Päivi Kautto-Niemi

Suoraan suoneen

Haluaisin kuulla hänen tuotantoaan tuntevilta, että onko Päivin 70-luvun lopun levyillä kaikki kappaleet samantyyppistä "diskoiskelmää" kuin Suoraan suoneen-hitti? Vai ovatko muut biisit enemmän perusiskelmää? Kiitos vastanneille.
ps. näittekö ladyn Tartu Mikkiin-ohjelmassa viikonloppuna? Päivi olisi kiva nähdä ja kuulla sua enemmänkin :)

7

1867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunny (=Päivin fani)

Hei!

Kyllä Päivin tuotanto oli tuon 70-luvun lopun ajan enemmänkin tuota diskoiskelmää ja samantyyppistä kuin "Suoraan suoneen". Esimerkkeinä vaikka laulut "Pakoon", "Sillä siisti", "Sunny", "Palaa", "Olet niinkuin muovimassaa", "Tulessa oon" sekä diskoversiot tangoista "Liljankukka" ja "Tulenliekki". Myöhempi tuotanto on perusiskelmällisempää mutta reippaita ralleja riittää ihan tuoreimmassakin tuotannossa.

Kannattaa käydä tutustumassa täällä:
      http://paivikauttoniemi.com/index.php?slab=musiikkileikkeet-ja-linkit

• Kertokaahanmulle

Kuka osaa kertoa Päivin kuulumisista jotain? Urasta ylipäätänsä. Netistä löytyy hyvin vähän (yllättävän vähän) tuoretta infoa, tai ylipäätänsä mitään informaatiota; siis että keikkaileeko yhä, onko vaihtanut alaa tms.? Vaikuttaa siltä, ettei ainakaan päätoimisesti keikkaile. Infoa kyllä löytyisi enemmän jos näin olisi. Kotisivujen päivitykset, ja muutkin julkaistut artikkelit on ikivanhoja. Muistankohan oikein, että esittäisi hengellistä musaa nykyään?? Vai onko kyseessä eri laulaja jolla nimi Päivi Kautto? (-Niemi?)
      Kun kyseessä on kuitenkin artisti, joka on levyttänyt aika monta albumia kautta vuosikymmenten, niin siihen nähden löytyy hyvin vähän mitään tietoa hänestä. Levyjä on hyvin vaikea mistään löytää, käytettynä tai uutena. En muista koskaan kuulleeni hänen laulujaan edes radiostakaan? Olen jonkinsortin fani, ja olisi kiva tietää missä mennään. Netistä löytyy jokunen keikka vuodelta 2004... joten lol vaikuttaa siltä ettei juurikaan esiinny enää.

• Tanssipyörteet

Juu, Päivi Kautto- Niemi teki levyn reilut pari vuotta sitten, hyvää musaa tää uusi pitkässoitto, oma suosikkini levyltä , parivaljakon ( Veikko Samuli - Timo Jokinen ) tekemä hieno LOMAROMANSSI biisi, varmaan levyä saa netin kautta :)
      Hyvä levy kokonaisuus tämän Päivin levy !

• Musiclober
    • Anonyymi

rupesin kuuntelemaan päiviä ja vaikutti jopa reippaamalta kun eini tai mona carita

• Anonyymi

Aliarvostettu peppu kuten Milka Ahlrothilla.
      Samoin Marionilla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe