Kuukautiset km:n jälkeen

Teija80...-

miten teillä kuukautiset on tullut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Minulla oli keskeytynyt km ja rv 10 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja nyt tuosta on 1 kk aikaa ja alkoi ruskea tuhruvuoto ja juilii alavatsaa ja selkään muttei läheskään kivut mitään verrattuna normaali kuukautiskipuihini. Joten miten teillä, pitäisikö ne kuukautiset minkä kerrotaan sitten alkavan km:n jälkeen 4-6vkon kuluttua, niin olla ihan entisenlaiset? kiitoksia jo etukäteen, jos ken voisi vastailla:)

3

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mietin minäkin

minua mietittyttää sama asia, minulle tehtiin vain kaavinta km jälkeen.
      Koska menkat alkaa? mennyt jo yli kuukausi (6vko).Ainut vuoto mitä oli, niin kaavinnan jälkeen n.4päivää ja sitte siitä n.2päivää eteenpäin, niin tuli pari päivää ruskehtavaa vuotoa.
      Minulle sanottiin kaavinnan jälkeen, että ellei tulehdusta epäile, niin ei ole mitään hätää.

• Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?

• AP.-.-
        marella kirjoitti:

Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?

Minulla on nyt 4pvää tullut ihan veristä vuotoa(tänään ruskeaa vain paperiin) ja edelleen nuo alavatsanjuilinnat ja nipisstelyt on ollu kokoajan kuvioissa, lääkettä ei ole tarvinnut ottaa.( yleensä minulla on todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset, hyvä että 3-4G panadolia riittää lamaannuttamaan kivun) Joten nämä "kuukautiset ihan erilaiset entisenlaisiin verrattuna. Eli minulla kului aikaa melkein 7vkoa, kunnes nyt alkoi tämä verinen kuukautisvuoto...Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi kertoa, että kuinka kauan nämä juilimiset sitten voivat kestää..En kehtaisi vaivata hoitohenkilökuntaakaan, koskapa, ei ole pahanhajuista vuotoa tai kuumetta eikä kivut sellaiset,että täytyisi lääkettä ottaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe