Onko jotain mitä ei missään tapauksessa saa antaa kissalle syötäväksi?
Mitä eroa on muuten esim kissojen ja ihmisten tonnikaloilla? Onko joku niille ns. myrkkyä, siis kuten koirille ei saa esim. antaa suklaata eikä sipuliakaan (?)..
oikeasti ei tietoa
4
362
Vastaukset
- 21
Ihmisten tonnikalaa
Sipulia
Tomaattia
Avokadoa.. yms.- myrkyllistä
on vihreät osat ei kypsät tomaatit. Perunastakin samat, nehän ovat sukulaisia keskenään.
- tietysti
on; ihmisten tonnikalassa on paljon suolaa ja muitakin mausteita. Kissan tonnikalaan on lisätty E-vitamiinia koska liiallinen rasvaisen kalan syöttäminen aiheuttaa keltarasvatautia jota hoidetaan E-vitamiinilla.
Tässä sitten lista muista aineista, tästä puuttuu toki myrkylliset kasvit, kemikaalit sekä lääkkeet. Ne löytyy kyllä etsimällä vaikka googlesta, mistä nämäkin löytyi varsin helposti.
- Alkoholi
- Avokado
- Suklaa (kaikki)
- Kahvi (kaikki)
- Rasvaiset elintarvikkeet
- Macadamiapähkinät
- Homehtuneet tai pilaantuneet elintarvikkeet
- Sipuli, sipuli jauhe
- Rusinat ja viinirypäleet
- Suola
- Hiivataikina
- Valkosipuli
- ksylitoli- katillinen
Meidän katti ei noita söisikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1971035- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708