oon 16 vuotta ja tällainen oli mun eh...tapahtumarikas vappu:mentiin kavereiden kans kaupungille,join kaksi pulloo siideriä,poliisit ajoi ohi kun mulla oli pullo kädes,pysähty siihen ja vei asemalle...kysy vanhempien nimet ja numerot mun iän...ja suorinta tietä kotiin...porukat oli lievästi sanottuna RAIVONA eikä vähiten sen takia et puhalsin lähes promillen,vaik en ollu todellakaan juonu kuin ne kaksi pulloa sitä siideriä!ne vihaa mua eikä luota enää paskaakaan!en saa enää mennä mihinkään...masentaa...ja itkettää....miksi just mä!?vaikka kaikki muutkin mun ikäiset juo tai on juonu ni mä oon aina ainut joka jää kii....!!
mitä ihmettä mä teen...!?!
kytät vei asemalle....
5
1419
Vastaukset
- haukotus
Älä raivoa vaan ajattele.
Mieti onko siinä sittenkin jotain tolkkua, ettet vetänytkään perskännejä ja riidellyt "parhaiden" ystäviesi kanssa sekä harrastanut seksiä ilman ehkäisyä. Jos voit siitä olla onnellinen ja saat ympäristönkin sen huomaamaan, niin voit olla varma että elämäsi helpottuu samantien. - minna
Voisit vähän miettiä ittekki! Täytyykö sitä mennä niin kuin 'muutki mun ikäset'? jos olisit ite äiti ni mitä tekisit jos hakisit oman kännisen pikku tytön asemalta? 'ja mistä se on vielä saanu viinat?' en kyl luottais enää pätkääkään sen/sun touhuihin..
- Yees
No mun kaverin kaveri puukotettiin kuoliaaks... Että kyllä sun vappu varmaan paremmin meni...
- sälli
kun kytät ajaa ohi, niin sitä pulloa ei tarvii esitellä niille... ihan omaa tyhmyyttäs jouduit tohon tilanteeseen.
- Tytsi
..hohhoijaa kanssas. ekat kännit on joo kova juttu mutta.... otahan nyt rauhassa ja kasva aikuiseks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408