saunalahdella laskun lähetys! Mikä kumma siinä on kun ne ei sitä itse pysty ajallaan lähettää? Täytyy itse ilmoiotella sinne aspaan perään, että hiukan vauhtia. Muuten ei niin väliä, mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin! Please, yrittäkää nyt sauniksen työntekijät pistää niitä laskuja ajallaan. Se ei ole iso vaiva se. =)
Taas kestää
8
374
Vastaukset
- on sulla ongelma
Minä puolestani olen erittäin iloinen joka päivästä jolloin ei tule laskuja.
"mutta pelkään jos ei laskuja tule ajallaan niin sitten ne tulee päällekäin
ja sen jälkeen koko laskutus systeemin on sekaisin!"
Oma systeemisi?
Kait sentään tiedät paljonko suurinpiirtein on laskuja tulossa ja
jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää.- ,kighui,ydf
Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...
"Oma systeemisi?
jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."
Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä. - on sulla ongelma
,kighui,ydf kirjoitti:
Kyllä minä ainakin halun laskuni tulevan ajallaan, enkä niin vaan virnistelisi et jess, ei laskuja ole näkynyt puoleen vuoteen! :D Taannoin kävin elisan kanssa aika helvetilliset ajat, kun olin matkapuhelinasiakas ja laskuja sateli sieltä sun täältä! Niin siksi olen hiukan varpaillani näiden asioiden kanssa kun kerta saunalahti on melkeen sama asia kuin elisa...
"Oma systeemisi?
jätät rahaa tilille niin ei mitään hätää."
Rahaa nyt on tilillä eikä 40€ kuukaudessa 8M laajakaistasta minun talouttani kaada :D mutta menneisyys näiden kanssa jättää vaan jälkensä.Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
tai vaikkapa vuodeksi?
Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
et mene sekaisin. - ,kighui,ydf
on sulla ongelma kirjoitti:
Luulin ihan tosiaan että juttusi olis tsoukki.
En tosiaan kyllä vieläkään käsitä että miten voi olla
joku ongelma jos laskut kasaantuu puoleksi vuodeksi
tai vaikkapa vuodeksi?
Kun sinulla on vieläpä tietokonekin apuna niin pidä
ihmeessä niistä nyt vaikka excel-taulukkoa niin
et mene sekaisin.kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D
- on sulla ongelma
,kighui,ydf kirjoitti:
kuule, siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D
"...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"
Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.
Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...? - ,kighui,ydf
on sulla ongelma kirjoitti:
"...siinä vaiheessa kun on kyse elisaan liittyvä asia niin siinä ei pahemmin excel taulukot auta kun sitä postia rupee tipahtelee luukusta :D"
Havahdutti huomaamaan että perheeni kaikki kännykät (4 kpl)
ovat Elisan liittymällä, olleet jo liki 10 vuotta, samoin laajakaista.
Elisan laskujen kanssa ei ole ollut ikinä mitään ongelmia.
Mikähän heillä on kriteerinä siinä kenen kanssa alkavat kenkkuilla...?Saunis vastasi jo aspassa joten se oli siinä sitten ja laskut tulee tiettynä aikana toivottavasti.. Eli pistetään semmonen ja kaupan pääliseksi saa hienon lumilapion! =)
- ssdhd1
Jos 250 euron laskun pitäisi tulla 1.10 2010 ja lasku ei tulekkaan sinä päivänä, niin nämä neropatit luulee etttä sen 250 euroa mikä oli laskuun varattu voi sitten 2-3.10 tuhlata johonkin muuhun "kun ei sitä laskua tullut" verukkeella, ja he luulevat ettei sitä laskua tarvitse maksaa ollenkaan.
- ,kighui,ydf
neropatti voi luulla minä en.. Haluan vain pitää laskut ajantasalla enkä murehtia mistään sit puolen vuoden pääst mitä tääläkin on lukenut joillekin käyvän hyväs lykyssä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947