mua pelottaa, koska en tiedä onko mulla joku syömishäiriö, vai miks ihmeessä mä syön tälleen?
Normaalisti syön suht terveellisesti, joskus jopa liian vähän ja yritän kontrolloida sitä. joskus kuitenki alan vaan syödä kauheen paljon ja sit mulle tulee sen jälkeen ällöttävä olo. niinku nyt. mietin et voisko mulla olla BED? esimerkki mun syömiskohtauksesta, joka äsken tapahtu:
-tonnikalasalaatti
-ruisleipä, juustoa
-pähkinöitä (paljon)
-viili
-muromysliä
-leipä, hilloa
-jäätelöä
-3karkkia
ja kaikki tää oli jonku puolen tunnin sisällä ja nyt mun mahaan sattuu ja se on valtava pallo :( miten saan lopetettua tämmösen? oon yrittäny lukee jotain noit keskusteluja mut en oo löytäny apua. mä kuvotan itteeni.
mitä mulle tapahtuu?
5
1007
Vastaukset
- tuhuth
Ahmimiskohtaukset johtuu juuri siitä, että näännytät itseäsi. Keho vaatii ja ottaa väkisinkin itselleen pimitetyt kalorit, ja etenkin nälkäisenä. Syö päivän mittaan pieniä annoksia, niin pystyt ennaltaehkäisemään ahmimiskohtauksia.
Kyse siis ei ole BEDistä. - Mie vaan
Älä ajattele, että sulla on syömishäiriö, koska muuten sulle voi vielä kehittyä sellanen. Mun suhde ruokaan ei ole normaali. Älä sä menetä itseäsi ruoalle, se on tyhmää... :D
- Apua antava
MOI! saatat olla jädelle allerginen tai sitten ahmit. ruuan sulatus vaivatkin voi olla. Mulla on sama ongelma. en ees syö aamupalaa :( kun tulee huono olo :(
- ei voi olla totta,,,
mua pelottaa kans. aiemminki on ollu ongelmia ruuan kanssa. mutta siitä on jo aikaa. sillon en syöny... ja taasko tää alkaa. nyt ahmimista! ihan kuin en vois kontrolloida itseäni, syön syön ja syön. sit saatan oksentaa ja on kamala morkkis. nytki ihan kamala olo.
- -melissa
kiitos kaikista vastauksista, onneks mulla ei oo enää noin paljoo ongelmia ruuan kanssa! varmaan johtu siitä, että yritin liikaa kontrolloida mun syömistä.. toivon että noi kohtaukset olis nyt lopullisesti ohi :) ja voimia kaikille jotka taistelee samojen ongelmien kanssa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204