Haluaisin kuulla hänen tuotantoaan tuntevilta, että onko Päivin 70-luvun lopun levyillä kaikki kappaleet samantyyppistä "diskoiskelmää" kuin Suoraan suoneen-hitti? Vai ovatko muut biisit enemmän perusiskelmää? Kiitos vastanneille.
ps. näittekö ladyn Tartu Mikkiin-ohjelmassa viikonloppuna? Päivi olisi kiva nähdä ja kuulla sua enemmänkin :)
Päivi Kautto-Niemi
7
1989
Vastaukset
- Sunny (=Päivin fani)
Hei!
Kyllä Päivin tuotanto oli tuon 70-luvun lopun ajan enemmänkin tuota diskoiskelmää ja samantyyppistä kuin "Suoraan suoneen". Esimerkkeinä vaikka laulut "Pakoon", "Sillä siisti", "Sunny", "Palaa", "Olet niinkuin muovimassaa", "Tulessa oon" sekä diskoversiot tangoista "Liljankukka" ja "Tulenliekki". Myöhempi tuotanto on perusiskelmällisempää mutta reippaita ralleja riittää ihan tuoreimmassakin tuotannossa.
Kannattaa käydä tutustumassa täällä:
http://paivikauttoniemi.com/index.php?slab=musiikkileikkeet-ja-linkit - Kertokaahanmulle
Kuka osaa kertoa Päivin kuulumisista jotain? Urasta ylipäätänsä. Netistä löytyy hyvin vähän (yllättävän vähän) tuoretta infoa, tai ylipäätänsä mitään informaatiota; siis että keikkaileeko yhä, onko vaihtanut alaa tms.? Vaikuttaa siltä, ettei ainakaan päätoimisesti keikkaile. Infoa kyllä löytyisi enemmän jos näin olisi. Kotisivujen päivitykset, ja muutkin julkaistut artikkelit on ikivanhoja. Muistankohan oikein, että esittäisi hengellistä musaa nykyään?? Vai onko kyseessä eri laulaja jolla nimi Päivi Kautto? (-Niemi?)
Kun kyseessä on kuitenkin artisti, joka on levyttänyt aika monta albumia kautta vuosikymmenten, niin siihen nähden löytyy hyvin vähän mitään tietoa hänestä. Levyjä on hyvin vaikea mistään löytää, käytettynä tai uutena. En muista koskaan kuulleeni hänen laulujaan edes radiostakaan? Olen jonkinsortin fani, ja olisi kiva tietää missä mennään. Netistä löytyy jokunen keikka vuodelta 2004... joten lol vaikuttaa siltä ettei juurikaan esiinny enää. - Tanssipyörteet
Juu, Päivi Kautto- Niemi teki levyn reilut pari vuotta sitten, hyvää musaa tää uusi pitkässoitto, oma suosikkini levyltä , parivaljakon ( Veikko Samuli - Timo Jokinen ) tekemä hieno LOMAROMANSSI biisi, varmaan levyä saa netin kautta :)
Hyvä levy kokonaisuus tämän Päivin levy ! - Musiclober
Kyllä Päivi Kautto-Niemi on yhä voimissaan. Tässä esiintyminen viime joulun alla kun Pakoon soi Jyväskylässä ihan kirkkokonsertin yhteydessä.
https://www.youtube.com/watch?v=MjpQaYH693M - Anonyymi
rupesin kuuntelemaan päiviä ja vaikutti jopa reippaamalta kun eini tai mona carita
- Anonyymi
Aliarvostettu peppu kuten Milka Ahlrothilla.
Samoin Marionilla. - Anonyymi
Harvoin keikkailee, vaihtoi alaa jo aikoja sitten https://www.etlehti.fi/artikkeli/ihmiset/uraa-vaihtanut-suosikkilaulaja-paivi-kautto-niemi-71-ennen-tyohaastattelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851