Kone-Glans???

outo firma

Millaista porukkaa se Kone-Glansin sakki oikein on kun pettävät asiakkaitaan?
Onko kukaan käynyt niitten myymälässä? Pitää varmaan tulla hakemaan rahojani pois jos eivät maksa vaikka romun tuotteen olen jo palauttanut.

58

11801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - kt -

      En ole asioinut kyseisessä liikkeessä, mutta kannattaa ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä jos rahoja ei kuulu.

      • Jyväjemmarin poika

        Apu-lehdessä nro 5/3.2.2011 oli toisella sivulla kokosivun ilmoitus jossa Kone-Glans mainostaa saunoja ja kylpyaltaita. Kyseisellä yrityksellä on jo Salon ympäristössä ja Lounais-Suomessa niin huono maine, että nyt kalastellaan petkutettavia ympäri Suomen.
        Rahat napataan hetkessä kortilta ja sitten palvelu loppuu tyystin.
        Jos on syytä reklamoida pääset kerran puhelimella soittamaan heille, mutta sen jälkeen ei enää pääse ollenkaan puhelinkontaktiin, koska kaikki puhelut menevät kännykkään ja HANKALIEN ASIAKKAIDEN numerot tallennetaan eikä heidän puheluihin ei enää vastata ensinkään. Tiedän, koska jouduin itse sen uhriksi. Ostin Bashan-merkkisen mönkijän ja kesti monta kuukautta ennenkuin sen sain toimimaan. Jouduin ottamaan yhteyttä Kiinan tehtaaseen koska Kone-Glans ei vastannut mihinkään.
        Minua syytettiin siitä, etten osannut sitä koota enkä käyttää ensinkään.
        Vaadin kaupan purkamista ja lähetin kuluttajaviranomaisille kantelun. Vasta sen jälkeen rupesi tapahtumaan ja noin kolmen kuukauden jälkeen sain mönkijän toimimaan kun se oli mennyt Saloon tarkistettavaksi.
        IKINÄ EN OSTA MITÄÄN SILTÄ FIRMALTA ENÄÄ. Haksahdin pahemman kerran mutta kauppa tuotti minulle tuhottomasti päänsärkyä, matkoja, puheluja ym ym.
        VAROITAN KAIKKIA: Älkää koskaan ostako sieltä mitään, ei mitään!
        Maksakaa mieluummin vähän enemmän koneista ja laitteista mutta Kone-Glansilta ei kannata ostaa mitään.
        Heillä ei ole mitään asiakaspalvelua sen jälkeen kun rahat ovat heidän tilillään.
        Jos olette erehtyneet ostamaan eikä palvelu pelaa, on syytä HETI tehdä valituys kuluttajaviranomaisille. Ei kannata muutaman epäonnistuneen puhelun jälkeen enää yrittääkään, vaan HETI valitus. Vain sillä tavalla voi saada korjauksia aikaan.
        Varoittakaa ystäviänne ja tuttavianne tästä firmasta. Sikamaista touhua!


      • iuåopkå
        Jyväjemmarin poika kirjoitti:

        Apu-lehdessä nro 5/3.2.2011 oli toisella sivulla kokosivun ilmoitus jossa Kone-Glans mainostaa saunoja ja kylpyaltaita. Kyseisellä yrityksellä on jo Salon ympäristössä ja Lounais-Suomessa niin huono maine, että nyt kalastellaan petkutettavia ympäri Suomen.
        Rahat napataan hetkessä kortilta ja sitten palvelu loppuu tyystin.
        Jos on syytä reklamoida pääset kerran puhelimella soittamaan heille, mutta sen jälkeen ei enää pääse ollenkaan puhelinkontaktiin, koska kaikki puhelut menevät kännykkään ja HANKALIEN ASIAKKAIDEN numerot tallennetaan eikä heidän puheluihin ei enää vastata ensinkään. Tiedän, koska jouduin itse sen uhriksi. Ostin Bashan-merkkisen mönkijän ja kesti monta kuukautta ennenkuin sen sain toimimaan. Jouduin ottamaan yhteyttä Kiinan tehtaaseen koska Kone-Glans ei vastannut mihinkään.
        Minua syytettiin siitä, etten osannut sitä koota enkä käyttää ensinkään.
        Vaadin kaupan purkamista ja lähetin kuluttajaviranomaisille kantelun. Vasta sen jälkeen rupesi tapahtumaan ja noin kolmen kuukauden jälkeen sain mönkijän toimimaan kun se oli mennyt Saloon tarkistettavaksi.
        IKINÄ EN OSTA MITÄÄN SILTÄ FIRMALTA ENÄÄ. Haksahdin pahemman kerran mutta kauppa tuotti minulle tuhottomasti päänsärkyä, matkoja, puheluja ym ym.
        VAROITAN KAIKKIA: Älkää koskaan ostako sieltä mitään, ei mitään!
        Maksakaa mieluummin vähän enemmän koneista ja laitteista mutta Kone-Glansilta ei kannata ostaa mitään.
        Heillä ei ole mitään asiakaspalvelua sen jälkeen kun rahat ovat heidän tilillään.
        Jos olette erehtyneet ostamaan eikä palvelu pelaa, on syytä HETI tehdä valituys kuluttajaviranomaisille. Ei kannata muutaman epäonnistuneen puhelun jälkeen enää yrittääkään, vaan HETI valitus. Vain sillä tavalla voi saada korjauksia aikaan.
        Varoittakaa ystäviänne ja tuttavianne tästä firmasta. Sikamaista touhua!

        Mites sitten tuo Kone-Glansin entisissä tiloissa nykyään toimiva firma... Mitä mieltä siitä? Ilmaisjakelulehdestähän jo saimme lukea, että yrittäjänä toimii ennenkin samoissa hommissa toiminut henkilö. Eipä kai siitä nyt sen enempää.


      • Anonyymi
        Jyväjemmarin poika kirjoitti:

        Apu-lehdessä nro 5/3.2.2011 oli toisella sivulla kokosivun ilmoitus jossa Kone-Glans mainostaa saunoja ja kylpyaltaita. Kyseisellä yrityksellä on jo Salon ympäristössä ja Lounais-Suomessa niin huono maine, että nyt kalastellaan petkutettavia ympäri Suomen.
        Rahat napataan hetkessä kortilta ja sitten palvelu loppuu tyystin.
        Jos on syytä reklamoida pääset kerran puhelimella soittamaan heille, mutta sen jälkeen ei enää pääse ollenkaan puhelinkontaktiin, koska kaikki puhelut menevät kännykkään ja HANKALIEN ASIAKKAIDEN numerot tallennetaan eikä heidän puheluihin ei enää vastata ensinkään. Tiedän, koska jouduin itse sen uhriksi. Ostin Bashan-merkkisen mönkijän ja kesti monta kuukautta ennenkuin sen sain toimimaan. Jouduin ottamaan yhteyttä Kiinan tehtaaseen koska Kone-Glans ei vastannut mihinkään.
        Minua syytettiin siitä, etten osannut sitä koota enkä käyttää ensinkään.
        Vaadin kaupan purkamista ja lähetin kuluttajaviranomaisille kantelun. Vasta sen jälkeen rupesi tapahtumaan ja noin kolmen kuukauden jälkeen sain mönkijän toimimaan kun se oli mennyt Saloon tarkistettavaksi.
        IKINÄ EN OSTA MITÄÄN SILTÄ FIRMALTA ENÄÄ. Haksahdin pahemman kerran mutta kauppa tuotti minulle tuhottomasti päänsärkyä, matkoja, puheluja ym ym.
        VAROITAN KAIKKIA: Älkää koskaan ostako sieltä mitään, ei mitään!
        Maksakaa mieluummin vähän enemmän koneista ja laitteista mutta Kone-Glansilta ei kannata ostaa mitään.
        Heillä ei ole mitään asiakaspalvelua sen jälkeen kun rahat ovat heidän tilillään.
        Jos olette erehtyneet ostamaan eikä palvelu pelaa, on syytä HETI tehdä valituys kuluttajaviranomaisille. Ei kannata muutaman epäonnistuneen puhelun jälkeen enää yrittääkään, vaan HETI valitus. Vain sillä tavalla voi saada korjauksia aikaan.
        Varoittakaa ystäviänne ja tuttavianne tästä firmasta. Sikamaista touhua!

        Bashan-merkkisen paskan ostit.


    • Anomuumi

      No kannattaako siitä täällä vinkua? Vai kannattaisiko ehkä huonossa tilanteessa keskustella liikkeen kanssa, tai jos se ei onnistu niin sitten kuluttaja-asiamiehen?

      Pidä kuitenkin mielessä että myyjällä on vastuu korjata TAI vaihtaa viallinen tuote. Tämän sanoo laki, ja senjokainen tietää joka mistään vähänkään ymmärtää. Kahden viikon palautusaika pätee ainoastaan etämyynnissä. Jos olet liikkeestä romusi hakenut, niin tukehdu siihen pässi.

      • Citymän

        Paska-sika & typerä sontiainen :D Taidat olla heinähattulande?


      • suosi suomalaista
        Citymän kirjoitti:

        Paska-sika & typerä sontiainen :D Taidat olla heinähattulande?

        Maailman sivu on tiedetty että ne kanna mitään vastuuta myymistään tuotteista, mutta aina löytyy hyväuskoisia ihmisiä joita on hyvä höynäyttää kinuskipaskalla.


      • suosi suomalaista
        suosi suomalaista kirjoitti:

        Maailman sivu on tiedetty että ne kanna mitään vastuuta myymistään tuotteista, mutta aina löytyy hyväuskoisia ihmisiä joita on hyvä höynäyttää kinuskipaskalla.

        Ohhoh olipa jäänyt ei sana pois edellisestä kommentista, no laittakaa se sinne oikeaan paikkaan, tiedättehän.


      • paskan möivät
        Citymän kirjoitti:

        Paska-sika & typerä sontiainen :D Taidat olla heinähattulande?

        Asun zaloa isommassa paikassa, joten ime kyrsää houmou.


      • kokenutttt

        ikinä en enää tule kyseiseen liikkeeseen astumaan, se on helvetin varma.


      • Jyväjemmarin poika
        suosi suomalaista kirjoitti:

        Maailman sivu on tiedetty että ne kanna mitään vastuuta myymistään tuotteista, mutta aina löytyy hyväuskoisia ihmisiä joita on hyvä höynäyttää kinuskipaskalla.

        Tänään tein valituksen kuluttaja-asiamieheen, koska melkein kaksi kuukautta sitten hankkimani uusi mönkijä ei ole toiminut kuin n. 20 km:n verran. Sitten tyssää, joka kerta.
        Kukaan ei ota vastuuta vaan sitä siirretään toiselta toiselle.
        Heillä on Kaarinassa huoltoyhteistyökumppani jossa mönkijäni lojui kaksi ja puoli viikkoa ja kun se tuli takaisin se seuraavana päivänä oli taas mykkä.
        Olin lähettänyt Glansille tulikivenkatkuisia meilejä kymmeniä. Niissä oli rajua tekstiä.
        Alihankintayrityksen kaveri VAROITTI MINUA ETTÄ NYT OLEN JOUTUNUT KONE-GLANSIN MUSTALLE LISTALLE!! Minun pitäisi nöyrtyä ja PYYTÄÄ ANTEEKSI sitä, että ovat myyneet minulle paskaa?!
        Täytyy olla kaverit samaa mafiaporukkaa.
        Kysyin Glansilta mitä se käytännössä tarkoittaa? Pitääkö minun maksaa jokin summa jotta pääsisin mustalta listalta pois vai tarkoittaako se ettei minulle enää myydä?
        Ei sellaista listaa ole, sain vastaukseksi. Eipä tietenkään.
        Onhan heidän puhelimiinsa ainakin syötetty musta lista, koska hankalien asiakkaiden puheluihin EI KOSKAAN VASTATA.
        No, kuluttajaneuvoja oli tällä kertaa Kuopiosta ja hän kertoi minulle, että Kone-Glans joka vuosi lähettää sinne seudulle joka kotiin esitteen, missä painotetaan että on KUUDENKYMMENEN VUODEN KOKEMUS jne.
        Minä en ole Varsinais-Suomessa koskaan saanut heidän esitteensä.
        Joten Kone-Glansin strategia on selvä.
        Asiakkaiden luottamus Salon laajassa ympäristössä on mennyt ja nyt vallataan uusia markkinoita missä on tietämättömiä ja sinisilmäisiä asiakkaita, joita petkuttaa. Ovelaa, erittäin ovelaa. Kun se alue on lypsätty tyhjäksi ja jää vain höynäytettyjä asiakkaita, siirrytään muualle muita höynäyttämään.
        Kun kävin kauppoja tekemässä paikan päällä, ei ollut ainutta muuta asiakasta kuin minä.
        Eli strategiana on toimittaa paskaa maakuntiin. Siellä ei läheskään olla perillä omista oikeuksistaan kuin Etelä-Suomessa.
        Muistakaa, jos ostatte Kone-Glansilta on hyväksyttävä kaikki, MUUTEN JOUTUU HEIDÄN MUSTALLE LISTALLEEN.
        Ja se on kuolemaa karmeampi kohtalo!


      • the end...........
        Jyväjemmarin poika kirjoitti:

        Tänään tein valituksen kuluttaja-asiamieheen, koska melkein kaksi kuukautta sitten hankkimani uusi mönkijä ei ole toiminut kuin n. 20 km:n verran. Sitten tyssää, joka kerta.
        Kukaan ei ota vastuuta vaan sitä siirretään toiselta toiselle.
        Heillä on Kaarinassa huoltoyhteistyökumppani jossa mönkijäni lojui kaksi ja puoli viikkoa ja kun se tuli takaisin se seuraavana päivänä oli taas mykkä.
        Olin lähettänyt Glansille tulikivenkatkuisia meilejä kymmeniä. Niissä oli rajua tekstiä.
        Alihankintayrityksen kaveri VAROITTI MINUA ETTÄ NYT OLEN JOUTUNUT KONE-GLANSIN MUSTALLE LISTALLE!! Minun pitäisi nöyrtyä ja PYYTÄÄ ANTEEKSI sitä, että ovat myyneet minulle paskaa?!
        Täytyy olla kaverit samaa mafiaporukkaa.
        Kysyin Glansilta mitä se käytännössä tarkoittaa? Pitääkö minun maksaa jokin summa jotta pääsisin mustalta listalta pois vai tarkoittaako se ettei minulle enää myydä?
        Ei sellaista listaa ole, sain vastaukseksi. Eipä tietenkään.
        Onhan heidän puhelimiinsa ainakin syötetty musta lista, koska hankalien asiakkaiden puheluihin EI KOSKAAN VASTATA.
        No, kuluttajaneuvoja oli tällä kertaa Kuopiosta ja hän kertoi minulle, että Kone-Glans joka vuosi lähettää sinne seudulle joka kotiin esitteen, missä painotetaan että on KUUDENKYMMENEN VUODEN KOKEMUS jne.
        Minä en ole Varsinais-Suomessa koskaan saanut heidän esitteensä.
        Joten Kone-Glansin strategia on selvä.
        Asiakkaiden luottamus Salon laajassa ympäristössä on mennyt ja nyt vallataan uusia markkinoita missä on tietämättömiä ja sinisilmäisiä asiakkaita, joita petkuttaa. Ovelaa, erittäin ovelaa. Kun se alue on lypsätty tyhjäksi ja jää vain höynäytettyjä asiakkaita, siirrytään muualle muita höynäyttämään.
        Kun kävin kauppoja tekemässä paikan päällä, ei ollut ainutta muuta asiakasta kuin minä.
        Eli strategiana on toimittaa paskaa maakuntiin. Siellä ei läheskään olla perillä omista oikeuksistaan kuin Etelä-Suomessa.
        Muistakaa, jos ostatte Kone-Glansilta on hyväksyttävä kaikki, MUUTEN JOUTUU HEIDÄN MUSTALLE LISTALLEEN.
        Ja se on kuolemaa karmeampi kohtalo!

        Ikävää mutta totta.


      • kaukor

        ostin glansilta hammer 110 nuorisomönkijän ja kone ei käynnistynyt 10 kuukauden jälkeen.(käytetty vain 5-6 kertaa lyhyillä ajoilla).kysyin varaosamyyjältä neuvoa ja myi minulle cdi-boksin mikä on kuulemma
        kulutustavaraa ja hajoaa.ei auttanut sama vika edelleen.lähetin sähköpostia ja vastausta tuli heti huollosta.piti ostaa ohmimittari ja tutkia virhe.vika löytyi virtalukosta.kun kysyin uutta niin ei löytynyt ja
        äänestä päätellen itse glans sanoi että jos tilaa kiinasta niin voi tulla mitä vain.onneksi huollosta löytyi varaosa.
        eli yritys ei panosta jälkimarkkinointiin ja on suuri riski osta sieltä koneita joilla ei ole merkkihuoltoa.


      • Anonyymi
        Jyväjemmarin poika kirjoitti:

        Tänään tein valituksen kuluttaja-asiamieheen, koska melkein kaksi kuukautta sitten hankkimani uusi mönkijä ei ole toiminut kuin n. 20 km:n verran. Sitten tyssää, joka kerta.
        Kukaan ei ota vastuuta vaan sitä siirretään toiselta toiselle.
        Heillä on Kaarinassa huoltoyhteistyökumppani jossa mönkijäni lojui kaksi ja puoli viikkoa ja kun se tuli takaisin se seuraavana päivänä oli taas mykkä.
        Olin lähettänyt Glansille tulikivenkatkuisia meilejä kymmeniä. Niissä oli rajua tekstiä.
        Alihankintayrityksen kaveri VAROITTI MINUA ETTÄ NYT OLEN JOUTUNUT KONE-GLANSIN MUSTALLE LISTALLE!! Minun pitäisi nöyrtyä ja PYYTÄÄ ANTEEKSI sitä, että ovat myyneet minulle paskaa?!
        Täytyy olla kaverit samaa mafiaporukkaa.
        Kysyin Glansilta mitä se käytännössä tarkoittaa? Pitääkö minun maksaa jokin summa jotta pääsisin mustalta listalta pois vai tarkoittaako se ettei minulle enää myydä?
        Ei sellaista listaa ole, sain vastaukseksi. Eipä tietenkään.
        Onhan heidän puhelimiinsa ainakin syötetty musta lista, koska hankalien asiakkaiden puheluihin EI KOSKAAN VASTATA.
        No, kuluttajaneuvoja oli tällä kertaa Kuopiosta ja hän kertoi minulle, että Kone-Glans joka vuosi lähettää sinne seudulle joka kotiin esitteen, missä painotetaan että on KUUDENKYMMENEN VUODEN KOKEMUS jne.
        Minä en ole Varsinais-Suomessa koskaan saanut heidän esitteensä.
        Joten Kone-Glansin strategia on selvä.
        Asiakkaiden luottamus Salon laajassa ympäristössä on mennyt ja nyt vallataan uusia markkinoita missä on tietämättömiä ja sinisilmäisiä asiakkaita, joita petkuttaa. Ovelaa, erittäin ovelaa. Kun se alue on lypsätty tyhjäksi ja jää vain höynäytettyjä asiakkaita, siirrytään muualle muita höynäyttämään.
        Kun kävin kauppoja tekemässä paikan päällä, ei ollut ainutta muuta asiakasta kuin minä.
        Eli strategiana on toimittaa paskaa maakuntiin. Siellä ei läheskään olla perillä omista oikeuksistaan kuin Etelä-Suomessa.
        Muistakaa, jos ostatte Kone-Glansilta on hyväksyttävä kaikki, MUUTEN JOUTUU HEIDÄN MUSTALLE LISTALLEEN.
        Ja se on kuolemaa karmeampi kohtalo!

        Ennen kuljin siitä K-G:n vierestä. Eipä ollut tungosta parkkipaikalla, vain työntekijöiden autoja🙄.


    • Näitä on seurattu...

      kyseisen firman...

      Kyllä sen tietää millaista käytäntöä firma noissa palautus -jutuissa noudattaa. Karpohan teki Kone-Glansista ohjelmankin vastaavan jutun vuoksi muutamia vuosia sitten, oliskohan kyse ollut agrikaattorista mikäli oikein muistelisin... No täydentäkää jos joku paremmin tietää tai muistaa, mutta muistaakseni Karpon juttua vähänkään niin Kone-Glans olisi maksanut korvaukset erittäin mieluusti kunhan Karpon juttua ei olisi tehty tai julkaistu... Loppujen lopuksi juttu tuli MTV:ltä ja Kone-Glans maksoi ainakin osan summasta takaisin, mutta hyvin myöhään. Muistaakseni myös Kone-Glansista ei annettu Karpolle minkäänlaista haastattelua aiheeseen liittyen. Googlen kautta voinee tietoa jutusta lisää löytyä mutta näemmän käytäntö ei ole muuttunut noista menneistä ajoista...

      Kone-Glans on paljon esillä negatiivisessa valossa, ollut kautta aikain. Joten varmasti se myös on täysin aiheellistakin esilläoloa. Ihmettelen vain että miten kyseinen firma voi enää kannattaa? Myykö se niin ylihintaan tuotteita että se kannattaa vaiko saako se tuotteet niin halvalla että se tekee sitä kautta voitot? Itse en astu kyseiseen liikkeeseen, sen verran itsesuojeluvaistoa vielä on tallella...

      • Anomuumi

        Karpo on totuus ja suomalaisen journalismin terävin kärki! Tuollaiset kuin "muistaakseni" ja "olisikohan" tekevät mietiskelyistäsi todellista faktaa. Ja se seikka ettet sinä tajua jotain asiaa, se ei kerro vielä että kyseessä olisi kovinkaan monimutkainen asia. Mitä esimerkiksi läpiset ylihinnoista, kun muuten on jauhettu paskaa kiinan romuista? Minäpä voin ihan vain vain sivusta seuranneena valottaa hieman asiaa. Kyse ei ole siitä että Salon kokoiseen kaupunkiin voitasiin myydä loputtomasti tavaraa, paskaa sellaista ja kammottavalla ylihinnalla. Vaan, tättärätää.....etämyynnistä! Jumalauta, ei tää sen kummempi asia sitten ollutkaan ja sinä olit sietä ihan kovemman kerran siellä pikku päässäsi miettinyt. Sinunkaltaisiltasi kumipäiltä pitäisi ottaa pois sekä internet että sananvapaus.


      • werner werner
        Anomuumi kirjoitti:

        Karpo on totuus ja suomalaisen journalismin terävin kärki! Tuollaiset kuin "muistaakseni" ja "olisikohan" tekevät mietiskelyistäsi todellista faktaa. Ja se seikka ettet sinä tajua jotain asiaa, se ei kerro vielä että kyseessä olisi kovinkaan monimutkainen asia. Mitä esimerkiksi läpiset ylihinnoista, kun muuten on jauhettu paskaa kiinan romuista? Minäpä voin ihan vain vain sivusta seuranneena valottaa hieman asiaa. Kyse ei ole siitä että Salon kokoiseen kaupunkiin voitasiin myydä loputtomasti tavaraa, paskaa sellaista ja kammottavalla ylihinnalla. Vaan, tättärätää.....etämyynnistä! Jumalauta, ei tää sen kummempi asia sitten ollutkaan ja sinä olit sietä ihan kovemman kerran siellä pikku päässäsi miettinyt. Sinunkaltaisiltasi kumipäiltä pitäisi ottaa pois sekä internet että sananvapaus.

        Todellinen fakta on se että myös kiinanromut voivat olla ylihinnoiteltuja. Näihin kiinanromuihin ei myöskään sovelleta erilaista tuotevastuulakia kuin jossain muualla valmistettuihin tuotteisiin. Jokainen salossa pitkään asunut ja vähänkään asioista perillä oleva (et siis sinä) tietää ongelmista joita saattaa ilmaantu Kone Glansin kanssa. Se on myös todellista faktaa. Se että kuvittelet internetin olevan jotain sellaista joka on pois otettavissa kertoo hyvin paljon älykkyydestäsi. Myös yksityisen ihmisen sananvapauden rajoittaminen on tälaisessa keskusteluyhteisössä jotakuinkin lapsellinen ajatus. Minä en halua sinulta mitään pois enkä mitään rajoituksia, olen vain pahoillani kun isäsi ei käyttänyt ehkäisyä.


      • ei aina huonot
        werner werner kirjoitti:

        Todellinen fakta on se että myös kiinanromut voivat olla ylihinnoiteltuja. Näihin kiinanromuihin ei myöskään sovelleta erilaista tuotevastuulakia kuin jossain muualla valmistettuihin tuotteisiin. Jokainen salossa pitkään asunut ja vähänkään asioista perillä oleva (et siis sinä) tietää ongelmista joita saattaa ilmaantu Kone Glansin kanssa. Se on myös todellista faktaa. Se että kuvittelet internetin olevan jotain sellaista joka on pois otettavissa kertoo hyvin paljon älykkyydestäsi. Myös yksityisen ihmisen sananvapauden rajoittaminen on tälaisessa keskusteluyhteisössä jotakuinkin lapsellinen ajatus. Minä en halua sinulta mitään pois enkä mitään rajoituksia, olen vain pahoillani kun isäsi ei käyttänyt ehkäisyä.

        en ota kantaa muuhun mutta kiinanromut tulevat lähivuosikymmeninä lisääntymään niin autoissa ym. tuotteissa. eli aasia tulee ja lujaa. itselläni on 80 luvun alussa ostetut voimapihdit paljon käytetyt maksoivat noin 70 markkaa . vastaavat englantilaiset olisi ollut 500 markkaa en tiedä olisiko ne kestäneet sen kummemmin vaikka olivat seitsemänkertaa kalliimmat.


      • Anomuumi
        ei aina huonot kirjoitti:

        en ota kantaa muuhun mutta kiinanromut tulevat lähivuosikymmeninä lisääntymään niin autoissa ym. tuotteissa. eli aasia tulee ja lujaa. itselläni on 80 luvun alussa ostetut voimapihdit paljon käytetyt maksoivat noin 70 markkaa . vastaavat englantilaiset olisi ollut 500 markkaa en tiedä olisiko ne kestäneet sen kummemmin vaikka olivat seitsemänkertaa kalliimmat.

        Joo tota siis aiheen vierestä vähän kanssa, mutta minusta kiinalainen ruoka on tosi hyvää kanssa. Että joku englantilainen ruoka, en sitten tiedä, paitsi aamupalat siellä kyllä tosi hyviä.


      • Katse kohti Kiinaan.
        ei aina huonot kirjoitti:

        en ota kantaa muuhun mutta kiinanromut tulevat lähivuosikymmeninä lisääntymään niin autoissa ym. tuotteissa. eli aasia tulee ja lujaa. itselläni on 80 luvun alussa ostetut voimapihdit paljon käytetyt maksoivat noin 70 markkaa . vastaavat englantilaiset olisi ollut 500 markkaa en tiedä olisiko ne kestäneet sen kummemmin vaikka olivat seitsemänkertaa kalliimmat.

        Totuus on että Kiina tinkii laadusta ja työläisten osaamisesta kuin valmistettavasta tavaramäärästä. Lisäksi työvoiman halpuus perustuu jo kiinalaisten väkiluvun määrään: Jos jokainen kiinalainen laittaisi päivässä puoli lapiollista santaa rautatietyömaalla niin silti urakka valmistuisi ennätysajassa. Kilpailu työpaikoista ajaa kiinalaiset siis tinkimään palkkatoiveistaan, työnantajat kyllä saa työntekijät takuuvarmasti mutta työpaikka onkin kiven alla. Osaaminen jää tällöin sivuosaan. Ostin tässä taannoin Volvoon öljynsuodattimen ja paketin kylki on täynnä kiinalaista tekstiä. No hieman arveluttaa kylläkin mutta Geely osti Volvon niin ei ole ihme että Kiinalaisia osia käytetään. Tärkeintä on se että tuotelaatu valvonta toimii ja vialliset tuotteet saadaan pois ennen kuin päätyvät myyntiin. No valitettavasti Volvo meni Geelylle, mutta periaatteestakin Volvon hankin seuraavaksikin autoksi koska siinä on sentään edelleen hitunen ruotsalaisuutta, mutta kun nykyään jo S40 ja S80 malleja valmistetaan Kiinassa niin ei kyllä kyseiset mallit pätkääkään enää kiinnosta.

        Suuresti kylläkin ihmettelen sitä että halpis-kiinalaiset moottorisahat pääsivät myyntiin tarkastuksista huolimatta, kone ei pelannut ja säätöruuvi oli lähes tulkoon koristeena. No tuote ei ollut kylläkään Kone-Glansista vaan Rautiasta, mutta kyllä sitä muuallakin kiinalaista sontaa ilmaantuu myyntiin. Ihmettelin kylläkin että Rautia sortui tällaiseen tuotteeseen, onneksi rahat tuli takaisin ja monelle muullekkin ilmeisesti saivat korvauksia maksella. Mielestäni valvontaa pitäisi tehostaa, se mikä Kiinasta ja Aasiasta tulee menee tarkastuksiin ja vasta sitten myyntiin. Ennen tuotteet olivat kestäviä ja pitkäikäisiä, nykyään kertakäyttökamaa jotta ihmiset kuluttaisivat mahdollisimman paljon, jotta valmistajat ja omistajat saisivat entistäkin lihavamman tilipussin.

        Mutta Kone-Glansista helpoiten löytää kiinalaisia tuotteita joten enpä suuntaa liiemmälti sinne ostoksille. Laatumerkki on aina laatumerkki, parempi luottaa hyviin tunnettuisiin merkkeihin. Vaikka se merkkikin jo hieman maksaa niin ehkä huolto ja varaosapuoli on paremmalla mallilla myös pitkäikäisillä merkeillä.


      • aloittaja....
        Katse kohti Kiinaan. kirjoitti:

        Totuus on että Kiina tinkii laadusta ja työläisten osaamisesta kuin valmistettavasta tavaramäärästä. Lisäksi työvoiman halpuus perustuu jo kiinalaisten väkiluvun määrään: Jos jokainen kiinalainen laittaisi päivässä puoli lapiollista santaa rautatietyömaalla niin silti urakka valmistuisi ennätysajassa. Kilpailu työpaikoista ajaa kiinalaiset siis tinkimään palkkatoiveistaan, työnantajat kyllä saa työntekijät takuuvarmasti mutta työpaikka onkin kiven alla. Osaaminen jää tällöin sivuosaan. Ostin tässä taannoin Volvoon öljynsuodattimen ja paketin kylki on täynnä kiinalaista tekstiä. No hieman arveluttaa kylläkin mutta Geely osti Volvon niin ei ole ihme että Kiinalaisia osia käytetään. Tärkeintä on se että tuotelaatu valvonta toimii ja vialliset tuotteet saadaan pois ennen kuin päätyvät myyntiin. No valitettavasti Volvo meni Geelylle, mutta periaatteestakin Volvon hankin seuraavaksikin autoksi koska siinä on sentään edelleen hitunen ruotsalaisuutta, mutta kun nykyään jo S40 ja S80 malleja valmistetaan Kiinassa niin ei kyllä kyseiset mallit pätkääkään enää kiinnosta.

        Suuresti kylläkin ihmettelen sitä että halpis-kiinalaiset moottorisahat pääsivät myyntiin tarkastuksista huolimatta, kone ei pelannut ja säätöruuvi oli lähes tulkoon koristeena. No tuote ei ollut kylläkään Kone-Glansista vaan Rautiasta, mutta kyllä sitä muuallakin kiinalaista sontaa ilmaantuu myyntiin. Ihmettelin kylläkin että Rautia sortui tällaiseen tuotteeseen, onneksi rahat tuli takaisin ja monelle muullekkin ilmeisesti saivat korvauksia maksella. Mielestäni valvontaa pitäisi tehostaa, se mikä Kiinasta ja Aasiasta tulee menee tarkastuksiin ja vasta sitten myyntiin. Ennen tuotteet olivat kestäviä ja pitkäikäisiä, nykyään kertakäyttökamaa jotta ihmiset kuluttaisivat mahdollisimman paljon, jotta valmistajat ja omistajat saisivat entistäkin lihavamman tilipussin.

        Mutta Kone-Glansista helpoiten löytää kiinalaisia tuotteita joten enpä suuntaa liiemmälti sinne ostoksille. Laatumerkki on aina laatumerkki, parempi luottaa hyviin tunnettuisiin merkkeihin. Vaikka se merkkikin jo hieman maksaa niin ehkä huolto ja varaosapuoli on paremmalla mallilla myös pitkäikäisillä merkeillä.

        Kiina tuottaa todella paljon tuotteita maailmalle. Uskon että laatu tulee parantumaan ajan myötä.

        Aloituksessa olikin kyse siitä miten firma hoitaa reklamaatioita. Tilasin Kone-Glansilta moottoripuhaltimen ja odottelin sitä 4 kuukautta. Sitten kun se tuli niin se oli likainen naarmuinen käytetty vehje. Ihan kuin jonku puutarhavajasta kovasta käytöstä otettu. Varmasti (ihan varmasti) myyjä kokeili että menisikö tuon romun lähettäminen läpi. Jospa asiakas ei valittaisi. Maksoin moottoripuhaltimen tilauksen yhteydessä ja tämä firma lähettää minulle haisevan käytetyn naarmuisen likaisen laitteen! Ja varmasti ihan tahallaan!

        Minun on ihan pakko sanoa että tuollaisella firmalla on erittäin matala yrityskulttuuri ja toivoisin että heille langetettaisiin toimenpidekielto. Itse asiassa kuluttaja-asiamies oli samaa mieltä. He ovat kyllästyneet Kone-Glansin toimintaan.

        Netti on pullollaan valituksia tuosta firmasta. Se on suomessa epänormaalia.
        http://www.google.fi/search?hl=fi&&sa=X&ei=6NWaTKjoKMmsOKvBhfwM&ved=0CB8QBSgA&q=kone glans karpo&spell=1


      • Anomuumi
        aloittaja.... kirjoitti:

        Kiina tuottaa todella paljon tuotteita maailmalle. Uskon että laatu tulee parantumaan ajan myötä.

        Aloituksessa olikin kyse siitä miten firma hoitaa reklamaatioita. Tilasin Kone-Glansilta moottoripuhaltimen ja odottelin sitä 4 kuukautta. Sitten kun se tuli niin se oli likainen naarmuinen käytetty vehje. Ihan kuin jonku puutarhavajasta kovasta käytöstä otettu. Varmasti (ihan varmasti) myyjä kokeili että menisikö tuon romun lähettäminen läpi. Jospa asiakas ei valittaisi. Maksoin moottoripuhaltimen tilauksen yhteydessä ja tämä firma lähettää minulle haisevan käytetyn naarmuisen likaisen laitteen! Ja varmasti ihan tahallaan!

        Minun on ihan pakko sanoa että tuollaisella firmalla on erittäin matala yrityskulttuuri ja toivoisin että heille langetettaisiin toimenpidekielto. Itse asiassa kuluttaja-asiamies oli samaa mieltä. He ovat kyllästyneet Kone-Glansin toimintaan.

        Netti on pullollaan valituksia tuosta firmasta. Se on suomessa epänormaalia.
        http://www.google.fi/search?hl=fi&&sa=X&ei=6NWaTKjoKMmsOKvBhfwM&ved=0CB8QBSgA&q=kone glans karpo&spell=1

        Siis hetkinen, onko moottoripuhallin siis sama asia kuin lehtipuhallin? Oletko sinä perkeleen vajaaälyinen marakatti ollut ostamassa sellaista metelin lähdettä, ja kehtaat vielä ruikuttaa jos omassa elämässä sattuu ikäviä asioita? Kyselepä naapureiltasi kuinka moni on puolestasi pahoillaan ettet saanut kyseistä paskavärkkiä haltuusi. Muuta kerrostaloon jollei kunto riitä haravan heiluttamiseen.


      • Lasinpuhaltaja
        Anomuumi kirjoitti:

        Siis hetkinen, onko moottoripuhallin siis sama asia kuin lehtipuhallin? Oletko sinä perkeleen vajaaälyinen marakatti ollut ostamassa sellaista metelin lähdettä, ja kehtaat vielä ruikuttaa jos omassa elämässä sattuu ikäviä asioita? Kyselepä naapureiltasi kuinka moni on puolestasi pahoillaan ettet saanut kyseistä paskavärkkiä haltuusi. Muuta kerrostaloon jollei kunto riitä haravan heiluttamiseen.

        Moottoripuhaltimella puhalletaan moottoreita ja lehtipuhaltimella lehtiä. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Voi luoja, miksei isäsi käyttänyt kortonkia.


      • aloittaja.......
        Anomuumi kirjoitti:

        Siis hetkinen, onko moottoripuhallin siis sama asia kuin lehtipuhallin? Oletko sinä perkeleen vajaaälyinen marakatti ollut ostamassa sellaista metelin lähdettä, ja kehtaat vielä ruikuttaa jos omassa elämässä sattuu ikäviä asioita? Kyselepä naapureiltasi kuinka moni on puolestasi pahoillaan ettet saanut kyseistä paskavärkkiä haltuusi. Muuta kerrostaloon jollei kunto riitä haravan heiluttamiseen.

        En tietenkään ole marakatti koska marakatit eivät osaa kirjoittaa. Ainoa poikkeus olet sinä.
        Otappa isäsi banaani suustasi ja mieti vähän mitä topmppeli kirjoitat.

        Miksi tyhmyydessäsi oletat että käyttäisin tuota vehjettä kaupungissa vaikka sallittua se onkin. Oletko joku tuon firman työntekujä kun noin tuohduit? Jos olet niin voitaisiin ottaa turpiinvetokilpailu ja katsoa kummalla on parempi kunto. Tuskin uskallat.

        Äly on yksi tekijä joka erottaa ihmisen kaltaisestasi puussa banaania lutkuttavasta karvakasasta. Älykäs ihminen välittömästi tietää mistä on kyse kun kuulee sanan moottoripuhallin. Älykäs ihminen hokaa.

        Nyt sinä marakatti luulet että asun maalla koska en käyttäisi MOOTTORIPUHALLINTA kaupungissa. Heh heh. Ootko kuullut kesämökeistä?


      • ihmettelen tätä
        aloittaja.... kirjoitti:

        Kiina tuottaa todella paljon tuotteita maailmalle. Uskon että laatu tulee parantumaan ajan myötä.

        Aloituksessa olikin kyse siitä miten firma hoitaa reklamaatioita. Tilasin Kone-Glansilta moottoripuhaltimen ja odottelin sitä 4 kuukautta. Sitten kun se tuli niin se oli likainen naarmuinen käytetty vehje. Ihan kuin jonku puutarhavajasta kovasta käytöstä otettu. Varmasti (ihan varmasti) myyjä kokeili että menisikö tuon romun lähettäminen läpi. Jospa asiakas ei valittaisi. Maksoin moottoripuhaltimen tilauksen yhteydessä ja tämä firma lähettää minulle haisevan käytetyn naarmuisen likaisen laitteen! Ja varmasti ihan tahallaan!

        Minun on ihan pakko sanoa että tuollaisella firmalla on erittäin matala yrityskulttuuri ja toivoisin että heille langetettaisiin toimenpidekielto. Itse asiassa kuluttaja-asiamies oli samaa mieltä. He ovat kyllästyneet Kone-Glansin toimintaan.

        Netti on pullollaan valituksia tuosta firmasta. Se on suomessa epänormaalia.
        http://www.google.fi/search?hl=fi&&sa=X&ei=6NWaTKjoKMmsOKvBhfwM&ved=0CB8QBSgA&q=kone glans karpo&spell=1

        Firmasta on paljon keskusteluja jo pelkästään Suomi24:n sivuilla...

        Mutta ihmettelen kyllä sitä että miksei firmaa ole asetettu toimenpidekieltoon, jos kerran kuluttaja-asiamies on asiasta samaa mieltä. Onko Kone-Glansin omistajilla muka niin suuri vaikutusvalta ettei uskalleta pistää firmaa kuriin vai mistä kenkä puristaa? Onhan sillä nyt isommat tilat Meriniityssä käytössään toisin kuin Helsingintiellä, mutta toimintatavat eivät ole muuttuneet, mikä on kyllä erittäin valitettavaa niin firman itsensä, pienkonealan sekä asiakkaidenkin kannalta.


      • dsöjviojvvj
        Anomuumi kirjoitti:

        Siis hetkinen, onko moottoripuhallin siis sama asia kuin lehtipuhallin? Oletko sinä perkeleen vajaaälyinen marakatti ollut ostamassa sellaista metelin lähdettä, ja kehtaat vielä ruikuttaa jos omassa elämässä sattuu ikäviä asioita? Kyselepä naapureiltasi kuinka moni on puolestasi pahoillaan ettet saanut kyseistä paskavärkkiä haltuusi. Muuta kerrostaloon jollei kunto riitä haravan heiluttamiseen.

        Älkää edes jaksanko vastailla anomuumin viesteihin. Käy monilla palstoilla provoomassa ja ärsyttämässä ihmisiä. :D:D:D:D:D:D


      • Citymän
        aloittaja....... kirjoitti:

        En tietenkään ole marakatti koska marakatit eivät osaa kirjoittaa. Ainoa poikkeus olet sinä.
        Otappa isäsi banaani suustasi ja mieti vähän mitä topmppeli kirjoitat.

        Miksi tyhmyydessäsi oletat että käyttäisin tuota vehjettä kaupungissa vaikka sallittua se onkin. Oletko joku tuon firman työntekujä kun noin tuohduit? Jos olet niin voitaisiin ottaa turpiinvetokilpailu ja katsoa kummalla on parempi kunto. Tuskin uskallat.

        Äly on yksi tekijä joka erottaa ihmisen kaltaisestasi puussa banaania lutkuttavasta karvakasasta. Älykäs ihminen välittömästi tietää mistä on kyse kun kuulee sanan moottoripuhallin. Älykäs ihminen hokaa.

        Nyt sinä marakatti luulet että asun maalla koska en käyttäisi MOOTTORIPUHALLINTA kaupungissa. Heh heh. Ootko kuullut kesämökeistä?

        Turpiinvetokilpailu :D Mikäs Mikki Hiiri täällä huutelee? :D Kannattaa varmaan ekana vähän reenata niitä pulkannaruja ennenkuin rupee melskaa.. Mee nyt ottaa hörppy äitisi tissistä lämmintä maitoa ja sitten nukkumaan, kumipää!!


      • tiddadaa111
        Anomuumi kirjoitti:

        Karpo on totuus ja suomalaisen journalismin terävin kärki! Tuollaiset kuin "muistaakseni" ja "olisikohan" tekevät mietiskelyistäsi todellista faktaa. Ja se seikka ettet sinä tajua jotain asiaa, se ei kerro vielä että kyseessä olisi kovinkaan monimutkainen asia. Mitä esimerkiksi läpiset ylihinnoista, kun muuten on jauhettu paskaa kiinan romuista? Minäpä voin ihan vain vain sivusta seuranneena valottaa hieman asiaa. Kyse ei ole siitä että Salon kokoiseen kaupunkiin voitasiin myydä loputtomasti tavaraa, paskaa sellaista ja kammottavalla ylihinnalla. Vaan, tättärätää.....etämyynnistä! Jumalauta, ei tää sen kummempi asia sitten ollutkaan ja sinä olit sietä ihan kovemman kerran siellä pikku päässäsi miettinyt. Sinunkaltaisiltasi kumipäiltä pitäisi ottaa pois sekä internet että sananvapaus.

        Olen näitä viestiketjuja lukenut pitemmän aikaa ja tullut siihen tulokseen, että sinulla ANOMUUMI
        ei todellakaan ole kaikki kunnossa.

        Et löydä kenenkään kirjoittamasta tekstistä ikinä yhtään mitään hyvää, haukut kaikki ja kaiken, mikään ei ole oikein mitä ehdotetaan, kaikki on väärin, kaikki on paskaa, kaikki ihmiset on sinun sanojesi mukaan vähintään kumipäitä jotka eivät tajua yhtään mitään mistään.

        Tekisitkö palveluksen ja tekisit ihan ikioman keskusteluketjun ja vaihtelet itsesi kanssa noita ah, aina niin järkeviä lauseitasi? Please!!!!!!!!!!!!

        ps. valitettavasti en KoneGlansista osaa sanoa mitään, mutta eiköhän tämäkin kommentti aiheuta kommentteja:).


      • Jyväjemmarin tytär

        Kun myy paskaa ja sitten juoksee karkuun eikä enää kanna vstuuta mistään, syntyy hirmuista voittoa. Yksi heidän yhetistyökumppaninsa väitti että Kone-Glanson varsin tuottoisa yritys. Uskon tuohon täysin. Tuollaisella petollisuudella.


    • jihuu...

      Miks ketussa ostat ja käytät jotain Kiina-paskaa..

    • Jyväjemmarin poika

      Ostin mönkijän syyskuussa käteisellä ja kokosin sen itse kun he vakuuttivat että on yksinkertaista. Kattia kanssa. Vieläkään 23.10.2010 sillä en ole ajanut kuin vaivaiset 8 km. Sitten toppasi taas. Kaasarista irtosi heti ruuvi ja bensaa valui. Toinen asennettava rengas paukahti. Nyt on kaksi anturia rikki, jotka tekevät käynnistämisen mahdottomaksi. Mutta Kone-Glans siirtää kaikki puhelunsa kännykkänumeroon ja jättävät vastaamatta jos on "hankala" asiakas, kuten minä.
      Kun otin numeronäytön pois niin A VOT! Silloin vastasivatkin yllättäen. Näin saavat olla rauhassa eiväkä asiakkaat häiritse heidän rauhaansa.
      En ole koskaan kokenut tällaista sikamaisuutta!
      Piruilevat ja vittuilevat jos kysyy jotain.
      Miten helvetissä se firma yleensä toimii? Kai pettämällä ja pakenemalla vstuutaan.

      • Esterinkadulla asuva

        Glansin Kari tekee kerrostalon entiselle liikepaikalleen Salon keskustaan. Ei anna gryndereiden tulla väliin väliin, vaan rahastaa itse. Taitaa potuttaaa Asuntomestareiden johtaja Sammalmaa?


      • Awaldis
        Esterinkadulla asuva kirjoitti:

        Glansin Kari tekee kerrostalon entiselle liikepaikalleen Salon keskustaan. Ei anna gryndereiden tulla väliin väliin, vaan rahastaa itse. Taitaa potuttaaa Asuntomestareiden johtaja Sammalmaa?

        Ruokaa tehdään, talo rakennetaan.


      • dildowas
        Awaldis kirjoitti:

        Ruokaa tehdään, talo rakennetaan.

        lapsia ja paskaa tehdään. Ruokaa valmistetaan


      • Tosi hyvä firma

        Ostin tuosta firmasta itselleni lumilingon mökille(sain kuukauden päästä tilauksesta)...ei toiminut uutena tullessaan!!Soitin ja sain vastauksen että lähetä tänne 400km päähän Saloon, ja niin tein...kone oli siellä 3 viikkoa ja tuli takaisin..onneksi.
        Ei toiminut sitten vaihteet enää ja soitin myyjälle..Vastaus oli että vie lähimmälle korjaajalle ja kone-glans maksaa viulut..eipä halunnut paikalliset korjaajat heidän vehkeitään edes takuu korjattavaksi..Elikkä kone taas Saloon.Kone tuli takaisin ja lumityöt alkoivat..valitettavasti ehdin keväällä tehdä vain 8 tuntia töitä lingolla,kun sainkin sen jo laittaa kesäteloille autotalliin..
        Nyt otin uusille lumille taas lingon käyttöön ja kuinkas ollakkaan vika tuli heti alku metreillä ja siihen loppu hommat taas.
        Otin yhteyttä Kone-glanssille ja sain varaosan kotiin toimitettuna..sain vaihtaa sen ihan itse parin viikon kuluessa. Nooh...taas mentiin ja kone toimi hyvin 30min. kunnes meni taasen rikki yllättäen.
        Tietysti soitto Kone-glanssille...VASTAUS oli että:VOI VOI takuu on mennyt viikko sitten umpeen .emme ota enää vastuuta...
        Että semmonen kokemus..


      • P.Anomies
        dildowas kirjoitti:

        lapsia ja paskaa tehdään. Ruokaa valmistetaan

        Ruokaa laitetaan, kaikkea muuta pannaan. Esim. olutta ja ...


      • käytännon kokemus
        Tosi hyvä firma kirjoitti:

        Ostin tuosta firmasta itselleni lumilingon mökille(sain kuukauden päästä tilauksesta)...ei toiminut uutena tullessaan!!Soitin ja sain vastauksen että lähetä tänne 400km päähän Saloon, ja niin tein...kone oli siellä 3 viikkoa ja tuli takaisin..onneksi.
        Ei toiminut sitten vaihteet enää ja soitin myyjälle..Vastaus oli että vie lähimmälle korjaajalle ja kone-glans maksaa viulut..eipä halunnut paikalliset korjaajat heidän vehkeitään edes takuu korjattavaksi..Elikkä kone taas Saloon.Kone tuli takaisin ja lumityöt alkoivat..valitettavasti ehdin keväällä tehdä vain 8 tuntia töitä lingolla,kun sainkin sen jo laittaa kesäteloille autotalliin..
        Nyt otin uusille lumille taas lingon käyttöön ja kuinkas ollakkaan vika tuli heti alku metreillä ja siihen loppu hommat taas.
        Otin yhteyttä Kone-glanssille ja sain varaosan kotiin toimitettuna..sain vaihtaa sen ihan itse parin viikon kuluessa. Nooh...taas mentiin ja kone toimi hyvin 30min. kunnes meni taasen rikki yllättäen.
        Tietysti soitto Kone-glanssille...VASTAUS oli että:VOI VOI takuu on mennyt viikko sitten umpeen .emme ota enää vastuuta...
        Että semmonen kokemus..

        Virhevastuu jatkuu pidempään kuin takuu. Takuun tarkoitus on suojata kuluttajaa mm. mahdollisilta valmistusvioilta, kun taas virhevastuu kattaa suunnittelu yms. virheet, ja yltää yli koko laitteen elinkaaren.

        Käytännön esimerkkinä, itse olen korjauttanut virhevastuuseen vedoten yli kolme vuotta vanhan pesukoneen, siinä paloi moottori noin vuoden välein. Siihen vaihdettiin moottori takuuna kolmeen kertaan, ja olisin voinnut jatkaa sitä ainakin oletettuun elinikään eli viiteen vuoteen asti, mutta päätimme vaihtaa merkkiä.

        Ei mitään muuta kuin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kirjallista vaatimusta väsäämään. Jos myyjä ei suostu korjaamaan viallista tuotetta, niin hae sitten kaupan purkua. Suosittelen kirjallista yhteydenpitoa (vaatimukset, kirjeenvaihto yms.), ne ovat vahvaa näyttöä asian käsittelyssä.


      • jorma5

        ei kuulemma toimi enää kauan!


    • mitä opimme?

      MIETTIÄ MISTÄ OSTAA ja mihin HINTAAN eli jos rahat vaan riittää halpaan ja halu on kova niin osta glansilta mut jos haluut kunnon toimivan ja takuu varman huolto palvelun niin kandee säästää hiukan enemmän niin saat KESTÄVÄN KONEEN!!!

    • .

      Kuluttaja-asiamiehen/kuluttajariitalautakunnan, yms yms, Lausunnot ovat vain suosituksia ja niillä ei taida olla lainvoimaa. Ainoastaan käräjäoikeuden päätös velvoittaa korvaamaan vahingon ellei assta valiteta korkeampaan tuomioistuimeen. Oman käden oikeus toimii hyvillä taustaporukoilla.

      Tähän sitä vaan mennään kuomaseni :-)

    • Surupojan äiti

      Takkiin tuli Kone Glansilta!
      Jos sinulla on mopoikäinen poika/tyttö, älä missäään nimessä osta mopoa Kone-Glanssilta; myyvät paskaa eikä vastuusta mitään tietoa. Ei ihme, että kalastellaan ostajia muualta kuin Salosta, siellä ovat ja oppineet kierämään kyseisen "liikkeen" kaukaa.

    • Järkevä kansalainen

      Nyt on niin halpaa, että kannattaa ostaa vaikka ei ikinä tarttis!!

      Miksi te ikuiset palstallakirjoitajat menette sinne halpa-huuhaa-liikeeseen??
      Syyttäkää itseänne!!

      Menkää ja ostakaa hyvää ja kallilla hinnalla, amerikkalaista, suomalaista, kanadalaista. Kestää minkä vaan testin mennen tullen.
      Mutta kun ei, kun lusikalla on annettu, ei voi kauhalla ottaa!!

      Hyvää ja halpaa ei ystävät hyvät ole missään vielä keksitty!!

    • Husuvarnaan luottava

      Erehdyin viemään Husqvarna moottorisahan huoltoa varten Kone-Glansille. Sen moottori ei pysynyt säädöissään. Lupasivat valmiksi kahdessa viikossa. Meni kuusi viikkoa ja sain koneen takaisin. Vikaa ei oltu saatu poistettua. Vain sitten sahan koneliike Oleniukselle Pihlajamäkeen Helsiingissä. He saivat sen kuntoon viidessä päivässä kesken kesäkiireiden. Koneeessa oli ilmavuoto!, minkä johdosta se ei pysynyt säädöissään. Oleniuksen jälkeen saha on toiminut niinkuin pitääkin. Ei Kone-Glansin huolto ollutkaan mikään huolto, vaan rahastus. Eli kannattaa kääntyä ammattiliikeen puoleen ja väistää moinen osaamaton ja vastuutaan pakoileva.

      • SAHAMIES SALOSTA

        Jos sulla on husqvarnan saha mikset vie sitä suoraan merkkikorjaamolle Saloon KONE RUUSKANEN!!!!!!!!!


      • Teräketju

        Harmi kun et ymmärrä Hussea myy ja huoltaa Kone Ruuskanen ja siellä homma pelaa.

        Miten tämä Glanssi voi toimia kun niitten Kiina paska ei todellakaan toimi.


    • säätäjäää

      Ei kiinanvehkeitä kannata ostaa glanssilta eikä mistään muualtakaan ellei pysy työkalut kädessä.sitä säätämistä meinaan on jatkuvasti,niinku 50-luvun autoissa.mut jos se ei haittaa niin eiku tilaamaan

    • hytu

      jos haluut ostaa halpaa tuotetta niin paikka oikee mut sit täytyy muistaa etä tavara on 3luokaa!!! eli pistä 1000€ lisää niin sat paremman ja kestävän ja TAKUUUN! JA HYVÄN MIELEN!

    • Tyytyväinen

      Meidän perheen kokemukset heidän after sales tuestaan ovat hyvät. Ovat aina toimittaneet mopoon uuden osan takuuseen ja neuvoneet ongelmatilanteissa.

      • sanoo Glanssin TJ.

        ei o varaa mainostaa niin laitetaan ilmanen mainos Suomi24:ään


      • jorma5

        Mitä sukua olet Karille?


    • meetsuuri

      Kyseinen liike oli aiemmin lähialueen ainoa Stihl ja suzuki perämootttori edustaja. kun tuli kiinan koneet ja nettikauppa ottivat laatumerkit edustuksen liikkeeltä pois. syy on tullut ketjussa jo lienee selväksi, eli laatumerkinkin maine kärsii edustajan maineen ja toiminnan mukana.

    • Jahvetti45

      Ostin minäkin sieltä mönkijän vuosia sitten. Ei tullut sellainen kuin puhelimessa sovittiin. Merkki oli eri, ja värikin heitti.Tyhmänä otin sen kuitenkin vastaan, kun tarvin töissä. Kardaanin suojakumin oli aika ja laivarotat syöneet, ja kone vuoti öljyä. Päivittäin sai soittaa glunssille, ja vaihtaa osia. Startti, neliveto ja vinssi jatkuva harmi. Takarenkaat heitti 2-3 senttiä. Renkaat pykineet, eivätkä pitäneet ilmaa. Akku sökö. Kilven lähettivät, mutta ei rekisteriotetta. Kun aloin sitä kyselemään, alkoivat vaatia lisää rahaa, vaikka olin kaikki laskut maksanut Transpointille tavaran saapuessa. No syykin siihen selvisi tyyppikilvestä vinssiä kunnolliseen vaihtaessa. Olivat myyneet 6 vuotta vanhan, vaikka uusi piti olla. Jos ei tuolla pärjää, ei sitten millään. Maailma maksaa kyllä takaisin, meille molemmille, kokemusta on.

    • Suojaaja

      VAROKAA! On kuluttajaviraston mustalla listalla.Suosittelen välttämään yritystä,mikäli ette halua ongelmia.

    • entinensporttiasiakas

      Mitä olen ostanut ja tietoa kysynyt olen ollut erittäin tyytyväinen ja saanut hyvää asiakaspalvelua, Kiitos kone glansin henkilökunnalle KIITOS ystävällisestä palveluksesta. Kilpailijakin voisi ottaa opiksi.

      • ExKlunssi

        Kari Kulnssi kun yöllä tilaa tavaraa kiinasta (aikaeron takia) niin on vielä "päivän päätteeksi" pistänyt vähän omakehua tänne josko vaikka hiukan vielä auttais....kun on maine jo niin mennyt että jotain pitää koittaa.... V**ut kukaan oo sieltä mittää hyvää saanu, ei palveluu eikä tavaraa.


    • Anonyymi

      No hei, sehän on sitä normaalia salolaista toimintaa rahat pois ja vastuu loppuu tilisiirtoon kuten palvelukin

    • Anonyymi

      Joskys 20v sitte tilasin heiltä amerikkalaisen ruohonleikkurin. Oli hyvä.

      • Anonyymi

        Pitkään tuoneet Kiinan koneita. Ostajat jo oppineet.
        Hyvä varaosien saanti.
        Aasiassa insinöörin ei tarvitse kuin nähdä kaupan oleva ns. merkkivehje, niin kopioivat ja tekevät jopa paremman kilpailukykyisemmin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe