Päätökset

kalan tyttöystävä

Miten kalat-mies tekee päätöksiä? Pystyykö ylipäätään tekemään niitä? Tuntuu,että jahkaa vaan asioita eikä pääse eteen eikä taakse. Odottaako kalat-mies, että joku muu tekee päätöksen hänen puolestan? Muuten niin ihana mies, mutta tässä kohtaa tökkii pahasti.

15

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä päätöks.

      mut ei tässä elämässä.... seuraavassa hän tekee paljonkin päätöksiä:-) Älä Unta Näe bebe!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • CrystalFish

      Mun kohdalla (kalanainen) homma riippuu siitä, että miten vakavaa ja lopullista päätöstä ollaan tekemässä.
      Mun täytyy saada rauhassa miettiä asiat jokaiselta kantilta varsinkin, jos se päätös koskee muitakin, esim. läheisiä ihmisiä.Haluan, että päätös on kaikkien kannalta oikea ja hyvä.Ja ei, päätöksiä ei todellakaan tee kukaan muu mun puolesta ;)

      Itse en siedä jahkailua enkä saamattomuutta, eteenpäin sano mummo hangessa... tai jotain :D

      • kalan tyttöystävä

        Näin minäkin sen ajattelin olevan.Nyt on kyseessä ehkä loppuelämää koskeva päätös. Tuntuu vaan niin piinaavalta, kun itelle asia on selvä ja toinen ei saa päätettyä. Täytyy kai vaan odottaa, että saa asiansa selväks ittensä kanssa.Kiitos CrystalFish vastauksesta. Se kyllä vahvisti käsitykseni.


    • Mikälielohi

      Mä sanoisin et jos Kalamies epäilee toisen vakavuutta parisuhteen alussa niin sen kyllä vaistoaa ja sitä kautta saattaa sitten tuntua hieman hankalalta saada mitään vastausta kalalta.
      Sitten on sekin et jos tuntee että toisessa on jotain mikä ei itseä välttämättä miellytä, saattaa se kalamies jäädä hyvin vaitonaiseksi.

      Itsestäni oon ainaki sen huomannu, et jos molemmat on täysillä suhteessa niin kyllä sen huomaakin. En jätä mitään asiaa epäselväksi. Enkä kyllä sitten tuossa toisessakaan ääripäässä. Mahdollisimman rehellinen koettanu olla, Aina!

      Sitten taas on kait näitäki tyyppejä jotka ei oikein tiedä mitä tahtoo. En sitten tiedä onko se taas ihan kiinni siitä elämänkokemuksesta.

      Toivottavasti selviää nuo sun asiat vielä :)

      Hyvää syksyn jatkoa..

    • Kala-ukko

      Juu . . . aikalailla me Kalat näköjään toimimme samallalailla.. . Minä itse en voi sietää epävarmuutta esim. parisuhteessa. . . Päätöksiä tehdessä otan huomioon kaikki osapuolet ja pyrin olemaan oikeudenmukainen. . . En halua satuttaa muita ja silloin olen valmis tekemään rakaisun joka satuttaa kaikista eniten vain minua itseäni. . . säästän muiden kärsimyksiä . . . Paitsi, jos kyseessä on vihamies, niin hän saa myös tuntea sen.
      Omaa elämääni koskevia suuria päätöksiä ja linjauksia en tee, ennen kuin on aivan pakko!!! Minusta tuntuu, että moni antaisi jo kokonaan periksi silloin, kun minä vasta alan toimimaan ja tekemään muutoksia ja päätöksiä.

      • kalan tyttöystävä

        Tämä kala-mies on erityisen hankala tapaus. Suoraan ei sano mitään vihjailee kyllä. Loput pitääkin sitten lukea rivien välistä. Ehkä tuo sit jonakin päivänä päättää...eri asia olenko enää paikalla sitä kuulemassa. Eipä kai se ole kalankaan helppo pyristellä kahden naisen verkossa.Kenties vielä joskus opin ymmärtämään kalojen sielunelämää. Kiitos vastauksista ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille


      • CrystalFish
        kalan tyttöystävä kirjoitti:

        Tämä kala-mies on erityisen hankala tapaus. Suoraan ei sano mitään vihjailee kyllä. Loput pitääkin sitten lukea rivien välistä. Ehkä tuo sit jonakin päivänä päättää...eri asia olenko enää paikalla sitä kuulemassa. Eipä kai se ole kalankaan helppo pyristellä kahden naisen verkossa.Kenties vielä joskus opin ymmärtämään kalojen sielunelämää. Kiitos vastauksista ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille

        kovasti sinulle, tilanne on varmasti tosi kuluttava....Hän luultavastikaan ei halua satuttaa teistä kumpaakaan eikä siksi pääse jutuissa eteen eikä taakse.Itse en ole koskaan pyöritellyt kahta miestä samaan aikaan, en osaa sanoa mitä hänen päässään liikkuu :/


      • Kala-ukko
        kalan tyttöystävä kirjoitti:

        Tämä kala-mies on erityisen hankala tapaus. Suoraan ei sano mitään vihjailee kyllä. Loput pitääkin sitten lukea rivien välistä. Ehkä tuo sit jonakin päivänä päättää...eri asia olenko enää paikalla sitä kuulemassa. Eipä kai se ole kalankaan helppo pyristellä kahden naisen verkossa.Kenties vielä joskus opin ymmärtämään kalojen sielunelämää. Kiitos vastauksista ja aurinkoisia syyspäiviä kaikille

        Tee hänelle selväksi, että jos hän ei tee pikaisesti päätöstä, niin sinä lähdet!
        Ei kannata odottaa pitkään, jos miehelä on useampi nainen pyörityksessä samaan aikaan.
        Mies, joka ei osaa olla uskollinen, ei ole hyvä!!!!! Löydät parempiakin! Voimia sinulle!


      • HoroSCopeet
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tee hänelle selväksi, että jos hän ei tee pikaisesti päätöstä, niin sinä lähdet!
        Ei kannata odottaa pitkään, jos miehelä on useampi nainen pyörityksessä samaan aikaan.
        Mies, joka ei osaa olla uskollinen, ei ole hyvä!!!!! Löydät parempiakin! Voimia sinulle!

        Selvii:

        http://www.horoskooppeja.com


      • kalan tyttöystävä
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tee hänelle selväksi, että jos hän ei tee pikaisesti päätöstä, niin sinä lähdet!
        Ei kannata odottaa pitkään, jos miehelä on useampi nainen pyörityksessä samaan aikaan.
        Mies, joka ei osaa olla uskollinen, ei ole hyvä!!!!! Löydät parempiakin! Voimia sinulle!

        Itseasiassa tähän suuntaan on menty. Annoin viikon aikaa miettiä mitä haluaa. Se uskollisuus asia on se joka eniten mietityttää. Olisko sitä sit munkaan kanssa? Nyt mulla on se tunne, että tää ei jatku. Lähipiirissäni on monta kalaa, mut ikinä en niitä opi oikein ymmärtämään. Itse olen neitsyt horoskoopiltani ja mulle asiat on joko tai.Harvemmin mitään siitä välistä.


      • Kala-ukko
        kalan tyttöystävä kirjoitti:

        Itseasiassa tähän suuntaan on menty. Annoin viikon aikaa miettiä mitä haluaa. Se uskollisuus asia on se joka eniten mietityttää. Olisko sitä sit munkaan kanssa? Nyt mulla on se tunne, että tää ei jatku. Lähipiirissäni on monta kalaa, mut ikinä en niitä opi oikein ymmärtämään. Itse olen neitsyt horoskoopiltani ja mulle asiat on joko tai.Harvemmin mitään siitä välistä.

        Kala ja Neitsyt ovat toistensa vastakohtia . . . joten sitä vääntöä voi tulla vähän joka asiaan ;))) . . . Netsyt on malttamaton ja Kala on jahkailija . . . siinä aina voi jompi kumpi poltaa päreensä ;)))
        Mutta, jos tuntuu sille ettet halua jatkaa, niin ei silloin kannata väkisin yrittää yhdessä olla. . . Voimia sinulle!


      • kalan tyttöystävä
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kala ja Neitsyt ovat toistensa vastakohtia . . . joten sitä vääntöä voi tulla vähän joka asiaan ;))) . . . Netsyt on malttamaton ja Kala on jahkailija . . . siinä aina voi jompi kumpi poltaa päreensä ;)))
        Mutta, jos tuntuu sille ettet halua jatkaa, niin ei silloin kannata väkisin yrittää yhdessä olla. . . Voimia sinulle!

        Kyllä mun pitäis jo kalat tuntea.On tuota kokemusta kertynyt: veljeni, ex-mieheni, poikani, pari poikaystävää ja työparini on kaloja. Varsinainen kalasoppa siis:)) Silti ne aina vaan osaavat yllättää ja hämmästyttää. Tohon päreitten polttamiseen sanoisin, että kyllä se yleensä aina olen minä.Aika usein tekee mieli ottaa korvista kiinni ja ravistella.


      • Kala-ukko
        kalan tyttöystävä kirjoitti:

        Kyllä mun pitäis jo kalat tuntea.On tuota kokemusta kertynyt: veljeni, ex-mieheni, poikani, pari poikaystävää ja työparini on kaloja. Varsinainen kalasoppa siis:)) Silti ne aina vaan osaavat yllättää ja hämmästyttää. Tohon päreitten polttamiseen sanoisin, että kyllä se yleensä aina olen minä.Aika usein tekee mieli ottaa korvista kiinni ja ravistella.

        Heh ;))) . . . Se ravistelu ei ole ollenkaan huono ajatus, kun kyseessä on Kalat-mies ;))))


      • kalamiehiä
        Kala-ukko kirjoitti:

        Heh ;))) . . . Se ravistelu ei ole ollenkaan huono ajatus, kun kyseessä on Kalat-mies ;))))

        auttaa, Unohda koko kalamiestä se vain vie sulta hirveesti voimia ja lopussa jäät yksin.
        ei ne osaa päättää mistään... se vain miettii ja miettii kunnes toinen osapuoli kyllästyy ja häipyy:-)


      • Kala-ukko
        kalamiehiä kirjoitti:

        auttaa, Unohda koko kalamiestä se vain vie sulta hirveesti voimia ja lopussa jäät yksin.
        ei ne osaa päättää mistään... se vain miettii ja miettii kunnes toinen osapuoli kyllästyy ja häipyy:-)

        Tuotaaa . . . Voisiko se olla epävarmuutta kumppanin sopivuudesta tai kumppanin tunteista, jos Kalamies miettii ja jahkailee . . . Nohh . . . Mikä sellaisessa tilanteessa estää kumppania laittamaan Kalamies valitsemaan, joko kumppanin tai yksin elämisen???
        Ota tai jätä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe