Nyt etsin uutta kotimaisia osakkeita sisältävälle salkulleni uutta kotia; eQ:n tasoista etsin.
Ja kauppaa pitää saada käydä myös noteerattomilla osakkeilla, jotta voitot pelittää.
Onko ehdotuksia?
Uusi koti osakesalkulle
1
525
Vastaukset
- joku vaan
Nordnet korotti ikävästi palkkioitaan, nyt jo 0.15% jos tekee kauppaa harvakseltaan.
Itselleni etrade olisi edullisin kun teen kauppaa harvakseltaan ja melko isoilla summilla, siellä pienilläkin kauppamäärillä pääsee 0.085% palkkiotasoon. Jos jaksaa jakaa kaupat pieniin osiin niin palkkion saa seuraavassa kuussa vielä alemmaksi, mutta ei tässä viitsisisi alkaa pelleilemään. Ja mitä väliä ensi kuun palkkiotasolla jos tarkoitus on ostaa silloin kun tavara on kohtuuhintaista.
Ainakin sampopankki ja Ålandsbanken ovat aivan toivottomia.
Noteeraamattomien osakkeitten kaupasta en tiedä, taitavat olla ihan nappikauppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318