Häpeä ei vanhene koskaan

Oikeutta haluava

Svenskfinland kuohui ja Välirauhan aikana, syksyllä -40 Suomalaisuuden Liitossa suomennettiin Svensk Vakt -nimisen kiihkoruotsalaisen lehden numero, jossa hyökättiin ankarasti karjalaisten evakkojen "pyhälle ruotsalaiselle maalle" asuttamista vastaan.

"Yli 30 vuoden aikana ovat suomalaiset jyrsineet pala palalta meidän ruotsalaista maatamme ja kaikenlaisilla metkuilla saaneet suomalaisia kouluja seuduille, minne niitä ei tarvittaisi, ja kaikki tämä heidän suomalaistumisliittojensa johdon alaisina. Mutta nyt se on lopussa. Nyt seisomme yhtenä miehenä, kun uhataan pirstoa se, minkä me vuosisatojen kuluessa olemme rakentaneet. Se on pyhää maata meille. Sitä ei anneta muukalaisille, sillä he ovat meille muukalaisia eli karjalaisia. Emmehän edes ymmärrä heidän kieltään. Ja me olemme saaneet tarpeeksemme kaikista niistä laiskiaisista, joita meidän on ollut pakko pitää ja ravita viime talvesta alkaen, heidän tekemättä puolestaan pienintäkään hyötyä."

Ikuinen häpeä! RKP:lle, ikuinen häpeä Suomen ruotsalaisille rasisteille, ikuinen häpeä vahvalle ruotsalaisuudelle, ikuinen häpeä "pyhälle ruotsalaiselle maalle".

Ahvenanmaalaisten on myös muistettava tämä häpeä ja korjattava nykyinen rasistinen politiikkansa
ja kohdeltava ihmisiä samanarvoisesti, huolimatta siitä mitä kieltä he puhuvat.

10

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaa kuka?

Yksin olet rintalalla

• Tämä vielä

Tyypillistä ruotsalaista, mutta kyllä kansa tietää.

• Pitää aina paikkansa

Suomenruotsalaisuus perustuu äärimmäiseen röyhkeyteen. Ahvenanmaan poliitikot ovat esimerkkinä äärimmäisestä röyhkeydestä. Kansalaisiamme eriarvoistetaan Ahvenanmaalla röyhkeästi ja häikäilemättömästi
        syylliset ovat kiihkoruotsalaisia jotka eivät kunnioita mitään ihmisyyttä.

• svenska...
        Pitää aina paikkansa kirjoitti:

Suomenruotsalaisuus perustuu äärimmäiseen röyhkeyteen. Ahvenanmaan poliitikot ovat esimerkkinä äärimmäisestä röyhkeydestä. Kansalaisiamme eriarvoistetaan Ahvenanmaalla röyhkeästi ja häikäilemättömästi
        syylliset ovat kiihkoruotsalaisia jotka eivät kunnioita mitään ihmisyyttä.

Leipäjonotkin häviäisi jos ei Suomen-ruotsalaisia olisi

• Ei ruotsalainen

"Suomenruotsalaisuus perustuu tosiasioiden kieltämiseen"

• quote#
        Tämä vielä kirjoitti:

Tyypillistä ruotsalaista, mutta kyllä kansa tietää.

puhut paskaa, samalla suulla kun syöt. Ällötävää!

• suinkaaan
        Ei ruotsalainen kirjoitti:

"Suomenruotsalaisuus perustuu tosiasioiden kieltämiseen"

Suomenruotsalaisuus ja kaikki muutkin perustuu vanhempieni ja minun äidinkieleen!!!

• tämä tässä
        suinkaaan kirjoitti:

Suomenruotsalaisuus ja kaikki muutkin perustuu vanhempieni ja minun äidinkieleen!!!

Jos olet ruotsalainen hurri niin se on sinun häpeäsi ei meidän.

• :D:D
        tämä tässä kirjoitti:

Jos olet ruotsalainen hurri niin se on sinun häpeäsi ei meidän.

sivistymätön kiroileva juntti joten pidä turpasi kiinni.

Vedä handuun jävla bög.

• endaksi
        :D:D kirjoitti:

sivistymätön kiroileva juntti joten pidä turpasi kiinni.

Vedä handuun jävla bög.

kenellähän tässä on alemmuuskompleksi.mulla on yks tuttava joka kiukuttelee ålantilaisille vaikkei ole ikinä nähnyt kun laivasta.on niinmaan perkuleen vihanen.mä olen ollu töissä affenanmaalla niinku keskisuomessakin enkä ole vielä joutunu vaikeuksiin missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5190
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      78
      3628
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2178
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1885
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      116
      1732
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1316
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1270
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1222
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1187
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1170
    Aihe