mitä mulle tapahtuu?

apua melissalle

mua pelottaa, koska en tiedä onko mulla joku syömishäiriö, vai miks ihmeessä mä syön tälleen?
Normaalisti syön suht terveellisesti, joskus jopa liian vähän ja yritän kontrolloida sitä. joskus kuitenki alan vaan syödä kauheen paljon ja sit mulle tulee sen jälkeen ällöttävä olo. niinku nyt. mietin et voisko mulla olla BED? esimerkki mun syömiskohtauksesta, joka äsken tapahtu:
-tonnikalasalaatti
-ruisleipä, juustoa
-pähkinöitä (paljon)
-viili
-muromysliä
-leipä, hilloa
-jäätelöä
-3karkkia
ja kaikki tää oli jonku puolen tunnin sisällä ja nyt mun mahaan sattuu ja se on valtava pallo :( miten saan lopetettua tämmösen? oon yrittäny lukee jotain noit keskusteluja mut en oo löytäny apua. mä kuvotan itteeni.

5

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhuth

      Ahmimiskohtaukset johtuu juuri siitä, että näännytät itseäsi. Keho vaatii ja ottaa väkisinkin itselleen pimitetyt kalorit, ja etenkin nälkäisenä. Syö päivän mittaan pieniä annoksia, niin pystyt ennaltaehkäisemään ahmimiskohtauksia.

      Kyse siis ei ole BEDistä.

    • Mie vaan

      Älä ajattele, että sulla on syömishäiriö, koska muuten sulle voi vielä kehittyä sellanen. Mun suhde ruokaan ei ole normaali. Älä sä menetä itseäsi ruoalle, se on tyhmää... :D

    • Apua antava

      MOI! saatat olla jädelle allerginen tai sitten ahmit. ruuan sulatus vaivatkin voi olla. Mulla on sama ongelma. en ees syö aamupalaa :( kun tulee huono olo :(

    • ei voi olla totta,,,

      mua pelottaa kans. aiemminki on ollu ongelmia ruuan kanssa. mutta siitä on jo aikaa. sillon en syöny... ja taasko tää alkaa. nyt ahmimista! ihan kuin en vois kontrolloida itseäni, syön syön ja syön. sit saatan oksentaa ja on kamala morkkis. nytki ihan kamala olo.

    • -melissa

      kiitos kaikista vastauksista, onneks mulla ei oo enää noin paljoo ongelmia ruuan kanssa! varmaan johtu siitä, että yritin liikaa kontrolloida mun syömistä.. toivon että noi kohtaukset olis nyt lopullisesti ohi :) ja voimia kaikille jotka taistelee samojen ongelmien kanssa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe