Apua!!!

!JensQu!

Olen lähdossä Lokakuun alussa Kyprokselle pafokselle:) Tarkemmin Anemi hotelliin. Kaikki palaute paikasta on tervetullutta :D Laittakaa vaan negatiivisiäkin juttuja! Thanks :)

6

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ihan Afrodite

Hei! Vietettiin juuri viikko Anemissa ja tykättiin kovasti. Sekä Pafosista että Anemista. Anemi on erittäin hyvällä paikalla lähellä rantaa. Lähikaduilla on sekä elintarvikekioski että minimarket, joista jälkimmäisessä on halvemmat hinnat ja erillinen alkoholiosasto. Pafos on viehättävä vanha kaupunki. Paljon siellä on englantilaisia, mutta sehän ei haittaa. Hotelli oli siisti, henkilökunta ystävällistä. Meillä oli huone, jonka parveke oli uima-altaalle. Kysy vaan, jos haluat jotain muuta tietää.

• sk

Hei!

Oliko aamiainen hyvä entä kommentit puolihoidosta. Matkaan lähdössä mukaan kaksi nälkäistä teiniä....

• Amalia 86

Hei!
      Itse olen lähdössä ekaa kertaa Kyprokselle ja nimenomaan Pafokselle ja hotelli Anemiin viikon päästä,tarkemmin ens keskiviikkona 6.7 eli voin tulla sen reissun jälkeen kertomaan lisää jos kiinnostaa :)

• Moi! Varattiinkin jo matka eli lähtö 13.7. Toivottavasti tulee mukava reissu! Hyvää lomaa myös sinulle!

• Amalia...

Sitä samaa myös teille :)

• Amalia 86...

Reissusta kotiuduttu eilen!
      Pafos oli mahtava paikka ja hotelli Anemi todella mieluinen. Huone oli hyvä ja kaikki toiminnot pelasitvat (meillä oli superior)
      Aamupala oli kunnon aamiaisbuffet ja maistuvaa oli joka lähtöön.
      Henkilökunta erittäin ystävällistä,varsinkin allasbaarissa työskennelleet miehet ihanan sympaattisia ja mukavia :)
      Suosittelen Anemia kyllä ehdottomasti muillekin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11289
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5371
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2620
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2296
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1725
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1383
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1309
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1216
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1129
    Aihe