Tapasin reilu puolivuotta sitten tosi kivan miehen. Minua vaivaa vain mustasukkaisuus mikä neuvoksi, pitäsikö minun hankkia apua? Tässä muutama oire
- miesystäväni menee aamulla vessaan ja ottaa puhelimen mukaan taskuunsa, alan kelta miksi ihmeessä?
- iltasella hän laittaa herätyksen puhelimeen sen naputtelu vie parhaimmillaan minuutinkin....
- iltayöstä tulee viesti - saldokyselyyn vastaus....
- keskustelu kavereiden kaa puhelimessa ei voi tapahtua samas huoneessa, vaan mieluimmin mennään toisaalle varsinkin kun tulee puhu miesten yhteisistä raflailloista...
- yhdessä ulkona, joka ainoa nainen niin pää kääntyy seurassani, tulee olo että olisimme kumpikin erillämme ulkona....
Varmaan osa on ihan normaalia miesten käytöstä ja minä olen vain mustasukkainen....
Mikä neuvoksi, mustasukkaisuuteeni
1
625
Vastaukset
- sazzzz|
toi kyllä kuulostaa jo hieman oudolle? oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan? Kysy ja varmista asia ennen kun alat epäilemään turhaan. Pimität sitä tietoa ja vaikka vähän kovemmalla kädellä tai sitten vaikka tarkistat sen puhelimen vaikka joskus salaa. ei se ole paha juttu jos saakin jtn selville. Koska ei se ihan normaalia ole aina puhua muussa huoneessa ja aina naputella illalla tekstareita. Sit ku tulee jtn selvyyttä asiaan niin voit ottaa iisimmin. Ite en myöskään tykkää ku mieheni kääntelee päätään mutta se ei sitä aina tee onneksi. mutta sunkin kannattaa tehdä poikaystävällesi selväksi se miltä susta se toisten tuijottelu tuntuu. voisitte vaikka pitää käsistänne kiinni ja kiinnittää energianne toisiinne. Kannattaa myös keskustella periaatteista.. voisiko hän pettää, mitä hän ajattelisi jos sinä pettäisit yms. Näin saa aika hyvän käsityksen miehen ajatuksista. Itselläni ei ole ihan noin kinkkinen tilanne mutta mustasukkainen olen kyllä ihan tyhmistä jutuista ja päätin että meen psykologille keskustelee asiasta. Koska mulla se vaa jatkuu vaikka tiiän et mu mies ei ikin tekis mulle pahaa. ite vaa keksin kaiken ja jostai iha muusta ku epäilyksistä. Kyllä sunkin kannattaa miettiä sitä avun hakemista jos tosta tulee ongelma teidän suhteessa. teijän pitää vaan oppia luottamaan toisiinne. Se on kaiken ydin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747374Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271958- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141625- 521578
- 181569
- 101569