Kus...aako Sonera

märät housut

Käytössäni on Soneran "laajakaista" 1M/512

Mitä lukemat tarkoittavat?
Ajoin usean nopeustestin (Soneran oma), joka näytti lähetysnopudeksia 0,03 Mbit/s

Millä laskutoimituksella 512 on 0,03...?
Yhteys maksaa kuitenkin 50 Euroa kuukaudessa?

4

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ybiihiybtv

      "Yhteys maksaa kuitenkin 50 Euroa kuukaudessa?"

      Jos hintaa on jo tuon verran niin varmasti kus...aa :D 1M 50€/kk oletko ihan hullu ? Saunalahdella on tällä hetkellä tarjous 24M 39,90€/kk ja toiset maksaa 50€ vaivasesta megasesta.... Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

      • kiskurihinta

        asuvilla ei yksinkertaisesti ole valintamahdollisuutta operaattorin suhteen. On otettava se ainut joka yhteyksiä tarjoaa jos aikoo nettiä käyttää ja monilla se ainut on valitettavast Sonera, joka kyllä hallitsee laskuttamisen ja minä joudun pulittamaan 2M/512 yhteydestä 60 euroa! Siellä missä Soneralla on monopoli, niin hinnat on sitten myös sen mukaiset.


    • asuntosi

      sisäverkko kytkennät. Itsellä mulla on Soneran 8/1 liittymä ja ihmettelin, kun todellinen nopeus oli 2,6/0,3. Tutkin ensin nopeuden adsl testerillä maakapelin päästä ja sinnetuli oikea nopeus. Sitten tutkin välin maakaapelin päästä rasialle mihin tuli adsl modeemi kiinni ja kappas rasialla oli alunperin vääräpiuha kytketty kupariparista kuin mitä oli talon jakamossa (omakotitalon tuulikaapissa) ja sen kun korjasin, niin tuli modeemille asti luvattu nopeus. ADSL pystyy toimimaan yhdelläkin johtimella, mutta se virheilee niin paljon, että tiputtaa nopeuden.

      • märät housut

        Olen tarkistanut, Soneran omat ukot eivät pääseet Soneran laitteilla edes minun lukemiini. Kait meillä oli sama määrä johtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe