Taas kestää

,kighui,ydf

saunalahdella laskun lähetys! Mikä kumma siinä on kun ne ei sitä itse pysty ajallaan lähettää? Täytyy itse ilmoiotella sinne aspaan perään, että hiukan vauhtia. Muuten ei niin väliä, mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin! Please, yrittäkää nyt sauniksen työntekijät pistää niitä laskuja ajallaan. Se ei ole iso vaiva se. =)

8

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on sulla ongelma

      Minä puolestani olen erittäin iloinen joka päivästä jolloin ei tule laskuja.

      "mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin
      ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin!"

      Oma systeemisi?
      Kait sentään tiedät paljonko suurinpiirtein on laskuja tulossa ja
      jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää.

      • ,kighui,ydf

        Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...

        "Oma systeemisi?
        Kait sentään tiedät paljonko suurinpiirtein on laskuja tulossa ja
        jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."

        Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä.


      • on sulla ongelma
        ,kighui,ydf kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...

        "Oma systeemisi?
        Kait sentään tiedät paljonko suurinpiirtein on laskuja tulossa ja
        jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."

        Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä.

        Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
        En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
        joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
        tai vaikkapa vuodeksi?
        Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
        ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
        et mene sekaisin.


      • ,kighui,ydf
        on sulla ongelma kirjoitti:

        Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
        En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
        joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
        tai vaikkapa vuodeksi?
        Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
        ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
        et mene sekaisin.

        kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D


      • on sulla ongelma
        ,kighui,ydf kirjoitti:

        kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D

        "...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"

        Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
        ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
        Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.

        Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...?


      • ,kighui,ydf
        on sulla ongelma kirjoitti:

        "...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"

        Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
        ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
        Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.

        Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...?

        Saunis vastasi jo aspassa joten se oli siinä sitten ja laskut tulee tiettynä aikana toivottavasti.. Eli pistetään semmonen ja kaupan pääliseksi saa hienon lumilapion! =)


    • ssdhd1

      Jos 250 euron laskun pitäisi tulla 1.10 2010 ja lasku ei tulekkaan sinä päivänä, niin nämä neropatit luulee etttä sen 250 euroa mikä oli laskuun varattu voi sitten 2-3.10 tuhlata johonkin muuhun "kun ei sitä laskua tullut" verukkeella, ja he luulevat ettei sitä laskua tarvitse maksaa ollenkaan.

      • ,kighui,ydf

        neropatti voi luulla minä en.. Haluan vain pitää laskut ajantasalla enkä murehtia mistään sit puolen vuoden pääst mitä tääläkin on lukenut joillekin käyvän hyväs lykyssä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe