Olenko sairaanloisen mustasukkainen jos en tykkää siitä että tyttökaverini luona käy joskus joku miespuolinen opiskelijakaveri kahvittelemassa tai koulujuttuja tekemässä? Itseä ainakin se häiritsee. Asutaan eri paikkakunnilla.
Vieraita
3
670
Vastaukset
- 0010
Tähän olisi tietysti fiksuinta vastata, että tuskin heidän välillään on mitään muuta kuin ystävyyttä. Mutta.. Jos itse joutuisin samaan tilanteeseen, epäilisin asiaa aivan 100 %:sen varmasti :// Osaan melkein kuvitella tunteesi. Oletko puhunut naisystäväsi kanssa asiasta? Kerro hänelle, että sinua häiritsee ko. asia.
- bombom.
Opiskelijakaveri? No sano tytöllesi että haluat nähdä tämän hänen opiseklijakaverinsa? Jos hän pystyy näyttämään ja esittelemään hänet sinulle niin sinun ei ole syytä olla mustasukkainen. Hehän ovat vain kavereita! JOS taas naisesi ei niin viitsi näyttää tätä kaveriaan sinulle .. on sinun syytä olla mustasukkainen!
Minä itse ainakin pystyn esittelemään ja näyttämään miehelleni minun mies puoliset kaverini. JOS taas ajattelen niin että minulla olisi jotain "vispilää" menossa jonkun miehen kanssa niin en missään nimessä halausi esitellä tätä miehelleni. Näin minulle ei ole käynyt enkä ikimaailmassa pitäisikään mitään "salasuhdetta" mieheni seläntakana. - bombom.
Niin ja vielä!
Minä en oo ainakaa yhtään mustasukkanen mun miehen nais puolisista kavereista jotka olen siis nähnyt! Olen nähnyt ne ja tiedän että he ovat VAIN kavereita joten mun ei oo syytä olla huolissaan (: ! Mut sit taas niistä naisista olen enemmänkin joita en ole tavannut :/ Mutta sekin asia on heti korjattu ku oon nähny ne kerran. Kyllä sen näkee ja huomaa että onko siinä enemmänkin kuin kaverisuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1873819Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a323226Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K772928Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652409- 2002320
Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1061919Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan451746Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3661702Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1041613Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1011569