Eli kannattaako tuota uusinta versiota ladata ja asentaa sitä koneelle, kun koko helahoito näyttää olevan epävakaalla pohjalla.
Miten on Mandrivan kanssa?
5
786
Vastaukset
- sillä
Kehittäjät on jo puuhaamassa yhdistystä joka jatkaa kehitystä Mageia nimisenä joten homma jatkuu vaikka Mandrivan taru päättyisikin.
http://mageia.org/fi/
Minä ainakin jatkan Mandrivan käyttöä luottavaisin mielin.- --------------------
Ja kannattaako! Peruskäyttöön tarkoitettuja linuxdistroja on jo vaikka miten. Kannattaisi noidenkin heppujen siirtyä jonkin olemassa olevan distron tiimeihin niin eivät paukuta hajoaisi liikaa linuxrintamalla.
Ennemmin kannattaa maksaa siitä jos sen kokee hyväksi ja tärkeäksi.
- Pentti Nelonen
Itse ja olen valmis maksamaan Mandrivasta kunhan rahalle saa vastinetta. Alan jo olla niin laiska etten jaksa kaikkea itse tehä joten vaivan näön voi jo hinnoitella.
Ei tuo asia että kehiittäjät katoavat eri rintamille mitään vaikuta/vaikeuta, samaa soppaa tämä silti on vaikka tuntuu että noita eri distroja on vaikka kuinka paljon.
Asian voi havainnollistaa siten että on kolme auto jotka sitten maalaataan eri värisiksi. Toiset mieltyy punaiseen väriin toiset siniseen kolmannet vihreään. Tästä seuraa luonnollisesti valtaisi henkseleiden paukuttelu kenellä on paremman värinen auto vaikka tekniikka on ihan sama kaikissa.
Jotta eroa saataisiin edes jotenkin jolla voisi sitten kehua oman lempivärisen auton asiosta muille ei niin perillä asioista tai tekniikasta. Näännäis eroja aloitetaan tekemään ominaisuuksien viilaamisilla autoissa.
Toiset virittää moottoria että päästään nopeasti paikasta A paikkaan B, toiset pitävät tehot kurissa jotta
auton kone kestää koko matkan ja viellä takaisin. Kumminkin kaikki muutokset ovat kaikkien tiedossa ja saatavilla ja ainoa asia mikä ratkaisee on omat käyttötarpeet ja mieltymykset. - H---H
Pentti Nelonen kirjoitti:
Itse ja olen valmis maksamaan Mandrivasta kunhan rahalle saa vastinetta. Alan jo olla niin laiska etten jaksa kaikkea itse tehä joten vaivan näön voi jo hinnoitella.
Ei tuo asia että kehiittäjät katoavat eri rintamille mitään vaikuta/vaikeuta, samaa soppaa tämä silti on vaikka tuntuu että noita eri distroja on vaikka kuinka paljon.
Asian voi havainnollistaa siten että on kolme auto jotka sitten maalaataan eri värisiksi. Toiset mieltyy punaiseen väriin toiset siniseen kolmannet vihreään. Tästä seuraa luonnollisesti valtaisi henkseleiden paukuttelu kenellä on paremman värinen auto vaikka tekniikka on ihan sama kaikissa.
Jotta eroa saataisiin edes jotenkin jolla voisi sitten kehua oman lempivärisen auton asiosta muille ei niin perillä asioista tai tekniikasta. Näännäis eroja aloitetaan tekemään ominaisuuksien viilaamisilla autoissa.
Toiset virittää moottoria että päästään nopeasti paikasta A paikkaan B, toiset pitävät tehot kurissa jotta
auton kone kestää koko matkan ja viellä takaisin. Kumminkin kaikki muutokset ovat kaikkien tiedossa ja saatavilla ja ainoa asia mikä ratkaisee on omat käyttötarpeet ja mieltymykset.Ihan patalaiskaksi et voi Mandrivan kanssa alkaa, CD-asemia pitäisi jaksaa vaihdella: http://sektori.com/uutinen/mandrake-9.2-rikkoo-lg:n-valmistamia/5084/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891