Kuukautiset km:n jälkeen

miten teillä kuukautiset on tullut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Minulla oli keskeytynyt km ja rv 10 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja nyt tuosta on 1 kk aikaa ja alkoi ruskea tuhruvuoto ja juilii alavatsaa ja selkään muttei läheskään kivut mitään verrattuna normaali kuukautiskipuihini. Joten miten teillä, pitäisikö ne kuukautiset minkä kerrotaan sitten alkavan km:n jälkeen 4-6vkon kuluttua, niin olla ihan entisenlaiset? kiitoksia jo etukäteen, jos ken voisi vastailla:)
3814
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

minua mietittyttää sama asia, minulle tehtiin vain kaavinta km jälkeen.
Koska menkat alkaa? mennyt jo yli kuukausi (6vko).Ainut vuoto mitä oli, niin kaavinnan jälkeen n.4päivää ja sitte siitä n.2päivää eteenpäin, niin tuli pari päivää ruskehtavaa vuotoa.
Minulle sanottiin kaavinnan jälkeen, että ellei tulehdusta epäile, niin ei ole mitään hätää.

Äänestä
  • Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

    Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?

    Äänestä

  • old_profile_20052 kirjoitti:

    Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

    Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?

    Minulla on nyt 4pvää tullut ihan veristä vuotoa(tänään ruskeaa vain paperiin) ja edelleen nuo alavatsanjuilinnat ja nipisstelyt on ollu kokoajan kuvioissa, lääkettä ei ole tarvinnut ottaa.( yleensä minulla on todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset, hyvä että 3-4G panadolia riittää lamaannuttamaan kivun) Joten nämä "kuukautiset ihan erilaiset entisenlaisiin verrattuna. Eli minulla kului aikaa melkein 7vkoa, kunnes nyt alkoi tämä verinen kuukautisvuoto...Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi kertoa, että kuinka kauan nämä juilimiset sitten voivat kestää..En kehtaisi vaivata hoitohenkilökuntaakaan, koskapa, ei ole pahanhajuista vuotoa tai kuumetta eikä kivut sellaiset,että täytyisi lääkettä ottaa..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Teija80...- kirjoitti:

miten teillä kuukautiset on tullut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Minulla oli keskeytynyt km ja rv 10 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja nyt tuosta on 1 kk aikaa ja alkoi ruskea tuhruvuoto ja juilii alavatsaa ja selkään muttei läheskään kivut mitään verrattuna normaali kuukautiskipuihini. Joten miten teillä, pitäisikö ne kuukautiset minkä kerrotaan sitten alkavan km:n jälkeen 4-6vkon kuluttua, niin olla ihan entisenlaiset? kiitoksia jo etukäteen, jos ken voisi vastailla:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu