole syytä olla mustasukkainen. Hehän ovat vain kavereita! JOS taas naisesi ei niin viitsi näyttää tätä kaveriaan sinulle .. on sinun syytä olla mustasukkainen!
      Minä itse ainakin pystyn esittelemään ja näyttämään miehelleni minun mies puoliset kaverini. JOS taas ajattelen niin että minulla olisi jotain "vispilää" menossa jonkun miehen kanssa niin en missään nimessä halausi esitellä tätä miehelleni. Näin minulle ei ole käynyt enkä ikimaailmassa pitäisikään mitään "salasuhdetta" mieheni seläntakana.

    • bombom.

      Niin ja vielä!
      Minä en oo ainakaa yhtään mustasukkanen mun miehen nais puolisista kavereista jotka olen siis nähnyt! Olen nähnyt ne ja tiedän että he ovat VAIN kavereita joten mun ei oo syytä olla huolissaan (: ! Mut sit taas niistä naisista olen enemmänkin joita en ole tavannut :/ Mutta sekin asia on heti korjattu ku oon nähny ne kerran. Kyllä sen näkee ja huomaa että onko siinä enemmänkin kuin kaverisuhde.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe