Mitäs jos

Anjaniina.

nyt sitten tehtäis sellanen ketju, jossa minä en vastaile, mutta kaikki muut saa pälättää?
Niinkuin on moitittu, että sellanen tappaa keskustelun?
No, tässä se tulee ja aihe vois olla vaikka...
Hmmmmh...
kröhm....
niin...
duoda..
Mies ja auto.
Miksi mies luulee olevansa parempi kuski kuin nainen? Tämän ikäiset miehet, on aikas puuniskoja?
Ne ei näe enää pilarien keskeltä mitään ja luottavat peruutustutkaan?
Ketjun lopussa...tai keskivaiheilla...voin kertoa hiuksianostattavia juttuja...

38

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, tiedä häntä. Liikenteessä näyttää olevan sääntö että jos joku käyttäytyy kusipäisesti, se on mies ja jos joku taas typerästi, se on nainen kun pääsee tarkistamaan kumpi oli.

Eli miehet tekevät virheitä tahallaan, naiset tahattomasti.

• Aijai, ehkä sun pitää aloittaa toinen ketju tuolla periaatteella, joku onhan sitä ilmoja pidellyt -tyyppinen...

• päiväpulu
        yohuuhkaja kirjoitti:

Aijai, ehkä sun pitää aloittaa toinen ketju tuolla periaatteella, joku onhan sitä ilmoja pidellyt -tyyppinen...

Tapasi mukaan, että "Ei ole pidellyt."

• yohuuhkaja kirjoitti:

Aijai, ehkä sun pitää aloittaa toinen ketju tuolla periaatteella, joku onhan sitä ilmoja pidellyt -tyyppinen...

Hah, mun eteeni on kolmion takaa kiilannut luvuton määrä autoja. Jos se on mies, se luulee että hänen vanha raatonsa kyllä ehtii, ja ruuttaa satasen tielle kolmeakymppiä sankan mustan pilven saattamana ja menettää samalla pakoputkensa ja pari sylinteriä. Jos se on nainen, hän tulee uudella mersumaasturilla kolmeakymppiä satasen tiellä siihen eteen koska nyt vain ei huomannut kun oli tärkeä juttu puhelimessa menollaan...

• ja ihahaa
        yohuuhkaja kirjoitti:

Hah, mun eteeni on kolmion takaa kiilannut luvuton määrä autoja. Jos se on mies, se luulee että hänen vanha raatonsa kyllä ehtii, ja ruuttaa satasen tielle kolmeakymppiä sankan mustan pilven saattamana ja menettää samalla pakoputkensa ja pari sylinteriä. Jos se on nainen, hän tulee uudella mersumaasturilla kolmeakymppiä satasen tiellä siihen eteen koska nyt vain ei huomannut kun oli tärkeä juttu puhelimessa menollaan...

Sinä yybermuoaster

• ja ihahaa kirjoitti:

Sinä yybermuoaster

Siinähän saatiin pulunnussijakin paikalle. Loppui puutteen päivät siltäkin.

• mies on parempi autoilija kuin minä. :)

• HTZA

on syönyt Omenan.
      Osa vain hilloa.

Aloituksen olisi pitänyt olla:
      HTZA, mikä se, muka, on?
      H.

• kun käytiin Ikeassa, ajoin koko matkan menosuunnassa sinne, no, sain kuulla vierestäni kommentteja ajamisestani, en niinkään siitä taidosta, mut nopeudesta, ajoin kuulemma liian kovaa paikoitellen, no, myös jarrutuksesta, kun en aina mukamas käytä moottorijarrutusta):

• Anjaniina.

kuolaimilleen.
        Ehkäpä teen erillisen...ketjun jossa vastailen kaikille ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

kuolaimilleen.
        Ehkäpä teen erillisen...ketjun jossa vastailen kaikille ;)))

kuolaa paita kastuu):

• Meriläinen

No niin tää on niiiiiiin tätä, kun mulla ei ole autoa eikä miestä.
      Ei muuten edes fillaria, jalkaisin vain kuljeskelen.

Ai niin onhan mulla ollut miehiä.
      Ja ne on järestään olleet hyviä kuskeja, ja ainakin parempia kun minä :))
      Minä siinä vieressä yleensä soitan ilmarumpuja kun musiikkia pitää aina olla kun kuljetaan. Siis kuljettiin.

• Anjaniina.

ketjusta jotain?
      Jos, niin kertokaa ja teen minäkin tuon toisen kirjoittajan konstin?
      Eli laitan ketjusta linkin yllikseen ja kun ne näkee kaikki poistetutkin, ne voi laittaa sit sefulle palautetta, jollei siinä ollut mitään loukkaavaa.
      Vanhasta kokemuksesta...tiedän minäkin, ettei viestit mihinkään poistu.. sefu voi ne piilottaa, silti yllis näkee ja voi arvostella, että oliko asiatonta, vai ylittikö sefu toimivallan?
      Siis lähtikö jotain, mikä ei ollut asiatonta?

• on tää niin

"...tiedän minäkin, ettei viestit mihinkään poistu.. sefu voi ne piilottaa, silti yllis näkee ja voi arvostella, että oliko asiatonta"

Mistä tiedät? :DDD

• Anjaniina.
        on tää niin kirjoitti:

"...tiedän minäkin, ettei viestit mihinkään poistu.. sefu voi ne piilottaa, silti yllis näkee ja voi arvostella, että oliko asiatonta"

Mistä tiedät? :DDD

ja sinäkin tiedät että minä tiedän.

• on tää niin
        Anjaniina. kirjoitti:

ja sinäkin tiedät että minä tiedän.

mihin ne piilotetaan? Hattuun??

• Anjaniina.

poituneen, kaikki mun gnnnnh.vietsit.
      Eli, palautteen paikka.
      Tähän sulla sefu ei oel valtaa...sabotoida toisenketjua jossa on-huumorimielellä-jotainsellaista mitä ei sinun huumorisi ymmärrä.
      Se ei silti tarkoita, etteikö lukijoiden huumori siihen riittäisi.
      Palutelomake lähtee.

• hyvä yritys

älä omaa oksaas sahaa...

• Älä hukkaa aikaa näihin hatsamaisiin peiteoperaatioihin vaan toimi. 'Ylläpito' on saanut jo viestin asiattomasta joten taustasi on suojattu...

• Anjaniina.
        hyvä yritys kirjoitti:

älä omaa oksaas sahaa...

bannatkoon sitten.
        Mutta täysin viattomien ketjujen typistäminen, ei mene minunkaan kaaliini.Antaa Ylliksen päättää. Minen ole tuomari, he on...
        Mulla on jonkinlainen huumori ketjuissani ja jos sefun huumori ei siihen samaan yllä, niin antaa Ylliksen päättää...

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Älä hukkaa aikaa näihin hatsamaisiin peiteoperaatioihin vaan toimi. 'Ylläpito' on saanut jo viestin asiattomasta joten taustasi on suojattu...

tästäkin.
        Ok . tsekkaan.
        Eli laitan sit varmaan tämänkin poihdintaan.
        Se ja sama. Jos näin menee, voin mä lopettaakin kirjoittelun...
        Tai sit en, jos se on kiusantekijän tarkoitus...

• Anjaniina.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Älä hukkaa aikaa näihin hatsamaisiin peiteoperaatioihin vaan toimi. 'Ylläpito' on saanut jo viestin asiattomasta joten taustasi on suojattu...

tarkistin ja havaitsin sinun valehtelevan ;)
        en olis uskonut, luulin et sulla oli jotain...rotia.
        Tällä kohtaa pahoittelen sefulle.

• pois pois
        Anjaniina. kirjoitti:

tästäkin.
        Ok . tsekkaan.
        Eli laitan sit varmaan tämänkin poihdintaan.
        Se ja sama. Jos näin menee, voin mä lopettaakin kirjoittelun...
        Tai sit en, jos se on kiusantekijän tarkoitus...

omas poistoon niinkun tähänkin saakka..

• Anjaniina.
        pois pois kirjoitti:

omas poistoon niinkun tähänkin saakka..

voitkos kertoa :))))

• Anjaniina. kirjoitti:

tarkistin ja havaitsin sinun valehtelevan ;)
        en olis uskonut, luulin et sulla oli jotain...rotia.
        Tällä kohtaa pahoittelen sefulle.

Minulle näkyy että ylläpito on jo vastaanottanut tiedon asiattomasta viestistä. Totta kai koska sellaisen jo aikoja sitten lähetin, silloin kun huomasin että muut olit poistanut.

• pois pois
        Anjaniina. kirjoitti:

voitkos kertoa :))))

kun poistat saman tien...

• mitäkä mies

Eroavaisuuksia on miesten ja naisten autoilussa.Naiset(yleensä)ajavat hiljaa ja varovasti,mutta olen törmännyt kaahavaankin nais kuskiin.En kuitenkaan törmännyt oikeasti,vaan tulin ohitetuksi ja nuori nainen yritti provosoida kilpasille,siinä onnistumatta,kun ei ollut tarvetta näyttää venttiilin nousua ja leikkiä tiellä,hyi mikä ihana otus,kaahaava nainen:))

Nainen ajaa harvemmin kolarin kuin mies,mutta epäilen että kolarin aiheuttajana voi olla kumpaa sukupuolta vaan.

Mies ajaa kolarin vain silloin kun on todella liukasta,tai regas puhkeaa,säätää soitinta,puhelinta,näkee vähäpukeisen naisen...jne.Eli siihen on aina joku syy:))

Oluen juonnin lopeti tyystin,koska siinä on naishormoonia..Päättelen hormoonin vaikuttavan juojaan:Ajotaito huononee ja olo on kuin tietäisi kaikesta kaiken:))))

Saankohan tuon vuoksi turpiin...? Hamara puolella,eikä mielellään kasvoihin kiitos:)

• k/k

Olisin vain kysynyt kuka sanoi duoda duoda.

• mutta en kerro ;))

• Anjaniina.

kuka tuon sketsin on aloittanut?
        Petelius????
        Mut tää on nyt tässä, mun kaksoisketsi meni pilalle, joten ei ole syytä jatkaa ;)))

• k/k
        Anjaniina. kirjoitti:

kuka tuon sketsin on aloittanut?
        Petelius????
        Mut tää on nyt tässä, mun kaksoisketsi meni pilalle, joten ei ole syytä jatkaa ;)))

Suutu annetaan enkelin muistella sotapäällikköä joka noi sanat otti käyttöönsä.

• Anjaniina.
        k/k kirjoitti:

Suutu annetaan enkelin muistella sotapäällikköä joka noi sanat otti käyttöönsä.

mut meni jutut niin ihmeellisiks, etten mä pysy perässä ;)
        Katsellaan, ehkä palailen, joskus...
        Sitte ku Putkis taas pyytää ;)))
        Pärjäilkää...

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

mut meni jutut niin ihmeellisiks, etten mä pysy perässä ;)
        Katsellaan, ehkä palailen, joskus...
        Sitte ku Putkis taas pyytää ;)))
        Pärjäilkää...

MÄ PYYDÄN JO!!

• Anjaniina.
        Putkivalo kirjoitti:

MÄ PYYDÄN JO!!

vaiheessa pUtkis, katsellaan sitte joskus.Sit kun mä olen unohtanu taas, miten sairaaks tää toisinaan menee..
        En mä jaksa tällast vainoharhast meininkiä.
        Ei tällä ole mitään tekoa senkans kun aikuiset ihmiset pitää hauskaa tai juttelee kaikenlaisita asioista...
        jos tänne jää, tulee sairaaks ittekki, on pakko pitää taukoa ainaski hetken,jollei jopa ..no jooo

• Putkivalo
        Anjaniina. kirjoitti:

vaiheessa pUtkis, katsellaan sitte joskus.Sit kun mä olen unohtanu taas, miten sairaaks tää toisinaan menee..
        En mä jaksa tällast vainoharhast meininkiä.
        Ei tällä ole mitään tekoa senkans kun aikuiset ihmiset pitää hauskaa tai juttelee kaikenlaisita asioista...
        jos tänne jää, tulee sairaaks ittekki, on pakko pitää taukoa ainaski hetken,jollei jopa ..no jooo

Luin tän ketjun, ja ymmärrän kyllä. Kun ihmiset vaan vois lukea kirjoitukset kirjoituksina, alistamatta ja hallitsematta. Mutta ei.

Välillä ajattelen että thank God for näitä palstoja, saa vähän kauniimman ja kivemman kuvan suomalaisesta keski-ikäisestä miehestä. Ja sitten joku näyttää taas ettei se ole totta sittenkään. Niillä se hallitseminen ja alistaminen on pakkomielle. Äh, ei kaikille, pikku myönnytys.

Mää tuun sun kans.

• k/k

Onko hym vai kröh parempi kurkun avaus ääni puheen alussa .

• Putkivalo

nehän meitä opettaa. Nostakoon kädensä se, jolla ei ole koskaan ollut mies apupenkillä joka opettaa kuinka ajetaan. Ja jokainen opettaja pitää itseään parempana kuin oppilas.

Naiset taas osaavat ajaa niin hyvin, etteivät saa autoa pysäytetyksi edes suojatien eteen.

• sinä päivänä, kun ukko alkaa arvostelemaan mun ajamista, siitä tulee välittömästi jalkamies!!

:D

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      242
      7473
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      235
      4430
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1795
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      73
      1664
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1164
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1142
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1067
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      966
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      941
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      103
      904
    Aihe