Alanyan sää huhtikuussa

AyvanIhanna

Haluaisin henkilökohtaisia kokemuksia Alanyan säästä huhtikuussa. Ken siis siellä on ollut tuohon aikaa vuodesta, niin olisin kiitollinen asiallisista vastauksista. Eli sadetta?Paistetta?Lämpötiloja sekä yöllä että päivisin... Kiitos kaunis etukäteen. =)
ps. Osaan kyllä googlettaa ym keskilämpötilat yms ihan itsekkin...

3

10028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annebaba

      Huhtikuu on monelle suomalaiselle hyvin sopiva loma-aika. Päivälämpötila on yleensä noin 25 astetta eikä silloin enää sada. Iltaisin ja öisin on vielä varsin viileää (ehkä noin 15 astetta), joten joitakin lämpimiä vaatteita voi tarvita. Alkukesästä (Turkin) maisemat ovat vielä vihreitä, eikä aurinko ole polttanut maisemia ruskeiksi, kuten kesällä ja loppukesästä. Monissa hotelleissa uima-altaat otetaan käyttöön vasta 1.5., joten
      se asia kannattaa tarkistaa koska merivesi on noin 20 asteista. Kaikki liikkeet eivät ole vielä auki, mutta kyllä kaikkea tarvittavaa (ja ehkä liikaakin) tavaraa on tarjolla. Omakohtainen kokemus eräänä vuonna oli 30.4. lähtiessämme Alanyasta Suomeen, paikallinen lämpötila oli 31 astetta ja Helsinki-Vantaalla satoi ensin räntää ja sitten tuli ukonilma ja rakeita. Tunne oli, että käännymme takaisin ja palaamme Alanyaan.

    • ollaanoltu

      huhtikuun toka viikolla. Eka reissulla oli 1 pilvinen päivä. Päivällä 25 mutta muutamana iltana kylmä. Toka reissulla 3 osapilvistä päivää. Illat kaikki raittiita. Takki päällä ja baariin. Eli aivan ihana maata pääsiäisenä rannalla. seuraava reissu on ens keväänä huhtikuun keskivaiheilla 2 viikkoa. Emme siis säkähtäneet niitä iltoja ja onhan suomessa tosi paljon kylmempi. Odotetaan jo huhtikuuta.

    • Viime vuonna olin huhtikuun puolessa välissä alanyassa...3 ensimmäistä päivää satoi kaatamalla ja oli todella viluista...loppuviikosta ilma alkoi lämmetä ja viimisenä päivänä olin kokopäivä altaalla ja hiukan jopa kärähdin :)( yleensä en pala ollenkaan)
      Uimaan en tarkentunut altaalla enkä meressä. Ja monissa paikoissahan altaat ovat vielä talviteloilla tuohon aikaan. Muuten kiva reissu kun ei ihan hirveesti ollu turisteja vielä liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe