Tapasin reilu puolivuotta sitten tosi kivan miehen. Minua vaivaa vain mustasukkaisuus mikä neuvoksi, pitäsikö minun hankkia apua? Tässä muutama oire
- miesystäväni menee aamulla vessaan ja ottaa puhelimen mukaan taskuunsa, alan kelta miksi ihmeessä?
- iltasella hän laittaa herätyksen puhelimeen sen naputtelu vie parhaimmillaan minuutinkin....
- iltayöstä tulee viesti - saldokyselyyn vastaus....
- keskustelu kavereiden kaa puhelimessa ei voi tapahtua samas huoneessa, vaan mieluimmin mennään toisaalle varsinkin kun tulee puhu miesten yhteisistä raflailloista...
- yhdessä ulkona, joka ainoa nainen niin pää kääntyy seurassani, tulee olo että olisimme kumpikin erillämme ulkona....
Varmaan osa on ihan normaalia miesten käytöstä ja minä olen vain mustasukkainen....
Mikä neuvoksi, mustasukkaisuuteeni
1
681
Vastaukset
- sazzzz|
toi kyllä kuulostaa jo hieman oudolle? oletko keskustellut asiasta hänen kanssaan? Kysy ja varmista asia ennen kun alat epäilemään turhaan. Pimität sitä tietoa ja vaikka vähän kovemmalla kädellä tai sitten vaikka tarkistat sen puhelimen vaikka joskus salaa. ei se ole paha juttu jos saakin jtn selville. Koska ei se ihan normaalia ole aina puhua muussa huoneessa ja aina naputella illalla tekstareita. Sit ku tulee jtn selvyyttä asiaan niin voit ottaa iisimmin. Ite en myöskään tykkää ku mieheni kääntelee päätään mutta se ei sitä aina tee onneksi. mutta sunkin kannattaa tehdä poikaystävällesi selväksi se miltä susta se toisten tuijottelu tuntuu. voisitte vaikka pitää käsistänne kiinni ja kiinnittää energianne toisiinne. Kannattaa myös keskustella periaatteista.. voisiko hän pettää, mitä hän ajattelisi jos sinä pettäisit yms. Näin saa aika hyvän käsityksen miehen ajatuksista. Itselläni ei ole ihan noin kinkkinen tilanne mutta mustasukkainen olen kyllä ihan tyhmistä jutuista ja päätin että meen psykologille keskustelee asiasta. Koska mulla se vaa jatkuu vaikka tiiän et mu mies ei ikin tekis mulle pahaa. ite vaa keksin kaiken ja jostai iha muusta ku epäilyksistä. Kyllä sunkin kannattaa miettiä sitä avun hakemista jos tosta tulee ongelma teidän suhteessa. teijän pitää vaan oppia luottamaan toisiinne. Se on kaiken ydin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202602Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171067Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875