Missä autoissa mahtaa olla aktiivinen vakionopeudensäädin, tai millä nimellä sitä kutsutaankin. Seuraavaan autooni sellaisen haluaisin, käytettyyn. Tavallinen laite minulla on ollut useammassakin autossa, mutta nyt kaipaisin edistyneempää.
Autoliikkeet eivät näytä ilmoituksissaan erittelevän tavallista ja ACC:tä. Luulisi asian kiinnostavan muitakin. Ja luulisi, että vehjettä jo käytetyissäkin alkaisi löytyä, eihän se mikään uusi keksintö ole.
ACC?
4
532
Vastaukset
- Helokki2
ainakin uusin V70, S60, XC60 ja tuleva V60, ehkä myös S80. Näissä siis mahdollisuus saada lisävarusteena, vakiona on vain tavallinen.
- Jeebeli
On myös uusimmassa S80:ssä. yleensä on paketissa Driver Support Pack, harvemmin kai erikseen ostettuna.
Jeebeli kirjoitti:
On myös uusimmassa S80:ssä. yleensä on paketissa Driver Support Pack, harvemmin kai erikseen ostettuna.
Eikö löydy bemarin tai mersun vanhemmista malleista? Tai vaikkapa Legacyn?
- Polo09
Erasmus kirjoitti:
Eikö löydy bemarin tai mersun vanhemmista malleista? Tai vaikkapa Legacyn?
Passati CC löytyy aktiivinen vakionopeudensäädin. Eli säädin joka ottaa huomioon edellä ajavan auton nopeuden ja pitää välimatkan automaattisesti sopivan pituisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565