Aloitin viiden vuoden työnteon jälkeen matematiikanopiskelut syksyllä, vajaa kuukausi sitten, enkä voi sanoa etten olisi viihtynyt.
Enemmistö meidän kurssilaisista on naisia, ja suurimmalla osalla on ns. haku päällä. Haluaa avoliittoon opiskelujen ajaksi taloudellisista syistä. Ja mikä olisikaan parempi ehdokas kun minunkaltainen, asuntonsa maksanut, hiukan vanhempi sinkkumies?
Viimeisen kolmen viikon aikana olen kyntänyt jo viittä eri naista meidän tiedekunnasta. Nuoria, melkeinpä teinejä, ja timmejä joka ikinen niistä. Aaah! Jos olisin tiennyt tämän niin olisin tullut opiskelemaan jo kauan sitten ;)
Tuleville matematiikanopiskelijoille vihjeenä että hankkikaa se oma yksiö ettei kämppiksistä tarvitse välittää, olkaa (teeskennelkää jos tarve vaatii) itsevarmoja ja hankkikaa kondomit pienissä pakkauksissa. Tulee hiukan kalliimmaksi, mutta yksi minun naisista joudui hiukan tilille siitä kun tarjosi kortsua pakkauksesta josta oli jo puolet käytetty.
Eläköön matemaattisen naiset!
6
1210
Vastaukset
- slösk
hanki elämä ja ennen kaikkea aivot.
- iloinen opiskelija
Katkeraa vittuilua?
Minulla on jo elämä ja aivot.
- 34fghfgh
selkeä trolli että huh huh. Miksi "melkein teinejä" kiinnostaisi vanha sinkkumies? Tuskinpä pääsit edes sisään yliopistoon.
- iloinen opiskelija
Vai että 25-vuotias vanha? Anna mun kaikki kestää...
Niitä kiinnostaa petipuolen kokemus (osaan pitää niitä paremmin), lähinnä taloudellinen turvallisuus ja heidän silmissä ylivertainen elämänkokemus.
PS. kuusi viikkoa, 7 naista. Alkaa tahti hyytyä. - 34fghfgh
iloinen opiskelija kirjoitti:
Vai että 25-vuotias vanha? Anna mun kaikki kestää...
Niitä kiinnostaa petipuolen kokemus (osaan pitää niitä paremmin), lähinnä taloudellinen turvallisuus ja heidän silmissä ylivertainen elämänkokemus.
PS. kuusi viikkoa, 7 naista. Alkaa tahti hyytyä.No just, en sitten tiedä missä opiskelet, Helsingissä ainakin reipas enemmistö miehiä. Hanki nyt oikeasti jotain parempaa tekemistä kuin trollaaminen.
- Tuleva matikanope
Ite opiskelen Tampereella matikkaa ja muijia on paljon - hyvännäköisiäkin!
En tajua, että miks ne on matikkaa alkanu lukeen ku monet on tyhmiä ku vasemman jalan saappaat, ja vaikuttaa että ainoo kerta ku niillä jotain päässä liikkuu on sillo kun ne ottaa suihin!
Mutta anyway: en valita ollenkaa ku homma toimii ja peitto heiluu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106