Olen hyvin harvoin joutunut ottamaan yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, mutta täytyy sanoa että suorastaan järkytys oli huomata, miten ylimielistä ja töykeää käytöstä siellä monilla asiakas"palvelijoilla" on.
Asiakaspalvelun työntekijät tarvisivat ehdottomasti lisäkoulutusta asiakaspalvelutehtäviin. Jo aivan perusasioita on mm. se, että jos asiakkalla on ongelmia yhteydessään, ja soittaa aspaan, pitäisi aivan ensiksi tietysti pahoitella asiaa kohteliaasti. Sitten pitäisi tarjota asiakkaalle joku konkreettinen ehdotus, miten asiassa voidaan edetä,jotta ongelma ratkeaa.
Tänään soittaessani Soneran aspaan, eräs naikkonen, jonka nimi tekisi mieleni tässä julkaista, mutta saan sentään itseni hillittyä, nauroi minulle päin naamaa ja lopulta löi luurin korvaani.
Olen itsekin asiakaspalvelutehtävissä, ja ehkä juuri siksi kun itse pyrin aina jättämään asiakkaan hyvälle mielelle, ja hoitaa heidän asiansa, tällainen leväperäisyys ja tökerö käytös Soneralla erityisesti pistää silmään.
Yllätyin Soneran huonosta
3
536
Vastaukset
- huono on
kolme soittoa. Kaksi kesti 21 minuuttia, ennenkuin vastattiin ja asiaa eivät äijänköriläät saaneet selvitettyä kahden päivän aikana.
Yksi soitto ja parin minuutin päästä vastasi ystävällinen nainen ja asia oli reilassa puolessa tunnissa. - saman huomannut
Eivät kaikki, mutta monet soneran akoista ovat ihan tökeröjä tapauksia. Olisi kiva tietää millaisilla taustoilla sinne pääsee töihin, ja minkälaiset rekrytointivaatimukset soneralla on asiakaspalveliaksi. Asenne on joka tapauksessa useimmilla siellä pahasti pielessä.
- Hemili
Kyllä todella raivostuttaa Soneralle soitteleminen. Olen kyllä päättänyt, etten halua olla Soneran tai Elisan kanssa missään tekemisissä. Asiakaspalvelunumeroon soittaessaan joutuu odottelemaan vähintään sen 20 minuuttia, ja "asiakaspalvelijat" kuulemma ovat mitä ovat. Nyt koko asiakaspalveluun pääseminenkin on jotenkin puheoperoitu, eikä edes ymmärrä yksinkertaista puhetta. Voin vain kuvitella, millaisia ongelmia vanhuksilla tai niillä ihmisillä, joilla suomi ei ole äidinkieli, mahtaakaan olla.
Soneralle voi antaa asiakaspalautetta vain rekisteröitymällä sivustolle, mitä en todellakaan tee, koska en olisi koko firman kanssa varmasti missää tekemisissä ellei olisi pakko. Surkeaa touhua, muidenkaan ei kannata tältä firmalta mitään palveluita ostaa. Ala-arvoista asiakaspalvelua tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216872Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243777- 1862585
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2802463Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962111Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91825Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1331366Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271295- 701277