Toinen päivä perätysten kun on jyskyttävä päänsärky. Verenpaine 189/93 ja työterveyslääkärin mukaan migreeni. Voipi ollakin, yleensä mulla tulee aurat, mutta auroja ei ole ollut noin 6 kk vaikka päätä onkin särkenyt. Viimeksi tälläinen koko päätä jyskyttävä särky oli tammikuussa, siihen sain Litalginia, joka oli ihan yhtä tyhjän kanssa.
Tänään sain työterveyslääkäriltä 80 mg Verpamilia, jota otetaan 3 krt päivässä ja lisäksi särkyyn Panacodia.
Nyt mulla ei ole mitään tietoa siitä, että onko yleistäkin määrätä näitä verenpainelääkkeitä migreeniin? Ja jos jollain on kokemusta niin kuinkahan nopeasti nuo vaikuttavat. Panacod on jo jyskytystä vähän hellännyt. Oletan, että menee päiviä ennen kuin verenpainelääkkeet tehoaa?
Verpamil
kipuilija
5
4023
Vastaukset
- .
estona Propral, beetasalpaaja. Toimii, onneksi....
- alkup.
Verpamil on tietääkseni kalsiuminestäjä, joten tehoaakohan se samoin kun nuo beetasalpaat?
Verpamil on sydän lääke
- *minä vaan
Kyllä Verpamiliakin käytetään estona. Korkea verenpainekin aiheuttaa päänsärkyä, joten verenpainelääke voi auttaa siinäkin tapauksessa. Minusta sinulla on korkea verenpaine.
- basilaarimigr...
Migreenikohtauksen aikana minullakin on mitattessa ollut korkeita arvoja ja taas väliaikoina hyvinkin alhaisia arvoja. En tiedä sitten tasako tuo verpamil niitä verenpaineita. Saapi sitten nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774