Vanhan Rouvan Muisteluja osa 1
Tämä tapahtui minulle ollessani 43 vuotias stressaantunut uraohjus. Seksi elämäni mieheni kanssa oli lopahtanut jo paria vuotta sitten siihen että en enää oikein tuntenut mitään vetoa ja olin jopa kyllästynyt häneen. Lähinnä olimme mieheni kanssa menneet sänkyyn silloin kun olimme ottaneet alkoholia yhdessä ja olin ollut riittävän humalassa että teki miestäni mieli kun ei muutakaan ollut tarjolla. Eli olin viimeisen vuoden ollut selibaatissa kun en pahemmin miestäni halunnut. Mieheni kyllä tunsi vetoa edelleen minuun ja toi sen ilmi miltei joka päivä mutta olin vaan niin kyllästynyt häneen että en syttynyt ehdotteluille. 2 vuotta minua vanhempi mieheni on edelleen suhteellisen hyvässä kunnossa ja hän on hyvä Isä ja puoliso mutta jokin vaan ei enää toiminut. Ainoa varmaan mikä meitä oli pitänyt yhdessä olivat lapset ja valtava asuntolaina ja pidin kyllä tavallaan elämästäni kun se oli turvattua taloudellisesti . Tuolloin toinen lapsemme oli muuttanut jo pois kotoa ja toinen oli suorittamassa varusmies palvelustaan. Kotona oli hiljaista sillä olimme usein harrastustemme parissa. Mieheni harrasti metsästystä ja moottoriurheilua.
Minä taas harrastan Zumbaa , Pilatesta , Ratsastusta ja käyn salilla ja lenkillä tuon lisäksi muutaman kerran viikossa.
Kaipa minäkin olen ikäisekseni hyvässä kunnossa . Olen 175 cm pitkä ja painan 64 kg. Minulla on tummat puolipitkät hiukset , ja vartaloni on kurvikas Vaatekokoni on housuille ja hameelle 42 sillä takapuoleni on muodokas ja sitä mieheni on useasti sanonut parhaimmaksi puolekseni ja on mieluusti aina minua sieltä käpälöimässä , tosin minusta pyllyni on aivan liian iso kuten jalkanikin ovat. Useasti hän haluaa takaapäin kun rakastelemme ja mielellään laukeaa pylly vakooni tai selälleni. Mieheni aina sanoo että kun pyllistän niin hän meinaa laueta samalla hetkellä sillä niin kurvikas kuulemma olen ja hän myöskin rakastaa sitä että saa ottaa kannikoista kiinni kunnolla kun työntyy minuun takaa. Se kuulemma kiihottaa kanssa kun pyllyni hyllyy kun hän kunnolla painaa minua takaapäin . Koska minulla on jo ikää niin pyllyni ei ole niin kiinteä kuin nuorempana ja C75:sen rintani ovat myöskin menettäneet osan terhakkuudestaan ja roikkuvat jo minun mielestäni häiritsevästi , mieheni kehuu kyllä niitäkin vuolaasti ja häntä kiihottaa myöskin se että minulla on melkoisen litteä vatsa harrastusteni ansiosta , kun mieheni jyystää minua takaa niin vatsani ei pahemmin roiku ja hän tykkää samalla hieroa minua vatsasta kun panee minua. Se kiihotti minua ennen mutta ei oikein enää. Jostain syystä olen vain kyllästynyt mieheeni ja odotan kai että hän vain kävisi vieraissa ja saisin syyn heittää hänet pihalle.
No asiaan , Perjantaina syksyiseen aamun kun heräsimme oli miehelläni taas valtava stondis päällä ja hän yritti tulla päälleni ja työntyä minuun sillä yleensä nukun vain hipsterit jalassa ja sain hänet vaivoin torjuttua. Hän myöskin ehti nuolla rintojani ja hieman siirtää hipstereitäni sivuun että olisi saanut työnnettyä kullinsa vittuuni mutta olin aivan kuiva joten se ei onnistunut. Hänelle tietysti tuli melkoisen paha mieli siitä että en lämmennyt joten päätin hieman helpottaa hänen oloaan koska hän oli lähdössä viikon lopuksi metsästämään ja kuitenkin rakastan häntä jollain tavalla , taidan olla melkoisen vaikea ihminen kun tarkemmin ajattelee.
Joten aloin runkkaamaan kullia kaksin käsin sillä tiesin että siitä hän piti . Miehelläni on ilmeisesti aika iso kulli mutta varma en siitä ole koska en ole kenenkään toisen miehen kanssa ollut mutta kun otan varresta kiinni kaksin käsin niin terska jää esille oikein mukavasti. Voisi kai sanoa että 2-3 senttiä Terska ja kullin varsi jää näkyviin nyrkkiin suljetun käteni yläpuolelle . No en ollut noin vuoteen hänen kulliinsa koskenut joten se tuntui yllättävän mukavalta kun suonikas elin sykki kädessäni ja mieheni näytti aika paljon siitä nauttivan. No yllätyin tunteesta ja aloin kuumenemaan kun mieheni tietysti pilasi tunnelman pyytämällä minua ottamaan suihin. Nuorempana otin paljonkin suihin mutta en kai oikeasti siitä ikinä ole pitänyt joten sanoin että ole tyytyväinen kun edes runkkaan ja jatkoin runkkaamista.
Mielestäni olin jo aika kauan runkannut häntä ja hän ei vaan lauennut joten valutin sylkeä rintojeni väliin liukasteeksi ja rupesin hieromaan sykkivää kullia sylkeeni ja rintoihini siten että puristin kullin rintojeni väliin ja liikutin rintoja ylös ja alas. Tämä on yleensä ennen tepsinyt ja siitä mieheni innostui lisää ja yritti kouria minua alapäästäni. Läpsäisin häntä sormille ja sanoin ”että jos vielä yrität niin lopetan tähän” ja jatkoin rinnoilla kullin hieromista.
Jatkuu..
Vanhemman Rouvan Muisteluja
25
36861
Vastaukset
- Vanhempi rouva
Tätä jatkoin valehtelematta 5 minuuttia ja mieheni kävi kuumana kuin Nuori Ori joka astuu Tammaansa mutta ei vaan lauennut joten ajattelin että kokeillaan jos vaikka minäkin saisin ja sanoin miehelleni ” ota minut takaa ” ei tällöin tarvitse katsoa mieheni kasvoja ja menin vatsalleni sängylle edelleen Hipsterit jalassa.
Mieheni horisi omiaan” kehuen muotojani ja sitä kuinka ihanan kuuma ja tiukka pilluni on ”ja työnsi kullinsa muitta mutkitta pilluani vasten siten että puuvillaiset Hipsterini olivat edelleen kullin edessä . Se tuntui yllättävän kivalta ja hieman pervoltakin ja mieheni kävi niin kuumana että hän ei enää välittänyt muusta kuin painamisestani . Saan hänet todellakin vielä syttymään. Ei hän oikein tainnut tajuta edes että minulla oli hipsterit edelleen jalassa ja joka työnnöllä puuvillaiset hipsterini menivät hieman syvemmälle vakooni painaen tiukasti peräreikääni vasten mieheni painaessa minua kasvavaan tahtiin samalla sopertaessaan ”miten tiukalta tunnuin , aivan kuten ekalla kerralla24 vuotta sitten”.
Hänen horinansa kiihoittivat minua ja se että puuvillainen kangas hieroi kutkuttavasti perä reikääni ja huomasin kiihottuvani ensimmäistä kertaa vuosiin ja se tuntui aika kivalta. En ole aiemmin oikein innostunut pylly hommista sillä minulla on ollut niistä aina hieman saastainen käsitys. Mutta nyt miellyttävän lämmin ja kutkuttava tunne valtasi minut varpaita myöden.
Viimeinkin mieheni tajusi että minulla on vielä housut jalassa joten hän alkoi kiimassaan repimään niitä alaspäin siten että hän sai ne vedettyä puoleen reiteen polvieni yläpuolelle joten hipsterit lukitsivat tavallaan jalkani aika tiukasti yhteen ja se sattui myös hieman.
No kun olin tässä asennossa alkoi mieheni taas tunkemaan kaluaan minuun mutta kun jalkani olivat aika tiukasti yhdessä tuntui pesäni entistä tiukemmalta. Sähköinen sävähdys kulki lävitseni ja suorastaan jähmetyin hetkeksi saamatta muuta suustani kuin sekavaa mongerrusta ja sekös miestäni innosti. Mieheni alkoi kuiskimaan korvaani että ”miten voin olla näin kuuma ja tiukka” samalla kiihdyttäen työntöjensä tahtia tajuamatta tai välittämättä siitä että en ollut vieläkään päässyt kunnolla tahtiin mukaan. Minulta oli taas jo fiilikset hävinneet kokonaan ja vitutti melkoisesti ukon toilailut.
En ollut edes pahemmin kiihottunut enää ja olin naulittuna sängyssäni ja en oikein päässyt mihinkään kun tunsin miten mieheni tunki kätensä alleni ja rupesi hieromaan klitoristani kiihtyvällä tahdilla samalla kumartuen puoleeni ja näykkien korvaani ja suutelemalla kaulaani ja selkääni. Rupesi taas tuntumaan paremmalta ja vein käteni pillulleni työntäen mieheni käden pois ja samalla tunsin kuinka mieheni alkoi liikuttelemaan kulliaan taas pillussani kättäni vasten ja kiihotuin hieman rentoutuen samalla mieheni lisätessä tahtia ja kourien nyt kipeästi rintojani todella kiimassa hokien edelleen ”miten tiukka perse minä olen ja tätä olisi pitänyt kokeilla ennenkin ja nyt saa munaa vitun huora pihtari” ja muistui taas mieleen miksi ei oikein kiinnosta seksi hänen kanssaan. Siinä oli hänen käsityksensä small talkista yhdynnän aikana. Olin vain hiljaa ja koetin olla mahdollisimman rentona tämän tyhjentävän kokemuksen aikana.
Jatkoin klitorikseni hieromista. Mutta en oikein lämmennyt enää samalla kun mieheni nai minua tiukempaan tahtiin edelleen puristellen toista rintaani kehuessaan niitä ja pilluani ja hieroen peukalollaan pylly reikääni. Idiootti luuli varmaan että se kiihottaa minua vaikka olin monesti sanonut että ei toimi minulla.
Tuntui taas siltä että olin tyydytysalustana kun mieheni jyysti minua ja toivoin vain että hän pian laukeaisi. Sitten mieheni tarttui kaksin käsin kankuistani ja aloitti todellisen vatkaamisen , teki varmaan hyvää hänelle mutta minusta tuntui siltä kuin hississä joka yllättäen pysähtyy uudelleen ja uudelleen. Pian mieheni alkoi örisemään omiaan ja laukesi parin työnnön jälkeen sisälleni. Otti päähän sekin kun on aina pieni mahdollisuus tulla raskaaksi tässäkin iässä vielä. Hän jäi pitkäksi aikaa makaamaan selälleni samalla liikutellen kaluaan sisälläni. Olo oli aika tyhjä joten menin heti vessaan siistiytymään kun mieheni siirtyi päältäni pois. Hän yritti vielä jotain mutta sanoin vaan ” että kello käy ja pitää lähteä töihin ja sinun metsästys retkelle eli nähdään varmaan sunnuntaina ja oli ihan kivaa.”
JATKUU..- Hiljaista on
Erikoinen alku kun vielä lukee että jatkuu. Kai tuo on ihan tyypillistä avioseksiä kun on ollut kauan yhdessä?
Mutta jatko-osaa odottelen? - Vanhempi Rouva
Työpäiväni oli pitkä ja inhottava kuten yleensä Perjantaisin kun kaikkea epämiellyttävää tuli töissä esiin. Asiakas kontaktit olivat vaikeita ja monet olivat humalassa kun soittivat asiakaspalvelijoilleni ja olinhan minäkin tiukkapipoisen naisen maineessa , alaiseni eivät pahemmin minusta pitäneet joten oli todella haastava päivä. Päivä venyi pitkälle ja menin vielä sen jälkeen Ratsastamaan talleille ja muutenkin viivyttelin jotta en törmäisi mieheeni sillä halusin olla aivan rauhassa kotona. Halusin olla varma jotta hän on lähtenyt metsästys reissulle. Joten lähetin hänelle vielä TXT-viestin jossa kiittelin muka tyytyväisenä aamuisesta ja mieheni siihen aika äkkiä vastasi että saisin lisää samanlaista kun hän tulee takaisin reissultaan sunnuntaina, aivan kuin minua oikeasti kiinnostaisi. Mieheni on täydellinen tollo.
Viimeinkin pääsin tyhjään kotiimme sillä poikamme ei ollut päässyt lomille tänä viikonloppuna. Kello oli noin 21:00 kun kaarsin autollani kotipihalleni ja ajattelin meneväni saunaan ja poreammeeseen. Kun nousin autosta pelästyin aivan järjettömästi , pihatien vieressä pensaan katveessa makasi joku!
Kyseinen henkilö ei näyttänyt liikkuvan joten rohkaisin itseni ja menin lähemmäksi jolloin haistoin melkoisen viinan hajun. Samalla huomasin että se oli naapurimme poika Jari , poikani ystävä joka myöskin suoritti tällä hetkellä asepalvelustaan. Oli ilmeisesti vapaalla ja juonut itsensä siihen kuntoon että oli sammunut meidän pihalle.
Menin naapurimme ovelle mutta talo oli pimeänä ja kukaan ei tullut avaamaan kun soitin ovikelloa. Ei auttanut muu kuin ajaa Audini talliin ja yrittää taluttaa Jari vieras huoneeseemme nukkumaan humalaansa pois koska enhän voinut jättää häntä pihalle makaamaan. Voisi tulla vaikka halla tai jopa vesi sade.
Eihän taluttamisesta tullut yhtikäs mitään kun Jari oli niin humalassa että ei pystyssä pysynyt ja kaatuili useamman kerran vetäen minutkin mukanaan. Onneksi oli pimeää niin ketään ei nähnyt mitä pihallamme tapahtuu. Melkoisen äheltämisen jälkeen sain hänet sisälle ja otettua häneltä takin ja kengät pois ja ohjattua hänet vierashuoneeseen sänkyyn kyljelleen johon hänet peittelin. Hain myöskin ämpärin sängyn viereen jos paha olo yllättäisi niin saisi sitten oksentaa ämpäriin. Jätin oven raolleen jotta kuulisin jos hän vaikka oksentaisi ja meinaisi tukehtua tai jotain. Yritin soittaa Jarin äidille mutta en saanut häntä kiinni.
Tuntui oudolta olla kotona kun talossa oli vieras mies vaikka Jarin olinkin tuntenut pienestä pojasta saakka. Kun muut alueemme pojat olivat olleet urheilullisia ja kovia touhuamaan niin Jari oli aina ollut rauhallinen , kyllä hän myös harrasti urheilua mutta hän soitti myös pianoa ja oli ollut kiinnostunut myös tietokoneista. Aika lailla herkempi poika kuin muut, ehkä hänessä oli hieman oli nörtin vikaa .
Olisin halunnut mennä saunaan ja poreammeeseen mutta se ei oikein tuntunut luonnolliselta kun oli vieraita talossa niin otin pikasuihkun samalla tarkastellen kroppaani kriittisesti ja huomasin että mieheni oli tehnyt minulle fritsun olkapäälle , se paskiainen.. Olkapäälläni oli fritsu mutta muuta en löytänyt ja edelleen katselin itseäni peilistä ja tuumasin että kai minä näytän aika hyvältä ikäisekseni. Takapuoli näytti mielestäni isolta ja jossa näkyi myös selluliittia hieman ja rintani vähän jo roikkuivat mutta nännit osoittivat vielä sentään ylöspäin. Vatsani oli vielä kiinteä,mitä nyt sielläkin hieman näkyi iän jälkiä ja siistin aina alapääni sillä en voinut sietää kaameaa puskaa . Minulla oli siisti karvakolmio viivasta ylöspäin, mieheni oli pyydellyt posliinia mutta minusta se näyttää naurettavalta , aivan kuin broilerilta enkä muutenkaan halua pahemmin miestäni miellyttää koska tunnen lähinnä ärtymystä ja kyllästymistä häntä kohtaan.
Pukeuduin mustiin hipstereihin ja Valkoiseen paitapuseroon koska menin vielä vilkaisemaan Jaria ja en halunnut hänelle paljastella itseäni .Jari näytti nukkuvan ja kello olikin jo vartin yli kymmenen niin minäkin menin nukkumaan samalla ottaen paitapuseron pois. - Vanhempi Rouva
Vanhempi Rouva kirjoitti:
Työpäiväni oli pitkä ja inhottava kuten yleensä Perjantaisin kun kaikkea epämiellyttävää tuli töissä esiin. Asiakas kontaktit olivat vaikeita ja monet olivat humalassa kun soittivat asiakaspalvelijoilleni ja olinhan minäkin tiukkapipoisen naisen maineessa , alaiseni eivät pahemmin minusta pitäneet joten oli todella haastava päivä. Päivä venyi pitkälle ja menin vielä sen jälkeen Ratsastamaan talleille ja muutenkin viivyttelin jotta en törmäisi mieheeni sillä halusin olla aivan rauhassa kotona. Halusin olla varma jotta hän on lähtenyt metsästys reissulle. Joten lähetin hänelle vielä TXT-viestin jossa kiittelin muka tyytyväisenä aamuisesta ja mieheni siihen aika äkkiä vastasi että saisin lisää samanlaista kun hän tulee takaisin reissultaan sunnuntaina, aivan kuin minua oikeasti kiinnostaisi. Mieheni on täydellinen tollo.
Viimeinkin pääsin tyhjään kotiimme sillä poikamme ei ollut päässyt lomille tänä viikonloppuna. Kello oli noin 21:00 kun kaarsin autollani kotipihalleni ja ajattelin meneväni saunaan ja poreammeeseen. Kun nousin autosta pelästyin aivan järjettömästi , pihatien vieressä pensaan katveessa makasi joku!
Kyseinen henkilö ei näyttänyt liikkuvan joten rohkaisin itseni ja menin lähemmäksi jolloin haistoin melkoisen viinan hajun. Samalla huomasin että se oli naapurimme poika Jari , poikani ystävä joka myöskin suoritti tällä hetkellä asepalvelustaan. Oli ilmeisesti vapaalla ja juonut itsensä siihen kuntoon että oli sammunut meidän pihalle.
Menin naapurimme ovelle mutta talo oli pimeänä ja kukaan ei tullut avaamaan kun soitin ovikelloa. Ei auttanut muu kuin ajaa Audini talliin ja yrittää taluttaa Jari vieras huoneeseemme nukkumaan humalaansa pois koska enhän voinut jättää häntä pihalle makaamaan. Voisi tulla vaikka halla tai jopa vesi sade.
Eihän taluttamisesta tullut yhtikäs mitään kun Jari oli niin humalassa että ei pystyssä pysynyt ja kaatuili useamman kerran vetäen minutkin mukanaan. Onneksi oli pimeää niin ketään ei nähnyt mitä pihallamme tapahtuu. Melkoisen äheltämisen jälkeen sain hänet sisälle ja otettua häneltä takin ja kengät pois ja ohjattua hänet vierashuoneeseen sänkyyn kyljelleen johon hänet peittelin. Hain myöskin ämpärin sängyn viereen jos paha olo yllättäisi niin saisi sitten oksentaa ämpäriin. Jätin oven raolleen jotta kuulisin jos hän vaikka oksentaisi ja meinaisi tukehtua tai jotain. Yritin soittaa Jarin äidille mutta en saanut häntä kiinni.
Tuntui oudolta olla kotona kun talossa oli vieras mies vaikka Jarin olinkin tuntenut pienestä pojasta saakka. Kun muut alueemme pojat olivat olleet urheilullisia ja kovia touhuamaan niin Jari oli aina ollut rauhallinen , kyllä hän myös harrasti urheilua mutta hän soitti myös pianoa ja oli ollut kiinnostunut myös tietokoneista. Aika lailla herkempi poika kuin muut, ehkä hänessä oli hieman oli nörtin vikaa .
Olisin halunnut mennä saunaan ja poreammeeseen mutta se ei oikein tuntunut luonnolliselta kun oli vieraita talossa niin otin pikasuihkun samalla tarkastellen kroppaani kriittisesti ja huomasin että mieheni oli tehnyt minulle fritsun olkapäälle , se paskiainen.. Olkapäälläni oli fritsu mutta muuta en löytänyt ja edelleen katselin itseäni peilistä ja tuumasin että kai minä näytän aika hyvältä ikäisekseni. Takapuoli näytti mielestäni isolta ja jossa näkyi myös selluliittia hieman ja rintani vähän jo roikkuivat mutta nännit osoittivat vielä sentään ylöspäin. Vatsani oli vielä kiinteä,mitä nyt sielläkin hieman näkyi iän jälkiä ja siistin aina alapääni sillä en voinut sietää kaameaa puskaa . Minulla oli siisti karvakolmio viivasta ylöspäin, mieheni oli pyydellyt posliinia mutta minusta se näyttää naurettavalta , aivan kuin broilerilta enkä muutenkaan halua pahemmin miestäni miellyttää koska tunnen lähinnä ärtymystä ja kyllästymistä häntä kohtaan.
Pukeuduin mustiin hipstereihin ja Valkoiseen paitapuseroon koska menin vielä vilkaisemaan Jaria ja en halunnut hänelle paljastella itseäni .Jari näytti nukkuvan ja kello olikin jo vartin yli kymmenen niin minäkin menin nukkumaan samalla ottaen paitapuseron pois.Heräsin keskellä yötä kaameaan ääneen , aivan kuin joku tukehtuisi ja tajusin että Jari varmaan oksentaa. Menin äkkiä katsomaan ja näin että Jari makasi selällään ja oksensi päällensä ja oli selvästi tukehtumassa. Käänsin hänet kyljelleen ja hakkasin selkään ja kuulin kuinka alkoi henki taas kulkemaan. Jari oli oksentanut joka puolelle töhrien itsensä ja sängyn. Hän ei ollut vahingossakaan osunut ämpäriin.
Nyt vasta tajusin että olin rinnat paljaana taputtelemassa häntä selkään ja huomasin olevani kiihtyneessä mielentilassa johtuen tilanteen vakavuudesta ja siitä että tässä paljastelin itseäni minua yli 20 v nuoremmalle miehelle , nännini nöpöttivät todella terhakasti mutta Jari oli niin sekaisin että ei tajunnut edes että olin paikalla.
Joka paikassa oli oksennusta ja huomasin että minä olin myös saanut siitä osani. Raahasin Jarin suihkuun ja pakkohan minun oli hänet riisua ja heittää vaatteet pyykki koriin. Jari otti kiinni suihkun tangosta ja heilui siinä kun suihkuttelin pahimmat pois ja huomasin että hänellä ei ollut pahemmin karvoitusta missään muualla kuin nivusissa. Jari oli aika jäntevä mutta ei laiha. Hän oli varmaan 185 cm pitkä ja painoi arviolta 70 kiloa. Eli ihan eri näköinen kuin mieheni ja tajusin että tämä oli ensimmäinen kerta livenä kun näin jonkun muun alasti kuin mieheni. Nännini alkoivat taas kovettumaan ja katseeni kohdistui vaistomaisesti Jarin nivusiin. Levossa se ei näyttänyt isolta mutta eihän se koskaan näytä silloin ja huomasin aivan varkain ajattelevani miltä hänen miehuutensa näyttäisi kovana , ravistin oikein päätäni että saisin typerät ajatukset pois päästäni.
Jätin Jarin istuvaan asentoon virtaavan suihkun alle ja menin vaihtamaan peti vaatteet jotta ei tarvitse nukkua likaisessa sängyssä. Sitten menin Jarin luo ja kuivasin hänet suurin piirtein joka puolelta ja koskin häntä nivusiinkin paljaalla kädelläni. En tiedä mikä minuun meni mutta hieraisin vähän tarmokkaammin Jarin kalua pari kertaa. Mitään ei tosin tapahtunut joten vedin hänet ylös jotenkin ja talutin rinnat heiluen hänet vieras huoneeseen. Sain hänet peiteltyä sänkyyn ja kävin uudelleen suihkussa koska olin niin kiihtyneessä tilassa ja myöskin hieman tahriutunut oksennuksesta. Pukeuduin uudelleen puhtaisiin mustiin hipstereihin ja menin nukkumaan. Uni ei oikein tullut vaikka kello oli jo puoli 4 aamuyöstä.
Jatkuu.. - kiihottaa
Heräsin keskellä yötä kaameaan ääneen , aivan kuin joku tukehtuisi ja tajusin että Jari varmaan oksentaa. Menin äkkiä katsomaan ja näin että Jari makasi selällään ja oksensi päällensä ja oli selvästi tukehtumassa. Käänsin hänet kyljelleen ja hakkasin selkään ja kuulin kuinka alkoi henki taas kulkemaan. Jari oli oksentanut joka puolelle töhrien itsensä ja sängyn. Hän ei ollut vahingossakaan osunut ämpäriin.
Nyt vasta tajusin että olin rinnat paljaana taputtelemassa häntä selkään ja huomasin olevani kiihtyneessä mielentilassa johtuen tilanteen vakavuudesta ja siitä että tässä paljastelin itseäni minua yli 20 v nuoremmalle miehelle , nännini nöpöttivät todella terhakasti mutta Jari oli niin sekaisin että ei tajunnut edes että olin paikalla.
Joka paikassa oli oksennusta ja huomasin että minä olin myös saanut siitä osani. Raahasin Jarin suihkuun ja pakkohan minun oli hänet riisua ja heittää vaatteet pyykki koriin. Jari otti kiinni suihkun tangosta ja heilui siinä kun suihkuttelin pahimmat pois ja huomasin että hänellä ei ollut pahemmin karvoitusta missään muualla kuin nivusissa. Jari oli aika jäntevä mutta ei laiha. Hän oli varmaan 185 cm pitkä ja painoi arviolta 70 kiloa. Eli ihan eri näköinen kuin mieheni ja tajusin että tämä oli ensimmäinen kerta livenä kun näin jonkun muun alasti kuin mieheni. Nännini alkoivat taas kovettumaan ja katseeni kohdistui vaistomaisesti Jarin nivusiin. Levossa se ei näyttänyt isolta mutta eihän se koskaan näytä silloin ja huomasin aivan varkain ajattelevani miltä hänen miehuutensa näyttäisi kovana , ravistin oikein päätäni että saisin typerät ajatukset pois päästäni.
Jätin Jarin istuvaan asentoon virtaavan suihkun alle ja menin vaihtamaan peti vaatteet jotta ei tarvitse nukkua likaisessa sängyssä. Sitten menin Jarin luo ja kuivasin hänet suurin piirtein joka puolelta ja koskin häntä nivusiinkin paljaalla kädelläni. En tiedä mikä minuun meni mutta hieraisin vähän tarmokkaammin Jarin kalua pari kertaa. Mitään ei tosin tapahtunut joten vedin hänet ylös jotenkin ja talutin rinnat heiluen hänet vieras huoneeseen. Sain hänet peiteltyä sänkyyn ja kävin uudelleen suihkussa koska olin niin kiihtyneessä tilassa ja myöskin hieman tahriutunut oksennuksesta. Pukeuduin uudelleen puhtaisiin mustiin hipstereihin ja menin nukkumaan. Uni ei oikein tullut vaikka kello oli jo puoli 4 aamuyöstä.
Jatkuu..Jatka nyt ihmeessä loppuun !
- Jussi123456
kiihottaa kirjoitti:
Jatka nyt ihmeessä loppuun !
Tuo järjettömän seksitön frigidihän on mun rouva. Eipä yllättänyt. Onneksi otettiin huorat tänne metsästysreissulle mukaan, niin saa kunnon kyytiä.
- Vanhempi Rouva
Heräsin keskellä yötä kaameaan ääneen , aivan kuin joku tukehtuisi ja tajusin että Jari varmaan oksentaa. Menin äkkiä katsomaan ja näin että Jari makasi selällään ja oksensi päällensä ja oli selvästi tukehtumassa. Käänsin hänet kyljelleen ja hakkasin selkään ja kuulin kuinka alkoi henki taas kulkemaan. Jari oli oksentanut joka puolelle töhrien itsensä ja sängyn. Hän ei ollut vahingossakaan osunut ämpäriin.
Jatkuu..Nukuin todella levottomasti ja nousin sängystä noin klo 07:30 , mukava lauantai ajattelin sarkastisesti. Otin paitapuseron mutta jätin napittamatta. Kävin kylpyhuoneessa ja samalla hain pari buranaa ja lasin vettä jonka jälkeen suuntasin vierashuoneeseen. Matkalla tajusin että napit ovat auki ja laitoin pari alinta kiinni.
Ovi oli puoli avoimena joten menin oviaukkoon ja jähmetyin niille sijoilleni.
Jari oli selällään sängyssä ja näytti nukkuvan , peitto oli valahtanut lattialle joten näin hänet alasti ja hänellä seisoi. Ja melkoinen seisokki olikin. Kalu oli todella paksu mutta ehkä hieman lyhyempi kuin miehelläni. En muista milloin olisin nähnyt vastaavaa seisokkia sillä kun hän makasi selällään niin kalu makasi mahaa vasten todella terhakasti Terskan ylettyessä napaan saakka, tosin en ole koskaan nähnyt muuta kuin mieheni kalun ja se ei ole kyllä koskaan seissyt noin.
Seisoin hiljaa paikallani ja tarkkailin tuota järisyttävää näkymää. Olin hyvin kiihtynyt ja tunsin kuinka puna nousi kasvoilleni ja nännini kovettuivat. Samalla tajusin kuinka typerä olin sillä tuossa nukkui minua yli 20 v nuorempi mies joka oli lisäksi perhetuttu ja tuskin pitäisi siitä että vanha nainen näin häntä tirkistelee. Tunsin itseni likaiseksi vanhaksi kehdon ryöstäjäksi tai jotain muuta vastaavaa mutta en silti saanut katsettani irti tuosta ihanasta näystä. Sitten Jari alkoi heräilemään pikku hiljaa ja alkoi katselemaan ympärilleen kunnes huomasi minut oven suussa ja ilmeisesti piti näkemästään sillä melkoisen älähdyksen saattelemana hän laukesi sitten siinä silmieni edessä ja siemennestettä lensi todella paljon joka puolelle ja todella pitkälle. Olin melkoisen imarreltu että näin verhottuna Paitapuseroon ja hipstereihin sain aikaan nuoressa viriilissä miehessä tuollaisen reaktion. Ja siitä rohkaistuneena siirryin sängylle ja istuin Jarin vierelle ja annoin Buranat ja vesi lasin jotka Jari otti , samalla tosin ihmettelin että mitä minä oikein touhusin.
Otettuaan Buranat Jari alkoi yllättäen itkemään ja sopersi ” ethän kerro kenellekään mitä kävi älä ainakaan Lassille (toinen Poikani) ja miehelleni)” Lupasin olla kertomatta silittäen hänen hiuksiaan ja poskea. Ajattelin että vaikka tilanne on aika kiihottava niin poistun tästä pikkuhiljaa ja unohdamme tämän pienen välikohtauksen mutta sitten Jari sanoi jotain joka sai minut menettämään kontrollini, ” Sinä olet niin ihana ja olet niin paljon paremman näköinen kuin ikäiseni tytöt ja olen monesti ajatellut sinua . Miltä näytät ja tunnut. ” Se todellakin kiihotti ja imarteli minua , hän piti minua paremman näköisenä kuin ikäisiään tyttöjä. Minä todellakin kostuin , tunsin sen ja vedin Jarin pään rintojeni väliin paitapuseron sisään samalla silittäen hänen hiuksiaan.
Tunsin miten Jarin kuumat huulet seikkailivat rinnoillani kunnes hän löysi nännini ja rupesi nuolemaan, imemään ja näykkimään , ihanaa , olin sulaa vahaa ja todellakin halusin tuota miehen alkua. Samalla hän puristeli runsasta pyllyäni melkoisen kovakouraisesti mutta yllättäen tajusin että se kiihotti minua ja kuljetti sormeaan pyllyvaossani huokaillen kuuman kiihottavasti kun minä tunsin asioita joita en ollut tuntenut vuosiin. - Vanhempi Rouva
Nukuin todella levottomasti ja nousin sängystä noin klo 07:30 , mukava lauantai ajattelin sarkastisesti. Otin paitapuseron mutta jätin napittamatta. Kävin kylpyhuoneessa ja samalla hain pari buranaa ja lasin vettä jonka jälkeen suuntasin vierashuoneeseen. Matkalla tajusin että napit ovat auki ja laitoin pari alinta kiinni.
Ovi oli puoli avoimena joten menin oviaukkoon ja jähmetyin niille sijoilleni.
Jari oli selällään sängyssä ja näytti nukkuvan , peitto oli valahtanut lattialle joten näin hänet alasti ja hänellä seisoi. Ja melkoinen seisokki olikin. Kalu oli todella paksu mutta ehkä hieman lyhyempi kuin miehelläni. En muista milloin olisin nähnyt vastaavaa seisokkia sillä kun hän makasi selällään niin kalu makasi mahaa vasten todella terhakasti Terskan ylettyessä napaan saakka, tosin en ole koskaan nähnyt muuta kuin mieheni kalun ja se ei ole kyllä koskaan seissyt noin.
Seisoin hiljaa paikallani ja tarkkailin tuota järisyttävää näkymää. Olin hyvin kiihtynyt ja tunsin kuinka puna nousi kasvoilleni ja nännini kovettuivat. Samalla tajusin kuinka typerä olin sillä tuossa nukkui minua yli 20 v nuorempi mies joka oli lisäksi perhetuttu ja tuskin pitäisi siitä että vanha nainen näin häntä tirkistelee. Tunsin itseni likaiseksi vanhaksi kehdon ryöstäjäksi tai jotain muuta vastaavaa mutta en silti saanut katsettani irti tuosta ihanasta näystä. Sitten Jari alkoi heräilemään pikku hiljaa ja alkoi katselemaan ympärilleen kunnes huomasi minut oven suussa ja ilmeisesti piti näkemästään sillä melkoisen älähdyksen saattelemana hän laukesi sitten siinä silmieni edessä ja siemennestettä lensi todella paljon joka puolelle ja todella pitkälle. Olin melkoisen imarreltu että näin verhottuna Paitapuseroon ja hipstereihin sain aikaan nuoressa viriilissä miehessä tuollaisen reaktion. Ja siitä rohkaistuneena siirryin sängylle ja istuin Jarin vierelle ja annoin Buranat ja vesi lasin jotka Jari otti , samalla tosin ihmettelin että mitä minä oikein touhusin.
Otettuaan Buranat Jari alkoi yllättäen itkemään ja sopersi ” ethän kerro kenellekään mitä kävi älä ainakaan Lassille (toinen Poikani) ja miehelleni)” Lupasin olla kertomatta silittäen hänen hiuksiaan ja poskea. Ajattelin että vaikka tilanne on aika kiihottava niin poistun tästä pikkuhiljaa ja unohdamme tämän pienen välikohtauksen mutta sitten Jari sanoi jotain joka sai minut menettämään kontrollini, ” Sinä olet niin ihana ja olet niin paljon paremman näköinen kuin ikäiseni tytöt ja olen monesti ajatellut sinua . Miltä näytät ja tunnut. ” Se todellakin kiihotti ja imarteli minua , hän piti minua paremman näköisenä kuin ikäisiään tyttöjä. Minä todellakin kostuin , tunsin sen ja vedin Jarin pään rintojeni väliin paitapuseron sisään samalla silittäen hänen hiuksiaan.
Tunsin miten Jarin kuumat huulet seikkailivat rinnoillani kunnes hän löysi nännini ja rupesi nuolemaan, imemään ja näykkimään , ihanaa , olin sulaa vahaa ja todellakin halusin tuota miehen alkua. Samalla hän puristeli runsasta pyllyäni melkoisen kovakouraisesti mutta yllättäen tajusin että se kiihotti minua ja kuljetti sormeaan pyllyvaossani huokaillen kuuman kiihottavasti kun minä tunsin asioita joita en ollut tuntenut vuosiin.Jarin jatkaessa tutkimus retkeään vartalollani vein käteni Jarin miehuudelle samalla tuntien hänen litteät vatsalihakset käteni alla kun tartuin kulliin ja se todellakin seisoi tanakasti kuin Tammi. Luoja miten kiihottavaa ajattelin ja aloitin tasaisen runkkaamisen tuolla tukevan tanakalla kullilla joka todellakin seisoi.
Annoin Jarin imeä ja näykkiä minua samalla kun runkkasin entistä kovempaa , voi että tuntui höpöltä. En kestänyt enää joten nousin ylös Jarin vastusteluista huolimatta ja tiputin paitapuseron lattialle pitäen kuitenkin hipsterit jalassa.
Nousin Jarin päälle, otin ihanasta kullista kiinni ja ohjasin sen huulilleni samalla vetäen hipsteritä sivuun että ihan mulkku menisi sisään kuumaan vittuuni.
Jarin ilme oli näkemisen arvoinen , ei todellakaan ollut odottanut että hän saisi tänään ja vielä minulta ja näin irstaasti hipsterit jalassa ilman ehkäisyä mutta kun ukko oli päästänyt eilen sisälle niin voisin aina vedota siihen jos nyt jotain tapahtuisi. Meinasin todellakin laueta jo pelkästään siitä miten typertyneeltä Jari näytti. Miten kiihottavaa se olikaan.
Istuin tanakan kullin päälle veivaten lantiotani siihen jotta saisin sen menemään sisään kivuttomasti koska en ollut vielä kostunut riittävästi mutta Jarin aiemman siemensyöksyn limat poistivat enimmän kitkan. En ollut ikinä saanut yhtä paksua sillä se täytti minut kokonaan ja tunsin ihanan väristyksen varpaissa saakka. Samalla kumarruin eteenpäin kun aloin varovasti ratsastamaan tuolla mahtavalla melalla ja ohjasin rintani Jarin huulille hänen imiessä innokkaasti. En voinut itselleni enää mitään ja aloin pitämään sellaista ääntä että se takuulla kuului pihalle saakka, Jarin kulli teki todella hyvää , olin kaivannut jotain tälläistä jo kauan mutta en ollut tajunnut sitä aiemmin.
Vein Jarin kädet pyllylleni ja ohjasin toisen käden Hipstereiden peittämälle pylly vaolleni josta ohjasin sormet pyllyreiälleni jota Jari alkoikin hieromaan ja tunne oli taivaallinen kun Jari hieroi puuvillaista kangasta pyllyreikääni vasten ja samalla hieman työnsi sormea sisään suoleeni. Muistan ajatelleeni että ”Miten tuo voi toisella toimia ja mieheni kanssa ei ollenkaan ”mutta unohdin mieheni pian, tosin tunsin pienen syyllisyyden pistoksen että petin miestäni.
Nyt Jari oli jo työntänyt sormensa aika pitkälle pyllyyni ja tunsin sormen pyllyssäni ja kullin pillussani joten ratsastin entistä kovempaa rinnat heiluen kun tunsin että saan ja se oli niin uskomaton orgasmi että en muista koskaan ennen saaneeni moista , taisi tajukin mennä hetkeksi.
Havahduin siihen että Jari oli kaatanut minut selälleni, vetänyt hipsterit pois
ja tunkeutui juuri minuun joten heitin jalkani Jarin olkapäille ja sanoi mahdollisimman irstaasti ”Saat laueta sisälleni jos tahdot” Siitäkös Jari innostui , hän otti molemmilla käsillään pakaroistani kiinni ja alkoi oikein kunnolla panemaan minua. Samalla kun hän työnteli kulliaan sisääni hän molemmilla käsillä hieroi ja puristeli pakaroitani ja siinä samalla vittuani. Tunne oli aivan mieletön ja aloin saavuttamaan huippua jälleen. Kuumat sähköiset aallot vyöryivät ylitseni uudelleen ja uudelleen ja kuin usvan läpi kuulin pillun litinän ja tunsin kuinka Jari painoi ja veivasi minua.
Ja Jari pani minua kuin Kani ja se tuntui taivaalliselta vaikka minuun hieman sattuikin mutta se oli sen arvoista kun en oikeastaan ollut kahteen vuoteen harrastanut seksiä. Hän näykki korvaani ja kuiski samalla miten ihana olen ja miten kauan hän oli minusta uneksinut ja miten iltaisin hän oli tyydyttänyt itsensä uniin minua ajatellessaan.
Tuntui taivaalliselta ja uskomattomalta kun nuori mies todellakin otti minut halukkaasti ja vielä että hän oli tuntenut minuun niin kauan vetoa. Sain toisen orgasmin mitä minulle ei ole tapahtunut ikinä ennen ja tunsin että Jariltakin tulee sillä hän tiivisti raskaasti huohottaen tahtia ja laukesi minuun kuumalla ryöpsähdyksellä täyttäen minut ääriään myöten ja voi luoja miten ihanalta se tuntui . Tunsin että saan vieläkin jälki orgasmin ja olin aivan taivaassa ja vain huusin. Jari jatkoi samalla hyväilyäni käsillään ja suullaan edelleen liikutelleen kulliaan minussa litinän ollessa melkoinen kun olin niin täynnä munaa ja siemennestettä . Yllättäen Jari yllätti minut sanomalla rakastavansa minua ja että tämä oli hänen unelmiensa täyttymys.
Olin todella otettu ja voin kai sanoa että naitukin , en ollut aikoihin saanut tällä tavalla munaa , en tosin ollut antanutkaan pillua miehelleni tai kenellekään.
Mutta olin myöskin järkyttynyt siitä mitä olin juuri tehnyt tuon ihanan nuoren miehen kanssa ja mitä hän juuri sanoi minulle. Olin järjestänyt itseni todelliseen soppaan ja samalla tunsin kuinka Jarin miehuus taas koveni sisälläni hänen liikutellessaan kullia sisälläni tihenevään tahtiin. Luoja noita nuoria miehiä.
Jatkuu - Yöunet meni
Jarin jatkaessa tutkimus retkeään vartalollani vein käteni Jarin miehuudelle samalla tuntien hänen litteät vatsalihakset käteni alla kun tartuin kulliin ja se todellakin seisoi tanakasti kuin Tammi. Luoja miten kiihottavaa ajattelin ja aloitin tasaisen runkkaamisen tuolla tukevan tanakalla kullilla joka todellakin seisoi.
Annoin Jarin imeä ja näykkiä minua samalla kun runkkasin entistä kovempaa , voi että tuntui höpöltä. En kestänyt enää joten nousin ylös Jarin vastusteluista huolimatta ja tiputin paitapuseron lattialle pitäen kuitenkin hipsterit jalassa.
Nousin Jarin päälle, otin ihanasta kullista kiinni ja ohjasin sen huulilleni samalla vetäen hipsteritä sivuun että ihan mulkku menisi sisään kuumaan vittuuni.
Jarin ilme oli näkemisen arvoinen , ei todellakaan ollut odottanut että hän saisi tänään ja vielä minulta ja näin irstaasti hipsterit jalassa ilman ehkäisyä mutta kun ukko oli päästänyt eilen sisälle niin voisin aina vedota siihen jos nyt jotain tapahtuisi. Meinasin todellakin laueta jo pelkästään siitä miten typertyneeltä Jari näytti. Miten kiihottavaa se olikaan.
Istuin tanakan kullin päälle veivaten lantiotani siihen jotta saisin sen menemään sisään kivuttomasti koska en ollut vielä kostunut riittävästi mutta Jarin aiemman siemensyöksyn limat poistivat enimmän kitkan. En ollut ikinä saanut yhtä paksua sillä se täytti minut kokonaan ja tunsin ihanan väristyksen varpaissa saakka. Samalla kumarruin eteenpäin kun aloin varovasti ratsastamaan tuolla mahtavalla melalla ja ohjasin rintani Jarin huulille hänen imiessä innokkaasti. En voinut itselleni enää mitään ja aloin pitämään sellaista ääntä että se takuulla kuului pihalle saakka, Jarin kulli teki todella hyvää , olin kaivannut jotain tälläistä jo kauan mutta en ollut tajunnut sitä aiemmin.
Vein Jarin kädet pyllylleni ja ohjasin toisen käden Hipstereiden peittämälle pylly vaolleni josta ohjasin sormet pyllyreiälleni jota Jari alkoikin hieromaan ja tunne oli taivaallinen kun Jari hieroi puuvillaista kangasta pyllyreikääni vasten ja samalla hieman työnsi sormea sisään suoleeni. Muistan ajatelleeni että ”Miten tuo voi toisella toimia ja mieheni kanssa ei ollenkaan ”mutta unohdin mieheni pian, tosin tunsin pienen syyllisyyden pistoksen että petin miestäni.
Nyt Jari oli jo työntänyt sormensa aika pitkälle pyllyyni ja tunsin sormen pyllyssäni ja kullin pillussani joten ratsastin entistä kovempaa rinnat heiluen kun tunsin että saan ja se oli niin uskomaton orgasmi että en muista koskaan ennen saaneeni moista , taisi tajukin mennä hetkeksi.
ja tunkeutui juuri minuun joten heitin jalkani Jarin olkapäille ja sanoi mahdollisimman irstaasti ”Saat laueta sisälleni jos tahdot” Siitäkös Jari innostui , hän otti molemmilla käsillään pakaroistani kiinni ja alkoi oikein kunnolla panemaan minua. Samalla kun hän työnteli kulliaan sisääni hän molemmilla käsillä hieroi ja puristeli pakaroitani ja siinä samalla vittuani. Tunne oli aivan mieletön ja aloin saavuttamaan huippua jälleen. Kuumat sähköiset aallot vyöryivät ylitseni uudelleen ja uudelleen ja kuin usvan läpi kuulin pillun litinän ja tunsin kuinka Jari painoi ja veivasi minua.
Ja Jari pani minua kuin Kani ja se tuntui taivaalliselta vaikka minuun hieman sattuikin mutta se oli sen arvoista kun en oikeastaan ollut kahteen vuoteen harrastanut seksiä. Hän näykki korvaani ja kuiski samalla miten ihana olen ja miten kauan hän oli minusta uneksinut ja miten iltaisin hän oli tyydyttänyt itsensä uniin minua ajatellessaan.
Tuntui taivaalliselta ja uskomattomalta kun nuori mies todellakin otti minut halukkaasti ja vielä että hän oli tuntenut minuun niin kauan vetoa. Sain toisen orgasmin mitä minulle ei ole tapahtunut ikinä ennen ja tunsin että Jariltakin tulee sillä hän tiivisti raskaasti huohottaen tahtia ja laukesi minuun kuumalla ryöpsähdyksellä täyttäen minut ääriään myöten ja voi luoja miten ihanalta se tuntui . Tunsin että saan vieläkin jälki orgasmin ja olin aivan taivaassa ja vain huusin. Jari jatkoi samalla hyväilyäni käsillään ja suullaan edelleen liikutelleen kulliaan minussa litinän ollessa melkoinen kun olin niin täynnä munaa ja siemennestettä . Yllättäen Jari yllätti minut sanomalla rakastavansa minua ja että tämä oli hänen unelmiensa täyttymys.
Olin todella otettu ja voin kai sanoa että naitukin , en ollut aikoihin saanut tällä tavalla munaa , en tosin ollut antanutkaan pillua miehelleni tai kenellekään.
Mutta olin myöskin järkyttynyt siitä mitä olin juuri tehnyt tuon ihanan nuoren miehen kanssa ja mitä hän juuri sanoi minulle. Olin järjestänyt itseni todelliseen soppaan ja samalla tunsin kuinka Jarin miehuus taas koveni sisälläni hänen liikutellessaan kullia sisälläni tihenevään tahtiin. Luoja noita nuoria miehiä.
JatkuuMitähän mahtaa "vanhalle-rouvalle" kuulua nykyisin...hmmm
- Vanhempi Rouva
Jarin jatkaessa tutkimus retkeään vartalollani vein käteni Jarin miehuudelle samalla tuntien hänen litteät vatsalihakset käteni alla kun tartuin kulliin ja se todellakin seisoi tanakasti kuin Tammi. Luoja miten kiihottavaa ajattelin ja aloitin tasaisen runkkaamisen tuolla tukevan tanakalla kullilla joka todellakin seisoi.
JatkuuOlin aika sekavassa mielentilassa , minua hävetti ja himotti samalla ja Jari liikutti kaluaan minussa tihenevään tahtiin ja se kyllä teki todella hyvää , valehtelematta Jarin kulli oli seissyt koko ajan vaikka hän oli lauennutkin jo kaksi kertaa ”kaipa hänen sitten minua todellakin himoitsee”, muistan ajatelleeni ja miten ihana tunne oli tajuta että olin vielä haluttava. Tarrasin Jariin kaksin käsin ja hapuilin himokkaasti suullani hänen huuliaan ja hän vastasi suudelmaani pitkään ja intohimoisesti. Joten ajattelin että antaa mennä vaan, sillä ei sillä nyt ole enää väliä mitä tehdään kun olin ottanut jo yhden lastin sisääni ja olin ensimmäistä kertaa pettänyt miestäni ja vielä naapurin nuoren salskean uroksen kanssa jota olin yli 20 v vanhempi.
Puristin Jaria kovempaa ja ristin jalkani hänen selkänsä ympäri jotta sain naulittua hänet syliini aivan kuin olisi pelännyt että hän häipyy tuosta johonkin vaikka se tuskin oli Jarin mielessä sillä niin paljon hän tuntui nauttivan minusta.. Suutelin Jaria himokkaasti ja imin melkoisen jäljen hänen olkapäähänsä. Näkevätpä kaverit sitten Armeijassa että joku on saanut Naista vapaalla ollessaan. Jari suuteli kaulaani ja näykki korvaani samalla kuiskaten ” Miten ihana kiihkeä minä olin ja miten tiukalta ja kuumalta tunnuin ja miten hän voisi aina rakastella kanssani uudelleen ja uudelleen ja että tunnun paljon paremmalta mitä hän oli ikinä kuvitellutkaan ” Tiukasta nyt en tiedä sillä Jarilla oli kyllä melkoinen elin joka täytti minut todella hyvin mutta hyvää se teki meille molemmille , voin sen kyllä myöntää , voi hyvä Jumala.
Tuntui ihanalta kun Jari tiivisti tahtia ja kairasi kullillaan minua. Koetin vastata myötäillen hänen työntöihinsä ja yritin jaloillani ja käsilläni vetää hänet tiukemmin itseäni vasten jotta saisin kaiken tuon ihanuuden sisälleni. Tuntui aivan siltä kuin minua kihelmöisi joka puolelta ja Jari olisi ainoa lääke siihen.
Melkoinen litinä ja mäiske täytti vierashuoneen kun rakastelimme kiihkeästi sängyssä. Jarin kulli oli iso ja kova , todella kova ja tunsin joka millin jolla hän täytti minut. Ei Jari nyt mikään erikoinen rakastaja ollut mutta hän oli nuori , innokas ja kestävä , ei mikään puoli veltto lörö kuten mieheni useasti oli kun hän oli yrittänyt työntyä minuun.
Kai se rakastelua sitten oli kun Jari oli sanonut rakastavansa minua. Minä en oikein tiedä mitä tunsin mutta tunsin hetkellistä himoa ja olin innoissani siitä että nuori mies himosi minua ja piti minua paremman näköisenä kuin ikäisiään tyttöjä. Olin todella imarreltu ja se kai minulla oli mielessä koko ajan taka-alalla , ilmeisesti minussa piilee Narsistin piirteitä enemmänkin.
Muistan aina kun kävin salilla kuntoilemassa niin syrjäsilmällä tarkkailin nuorempia naisia ja sitä miten kiinteiltä he näyttivätkään ja olin aina tuntenut kateutta heidän nuoruuttaan ja hyväkuntoisuuttaan kohtaan ja kai toivonut että olisin taas parikymppinen ja tavallaan voisin elää elämäni uudelleen. Nyt kai sitä sitten elin näin.
Minä , 43 -vuotias tiukkapipoinen osastonpäällikkö jota esimiehet pitivät nirppanokkana ja alaiset kutsuivat Vittumaiseksi nartuksi nyt sitten antautui tässä nuorelle miehelle omassa kodissaan kun muu perheeni oli poissa. Ketä olisi uskonut , en minä ainakaan. Luulin lähinnä että elämäni tämä puoli olisi jo eletty kunhan sietäisin mieheni lähentelyt ja olin kyllä kuvitellut että mieheni olisi ollut se joka vieraissa käy en minä. Maailma on erikoinen paikka. - Vanhempi Rouva
Olin aika sekavassa mielentilassa , minua hävetti ja himotti samalla ja Jari liikutti kaluaan minussa tihenevään tahtiin ja se kyllä teki todella hyvää , valehtelematta Jarin kulli oli seissyt koko ajan vaikka hän oli lauennutkin jo kaksi kertaa ”kaipa hänen sitten minua todellakin himoitsee”, muistan ajatelleeni ja miten ihana tunne oli tajuta että olin vielä haluttava. Tarrasin Jariin kaksin käsin ja hapuilin himokkaasti suullani hänen huuliaan ja hän vastasi suudelmaani pitkään ja intohimoisesti. Joten ajattelin että antaa mennä vaan, sillä ei sillä nyt ole enää väliä mitä tehdään kun olin ottanut jo yhden lastin sisääni ja olin ensimmäistä kertaa pettänyt miestäni ja vielä naapurin nuoren salskean uroksen kanssa jota olin yli 20 v vanhempi.
Puristin Jaria kovempaa ja ristin jalkani hänen selkänsä ympäri jotta sain naulittua hänet syliini aivan kuin olisi pelännyt että hän häipyy tuosta johonkin vaikka se tuskin oli Jarin mielessä sillä niin paljon hän tuntui nauttivan minusta.. Suutelin Jaria himokkaasti ja imin melkoisen jäljen hänen olkapäähänsä. Näkevätpä kaverit sitten Armeijassa että joku on saanut Naista vapaalla ollessaan. Jari suuteli kaulaani ja näykki korvaani samalla kuiskaten ” Miten ihana kiihkeä minä olin ja miten tiukalta ja kuumalta tunnuin ja miten hän voisi aina rakastella kanssani uudelleen ja uudelleen ja että tunnun paljon paremmalta mitä hän oli ikinä kuvitellutkaan ” Tiukasta nyt en tiedä sillä Jarilla oli kyllä melkoinen elin joka täytti minut todella hyvin mutta hyvää se teki meille molemmille , voin sen kyllä myöntää , voi hyvä Jumala.
Tuntui ihanalta kun Jari tiivisti tahtia ja kairasi kullillaan minua. Koetin vastata myötäillen hänen työntöihinsä ja yritin jaloillani ja käsilläni vetää hänet tiukemmin itseäni vasten jotta saisin kaiken tuon ihanuuden sisälleni. Tuntui aivan siltä kuin minua kihelmöisi joka puolelta ja Jari olisi ainoa lääke siihen.
Melkoinen litinä ja mäiske täytti vierashuoneen kun rakastelimme kiihkeästi sängyssä. Jarin kulli oli iso ja kova , todella kova ja tunsin joka millin jolla hän täytti minut. Ei Jari nyt mikään erikoinen rakastaja ollut mutta hän oli nuori , innokas ja kestävä , ei mikään puoli veltto lörö kuten mieheni useasti oli kun hän oli yrittänyt työntyä minuun.
Kai se rakastelua sitten oli kun Jari oli sanonut rakastavansa minua. Minä en oikein tiedä mitä tunsin mutta tunsin hetkellistä himoa ja olin innoissani siitä että nuori mies himosi minua ja piti minua paremman näköisenä kuin ikäisiään tyttöjä. Olin todella imarreltu ja se kai minulla oli mielessä koko ajan taka-alalla , ilmeisesti minussa piilee Narsistin piirteitä enemmänkin.
Muistan aina kun kävin salilla kuntoilemassa niin syrjäsilmällä tarkkailin nuorempia naisia ja sitä miten kiinteiltä he näyttivätkään ja olin aina tuntenut kateutta heidän nuoruuttaan ja hyväkuntoisuuttaan kohtaan ja kai toivonut että olisin taas parikymppinen ja tavallaan voisin elää elämäni uudelleen. Nyt kai sitä sitten elin näin.
Minä , 43 -vuotias tiukkapipoinen osastonpäällikkö jota esimiehet pitivät nirppanokkana ja alaiset kutsuivat Vittumaiseksi nartuksi nyt sitten antautui tässä nuorelle miehelle omassa kodissaan kun muu perheeni oli poissa. Ketä olisi uskonut , en minä ainakaan. Luulin lähinnä että elämäni tämä puoli olisi jo eletty kunhan sietäisin mieheni lähentelyt ja olin kyllä kuvitellut että mieheni olisi ollut se joka vieraissa käy en minä. Maailma on erikoinen paikka.Sitten Jari äkkiä huusi ” Kato , Kato ” ja hän veti kullinsa aikamoisen mossahduksen saattelema pillustani ulos asettaen limaisen ison elimensä häpykummulleni samalla tehden pari hieronta liikettä sitä vasten ja hän sitten siinä laukesi silmilleni. Siemennestettä lensi mahalleni , rinnoilleni , kaulalleni ja jopa kasvoilleni saakka, niin kova purkaus se oli. Samalla Jari jatkoi kullinsa hieromista minuun huokaillen ja kullista purkautui tippoja edelleen jotka tahrivat häpykarvani vaikka olivat ne jo olleetkin aika limaiset ja mikä uskomattominta se seisoi edelleen melkoisena majakkana. Jari hieroi spermaa vatsalleni ja rinnoilleni ja sitten työnsi sormensa huulilleni ja hieman empien otin sormen suuhuni ja sormi maistui yllättävän hyvältä , lievähkö hedelmäinen sivumaku oli maistettavissa spermasta enkä voinut muuta kuin huokailla ja lutkuttaa tuota sormea. Oli ilmeisesti eilen juonut jotain drinkkejä missä oli ollut appelsiini tai ananas mehua laimentamassa viinan makua , siltä hän ainakin maistui.
Hän työnteli edelleen sormeaan edestakaisin suussani jota minä imin ja se tuntui tekevän aika hyvää hänelle ja kyllä se minuakin kiihotti tavallaan. Sitten tartuin kulliin ja runkkasin sitä kaksin käsin samalla edelleen puristaen jaloillani häntä pakaroista. Jari työnsi toisen kätensä pillulleni ja alkoi sormettamaan minua samalla hieroen klitoristani peukalollaan , tuntui kivalta mutta tajusin että haluan tuota mulkkua lisää sisääni.
Jatkoi runkkaamista ja mongersin sormi suussani että ”haluan takaa nyt” vapauttaen samalla jalkani ja päästäen kullista irti kääntyen kontilleni . Tavallaan hieman hävetti kun tunsin miten rintani roikkuivat valtoimenaan ja pyllynikin varmaan näyttää isolta tässä asennossa mutta kun intohimoni padot oli nyt purettu niin todellakin halusin tuota NUORTA munaa lisää.
Odotin kullia sisääni heti mutta Jari yllättikin minut ja ilmeisesti hän piti näkemästään , koko paketti sitten kelpasi. Hän läpsäisi pari kertaa pakaroitani niin että ne jäivät tavallaan hyllymään koska en ollut enää niin kiinteä kuin nuorempana ja sitten hän suuteli, näykki ja imi pakaroitani edelleen läpsien aika kovin käsillään niitä vuoronperään. En voinut kuin huokailla himosta , niin hyvältä se tuntui. Kovat sormet pakaroillani kiihottivat minua todella paljon ja sitten yllätyksekseni Jari alkoi nuolemaan pyllyvakoani. Se tuntui todella oudolta , kihelmöi ja kutitti samaan aikaan ja tavallaan minua hävetti että hän nuoli minua sieltä , kuitenkin se oli jotenkin ihanan irstasta. En ollut ikinä kokenut mitään samanlaista, mieheni ei ollut halunnut ikinä nuolla minua , hänen mielestään se oli naisten hommaa tai homojen. Yksi syy varmaan miksi seksi elämämme oli kuihtunut.
Nyt Jari alkoi nuolemaan minua pillusta näykkien häpyhuulia ja työntäen kieltään sisälleni painaen samalla nenäänsä pyllyreikääni vasten. Se todella kiihotti valtavasti sillä hän oli juuri vähän aikaa sitten lauennut sisälleni ja nyt nuoli minua sieltä samalla hyväillen anaaliani. Se että tajusin sen ja ajatus siitä miten estottoman syntisesti ja irstaasti annan itseni nuorelle miehelle ja vielä se että halusin sitä enemmän koko ajan sai aikaan sen että sain varmaankin elämäni kovimman orkun.
Valehtelematta taju meni ja käteni pettivät altani joten rojahdin sängylle siten että peppuni jäi pystyyn kun Jari piti siitä kiinni mutta muuten olin kanttu vei. - Vanhempi Rouva
Sitten Jari äkkiä huusi ” Kato , Kato ” ja hän veti kullinsa aikamoisen mossahduksen saattelema pillustani ulos asettaen limaisen ison elimensä häpykummulleni samalla tehden pari hieronta liikettä sitä vasten ja hän sitten siinä laukesi silmilleni. Siemennestettä lensi mahalleni , rinnoilleni , kaulalleni ja jopa kasvoilleni saakka, niin kova purkaus se oli. Samalla Jari jatkoi kullinsa hieromista minuun huokaillen ja kullista purkautui tippoja edelleen jotka tahrivat häpykarvani vaikka olivat ne jo olleetkin aika limaiset ja mikä uskomattominta se seisoi edelleen melkoisena majakkana. Jari hieroi spermaa vatsalleni ja rinnoilleni ja sitten työnsi sormensa huulilleni ja hieman empien otin sormen suuhuni ja sormi maistui yllättävän hyvältä , lievähkö hedelmäinen sivumaku oli maistettavissa spermasta enkä voinut muuta kuin huokailla ja lutkuttaa tuota sormea. Oli ilmeisesti eilen juonut jotain drinkkejä missä oli ollut appelsiini tai ananas mehua laimentamassa viinan makua , siltä hän ainakin maistui.
Hän työnteli edelleen sormeaan edestakaisin suussani jota minä imin ja se tuntui tekevän aika hyvää hänelle ja kyllä se minuakin kiihotti tavallaan. Sitten tartuin kulliin ja runkkasin sitä kaksin käsin samalla edelleen puristaen jaloillani häntä pakaroista. Jari työnsi toisen kätensä pillulleni ja alkoi sormettamaan minua samalla hieroen klitoristani peukalollaan , tuntui kivalta mutta tajusin että haluan tuota mulkkua lisää sisääni.
Jatkoi runkkaamista ja mongersin sormi suussani että ”haluan takaa nyt” vapauttaen samalla jalkani ja päästäen kullista irti kääntyen kontilleni . Tavallaan hieman hävetti kun tunsin miten rintani roikkuivat valtoimenaan ja pyllynikin varmaan näyttää isolta tässä asennossa mutta kun intohimoni padot oli nyt purettu niin todellakin halusin tuota NUORTA munaa lisää.
Odotin kullia sisääni heti mutta Jari yllättikin minut ja ilmeisesti hän piti näkemästään , koko paketti sitten kelpasi. Hän läpsäisi pari kertaa pakaroitani niin että ne jäivät tavallaan hyllymään koska en ollut enää niin kiinteä kuin nuorempana ja sitten hän suuteli, näykki ja imi pakaroitani edelleen läpsien aika kovin käsillään niitä vuoronperään. En voinut kuin huokailla himosta , niin hyvältä se tuntui. Kovat sormet pakaroillani kiihottivat minua todella paljon ja sitten yllätyksekseni Jari alkoi nuolemaan pyllyvakoani. Se tuntui todella oudolta , kihelmöi ja kutitti samaan aikaan ja tavallaan minua hävetti että hän nuoli minua sieltä , kuitenkin se oli jotenkin ihanan irstasta. En ollut ikinä kokenut mitään samanlaista, mieheni ei ollut halunnut ikinä nuolla minua , hänen mielestään se oli naisten hommaa tai homojen. Yksi syy varmaan miksi seksi elämämme oli kuihtunut.
Nyt Jari alkoi nuolemaan minua pillusta näykkien häpyhuulia ja työntäen kieltään sisälleni painaen samalla nenäänsä pyllyreikääni vasten. Se todella kiihotti valtavasti sillä hän oli juuri vähän aikaa sitten lauennut sisälleni ja nyt nuoli minua sieltä samalla hyväillen anaaliani. Se että tajusin sen ja ajatus siitä miten estottoman syntisesti ja irstaasti annan itseni nuorelle miehelle ja vielä se että halusin sitä enemmän koko ajan sai aikaan sen että sain varmaankin elämäni kovimman orkun.
Valehtelematta taju meni ja käteni pettivät altani joten rojahdin sängylle siten että peppuni jäi pystyyn kun Jari piti siitä kiinni mutta muuten olin kanttu vei.Heräsin siihen ihanaan tunteeseen että minuun työnnyttiin takaapäin. Jari aloitti juuri sopivasti varovaiset työnnöt takaa jo aika hyvin lämmiteltyyn pilluuni kun palasin tähän maailmaan. Samalla hän hieroi toisella kädellä roikkuvia rintojani ja toisella pilluani, voi miten ihanalta se tuntui. Naurahdin kun ajattelin aiemmin että hän ei ole mikään erikoinen rakastaja mutta ainakin oli minulta vienyt jalat alta ja jatkoi vain kairaamistani.
Olin kadottanut ajan tajun mutta aloin pikkuhiljaa päästä rytmiin ja millään muulla ei kyllä ollut sillä hetkellä väliä joten vastasin varovaisesti työntöihin kiihdyttäen omaa tahtiani myöskin. Jarin kulli teki todella hyvää , aivan kuin olisin oppinut rakastelemaan uudelleen .
Jari tuntui todella hyvältä , hän hieroi pilluani ja pani minua kiihtyvällä tahdilla koko ajan ja huomioin nousevan äänen mikä kuului koko ajan selvemmin . Hetken koetin kohdistaa että mistä se tulee kunnes tajusin että minähän se siinä voihkin ja elämöin koko ajan kovemmin.
Äänekkyyteni tuntui todellakin kiihottavan Jaria paljon sillä hän tiivisti koko ajan tahtia ja puhui rivoja minulle mikä kiihotti valtavasti. Samalla tunsin ja kuulin kuinka Jarin alavatsa , lantio ja kivekset hakkasivat pakaroitani vasten jotka hyllyivät kunnolla ja rintani heiluivat samassa tahdissa. Yhtäkkiä Jari tarrasi puolipitkiin hiuksiini ja veti kivuliaasti niitä taaksepäin ja se vain kiihotti minua edelleen , löysin itsestäni uusia piirteitä koko ajan ja ähkin nautinnosta ja kivustakin. Litinä ja loiske olivat melkoista ja täyttivät huoneen joka sopen , todellakin annoin ja myöskin sain kunnolla. Viime kerrasta oli jo useampi vuosi kun olin saanut munaa kunnolla .
Jari jatkoi vielä hetken takaa nykien hiuksistani kunnes tunsin että hän sykkii sisälläni ja lopetti työntelyn , minä jatkoin liikettä ja hieroin pakaroitani Jaria vasten. Voihkin äänekkäästi Ja Jari suorastaan ulisi kunnes veti miehuutensa ulos pillustani ja minä käännyin innokkaasti ympäri pylly hyllyen ja rinnat heiluen , olin juuri tuolla hetkellä todella irstas ja Rasvainen Keski-ikäinen nainen kun nyt näin jälkikäteen ajattelen. - Vanhempi Rouva
Heräsin siihen ihanaan tunteeseen että minuun työnnyttiin takaapäin. Jari aloitti juuri sopivasti varovaiset työnnöt takaa jo aika hyvin lämmiteltyyn pilluuni kun palasin tähän maailmaan. Samalla hän hieroi toisella kädellä roikkuvia rintojani ja toisella pilluani, voi miten ihanalta se tuntui. Naurahdin kun ajattelin aiemmin että hän ei ole mikään erikoinen rakastaja mutta ainakin oli minulta vienyt jalat alta ja jatkoi vain kairaamistani.
Olin kadottanut ajan tajun mutta aloin pikkuhiljaa päästä rytmiin ja millään muulla ei kyllä ollut sillä hetkellä väliä joten vastasin varovaisesti työntöihin kiihdyttäen omaa tahtiani myöskin. Jarin kulli teki todella hyvää , aivan kuin olisin oppinut rakastelemaan uudelleen .
Jari tuntui todella hyvältä , hän hieroi pilluani ja pani minua kiihtyvällä tahdilla koko ajan ja huomioin nousevan äänen mikä kuului koko ajan selvemmin . Hetken koetin kohdistaa että mistä se tulee kunnes tajusin että minähän se siinä voihkin ja elämöin koko ajan kovemmin.
Äänekkyyteni tuntui todellakin kiihottavan Jaria paljon sillä hän tiivisti koko ajan tahtia ja puhui rivoja minulle mikä kiihotti valtavasti. Samalla tunsin ja kuulin kuinka Jarin alavatsa , lantio ja kivekset hakkasivat pakaroitani vasten jotka hyllyivät kunnolla ja rintani heiluivat samassa tahdissa. Yhtäkkiä Jari tarrasi puolipitkiin hiuksiini ja veti kivuliaasti niitä taaksepäin ja se vain kiihotti minua edelleen , löysin itsestäni uusia piirteitä koko ajan ja ähkin nautinnosta ja kivustakin. Litinä ja loiske olivat melkoista ja täyttivät huoneen joka sopen , todellakin annoin ja myöskin sain kunnolla. Viime kerrasta oli jo useampi vuosi kun olin saanut munaa kunnolla .
Jari jatkoi vielä hetken takaa nykien hiuksistani kunnes tunsin että hän sykkii sisälläni ja lopetti työntelyn , minä jatkoin liikettä ja hieroin pakaroitani Jaria vasten. Voihkin äänekkäästi Ja Jari suorastaan ulisi kunnes veti miehuutensa ulos pillustani ja minä käännyin innokkaasti ympäri pylly hyllyen ja rinnat heiluen , olin juuri tuolla hetkellä todella irstas ja Rasvainen Keski-ikäinen nainen kun nyt näin jälkikäteen ajattelen.Tuo ihana kulli seisoi edelleen mutta Terskasta purkautui tipottain siemennestettä joten tarrasin kulliin kiinni ja ensimmäistä kertaa aikoihin otin suihin. Nuolin ensin Terskaa ja sen jälkeen otin kullin suuhun niin syvälle kuin sain ja tämä näköjään teki todella hyvää sillä melkoisen ähkäisyn saattelemana Jari laukesi suuhuni ja Spermaa tuli paljon ja yllätyksekseni yritin niellä tuon ihanan elämän eliksiirin mutta en osannut tai sitten kulli suussani oli niin iso että en saanut kaikkea nieltyä ja sitä purkautui huuliltani kasvoilleni , kaulalleni ja rinnoilleni jotka olivat kyllä ennestään täynnä sitä . Nyt kun joku töistä olisi minut nähnyt ajattelin , eivät olisi ikinä uskoneet silmiään.
Ajatus siitä innosti minua enemmän ja aloin liikuttelemaan päätäni jotta kullin stimulointi vahvistuisi ja Jari äänteli ja voihki ja minä todellakin lypsin tuosta ihanasta kyrvästä viimeisetkin pisarat sillä olin päättänyt saada ne itselleni. Jatkoin kullin varren nuolemista ja otin kivekset käsittelyyni. Imin kiveksiä vuoron perään runkaten kullia edelleen ja samalla tunsin miten pillustani valui norona siemennestettä sängylle mikä tuntui uskomattoman irstaalta ja hieroin itseäni samalla tuntien valuvan sperman , sitä oli paljon. Tajusin ajattelevani että pitää taas vaihtaa ja pestä petivaatteet.
Jatkoin kullin imemistä vielä vähän aikaa puristaen viimeisetkin pisarat suuhuni Jarin huokaillessaan syvään ja pitäessä kaksin käsin päästäni kiinni hyväillessään samalla minua hiuksista ja rinnoista.
Hän veti viimeinkin veltostuvan kullin suustani pois ja painoi minut hellästi selälleni sängylle tullen päälleni makaamaan alkaen samalla hieromaan puolikovaa kulliaan syliäni vasten. Levitin jalkojani niin paljon kuin voin sillä minulla oli todella hyvä ja raukea olo. Olo mitä en ollut tuntenut aikoihin. Kehoani kihelmöi miellyttävästi joka puolelta ja hikiset ja eritteiden peittämät vartalomme hankautuivat yhteen vienon huohotuksen ja litinän täyttäessä huoneen. - Vanhempi rouva
Tuo ihana kulli seisoi edelleen mutta Terskasta purkautui tipottain siemennestettä joten tarrasin kulliin kiinni ja ensimmäistä kertaa aikoihin otin suihin. Nuolin ensin Terskaa ja sen jälkeen otin kullin suuhun niin syvälle kuin sain ja tämä näköjään teki todella hyvää sillä melkoisen ähkäisyn saattelemana Jari laukesi suuhuni ja Spermaa tuli paljon ja yllätyksekseni yritin niellä tuon ihanan elämän eliksiirin mutta en osannut tai sitten kulli suussani oli niin iso että en saanut kaikkea nieltyä ja sitä purkautui huuliltani kasvoilleni , kaulalleni ja rinnoilleni jotka olivat kyllä ennestään täynnä sitä . Nyt kun joku töistä olisi minut nähnyt ajattelin , eivät olisi ikinä uskoneet silmiään.
Ajatus siitä innosti minua enemmän ja aloin liikuttelemaan päätäni jotta kullin stimulointi vahvistuisi ja Jari äänteli ja voihki ja minä todellakin lypsin tuosta ihanasta kyrvästä viimeisetkin pisarat sillä olin päättänyt saada ne itselleni. Jatkoin kullin varren nuolemista ja otin kivekset käsittelyyni. Imin kiveksiä vuoron perään runkaten kullia edelleen ja samalla tunsin miten pillustani valui norona siemennestettä sängylle mikä tuntui uskomattoman irstaalta ja hieroin itseäni samalla tuntien valuvan sperman , sitä oli paljon. Tajusin ajattelevani että pitää taas vaihtaa ja pestä petivaatteet.
Jatkoin kullin imemistä vielä vähän aikaa puristaen viimeisetkin pisarat suuhuni Jarin huokaillessaan syvään ja pitäessä kaksin käsin päästäni kiinni hyväillessään samalla minua hiuksista ja rinnoista.
Hän veti viimeinkin veltostuvan kullin suustani pois ja painoi minut hellästi selälleni sängylle tullen päälleni makaamaan alkaen samalla hieromaan puolikovaa kulliaan syliäni vasten. Levitin jalkojani niin paljon kuin voin sillä minulla oli todella hyvä ja raukea olo. Olo mitä en ollut tuntenut aikoihin. Kehoani kihelmöi miellyttävästi joka puolelta ja hikiset ja eritteiden peittämät vartalomme hankautuivat yhteen vienon huohotuksen ja litinän täyttäessä huoneen.Sitten minuun iski pieni piru ja kysyin ”No miltä tuntui naida naapurin vanhempaa Rouvaa, voisin olla vaikka äitisi ikäni puolesta” Ja taas Jari yllätti minut vastaamalla ” Voi luoja , ylitit kaikki kuvitelmanikin , en ole ikinä rakastellut kenenkään kanssa näin ja ei minulla ole ikinä ennen seissyt noin, luoja haluan sinut omakseni vain itselleni , en halua että ketään muu koskee sinuun enää ikinä. Ne ikäiseni tytöt joiden kanssa olen ollut eivät millään vedä vertoja sinulle, tiesit mitä halusit ja annoit minulle juuri sen mitä sinulta näin alkuun halusin.”
Sanat samalla imartelivat ja pelottivat minua ja mietin että miten tästäkin sopasta pääsisin mutta samalla hyväilin Jaria ja suutelin häntä hellästi huulille ja hän vastasi hellän pehmeästi vienoon suudelmaani. Kuumin kiihko on takana niin nyt voimme vain nauttia toistemme lämmöstä. Muut asiat ratkaisisin aikanaan , tuumasin. En nyt ainakaan ihan heti ole miestäni jättämässä jonkun nuoren omistushaluisen Kollin takia.
Suutelimme ja hyväilimme toisiamme pitkään tosin samalla Jarin hieroessa kovenevaa kulliaan alavatsaani vasten. Uskomatonta , se todella koveni taas joten otin varresta kiinni ja ohjasin kullin pillun huulillenikin koska teki vieläkin niin mieli ja en välttämättä enää saisi tämän jälkeen tätä ihanuutta vaikka minua hieman pakotti alapäästä kun oli tuota taukoa ollut viime aikoina ja samalla kuiskasin että ” varovasti nyt tai paikat hajoaa”
Jari työntyi minuun ihanan hellästi ja tunsin taas tuon ihanan tunteen kun paikkani venyvät kullin tunkeutuessa sisään. Hän oli juuri sopivan paksuinen minulle , ei pituudella ole niin väliä , kyllä paksuus ja kestävyys on se mikä ratkaisee ainakin tässä iässä.
Vastasin innokkaan hellästi Jarin ihaniin työntöihin ja ei mennyt kauaa kun suutelimme ja hitaasti veivasimme toisiamme. Tuntui hyvältä saada rauhallisesti munaa ja samalla suudella ja hyväillä toista. En kaivannut mitään muuta kuin mukavaa loppu panoa ennen kuin torkahtaisin. Olin niin litimärkä hiestä ja eritteistä ja Jarikin oli. Hikiset vartalomme litisivät mukavasti toisiaan vasten. Tuntui hyvältä ja todella ihanalta.
Sitten Jari vetäytyi minusta ja käänsi minut oikealle kyljelleni laittaen jalkani koukkuun jolloin mielestäni rintani valahtivat häiritsevästi oikealle mutta ei se tuntunut Jaria haittaavan pikemminkin päin vastoin . En ollut ikinä nainut näin. Hän tuli polvilleen pyllyni taakse työntyi siitä takaa pilluuni ja se sattui hieman mutta tuntui kanssa aika oudolta ja hyvältä .Toisella kädellä hän hieroi pilluani ja toisella rintaani ottaen nännin sormensa väliin ja sitä aika kovakouraisesti käsitteli mutta se vain kiihotti minua ja en voinut uskoa mutta tunsin että saan vieläkin orgasmin. Laukesin huutaen ja valahdin aivan hervottomaksi ja Jari tarttui molemmilla käsillään pakaroistani ja alkoi taas naimaan minua oikein kunnolla litinän ja lotinan mäiskeen täyttäessä huoneen.
Jari mielestäni pani minua aika kauan ennen kuin hänkin laukesi syövereihini. Olin siinä vaiheessa jo aivan tajunnan rajamailla mutta tunsin kuinka Jari tuli taakseni lusikkaan makaamaan ja veti peiton päällemme. Nukahdin miellyttävään uneen Jarin puristuessa tiukasti minua vasten ja kietoessa kätensä rintojeni ympärille. Se tuntui todella hyvältä ja ajattelin ennen nukahtamista että tähän voisi tottua..
Jatkuu - pööjööö
Vanhempi rouva kirjoitti:
Sitten minuun iski pieni piru ja kysyin ”No miltä tuntui naida naapurin vanhempaa Rouvaa, voisin olla vaikka äitisi ikäni puolesta” Ja taas Jari yllätti minut vastaamalla ” Voi luoja , ylitit kaikki kuvitelmanikin , en ole ikinä rakastellut kenenkään kanssa näin ja ei minulla ole ikinä ennen seissyt noin, luoja haluan sinut omakseni vain itselleni , en halua että ketään muu koskee sinuun enää ikinä. Ne ikäiseni tytöt joiden kanssa olen ollut eivät millään vedä vertoja sinulle, tiesit mitä halusit ja annoit minulle juuri sen mitä sinulta näin alkuun halusin.”
Sanat samalla imartelivat ja pelottivat minua ja mietin että miten tästäkin sopasta pääsisin mutta samalla hyväilin Jaria ja suutelin häntä hellästi huulille ja hän vastasi hellän pehmeästi vienoon suudelmaani. Kuumin kiihko on takana niin nyt voimme vain nauttia toistemme lämmöstä. Muut asiat ratkaisisin aikanaan , tuumasin. En nyt ainakaan ihan heti ole miestäni jättämässä jonkun nuoren omistushaluisen Kollin takia.
Suutelimme ja hyväilimme toisiamme pitkään tosin samalla Jarin hieroessa kovenevaa kulliaan alavatsaani vasten. Uskomatonta , se todella koveni taas joten otin varresta kiinni ja ohjasin kullin pillun huulillenikin koska teki vieläkin niin mieli ja en välttämättä enää saisi tämän jälkeen tätä ihanuutta vaikka minua hieman pakotti alapäästä kun oli tuota taukoa ollut viime aikoina ja samalla kuiskasin että ” varovasti nyt tai paikat hajoaa”
Jari työntyi minuun ihanan hellästi ja tunsin taas tuon ihanan tunteen kun paikkani venyvät kullin tunkeutuessa sisään. Hän oli juuri sopivan paksuinen minulle , ei pituudella ole niin väliä , kyllä paksuus ja kestävyys on se mikä ratkaisee ainakin tässä iässä.
Vastasin innokkaan hellästi Jarin ihaniin työntöihin ja ei mennyt kauaa kun suutelimme ja hitaasti veivasimme toisiamme. Tuntui hyvältä saada rauhallisesti munaa ja samalla suudella ja hyväillä toista. En kaivannut mitään muuta kuin mukavaa loppu panoa ennen kuin torkahtaisin. Olin niin litimärkä hiestä ja eritteistä ja Jarikin oli. Hikiset vartalomme litisivät mukavasti toisiaan vasten. Tuntui hyvältä ja todella ihanalta.
Sitten Jari vetäytyi minusta ja käänsi minut oikealle kyljelleni laittaen jalkani koukkuun jolloin mielestäni rintani valahtivat häiritsevästi oikealle mutta ei se tuntunut Jaria haittaavan pikemminkin päin vastoin . En ollut ikinä nainut näin. Hän tuli polvilleen pyllyni taakse työntyi siitä takaa pilluuni ja se sattui hieman mutta tuntui kanssa aika oudolta ja hyvältä .Toisella kädellä hän hieroi pilluani ja toisella rintaani ottaen nännin sormensa väliin ja sitä aika kovakouraisesti käsitteli mutta se vain kiihotti minua ja en voinut uskoa mutta tunsin että saan vieläkin orgasmin. Laukesin huutaen ja valahdin aivan hervottomaksi ja Jari tarttui molemmilla käsillään pakaroistani ja alkoi taas naimaan minua oikein kunnolla litinän ja lotinan mäiskeen täyttäessä huoneen.
Jari mielestäni pani minua aika kauan ennen kuin hänkin laukesi syövereihini. Olin siinä vaiheessa jo aivan tajunnan rajamailla mutta tunsin kuinka Jari tuli taakseni lusikkaan makaamaan ja veti peiton päällemme. Nukahdin miellyttävään uneen Jarin puristuessa tiukasti minua vasten ja kietoessa kätensä rintojeni ympärille. Se tuntui todella hyvältä ja ajattelin ennen nukahtamista että tähän voisi tottua..
Jatkuuerittäin hyvä. Jatkoa vaan mahd.nopeesti :)
- Aviomies ed.
Sitten minuun iski pieni piru ja kysyin ”No miltä tuntui naida naapurin vanhempaa Rouvaa, voisin olla vaikka äitisi ikäni puolesta” Ja taas Jari yllätti minut vastaamalla ” Voi luoja , ylitit kaikki kuvitelmanikin , en ole ikinä rakastellut kenenkään kanssa näin ja ei minulla ole ikinä ennen seissyt noin, luoja haluan sinut omakseni vain itselleni , en halua että ketään muu koskee sinuun enää ikinä. Ne ikäiseni tytöt joiden kanssa olen ollut eivät millään vedä vertoja sinulle, tiesit mitä halusit ja annoit minulle juuri sen mitä sinulta näin alkuun halusin.”
JatkuuHyvä tarina , todellakin oli sitten totta tai ei. Kävisipä noin omalle kohdalle. Nainen taitaa olla parhaimmillaan nelikymppisenä?
- Synnitön
Aviomies ed. kirjoitti:
Hyvä tarina , todellakin oli sitten totta tai ei. Kävisipä noin omalle kohdalle. Nainen taitaa olla parhaimmillaan nelikymppisenä?
pah , pahimmillaan nainen on. Ei halua omaa miestä mutta heti on jalat levällään kun saa vierasta. Kaikki naiset varmasti pettävät jos saavat siihen vaan tilaisuuden. Samalla haukkuu vielä miestään. No kyllä vaan miehen varallisuus näyttää kelpaavan.
Tosi tarina varmasti , sillä tuo on niin joka päiväistä, pystytkö katsomaan itseäsi peiliin? - Nuori Kolli
Synnitön kirjoitti:
pah , pahimmillaan nainen on. Ei halua omaa miestä mutta heti on jalat levällään kun saa vierasta. Kaikki naiset varmasti pettävät jos saavat siihen vaan tilaisuuden. Samalla haukkuu vielä miestään. No kyllä vaan miehen varallisuus näyttää kelpaavan.
Tosi tarina varmasti , sillä tuo on niin joka päiväistä, pystytkö katsomaan itseäsi peiliin?Uskomaton stoori. Jos tämä on totta niin minäkin haluaisin. Jatkoa pliis.
- Ollinkulli
JatkuuJoten älkääs nyt äijät kuolatko täällä taas ....
Ei nainen tuollaisia mm. hipstereitä hokisi kokoajan - Ukkoutunut Fani
Ollinkulli kirjoitti:
Joten älkääs nyt äijät kuolatko täällä taas ....
Ei nainen tuollaisia mm. hipstereitä hokisi kokoajanettä olisi miehen kirjoittama.
Vaikka ei sillä ole väliä kun tarina todellakin on hyvä ja kirjoitettu hyvin, ei esim. pahemmin kirjoitusvirheitä , tuosta voisi tehdä vaikka elokuvan. Tosin siinä kyllä minusta on aimo annos naisen käsialaa kun Rouva miettii koko ajan miltä näyttää ja häpeää vartaloaan. Kuten miltä näyttävät aktin aikana roikkuvat rinnat , pyllyn koko , selluliitti , jalkojen koko ja kateus nuorempia ja kiinteämpiä naisia kohtaan. Todella hyvä kuvaus on myös se että miettii kesken aktin petivaatteita ja sitä mitä muut ajattelesivat hänestä esim. töissä jos näkisivät?
Parasta olisi jos kirjoittaja kommentoisi näitä kyselyitä ja kertoisi samalla lisää esim. mitä tämän jälkeen tapahtui miehensä kanssa ja jatkuiko suhde vai mitä tapahtui !? - Rva -62
Ukkoutunut Fani kirjoitti:
että olisi miehen kirjoittama.
Vaikka ei sillä ole väliä kun tarina todellakin on hyvä ja kirjoitettu hyvin, ei esim. pahemmin kirjoitusvirheitä , tuosta voisi tehdä vaikka elokuvan. Tosin siinä kyllä minusta on aimo annos naisen käsialaa kun Rouva miettii koko ajan miltä näyttää ja häpeää vartaloaan. Kuten miltä näyttävät aktin aikana roikkuvat rinnat , pyllyn koko , selluliitti , jalkojen koko ja kateus nuorempia ja kiinteämpiä naisia kohtaan. Todella hyvä kuvaus on myös se että miettii kesken aktin petivaatteita ja sitä mitä muut ajattelesivat hänestä esim. töissä jos näkisivät?
Parasta olisi jos kirjoittaja kommentoisi näitä kyselyitä ja kertoisi samalla lisää esim. mitä tämän jälkeen tapahtui miehensä kanssa ja jatkuiko suhde vai mitä tapahtui !?Onko kirjoittaja varmasti nainen tai mies sitä en tiedä mutta tavallaan tunnistan itseni noista muutamista asioista joita edellä on käsitelty. Mietin koko ajan miltä näytän ja mitä puen päälleni. esim. millaisa alusvaatteita käytän ja miltä näytän niissä. Itse käytän yleensä Tai- mallisia aluhousuja koska ne näyttävät hyvältä päälläni ja ymmärrän kyllä että tuossa puhutaan hipsteristä koska nainen yleensä katsoo itseään mielummin verhottuna kuten mielummin katson miestäkin joten tuo ei kyllä kerro mitään kirjoittajan sukupuolesta. Ja tarina on todella hyvä ja mielestäni kirjoitettu naisen näkökulmasta oli se totta tai ei.
Ja todella hauska kohta oli se että hän miettii petivaatteiden vaihtoa samalla kun antaa suuseksiä koska useimmat naiset ovat tuollaisia uskoakseni , minä ainakin olen.
Suuseksistä vielä sen verran että mies siitä varmasti nauttii mutta minä ainakin olen sitä antanut vain sen takia että haluan miellyttää miestäni. Kun olen hetken antanut miehelleni suuseksiä niin minulla ainakin leukapielet väsyvät ja ei se nyt niin kovin mukavaakaan ole antajalle.
Pidän itse henkilökohtaisesti siitä että mieheni ottaa minut lähetyssaarnaajassa kunnolla. Takaapäinkin käy mutta ei siinä sen kummempia mielestäni pidä voimistella. Kunnon naintia vaan , harva nainne muuta kaipaa. - Ex-Rouva -67
Rva -62 kirjoitti:
Onko kirjoittaja varmasti nainen tai mies sitä en tiedä mutta tavallaan tunnistan itseni noista muutamista asioista joita edellä on käsitelty. Mietin koko ajan miltä näytän ja mitä puen päälleni. esim. millaisa alusvaatteita käytän ja miltä näytän niissä. Itse käytän yleensä Tai- mallisia aluhousuja koska ne näyttävät hyvältä päälläni ja ymmärrän kyllä että tuossa puhutaan hipsteristä koska nainen yleensä katsoo itseään mielummin verhottuna kuten mielummin katson miestäkin joten tuo ei kyllä kerro mitään kirjoittajan sukupuolesta. Ja tarina on todella hyvä ja mielestäni kirjoitettu naisen näkökulmasta oli se totta tai ei.
Ja todella hauska kohta oli se että hän miettii petivaatteiden vaihtoa samalla kun antaa suuseksiä koska useimmat naiset ovat tuollaisia uskoakseni , minä ainakin olen.
Suuseksistä vielä sen verran että mies siitä varmasti nauttii mutta minä ainakin olen sitä antanut vain sen takia että haluan miellyttää miestäni. Kun olen hetken antanut miehelleni suuseksiä niin minulla ainakin leukapielet väsyvät ja ei se nyt niin kovin mukavaakaan ole antajalle.
Pidän itse henkilökohtaisesti siitä että mieheni ottaa minut lähetyssaarnaajassa kunnolla. Takaapäinkin käy mutta ei siinä sen kummempia mielestäni pidä voimistella. Kunnon naintia vaan , harva nainne muuta kaipaa.annan jos haluan miellyttää miestä mutta en itse siitä pahemmin nauti. Kyllä kunnon pano tekee ainakin minulle hyvää lähetyssaarnaaja asennossa.
Tai mallisia alushuosuja käytän esim jos olen juhlapuvussa tai muussa erityisessä tapahtumassa. Muuten Alushousuina minä käytän Maxi mallisia sloggeja yleensä
Ja tarina on hyvä , olen itsekkin esim. kaupassa vilkuillut nuorempia miehiä mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta vielä.
Ainakin kirjoittaja tietää aika hyvin miten nainen ajattelee itsestään jos sitten ei kerran ole nainen joka on tämän kirjoittanut. - 30 v naimissa
Ex-Rouva -67 kirjoitti:
annan jos haluan miellyttää miestä mutta en itse siitä pahemmin nauti. Kyllä kunnon pano tekee ainakin minulle hyvää lähetyssaarnaaja asennossa.
Tai mallisia alushuosuja käytän esim jos olen juhlapuvussa tai muussa erityisessä tapahtumassa. Muuten Alushousuina minä käytän Maxi mallisia sloggeja yleensä
Ja tarina on hyvä , olen itsekkin esim. kaupassa vilkuillut nuorempia miehiä mutta en ole uskaltanut tehdä aloitetta vielä.
Ainakin kirjoittaja tietää aika hyvin miten nainen ajattelee itsestään jos sitten ei kerran ole nainen joka on tämän kirjoittanut.tarina kuullosta siinä mielessä tutulta että kyllä se on lähinnä velvollisuus kun oman miehen kanssa makaa. En ole siitä aikoihin nauttinut tai saanut isoa O:ta.
Suuseksiä itse voisin antaa jollekkin miehelle ketä oikeasti haluaisin miellyttää.
Ei se sinänsä minuakiihota mutta se onmukava tunne kun voi pitää miestä täysin vallassa juuri sillä hetkellä. Se minua kiihottaa suuseksissä.
Kyllä minua myös kiinnostaa 30-40v miehet mutta kun olen naimisissa niin katsominen ei ole pettämistä. Joskus kunolen maannut mieheni kanssa niin olen kuvitellut makaavani jonkun nuoren komistuksen kanssamutta eiole toiminut minulla se.
Ja alushuosuni ovat Maxi mallisia. - Oraalinen 44 v mies
30 v naimissa kirjoitti:
tarina kuullosta siinä mielessä tutulta että kyllä se on lähinnä velvollisuus kun oman miehen kanssa makaa. En ole siitä aikoihin nauttinut tai saanut isoa O:ta.
Suuseksiä itse voisin antaa jollekkin miehelle ketä oikeasti haluaisin miellyttää.
Ei se sinänsä minuakiihota mutta se onmukava tunne kun voi pitää miestä täysin vallassa juuri sillä hetkellä. Se minua kiihottaa suuseksissä.
Kyllä minua myös kiinnostaa 30-40v miehet mutta kun olen naimisissa niin katsominen ei ole pettämistä. Joskus kunolen maannut mieheni kanssa niin olen kuvitellut makaavani jonkun nuoren komistuksen kanssamutta eiole toiminut minulla se.
Ja alushuosuni ovat Maxi mallisia.Se nyt niin että naiset eivät pahemmin nauti siitä kun ottavat mieheltä suihin?
Ja millaisia alusvaatteita te naiset yleensä käytätte?
Tehdään tähän galluppi millaisia rintaliivejä ja alushousuja käytätte?
Koko ja malli ja käytättekö jotain muuta myös , sukkahousuja , stayup sukkia , sukkanauhoja ja ikänne voisitte myös kertoa jne...
Muijani (44 v) käyttää vain ihan perusmallisia alusvaatteita , basic mallisia housuja ja jotain tavallisia yksivärisiä liivejä joissa ei ole mitään erikoista. Ja väri on yleensä valkoinen - puuma43
Oraalinen 44 v mies kirjoitti:
Se nyt niin että naiset eivät pahemmin nauti siitä kun ottavat mieheltä suihin?
Ja millaisia alusvaatteita te naiset yleensä käytätte?
Tehdään tähän galluppi millaisia rintaliivejä ja alushousuja käytätte?
Koko ja malli ja käytättekö jotain muuta myös , sukkahousuja , stayup sukkia , sukkanauhoja ja ikänne voisitte myös kertoa jne...
Muijani (44 v) käyttää vain ihan perusmallisia alusvaatteita , basic mallisia housuja ja jotain tavallisia yksivärisiä liivejä joissa ei ole mitään erikoista. Ja väri on yleensä valkoinennauttivat ja suuresti, homman on toimittava tietysti molemmin puolin.
Stringit yleensä, joskus hipstersit, kaarituetut liivit, stayupit...kaikki värit käy.
Pienikokoisena voi käyttää "hepeneitä".
Mukava tarina...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856