mitä mulle tapahtuu?

apua melissalle

mua pelottaa, koska en tiedä onko mulla joku syömishäiriö, vai miks ihmeessä mä syön tälleen?
Normaalisti syön suht terveellisesti, joskus jopa liian vähän ja yritän kontrolloida sitä. joskus kuitenki alan vaan syödä kauheen paljon ja sit mulle tulee sen jälkeen ällöttävä olo. niinku nyt. mietin et voisko mulla olla BED? esimerkki mun syömiskohtauksesta, joka äsken tapahtu:
-tonnikalasalaatti
-ruisleipä, juustoa
-pähkinöitä (paljon)
-viili
-muromysliä
-leipä, hilloa
-jäätelöä
-3karkkia
ja kaikki tää oli jonku puolen tunnin sisällä ja nyt mun mahaan sattuu ja se on valtava pallo :( miten saan lopetettua tämmösen? oon yrittäny lukee jotain noit keskusteluja mut en oo löytäny apua. mä kuvotan itteeni.

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhuth

Ahmimiskohtaukset johtuu juuri siitä, että näännytät itseäsi. Keho vaatii ja ottaa väkisinkin itselleen pimitetyt kalorit, ja etenkin nälkäisenä. Syö päivän mittaan pieniä annoksia, niin pystyt ennaltaehkäisemään ahmimiskohtauksia.

Kyse siis ei ole BEDistä.

• Mie vaan

Älä ajattele, että sulla on syömishäiriö, koska muuten sulle voi vielä kehittyä sellanen. Mun suhde ruokaan ei ole normaali. Älä sä menetä itseäsi ruoalle, se on tyhmää... :D

• Apua antava

MOI! saatat olla jädelle allerginen tai sitten ahmit. ruuan sulatus vaivatkin voi olla. Mulla on sama ongelma. en ees syö aamupalaa :( kun tulee huono olo :(

• ei voi olla totta,,,

mua pelottaa kans. aiemminki on ollu ongelmia ruuan kanssa. mutta siitä on jo aikaa. sillon en syöny... ja taasko tää alkaa. nyt ahmimista! ihan kuin en vois kontrolloida itseäni, syön syön ja syön. sit saatan oksentaa ja on kamala morkkis. nytki ihan kamala olo.

• -melissa

kiitos kaikista vastauksista, onneks mulla ei oo enää noin paljoo ongelmia ruuan kanssa! varmaan johtu siitä, että yritin liikaa kontrolloida mun syömistä.. toivon että noi kohtaukset olis nyt lopullisesti ohi :) ja voimia kaikille jotka taistelee samojen ongelmien kanssa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4741
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2246
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1476
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1397
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      992
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      977
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      929
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      766
    Aihe