Haluaisin kuulla hänen tuotantoaan tuntevilta, että onko Päivin 70-luvun lopun levyillä kaikki kappaleet samantyyppistä "diskoiskelmää" kuin Suoraan suoneen-hitti? Vai ovatko muut biisit enemmän perusiskelmää? Kiitos vastanneille.
ps. näittekö ladyn Tartu Mikkiin-ohjelmassa viikonloppuna? Päivi olisi kiva nähdä ja kuulla sua enemmänkin :)
Päivi Kautto-Niemi
7
1957
Vastaukset
- Sunny (=Päivin fani)
Hei!
Kyllä Päivin tuotanto oli tuon 70-luvun lopun ajan enemmänkin tuota diskoiskelmää ja samantyyppistä kuin "Suoraan suoneen". Esimerkkeinä vaikka laulut "Pakoon", "Sillä siisti", "Sunny", "Palaa", "Olet niinkuin muovimassaa", "Tulessa oon" sekä diskoversiot tangoista "Liljankukka" ja "Tulenliekki". Myöhempi tuotanto on perusiskelmällisempää mutta reippaita ralleja riittää ihan tuoreimmassakin tuotannossa.
Kannattaa käydä tutustumassa täällä:
http://paivikauttoniemi.com/index.php?slab=musiikkileikkeet-ja-linkit - Kertokaahanmulle
Kuka osaa kertoa Päivin kuulumisista jotain? Urasta ylipäätänsä. Netistä löytyy hyvin vähän (yllättävän vähän) tuoretta infoa, tai ylipäätänsä mitään informaatiota; siis että keikkaileeko yhä, onko vaihtanut alaa tms.? Vaikuttaa siltä, ettei ainakaan päätoimisesti keikkaile. Infoa kyllä löytyisi enemmän jos näin olisi. Kotisivujen päivitykset, ja muutkin julkaistut artikkelit on ikivanhoja. Muistankohan oikein, että esittäisi hengellistä musaa nykyään?? Vai onko kyseessä eri laulaja jolla nimi Päivi Kautto? (-Niemi?)
Kun kyseessä on kuitenkin artisti, joka on levyttänyt aika monta albumia kautta vuosikymmenten, niin siihen nähden löytyy hyvin vähän mitään tietoa hänestä. Levyjä on hyvin vaikea mistään löytää, käytettynä tai uutena. En muista koskaan kuulleeni hänen laulujaan edes radiostakaan? Olen jonkinsortin fani, ja olisi kiva tietää missä mennään. Netistä löytyy jokunen keikka vuodelta 2004... joten lol vaikuttaa siltä ettei juurikaan esiinny enää. - Tanssipyörteet
Juu, Päivi Kautto- Niemi teki levyn reilut pari vuotta sitten, hyvää musaa tää uusi pitkässoitto, oma suosikkini levyltä , parivaljakon ( Veikko Samuli - Timo Jokinen ) tekemä hieno LOMAROMANSSI biisi, varmaan levyä saa netin kautta :)
Hyvä levy kokonaisuus tämän Päivin levy ! - Musiclober
Kyllä Päivi Kautto-Niemi on yhä voimissaan. Tässä esiintyminen viime joulun alla kun Pakoon soi Jyväskylässä ihan kirkkokonsertin yhteydessä.
https://www.youtube.com/watch?v=MjpQaYH693M - Anonyymi
rupesin kuuntelemaan päiviä ja vaikutti jopa reippaamalta kun eini tai mona carita
- Anonyymi
Aliarvostettu peppu kuten Milka Ahlrothilla.
Samoin Marionilla. - Anonyymi
Harvoin keikkailee, vaihtoi alaa jo aikoja sitten https://www.etlehti.fi/artikkeli/ihmiset/uraa-vaihtanut-suosikkilaulaja-paivi-kautto-niemi-71-ennen-tyohaastattelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140