Aloitin viiden vuoden työnteon jälkeen matematiikanopiskelut syksyllä, vajaa kuukausi sitten, enkä voi sanoa etten olisi viihtynyt.
Enemmistö meidän kurssilaisista on naisia, ja suurimmalla osalla on ns. haku päällä. Haluaa avoliittoon opiskelujen ajaksi taloudellisista syistä. Ja mikä olisikaan parempi ehdokas kun minunkaltainen, asuntonsa maksanut, hiukan vanhempi sinkkumies?
Viimeisen kolmen viikon aikana olen kyntänyt jo viittä eri naista meidän tiedekunnasta. Nuoria, melkeinpä teinejä, ja timmejä joka ikinen niistä. Aaah! Jos olisin tiennyt tämän niin olisin tullut opiskelemaan jo kauan sitten ;)
Tuleville matematiikanopiskelijoille vihjeenä että hankkikaa se oma yksiö ettei kämppiksistä tarvitse välittää, olkaa (teeskennelkää jos tarve vaatii) itsevarmoja ja hankkikaa kondomit pienissä pakkauksissa. Tulee hiukan kalliimmaksi, mutta yksi minun naisista joudui hiukan tilille siitä kun tarjosi kortsua pakkauksesta josta oli jo puolet käytetty.
Eläköön matemaattisen naiset!
6
1172
Vastaukset
- slösk
hanki elämä ja ennen kaikkea aivot.
- iloinen opiskelija
Katkeraa vittuilua?
Minulla on jo elämä ja aivot.
- 34fghfgh
selkeä trolli että huh huh. Miksi "melkein teinejä" kiinnostaisi vanha sinkkumies? Tuskinpä pääsit edes sisään yliopistoon.
- iloinen opiskelija
Vai että 25-vuotias vanha? Anna mun kaikki kestää...
Niitä kiinnostaa petipuolen kokemus (osaan pitää niitä paremmin), lähinnä taloudellinen turvallisuus ja heidän silmissä ylivertainen elämänkokemus.
PS. kuusi viikkoa, 7 naista. Alkaa tahti hyytyä. - 34fghfgh
iloinen opiskelija kirjoitti:
Vai että 25-vuotias vanha? Anna mun kaikki kestää...
Niitä kiinnostaa petipuolen kokemus (osaan pitää niitä paremmin), lähinnä taloudellinen turvallisuus ja heidän silmissä ylivertainen elämänkokemus.
PS. kuusi viikkoa, 7 naista. Alkaa tahti hyytyä.No just, en sitten tiedä missä opiskelet, Helsingissä ainakin reipas enemmistö miehiä. Hanki nyt oikeasti jotain parempaa tekemistä kuin trollaaminen.
- Tuleva matikanope
Ite opiskelen Tampereella matikkaa ja muijia on paljon - hyvännäköisiäkin!
En tajua, että miks ne on matikkaa alkanu lukeen ku monet on tyhmiä ku vasemman jalan saappaat, ja vaikuttaa että ainoo kerta ku niillä jotain päässä liikkuu on sillo kun ne ottaa suihin!
Mutta anyway: en valita ollenkaa ku homma toimii ja peitto heiluu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418