Vanhojentanssimekko Kuopiosta?

mekonetsijä

Hei!
Ensiviikolla olisi siis tarkoitukseni matkata Kuopioon vanhojentanssimekon etsintämatkalle. Etsinnässä olisi siis vanhojentanssipuku, luultavasti melko nykyaikainen, tähän tyyliin: http://www.zazabella.fi/tuotekuvat/827_1305_zaza.jpg mutta kokeilen mielelläni myös vähän vanhanaikaisempia malleja. Osaisitteko siis suositella paikkoja, mistä mekkoa kannattaisi lähteä etsimään? Olen siis ostamassa, en vuokraamassa mekkoa. Hintaluokka on jotain 100-300 euron väliltä, ei siis mitään upeita Diorin muotiluomuksia.

6

3101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ribbbb

Hei! Minulla olisi myydä kerran käytetty vanhojentanssimnekko, ostettu täysin uutena ja olen tosiaan käyttänyt sitä vain omissa tansseissani vuonna 2008. Mekon voisin myydä hintaan 200e (maksoin siitä 300e)

Mekko sopii noin 165senttiselle hoikalle tytölle. Itse olen 167 ja käytin tanssiessani noin 5sentin korkoja.
      Laita sähköpostiosoitteesi niin voin laittaa kuvia jos kiinnostaa. Tuo malli oli omissa tansseissani suosittu ja sitä ei myydä enää missään. Mekko on ostettu Kuopiolaisesta pukuliikkeestä.

Haluaisin kovasti eroon siitä kun ei sillä minulle ole enää mitään käyttöä! Nyt saat suht edullisesti täysin uudenveroisen mekon!

• mimmu_94

• SenniXX

löytyy Haapaniemenkadulla olevasta Juhla-asut Annele-liikkeestä. Siellä on kaupungin laajin ja paras valikoima.
      Kuvassa olevan kaltaisia tyllipukuja kuulema odottelevat saapuvaksi. Faunassa (Tulliportinkatu, melkein satamassa) on jotain. Carlsonilla muutamia tavan juhlapukuja, mutta samaa pukua on aina monta kappaletta.

• Gallerii

Oulussa, www.lamarias.net löytyy aika laajasti, itse tilasin eilen sieltä!

• xxxxyyyy

Joo kaverit tilas kans netistä puvut. Toinen tilas petroolin värisen, sai harmaan.
      Toisen puku ei vastannut yhtään kuvan pukua, ja piti olla mittojen mukaan tehty. No ei ollu sinnepäinkään. Kalliiks tulee kun joutuvat ostaan uudet puvut.
      Itse löysin Annelesta täydellisen puvun.

• kultakalanen

Mie oon tilannu pukuni www.royaldress.fi eikä kyllä yhtään pettynyt. Mie sain sen vielä törky halvalla (150). Miun kaveri kävi siellä sovitushuoneella ja kehu että ovat tosi hienoja - sitte tilasin ja sain puvun 4 viikon kuluttua tilauksesta. Jos en ois ollu tyytyväine olis voinu palauttaa. SUOSITTELEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2283
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      305
      1251
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      726
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      652
    Aihe