mitä mulle tapahtuu?

apua melissalle

mua pelottaa, koska en tiedä onko mulla joku syömishäiriö, vai miks ihmeessä mä syön tälleen?
Normaalisti syön suht terveellisesti, joskus jopa liian vähän ja yritän kontrolloida sitä. joskus kuitenki alan vaan syödä kauheen paljon ja sit mulle tulee sen jälkeen ällöttävä olo. niinku nyt. mietin et voisko mulla olla BED? esimerkki mun syömiskohtauksesta, joka äsken tapahtu:
-tonnikalasalaatti
-ruisleipä, juustoa
-pähkinöitä (paljon)
-viili
-muromysliä
-leipä, hilloa
-jäätelöä
-3karkkia
ja kaikki tää oli jonku puolen tunnin sisällä ja nyt mun mahaan sattuu ja se on valtava pallo :( miten saan lopetettua tämmösen? oon yrittäny lukee jotain noit keskusteluja mut en oo löytäny apua. mä kuvotan itteeni.

5

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhuth

Ahmimiskohtaukset johtuu juuri siitä, että näännytät itseäsi. Keho vaatii ja ottaa väkisinkin itselleen pimitetyt kalorit, ja etenkin nälkäisenä. Syö päivän mittaan pieniä annoksia, niin pystyt ennaltaehkäisemään ahmimiskohtauksia.

Kyse siis ei ole BEDistä.

• Mie vaan

Älä ajattele, että sulla on syömishäiriö, koska muuten sulle voi vielä kehittyä sellanen. Mun suhde ruokaan ei ole normaali. Älä sä menetä itseäsi ruoalle, se on tyhmää... :D

• Apua antava

MOI! saatat olla jädelle allerginen tai sitten ahmit. ruuan sulatus vaivatkin voi olla. Mulla on sama ongelma. en ees syö aamupalaa :( kun tulee huono olo :(

• ei voi olla totta,,,

mua pelottaa kans. aiemminki on ollu ongelmia ruuan kanssa. mutta siitä on jo aikaa. sillon en syöny... ja taasko tää alkaa. nyt ahmimista! ihan kuin en vois kontrolloida itseäni, syön syön ja syön. sit saatan oksentaa ja on kamala morkkis. nytki ihan kamala olo.

• -melissa

kiitos kaikista vastauksista, onneks mulla ei oo enää noin paljoo ongelmia ruuan kanssa! varmaan johtu siitä, että yritin liikaa kontrolloida mun syömistä.. toivon että noi kohtaukset olis nyt lopullisesti ohi :) ja voimia kaikille jotka taistelee samojen ongelmien kanssa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      5935
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3863
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3285
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      468
      2719
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1730
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1403
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1396
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1346
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      156
      1272
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe