http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=8&ag=94&t=514&a=3239
Tässä on todella mahtava laulu Katri Helenalla!
Ystävä!
7
801
Vastaukset
- eeroji
Loistava avio -ja työpari yhdessä. Muistot elävät musiikista.
- tietää tähtoo
eeroji, oletko tosi fani vai maksetaanko sulle tästä, että jaksat aina olla niin aktiivinen?
- eeroji
tietää tähtoo kirjoitti:
eeroji, oletko tosi fani vai maksetaanko sulle tästä, että jaksat aina olla niin aktiivinen?
Olen ja pidän hänestä......
- Persona grata
Katrilta tosiystävyydestä sellainen laulu, jossa ei kutsuta ystävää luo vaan lähdetään itse (poikkeuksellisesti) ystävän luo? Joskus sellainen laulu sopisi tilanteeseen paremmin.
- eeroji
esim. Olet ystäväin....... luonasi mun hyvä on jne.
- Carpe diem
eeroji kirjoitti:
löytyvän. Hieno biisi. Ja tehokkaat sanat (ei tartte lähteä minnekään, kun kerran ollaan jo perillä...) Vetää sanattomaksi.
- Katri Helenan fani
eeroji kirjoitti:
Kiitos! sinulle eeroji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122179Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712043Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401376Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076