Taas kestää

,kighui,ydf

saunalahdella laskun lähetys! Mikä kumma siinä on kun ne ei sitä itse pysty ajallaan lähettää? Täytyy itse ilmoiotella sinne aspaan perään, että hiukan vauhtia. Muuten ei niin väliä, mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin! Please, yrittäkää nyt sauniksen työntekijät pistää niitä laskuja ajallaan. Se ei ole iso vaiva se. =)

8

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sulla ongelma

Minä puolestani olen erittäin iloinen joka päivästä jolloin ei tule laskuja.

"mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin
      ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin!"

Oma systeemisi?
      Kait sentään tiedät paljonko suurinpiirtein on laskuja tulossa ja
      jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää.

• ,kighui,ydf

Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...

"Oma systeemisi?
        jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."

Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä.

• on sulla ongelma
        ,kighui,ydf kirjoitti:

Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...

"Oma systeemisi?
        jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."

Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä.

Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
        En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
        joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
        tai vaikkapa vuodeksi?
        Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
        ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
        et mene sekaisin.

• ,kighui,ydf
        on sulla ongelma kirjoitti:

Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
        En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
        joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
        tai vaikkapa vuodeksi?
        Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
        ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
        et mene sekaisin.

kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D

• on sulla ongelma
        ,kighui,ydf kirjoitti:

kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D

"...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"

Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
        ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
        Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.

Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...?

• ,kighui,ydf
        on sulla ongelma kirjoitti:

"...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"

Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
        ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
        Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.

Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...?

Saunis vastasi jo aspassa joten se oli siinä sitten ja laskut tulee tiettynä aikana toivottavasti.. Eli pistetään semmonen ja kaupan pääliseksi saa hienon lumilapion! =)

• ssdhd1

Jos 250 euron laskun pitäisi tulla 1.10 2010 ja lasku ei tulekkaan sinä päivänä, niin nämä neropatit luulee etttä sen 250 euroa mikä oli laskuun varattu voi sitten 2-3.10 tuhlata johonkin muuhun "kun ei sitä laskua tullut" verukkeella, ja he luulevat ettei sitä laskua tarvitse maksaa ollenkaan.

• ,kighui,ydf

neropatti voi luulla minä en.. Haluan vain pitää laskut ajantasalla enkä murehtia mistään sit puolen vuoden pääst mitä tääläkin on lukenut joillekin käyvän hyväs lykyssä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      264
      4760
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      80
      3207
    3. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      36
      2603
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2513
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1797
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1580
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1368
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      144
      1005
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      978
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      99