Terve,
tarvitsen nyt syksyn yhteishaussa ainoastaan kymmenen pistettä, että pääsisin kouluun sisään, mutta hieman epäilyttää, onnistuisinko tuossa kylmiltään. Valmistun nyt jouluna ylioppilaaksi. Lukion lyhyt matematiikka taipuu ihan hyvin, mutten silti osaa noita valintakokeiden laskuja kunnolla laskea. Fysiikasta olen käynyt vain yhden kurssin enkä muista siitäkään enää mitään. Ei hirveästi auta, että netistä lukee kysymyksen ja siihen pelkän vastauksen, kun ei ole tietoa, miten se on ratkaistu.
Miten olette valmistautunut AMK:n tekniikan ja liikenteen alan pääsykokeeseen? Kokeita ja vastauksia löytyy mm. Metropolian sivuilta, mutta malliratkaisuja ei. Suositteletteko tilaamaan esim. Eximialta itseopiskelumateriaaleja, onko tuo kunnollinen pakkaus? Kyseisestä puljusta olen lukenut yhtä jos toistakin huonoa...
Hyviä vinkkejä kaipaisin, kiitush.
Tekniikan ala AMK
Potkua oppimiseen
2
502
Vastaukset
- vncvnvv
ootko kokeillu sellasta, että otat kirjat käteen ja alat lukemaan? fyssaa jos tarvitaan niin fyssan kirja käteen ja alat laskemaan
- oksalla jurrissa
Laske yhden vuoden pääsykoelaskut niin, että ymmärrät jokaisen laskun. Pääset varmalla heittämällä sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673