Subwoofer tietokoneeseen!

bla bla

Eli mulla on SPL PRO 12" Subwoofer ja haluaisin kytkeä sen tietokoneeseen. Osaan kytkeä subbarin vahvistimeen, mutta vahvistimen kytkeminen tietokoneeseen on erijuttu. Vahvistin on auton vahvistin ja sehän ei saa tarpeeksi virtaa tietokoneesta, joten pitäisikö ostaa muuntaja jonka laitan ihan normaaliin verkkovirtaan ja sitten piuha kiinni vahvistimeen ja vahvistin tietokoneeseen?

12

3698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läppäri ja vahvari

Kyllä sun pitää kytkeä kaikki kajarit vahvistimeen. (jos ne ei oo aktiiviikajareta)
      Sitten tietokoneen ja vahvistimen väliin tarvit mahdollisesti da-muuntimen.

• bla bla

Ja mistäs tälläisen da-muuntimen saisin? Ja miten se liitettäisiin vahvistimeen?

• bla bla
        bla bla kirjoitti:

Ja mistäs tälläisen da-muuntimen saisin? Ja miten se liitettäisiin vahvistimeen?

Niin ja paljon tämä da-muunnin maksaa?

• da da
        bla bla kirjoitti:

Mä hommasin aluksi tietokoneliikkeestä muutaman kympin muuntimen. Tai siis ulkoisen äänikortin, sama asia. Laitoin sen usbilla kiinni tietokoneeseen ja rca-kaapelilla vahvistimeen. Sitten kun hommasin paremmat kaiuttimet, niin hankin myös paremman da-muuntimen. Ostin sen hifi-kaupasta ja se maksoi 400 euroa. Myös se on usbilla kiinni koneessa ja rca-kaapelilla vahvistimessa.

• bla bla
        da da kirjoitti:

Mä hommasin aluksi tietokoneliikkeestä muutaman kympin muuntimen. Tai siis ulkoisen äänikortin, sama asia. Laitoin sen usbilla kiinni tietokoneeseen ja rca-kaapelilla vahvistimeen. Sitten kun hommasin paremmat kaiuttimet, niin hankin myös paremman da-muuntimen. Ostin sen hifi-kaupasta ja se maksoi 400 euroa. Myös se on usbilla kiinni koneessa ja rca-kaapelilla vahvistimessa.

Mistäs se vahvistin saa virtansa? Pitääkö os´taa siihen erikseen muuntaja?

• da da
        bla bla kirjoitti:

Mistäs se vahvistin saa virtansa? Pitääkö os´taa siihen erikseen muuntaja?

Mulla on tavallinen stereo-viritinvahvistin. Virta tulee töpselistä. Autostereon vahvistin toimii kai 12v jännitteellä. Muuntaja pitää siis olla, jos virta otetaan töpselistä.

• bla bla
        da da kirjoitti:

Mulla on tavallinen stereo-viritinvahvistin. Virta tulee töpselistä. Autostereon vahvistin toimii kai 12v jännitteellä. Muuntaja pitää siis olla, jos virta otetaan töpselistä.

Selittäisikkö oikeen yksityiskohtaisesti miten sulla subbari on kiinni konees?

• bla bla
        da da kirjoitti:

Joo tiiän et muuntaja pitää olla, mutta se pitää olla 20 amppeeria ja ne maksaa jotai 200e
        Pitääs olla joku halvempi juttu.

• bla bla
        da da kirjoitti:

Onko sulla siinä stereo-viritinvajvistimess kiinni subbari?

• da da
        bla bla kirjoitti:

Onko sulla siinä stereo-viritinvajvistimess kiinni subbari?

subbari on kiinni vahvistimessa, ei tietsikassa

• bla bla

...laittaisin vahvistimeen kiinni auton akun ja laturi lataamaan akkua? Sellaanen onnistuis kun on tallis vanha auton akku ja pieni akkulaturi.

Niin ja onko se da-muunnin pakollinen? Mitäs jos en laittais sitä ollenkaa?

• öööööööö22

ei ainakaan sisällä kannata ladata, kaasuutuu jotai paskaa ilmaan sieltä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5037
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe