Sub nainen

Subnuppu

Hei
Olen vastikään "tullut kaapista" alistamista kaipaavana naisena. Kerroin asiasta rakkaalleni, ja hän otti tiedon vastaan ihan hyvin, ja koki ajatuksen kiihottavana.
Olen melko kokenut seksin saralla, mutta vasta nyt uskallan vähitellen puhua omista haluistani ja haaveistani. Ongelma on se, että minulla ei ole ystävää, jonka kanssa uskaltaisin puhua näitä juttuja.
Kaipaisin kovin muiden itsenäisten, vahvojen ja silti seksielämässä alistuvien naisten tarinoita ja tuntoja.
Kaipaan varmuutta ja ehkä hassusti "oikeutusta" sille, että tahdon näinä tasa-arvon hetkinä olla heikko nainen.
Tiedän, että nämä asiat ovat toki minun ja rakkaani välisiä, mutta oloani helpottaisi kummasti, jos joku muukin tunnustaisi haaveilevansa rajuista otteista ja alistumisesta.
En ole niinkään kiinnostunut leluista ja ruoskimisista, vaan tukisteluista, voiman käytöstä ja verbaalisesta nöyryytyksestä.

27

10498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirja:

      Tästä äiti varoitti.
      Siinä loppupäässä viisas nainen kertoo alistumisen taidosta.
      Sillä ei ole mitään tekemistä alistetuksi joutumisen ja nöyryytyksen kanssa.

      Viisas mies ymmärtää asian ja osaa suhtautua siihen kunnioittavasti.

      • Subnuppu

        Kiitos vinkistä!
        Ja vielä tarkennuksena, suhteemme mieheni kanssa on hyvin rakastava, kunnioittava ja kaikin puolin täydellinen. Hän ei koskaan kohtelisi minua nöyryyttäen tai loukkaavasti ns. "tosielämässä". Kyseessä on enemmänkin hetkittäiset seksifantasiat, joiden toteuttamisesta on kyse :)


      • kirja:
        Subnuppu kirjoitti:

        Kiitos vinkistä!
        Ja vielä tarkennuksena, suhteemme mieheni kanssa on hyvin rakastava, kunnioittava ja kaikin puolin täydellinen. Hän ei koskaan kohtelisi minua nöyryyttäen tai loukkaavasti ns. "tosielämässä". Kyseessä on enemmänkin hetkittäiset seksifantasiat, joiden toteuttamisesta on kyse :)

        vielä, että alistuessa on viisinta olla selvin päin.


    • toinen subnuppu

      Minäkin olen vasta "tullut ulos kaapista" alistamista kaipaavana naisena. Olen vasta viime aikoina tajunnut tietoisesti, että todella haluan alistamista.

      Haluan piiskaa, tukistusta, nurkkaan häpeämään, kuulustelua ja onpa mielessäni käynyt sellainenkin fantasia, että mies syöttäisi minulle väkisin jotain, vaikka ihan tavallista ruokaa, jota en olisi suostunut syömään. Myös alistuva suihinotto kuuluu fantasioihini.

      En tosin ole mitään näistä kokenut oikeasti. Minulla ei ole seurustelukumppania tai aviomiestä.

      Minullakaan ei ole ketään, jolle olisin voinut puhua asiasta, paitsi tänne Suomi24:ään, kuten sinäkin nyt.

      Olen ollut kovasti hämilläni fantasioistani ja halustani tulla alistetuksi. Olen kiltti ihminen, en mikään tyhmä, olen itsenäinen ja persoonaltani pohjimmiltaan mielestäni nimenomaan poikkeuksellisen vahva.

      Kirjoitat kaipaavasi varmuutta ja "oikeutusta" sille, että tahdot olla heikko nainen. Niin minäkin. Ehkä vastaus löytyy siitä, että miettii psykologisia syitä sille, miksi haluaa kokea alistusta. Mahdollisia syitä ovat esim. se, että alistuneena pääsee itse pois vallasta, vahvana olemisesta - edes joksikin aikaa. Se voi olla todella rentouttavaa. Yksi syy voi olla turvallisuudentunteen kaipuu, onhan alistuneena jonkin suuremman ja vahvemman vallassa. Alistumisleikeissä voi myös käsitellä omia vaikeita tunteita, esim. häpeän tunnetta. ja ainahan ihminen kaipaa jotain jännittävää ja kaikki "kielletty" kiihottaa luonnostaan. Muitakin syyvaihtoehtoja varmaan löytyy. Jokaisella alistusta haluavalla ne löytyy varmastkin omasta persoonasta ja taustasta.

      Ja että saa kokea olevansa Nainen ja että se toinen on Mies. On ikään kuin roolit korostettuina - tuntuu sitten enemmän...

      Kivoja leikkejä teille!

      • Subnuppu

        Kiitos toiselle subnupulle vastauksesta!
        Todella paljon samoja ajatuksia ollut minullakin, varsinkin ajatus siitä miten voi hetkeksi antaa vallan ja päätöksenteon toiselle, olla niin ettei kukaan odota minulta voimaa :)
        Eräs asia minua on epäilyttänyt ja jännittänyt, nimittäin se jos reagoinkin epäodotetulla tavalla itse seksin aikana. Mitä jos säikähdän, alan itkemään tai muuten tlanne onkin ahdistava?
        Näin ajatellen se ei siltä tunnu, mutta mistä sitä tietää! En todellakaan halua, että tämä asia tekisi rakkaani olon huonoksi tai mielen pahaksi, tai muuten sekoittaisi pakkaa.
        Ehkä asteittainen, varovainen lähestymistapa antaa varmuutta, ja osoittaa kuinka kovia otteita OIKEASTI kaipaan.
        Kiitos myös linkistä, lueskelen varmasti keskustelun läpi!


      • Nastakolli

        Täällä olisi yksi mies, joka fantasioi juuri kaltaisestasi naisesta.


      • Marita42
        Subnuppu kirjoitti:

        Kiitos toiselle subnupulle vastauksesta!
        Todella paljon samoja ajatuksia ollut minullakin, varsinkin ajatus siitä miten voi hetkeksi antaa vallan ja päätöksenteon toiselle, olla niin ettei kukaan odota minulta voimaa :)
        Eräs asia minua on epäilyttänyt ja jännittänyt, nimittäin se jos reagoinkin epäodotetulla tavalla itse seksin aikana. Mitä jos säikähdän, alan itkemään tai muuten tlanne onkin ahdistava?
        Näin ajatellen se ei siltä tunnu, mutta mistä sitä tietää! En todellakaan halua, että tämä asia tekisi rakkaani olon huonoksi tai mielen pahaksi, tai muuten sekoittaisi pakkaa.
        Ehkä asteittainen, varovainen lähestymistapa antaa varmuutta, ja osoittaa kuinka kovia otteita OIKEASTI kaipaan.
        Kiitos myös linkistä, lueskelen varmasti keskustelun läpi!

        En ole tullut varsinaisesti kaapista, mutta vielä sekin päivä koittaa..

        Olen kaltaisenne vahvuudessa ja itsenäisyydessä, hyvin koulutettu ja henkisesti vahva nainen.
        Miehiä on ollut vuosien varrella useita ja nyt takana pitkä parisuhde.

        Ajattelen edellleen kaiholla poikaystävää no:3, joka sitoi minut pylvääseen erään riiidan päätteeksi
        ja antoi vyöllään paljaille pakaroilleni piiskaa. Irroitettuaan, sanoi noin käyvän joka kerta, jos soitan
        vielä suutani. Lopuksi kiepsautti minut mahalleni ja otti takaapäin.

        Suhde päättyi nuoruuteen ja levottomuuteen, mutta kohtaaamme joskus liike-elämän pyörteissä.
        Välillämme kipinöi edelleen, mutta se saa jäädä sille asteelle. Ei uskalla leikkiä tulella..

        Taitaa olla aika yleistä tämä kiinnostus alistumiseen, että mies on se joka määrää tahdin ja pitää omana "seksiorjanaan"..


      • Subnuppu
        Marita42 kirjoitti:

        En ole tullut varsinaisesti kaapista, mutta vielä sekin päivä koittaa..

        Olen kaltaisenne vahvuudessa ja itsenäisyydessä, hyvin koulutettu ja henkisesti vahva nainen.
        Miehiä on ollut vuosien varrella useita ja nyt takana pitkä parisuhde.

        Ajattelen edellleen kaiholla poikaystävää no:3, joka sitoi minut pylvääseen erään riiidan päätteeksi
        ja antoi vyöllään paljaille pakaroilleni piiskaa. Irroitettuaan, sanoi noin käyvän joka kerta, jos soitan
        vielä suutani. Lopuksi kiepsautti minut mahalleni ja otti takaapäin.

        Suhde päättyi nuoruuteen ja levottomuuteen, mutta kohtaaamme joskus liike-elämän pyörteissä.
        Välillämme kipinöi edelleen, mutta se saa jäädä sille asteelle. Ei uskalla leikkiä tulella..

        Taitaa olla aika yleistä tämä kiinnostus alistumiseen, että mies on se joka määrää tahdin ja pitää omana "seksiorjanaan"..

        Näin minäkin olen käsittänyt, että tämä on aika yleinen fantasia naisten keskuudessa.
        Silti se tuntuu jotenkin olevan tabu ja hävettävä asia. Kerran naisporukassa joku asiasta mainitsi (ei puhunut itsestään), ja aika moni esitti kannakseen "tommonen on sairasta, toi on ku raiskattas, miten kukaan nainen voi haluta semmosta". Sen jälkeen päätin olla puhumatta asiasta muiden naisten kuullen. En kyllä yleisesti ottaenkaan koskaan puhu seksielämästäni, se on minun ja mieheni välinen asia. Nyt kuitenkin tunnen suurta tarvetta puhua juuri aiheen psykologisesta ja henkisestä puolesta, ei niinkään itse aktista.
        On kiva kuulla, että löytyy muitakin fiksun oloisia, terveitä naisia, joilla tämmöisiä ajatuksia on.
        Toivottavasti löydätte rinnallenne ihmisen johon luottaa niin kovasti että pääsette toteuttamaan itseänne :)


      • haalan

        Mielettämän hienosti osaat kertoa ja kuvata sitä tunneskaalaa, joka siinä puörii... tai siis voin kuvitella, että pyörii. Mä olen näet mies, joka on vielä "kaapissa" tämän asian kanssa. Olisi tosi upeata löytää sellainen nainen, jonka kanssa kokea ja tuntea jotain tuollaista. Haluaisin "alistaa" naista... haluaisin mielelläni pysyvän rakkausuuhteen, jossa olisi tuo elementti. Että voisin sillä tavalla rakastaa... te, jotka koette samoin, ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan...
        Mä olen löytänyt tämän puolen itsestäni vasta viimeisen parin vuoden aikana... jotenkin sitä vaan alkoi viehättää... olisi mahtavaa tuntea naisen kanssa niin suurta kunioitusta, luottamusta ja rohkeutta, että tuollainen voisi tapahtua...
        Mutta miten ihmeessä tuollaisen suhteen voi löytää? Ei sitä nyt treffeillä aleta tuollaista juttelemaan. Harva voi edes koskaan puolisolleen puhua tuollaisia - tai niin oletan...


      • nadio
        haalan kirjoitti:

        Mielettämän hienosti osaat kertoa ja kuvata sitä tunneskaalaa, joka siinä puörii... tai siis voin kuvitella, että pyörii. Mä olen näet mies, joka on vielä "kaapissa" tämän asian kanssa. Olisi tosi upeata löytää sellainen nainen, jonka kanssa kokea ja tuntea jotain tuollaista. Haluaisin "alistaa" naista... haluaisin mielelläni pysyvän rakkausuuhteen, jossa olisi tuo elementti. Että voisin sillä tavalla rakastaa... te, jotka koette samoin, ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan...
        Mä olen löytänyt tämän puolen itsestäni vasta viimeisen parin vuoden aikana... jotenkin sitä vaan alkoi viehättää... olisi mahtavaa tuntea naisen kanssa niin suurta kunioitusta, luottamusta ja rohkeutta, että tuollainen voisi tapahtua...
        Mutta miten ihmeessä tuollaisen suhteen voi löytää? Ei sitä nyt treffeillä aleta tuollaista juttelemaan. Harva voi edes koskaan puolisolleen puhua tuollaisia - tai niin oletan...

        löydät sinäkin. Tuollainen mies löytää varmasti! Ole vaan rohkeasti oma itsesi ja kerro tunteistasi.


      • Subnuppu
        haalan kirjoitti:

        Mielettämän hienosti osaat kertoa ja kuvata sitä tunneskaalaa, joka siinä puörii... tai siis voin kuvitella, että pyörii. Mä olen näet mies, joka on vielä "kaapissa" tämän asian kanssa. Olisi tosi upeata löytää sellainen nainen, jonka kanssa kokea ja tuntea jotain tuollaista. Haluaisin "alistaa" naista... haluaisin mielelläni pysyvän rakkausuuhteen, jossa olisi tuo elementti. Että voisin sillä tavalla rakastaa... te, jotka koette samoin, ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan...
        Mä olen löytänyt tämän puolen itsestäni vasta viimeisen parin vuoden aikana... jotenkin sitä vaan alkoi viehättää... olisi mahtavaa tuntea naisen kanssa niin suurta kunioitusta, luottamusta ja rohkeutta, että tuollainen voisi tapahtua...
        Mutta miten ihmeessä tuollaisen suhteen voi löytää? Ei sitä nyt treffeillä aleta tuollaista juttelemaan. Harva voi edes koskaan puolisolleen puhua tuollaisia - tai niin oletan...

        Heippa!
        Mielestäni tärkeintä parisuhteessa ei todellakaan ole seksi, vaikka se kovasti tärkeää onkin. Olen melko varma, että parisuhteen perustuessa rakkauteen ja luottamukseen, myös erilaiset eroottiset fantasiat voivat olla osa sitä. Kovin moni nainen ei ehkä uskalla ajatella tai myöntää tämmöisiä fantasioita, mutta ehkä varovaisella vihjailulla ja pehmeällä alulla nainen kuin nainen uskaltautuu heittäytyä miehensä armoille :)
        Toivottavasti löydät oman rakkaan rinnallesi, joka uskaltaa olla tarpeeksi rohkea olemaan heikko!


      • haalan
        Subnuppu kirjoitti:

        Heippa!
        Mielestäni tärkeintä parisuhteessa ei todellakaan ole seksi, vaikka se kovasti tärkeää onkin. Olen melko varma, että parisuhteen perustuessa rakkauteen ja luottamukseen, myös erilaiset eroottiset fantasiat voivat olla osa sitä. Kovin moni nainen ei ehkä uskalla ajatella tai myöntää tämmöisiä fantasioita, mutta ehkä varovaisella vihjailulla ja pehmeällä alulla nainen kuin nainen uskaltautuu heittäytyä miehensä armoille :)
        Toivottavasti löydät oman rakkaan rinnallesi, joka uskaltaa olla tarpeeksi rohkea olemaan heikko!

        No juu... tärkeintä ei tietenkään ole "seksi"... Tärkeintä on olla ihminen toiselle ihmiselle...
        rakkaus... luottamus... eroottiset fantasiat, tottakai.... ihminen on kokonaisuus...
        Olla "terpeeksi vahva ollakseen heikko"... sellaisen naisen tapaaminen... sepä vasta olisi hienoa.. :-)


    • MakeP78
    • m:n tarina

      Itse lainasin Tästä äiti varoitti -kirjan kirjastosta jo alkuvuonna ja valokopioin viimeisen kappaleen Väärin haluttu? itselleni ikuiseen säilytykseen.

      Itse olen kovaääninen nainen, jota pelkäävät nuoret, vanhat, miehet, naiset ja itsekin joskus. On aika ylimielistä ja piittaamatonta käytöstä havaittavissa puoleltani, mutta mitäs ovat niin tyhmiä, kaikki muut. Oma (nykyään ex-)mieheni on itselleni liian hellyysfriikki ja seksiä oli muutenkin niin vähän, että vuosi sitten, 12 uskollisen vuoden jälkeen, ajauduin baarista istuskelemaan tuntemattoman nuoremman komean miehen olohuoneeseen. Joo tiedän riskit, mutta baarista lähtiessä emme kaikki ole aina selvinpäin :/ Yhtäkkiä mies vain otti minut eikä kysellyt, oih miten ihanaa se olikaan.

      Aika pian tuon jälkeen otin eron miehestäni ja olen bongaillut miehiä onneksi enimmäkseen selvänä (netistä). Elämäni paras seksikokemus oli, kun muutaman kerran erään toisen miehen kansa sekstattuani uskalsin pyytää häntä repimään minua hiuksista, kun hän pani minua takaapäin. Saa repiä miten lujaa vaan, kunhan niskat eivät taitu. Lopuksi, juuri ennen kuin hän tuli, hän käski ottaa suihin ja nielin kaiken polvillani hänen edessään. Jos hän heti sen jälkeen olisi vielä kyennyt lyömään mua varovasti naamaan avokämmenellä, en tiedä olisinko selvinnyt hengissä siitä nautinnosta. Parempi ehkä ettei lyönyt..

      TODELLAKIN KOROSTAN, että parisuhteissani on seksiä lukuunottamatta kaikilla (ainakin minulla :) erittäin paljon kivempaa, jos tehdään asiat kuten minä haluan. Itse asiassa, myös tuo mistä kerroin että pidän sängyssä, on sekin sitä mitä minä haluan. Eli just niinkuin olla pitää :) En kaipaa asua enkä välineitä, ja jos joku ryhtyy mun kanssa vittuilukisaan, häviää. Minä vain rakastan nuorta miehistä voimaa, kiinteitä lihaksia, kovaa kyrpää ja kiihkeää menoa, jossa mut ja mun tarpeet muka heitetään syrjään. Sellaisen käsittelyn jälkeen ei vähään aikaan tee mieli urputtaa joka asiasta. Awww.. toivottavasti saan sitä viikonloppuna lisää.

    • nsub

      Meitä on moneksi, hyvä että puhut asiasta. Homoseksuaalisuus oli rikollista 1970 luvulla ja nyt olemme kuulemma malliesimerkkejä. sub ja dom ovat massoille uutta ja ihmeellistä, vaikka niiksi synnytään. Niistä sai diagnooseja 10 vuotta sitten, ei enää. itse olen ollut aina sub. onneksi löytyy ymmärtäviä Naisia jotka ymmärtävät ja auttavat asiassa, terapiamielessä ja etäkoulutuksessa. Naiset ovat Ihania.

    • Mä olin tuossa tilanteessa jokunen vuosi sitten. Kävin läpi suht pitkän prosessin itseni kanssa ja tukena oli ihan pääkopan asiantuntijoitakin. Olen tutustunut tähän puoleen itsessäni oman parisuhteeni ulkopuolella nyt parin vuoden ajan ja tuntuu oikealta valinnalta vaikka tietoinen myöskin moraalisesta ristiriidasta kun oman kumppanin kanssa ei pystykkään toteuttamaan. Omien halujen myöntäminen oli se vaikein juttu, nyt on tasapainoinen olo itseni kanssa vihdoin.

      • kaappisubi

        Ehkä ns kympintyttöjen on vaikea hyväksyä ettei olekaan ihan normaali. Mulla on sen verran ikää että s&m oli vielä mieslisairausluokituksessa kun seksuaalisuuteni heräsi. Ei mua ole koskaan kiusannut että minut luokiteltiin joskus sairaaksi enkä koskaan ole pitänyt itseäni sairaana. Sen verran arka kyllä olen sen myönnän etten kerro taipumuksestani kuin muiden kinkyjen kesken.


    • Olisin miehenä kiinnostunut kokeilemaan tuollaisen naisen kanssa touhuamista P-savon seudulla

    • Col.Bert.d

      Joo, kyllä kuulostaa kaikki hyvältä. Entä jos kuvio olisi sellainen, että vähän vanhempi setä ottaa sut kunnolla syliin poikittain, antaa pepulle tosissaan kämmentä, peppu jo punottaa ja läimäytys vaan jatkuu .... Vähän setä koittaa sormella ja tuntee, että pimppa on kastunu... , kerro lisää

    • Näitä asian tajuavia ja ymmärtävä naisia on älyttömän hankala löytää, minun vierellä olisi paikka sellaiselle sub naiselle,vaikka salarakkaaksi jos et kaipaa väki kumppania vaan haluat irrotella ja fantasioita toteuttaa.

      • Anonyymi

        Ihan yhtä älyttömän hankala on löytää asian tajuava ja ymmärtävä mies jonka kanssa tarpeet ja halut osuu kohdilleen, mies joka saa naisen valumaan halusta miellyttää ja nöyrästi palvella ja jonka varmoihin käsiin voi luottavaisin mielin antautua ja olla ihan vain se mikä on,

        Kiimapillu kuritusta vailla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä älyttömän hankala on löytää asian tajuava ja ymmärtävä mies jonka kanssa tarpeet ja halut osuu kohdilleen, mies joka saa naisen valumaan halusta miellyttää ja nöyrästi palvella ja jonka varmoihin käsiin voi luottavaisin mielin antautua ja olla ihan vain se mikä on,

        Kiimapillu kuritusta vailla

        [email protected]
        Ei mitään hävittävää, kirjoittele..... kiimapillu


    • Saa kirjoittaa..... edelleen hakusessa.

    • Anonyymi

      Moi
      Mulla on alistuva vaimo ja se kiihottaa kovasti. Vaimo konttaa talutushihnassa ja nuolee käskettäessä mun palleja. Välillä piiskaan ja olen myös tiputtanut sidottuna steariiniä selkään ja pepulle. Vaatii vähän järkkäämistä, mutta sairaan siistiä. Pitää päästää vain mieltymykset liikkeelle.

    • Tämä on erittäin tärkeä ja ihana vastausketju. Monesti olen ajatellut tuolla kulkiessani, että ois aivan mahtatavaa löytää sellainen kumppani, nainen, joka tykkäis esim seuraavasta:
      Sulla on kivan näkönen mekko päällä ja tulet firman johtajalle esittäämään arviotasi tulevasta kehityksestä. Minä tutkin sun papereita, ja ne ei mun mielestä näytä hyviltä.
      Vähän siinä mutristelen, mutta sitte lepyn , että voisko neiti tulla tähän mun polville ,
      niin taputtelisin .
      No, neiti vähän ujostelee mutta tulee kuitenkin, ihana pullea peppu on siinä.
      Johtajan iso lämmin käsi vähän ensin hyväilee neitokaisen peppua ja sitten läimäisee.
      Ja toisen kerran , ja vielä ... , ja sitten nostaa mekkoa , että ihanat pullukat pakarat sieltä näkyy...

    • Anonyymi

      Tuollainen nainen on ihan huippu. Haluaa alistua miehelle ja kun mies on älykäs, niin nainen on hyvissä käsissä. Monesti hyvä piiskaus taitavasti tehtynä on jo riittävä toiminta. Mutta muutakin nöyryytystä sopivasti annostellen on mukavaa leikkiä. Sillä seksuaalisuus on aikuisten leikki jonka kaksi ihmistä keskenään sopivat. Eivät ulkopuoliset.

    • Anonyymi

      Yhdyn täysin edelliseen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe