Kuukautiset km:n jälkeen

Teija80...-

miten teillä kuukautiset on tullut lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen? Minulla oli keskeytynyt km ja rv 10 tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja nyt tuosta on 1 kk aikaa ja alkoi ruskea tuhruvuoto ja juilii alavatsaa ja selkään muttei läheskään kivut mitään verrattuna normaali kuukautiskipuihini. Joten miten teillä, pitäisikö ne kuukautiset minkä kerrotaan sitten alkavan km:n jälkeen 4-6vkon kuluttua, niin olla ihan entisenlaiset? kiitoksia jo etukäteen, jos ken voisi vastailla:)

3

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mietin minäkin

      minua mietittyttää sama asia, minulle tehtiin vain kaavinta km jälkeen.
      Koska menkat alkaa? mennyt jo yli kuukausi (6vko).Ainut vuoto mitä oli, niin kaavinnan jälkeen n.4päivää ja sitte siitä n.2päivää eteenpäin, niin tuli pari päivää ruskehtavaa vuotoa.
      Minulle sanottiin kaavinnan jälkeen, että ellei tulehdusta epäile, niin ei ole mitään hätää.

      • Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

        Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?


      • AP.-.-
        marella kirjoitti:

        Minulla on keskenmenon jälkeen alkanut vuodon loppumisen jälkeen noin normaalin kierron mukaan. Eli kun vuoto loppui niin siitä voin laskea suunnilleen 3 viikoa eteenpäin. Omat on sekä kestoltaan että runsaudeltaan olleet aina erilaiset, että en voi kommentoida miten olivat erilaiset tai samanlaiset.

        Kai sinulle samaa mietin minäkin on tehty hcg-seuranta kaavinnan jälkeen?

        Minulla on nyt 4pvää tullut ihan veristä vuotoa(tänään ruskeaa vain paperiin) ja edelleen nuo alavatsanjuilinnat ja nipisstelyt on ollu kokoajan kuvioissa, lääkettä ei ole tarvinnut ottaa.( yleensä minulla on todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset, hyvä että 3-4G panadolia riittää lamaannuttamaan kivun) Joten nämä "kuukautiset ihan erilaiset entisenlaisiin verrattuna. Eli minulla kului aikaa melkein 7vkoa, kunnes nyt alkoi tämä verinen kuukautisvuoto...Olisin erittäin kiitollinen, jos joku tietäisi kertoa, että kuinka kauan nämä juilimiset sitten voivat kestää..En kehtaisi vaivata hoitohenkilökuntaakaan, koskapa, ei ole pahanhajuista vuotoa tai kuumetta eikä kivut sellaiset,että täytyisi lääkettä ottaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe