Epäsiistiä ja nuhruista jopa likaista ympäriinsä. Vesikanaaleissa löyhkää (olin kesällä) siellä sikin sokin uppoavia veneenraatoja jotka korjattisiin pois pikimmiten vaikkapa suomessa. Pankki ja luottokortit toimivat erittäin huonosti tai ei ollenkaan ruokakaupoissa, ruokapaikoissa jotenkuten. Taksit huiputtavat minkä ehtivät, mittarit piilossa tai ei päällä. Narkkareita riittävästi.Ruoka ei tehnyt vaikutusta, kalliinpuoleista laatuunnähden. Plussaa ihmisistä mukavia ja avuliaita sekä puhuvat erinomaista englantia poikkeuksetta.Välimatkat lyhyitä ja julkinen liikenne toimivaa, paljon nähtävää ja historiaa on maa tulvillaan.Yleisarvona 6.
Amsterdamiin uudelleen?
3
1254
Vastaukset
- kahdesti,
sori. Takkuili lähetys ja luulin ettei lähtenyt :(
- damdamdam
Ihan toisenlaiset tunnelmat ja kokemukset syyskuun alusta. Olin kolmatta kertaa ja aion mennä vielä uudelleenkin! Minusta vanhakaupunki kanavineen on pittoreski, kaikki toimi mainiosti (taksia ei tullut kokeitua), ruoka nyt ei ollut mitenkään ekstrahyvää muttei huonoakaan, ihmiset ystävällisiä, juustokaupat taivaallisia, ja nähtävää riitti ja olisi riittänyt enemmänkin, aika loppui kesken. Yleisarvosana 8-9.
- ihana kaupunki
damdamdam kirjoitti:
Ihan toisenlaiset tunnelmat ja kokemukset syyskuun alusta. Olin kolmatta kertaa ja aion mennä vielä uudelleenkin! Minusta vanhakaupunki kanavineen on pittoreski, kaikki toimi mainiosti (taksia ei tullut kokeitua), ruoka nyt ei ollut mitenkään ekstrahyvää muttei huonoakaan, ihmiset ystävällisiä, juustokaupat taivaallisia, ja nähtävää riitti ja olisi riittänyt enemmänkin, aika loppui kesken. Yleisarvosana 8-9.
Samaa mieltä ja frittejä lounaaksi majoneesin kera!!!
Muistakaa varoa polkupyöräilijöitä, he porhaltavat omilla kaistoillaan kuin kaistapäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129