Heippa!
Olen vuonna -92 syntynyt lastenohjaajaopiskelija.
Minun on mahdollista 1.11 alkaen hoitaa lapsia kotona. Asumme todella tilavassa kaksiossa
mieheni ja kahden koiran kanssa.
Meillä on lapsia varten erilliset astiat, oma nurkka olohuoneessa, pinnasänky, varavaatteita, ym.
Kaikkea löytyy.
Pystyn hoitamaan lapsia iltaisin, sekä viikonloppuisin, sopimuksen mukaan myös päivisin.
Minulla on paljon kokemusta lastenhoidosta, eri päiväkodeista ja toimintatavoista. Näistä yhdistelen
itselleni mieluisimmat.
Jos haluat kysyä lisää, ota yhteyttä:
[email protected]
PS. Olen savuton
Lastenhoitaja, LAHTI
18
972
Vastaukset
- Lastenhoitaja,LAHTI
Pääsen myös hoitamaan lapsia kotiinne, niin toivottaessa. :)
- Lastenhoitaja,LAHTI
Mahdollisuus jo nyt tulla hoitamaan lapsia kotiinne!
Lahden alueelle. Pidemmälle tultaessa matkakulut korvattava. :) - OK
Lastenhoitaja,LAHTI kirjoitti:
Mahdollisuus jo nyt tulla hoitamaan lapsia kotiinne!
Lahden alueelle. Pidemmälle tultaessa matkakulut korvattava. :)"Meillä on lapsia varten erilliset astiat, oma nurkka olohuoneessa, pinnasänky, varavaatteita, ym.
Kaikkea löytyy." Siis mitä ihmettä? Ja oot 17, asut MIEHESI kanssa! OK! - älyhoiäläjätä
OK kirjoitti:
"Meillä on lapsia varten erilliset astiat, oma nurkka olohuoneessa, pinnasänky, varavaatteita, ym.
Kaikkea löytyy." Siis mitä ihmettä? Ja oot 17, asut MIEHESI kanssa! OK!laittaa ne lapset sinne omaan "nurkkaan" :)
- Lastenhoitaja,LAHTI
OK kirjoitti:
"Meillä on lapsia varten erilliset astiat, oma nurkka olohuoneessa, pinnasänky, varavaatteita, ym.
Kaikkea löytyy." Siis mitä ihmettä? Ja oot 17, asut MIEHESI kanssa! OK!Papereiden mukaan olen 18-vuotias, elämänkokemus on eri asia.
Nurkalla tarkoitan pelkästään lapsille tarkoitettua aluetta, jossa lapset saavat piirtää, askarrella ym. Hyvin päiväkotimainen pikku-nurkka. Tietysti pienemmässä mittakaavassa. :) - miksi_
Papereiden mukaan olen 18-vuotias, elämänkokemus on eri asia.
Nurkalla tarkoitan pelkästään lapsille tarkoitettua aluetta, jossa lapset saavat piirtää, askarrella ym. Hyvin päiväkotimainen pikku-nurkka. Tietysti pienemmässä mittakaavassa. :)Siis miksi ihmeessä sulla on kotona tällainen nurkka? Luulet saavasi paljonkin lastenvahti keikkaa, varsinkin että vanhemmat tuo lapsensa kotiinsa? Kuulostaa vaan niin oudolta.
Oletko saanut jo paljon yhteydenottoja? - mammmmma
miksi_ kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä sulla on kotona tällainen nurkka? Luulet saavasi paljonkin lastenvahti keikkaa, varsinkin että vanhemmat tuo lapsensa kotiinsa? Kuulostaa vaan niin oudolta.
Oletko saanut jo paljon yhteydenottoja?on että hoitaja tulee hoidettavan lapsen kotiin, kun että lapsi aina viedään hoitoon, varsinkin jos kyse on vain muutamasta tunnista kerrallaan. Jos äiti itse haluaa viedä lapsen hoitotädin luokse, eiköhän hän varaa esim. varavaatteet mukaan. :) t. äiti 83
- Lastenhoitaja,LAHTI
mammmmma kirjoitti:
on että hoitaja tulee hoidettavan lapsen kotiin, kun että lapsi aina viedään hoitoon, varsinkin jos kyse on vain muutamasta tunnista kerrallaan. Jos äiti itse haluaa viedä lapsen hoitotädin luokse, eiköhän hän varaa esim. varavaatteet mukaan. :) t. äiti 83
Tiedän kyllä, minulla on ennestään kolme vaki-perhettä, joiden luona käyn lapsia hoitamassa.
Tämä kotona hoito sen vuoksi, että se on minulle parempi ratkaisu näiden kolmen perheen lisäksi.
Eikä se mitään haittaa, vaikkei kiinnostuneita olisikaan. :)
Ideanahan on myöskin se, että esim. "naapureiden lapset" voisivat yhdessä tulla hoitoon, jolloin se olisi lapsille erilainen kokemus, kuin jos kotona hoidettaisiin. - jee_
Tiedän kyllä, minulla on ennestään kolme vaki-perhettä, joiden luona käyn lapsia hoitamassa.
Tämä kotona hoito sen vuoksi, että se on minulle parempi ratkaisu näiden kolmen perheen lisäksi.
Eikä se mitään haittaa, vaikkei kiinnostuneita olisikaan. :)
Ideanahan on myöskin se, että esim. "naapureiden lapset" voisivat yhdessä tulla hoitoon, jolloin se olisi lapsille erilainen kokemus, kuin jos kotona hoidettaisiin.Oletko OSTANUT pinnasängyn, astiat ja varavaatteet vieraita lapsia varten?
Mitä jos lapset pelkää koiriasi? - Lastenhoitaja,LAHTI
jee_ kirjoitti:
Oletko OSTANUT pinnasängyn, astiat ja varavaatteet vieraita lapsia varten?
Mitä jos lapset pelkää koiriasi?Voi herranjumala sentäs..
Mitäs jos tulee ihan vaikka tuttavaperheen lapset kylään, jotka pelkäävät koiriani?!
Mitä ihmeen väliä sillä on, mistä olen pinnasängyn, lelut, vaatteet, astiat, ja kaiken muun hankkinut?! - nuijjja
Voi herranjumala sentäs..
Mitäs jos tulee ihan vaikka tuttavaperheen lapset kylään, jotka pelkäävät koiriani?!
Mitä ihmeen väliä sillä on, mistä olen pinnasängyn, lelut, vaatteet, astiat, ja kaiken muun hankkinut?!tuttavaperheiden lapsia kylään jos he pelkäisivät koiriasi? Koiran perusluonne on aina arvaamaton oli koira kuinka kiltti tahansa muuten. Eivät koirat ymmärrä miten lasten kanssa pitää olla, he haluavat vaan leikkiä, mutta se voi satuttaa pientä lasta.
- Lastenhoitaja,LAHTI
nuijjja kirjoitti:
tuttavaperheiden lapsia kylään jos he pelkäisivät koiriasi? Koiran perusluonne on aina arvaamaton oli koira kuinka kiltti tahansa muuten. Eivät koirat ymmärrä miten lasten kanssa pitää olla, he haluavat vaan leikkiä, mutta se voi satuttaa pientä lasta.
Voi ihme! Tarkoitin, että jos vaikka koko tuttavaperhe tulisi kylään. Mitä silloin tehdään? Eiköhän ihmiseltä sen verran älliä löydy, että jos lapsi pelkää koiraa, koiran voi viedä hoitoon, koiraa ei tarvitse ottaa lapsen kanssa samaan huoneeseen ym.
Kiitos kommenteista, hankkikaa elämä. - jee_
Voi ihme! Tarkoitin, että jos vaikka koko tuttavaperhe tulisi kylään. Mitä silloin tehdään? Eiköhän ihmiseltä sen verran älliä löydy, että jos lapsi pelkää koiraa, koiran voi viedä hoitoon, koiraa ei tarvitse ottaa lapsen kanssa samaan huoneeseen ym.
Kiitos kommenteista, hankkikaa elämä.Siis, sä veisit KOIRAN hoitoon jos teille tulisi vieraita joka pelkää koiraa????!!?!?
- mitätehölmöt....
Minusta on hienoa, että joku ottaa lastenhoidon tosissaan.
Lapset todella tykkäävät ja nauttivat olla hoidossa muualla kuin omassa kodissaan.
Luottamuspulakin ratkeaa, kun käy muutaman kerran vaikka tutustumassa hoitajaan ja paikkaan.
Kyllä lapsetkin osaavat kertoa, jos joku ei hoitopaikassa miellytä.
Onnea yritykseesi!- mamma-
Aivan totta! Lapseni rakastavat kun pääsevät hoitoon jonnekkin muualle! Varsinkin jos siellä on tiedossa jotain kivaa. Onnea lastenhoito'urallesi'!
- näinpätäällä
mamma- kirjoitti:
Aivan totta! Lapseni rakastavat kun pääsevät hoitoon jonnekkin muualle! Varsinkin jos siellä on tiedossa jotain kivaa. Onnea lastenhoito'urallesi'!
sama täällä.
lapselleki on hyvä oppia miten muualla ku kotona käyttäydytään sitä paitsi.
ja sitte voi ylpeenä kertoa mitä kaikkee kivaa hoidossa on tehty ku äiti tulee hakemaan =) - Tanja A
Aina ihmiset arvostelee vaikka tekisit mitä. Sä olet nuori ja hienoa että yrität ajatella asioita niin monelta kannalta, ei moni sun ikänen tee niin. Noissa puitteissa et voisi "parempaa" tilaa edes tarjota ja se nurkka on kiva juttu ja meidän lapsille varmasti kelpaisi :) ja tottakai jokainen vanhempi ensin tutustuu paikkaan,koiriin jne.. Aikuset ihmiset siis: älkää tuomitko fiksua nuorta joka yrittää tehdä muutakin kun istua naama tietokoneessa tai telkkarissa! Hyvä sinä! t.Tanja
- -.-.-
En näiden viestien perusteilla sinua kyllä palkkaisi.
Taitaa neidiltä mennä hermot pelkästään muiden mielipiteiden takia kuin noin piikikästä tekstiä tulee.
Miten sitten pienten lasten kanssa jotka eivät tee ja sano niin kuin sinä haluat?
Kasvaisit esin henkisesti ja sitten pyytäisit vieraiden lapsia hoitoon.
Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791