Kertokaas te kellä kokemusta, että millaista on! Olen ensimmäistä kertaa menossa, koska venyttelyllä en ole saanut "auki" lihaksia ja liikuntaharrastukset vetävät jalat hapoille hirmu herkästi. Miten hieroja käsittelee jalat? Harrastan juoksua ja kuntosalia.
Jalkojen hieronta
2
2215
Vastaukset
aloitan aina nilkoista (tai jalkapohjista) , asiakas siis vatsallaan makuulla. siten pohkeet ja lopuksi reidet aivan nivusiin asti. yritän löytää. (pakarat jos asiakas haluaa) ja sen jälkeen alaselkä jne..
hieromissuunta on aina nilkoista ylöspäin.
pohkeita hierottaessa haetaan mahdolliset "kiinnikkeet ja patit" mitä sinne on muodostunut. sormien avulla pyörittävää liikettä...tai venyttävää liikettä (siis sivusuunnassa-ei pelkästään lihaksen suuntaisesti).
polvitaipeen sisäpuolelta ei juuri hierota, mutta reidet taas reippaalla otteella aivan pakaran juureen asti. jalan voi tarvittaessa nostaa pystyyn (jalkapohja kohti kattoa kun olet selinmakuulla-itse noistan joskus kun pohkeet oikein jumissa tai asiakas kokee pohkeiden hieronnan jotenkin hankalaksi, tuo muuttunut raajan asento helppottaa usein asiakkaan rentoutumista. tärkeintä itsellesi on se, että osaat maata mahdolllisimman rentona koko käsittlelyn ajan. anna hierojasi tehdö työnsä ja keksity vain rentoutumiseen ja nauttimaan olostasi.
kun asiakas kääntyy selinmakuulle, alan taas nilkoista ja jalkateristä. siitä pikkuhiljaa kohti polvia ja reidet aivan nivustaipeisiin asti.- Raiiina
Ehkä se siitä sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187