keikoilla, esim. tulevan joulukiertueen aikana? Kuinka se käytännössä tapahtuu? Eivät varmaankaan päästä lämpiöön/takahuoneeseen, vai miksi sitä kutsuisi?
Jakaako Katri nimmareita
3
442
Vastaukset
- pettymyksiä kokenut
edes yrittämään. Olen itse yrittänyt useaan otteeseen aika erilaisissa konserttipaikoissa, eikä ikinä ole onnistanut. Katrin kanssa ei pääse kontaktiin. Lienee myös muutenkin ns. vaikeasti lähestyttävä. - Diivailua. Myös manageri tuntuu suhtautuvan nihkeästi ajatukseen perustuen aiempiin kokemuksiini.
- mukavia kokenut
Ei pidä lainkaan paikkaansa. Katri on mitä mukavin ja luontevin ihminen. Hänen kanssaan pääsee oikein hyvin juttuun. Liljalta kannattaa kysyä,voisiko Katria käydä tervehtimässä.
- Oli miten oli!
Et sinä tosimielessä ole sitten yrittänytkään!!??
Kuten olen aiemmin todennut se riippuu tilanteesta!
Itse olen nimmarin saanut aina,kun olen sitä ollut vailla - ei mitään vaikeuksia - !! Hänhän ei kyllä ole mikään diivailija - ei sinne päinkään! Pikemminkin päinvastoin.
Mitä manageriin tulee hän osaa työnsä! Että näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601