Olen hyvin harvoin joutunut ottamaan yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, mutta täytyy sanoa että suorastaan järkytys oli huomata, miten ylimielistä ja töykeää käytöstä siellä monilla asiakas"palvelijoilla" on.
Asiakaspalvelun työntekijät tarvisivat ehdottomasti lisäkoulutusta asiakaspalvelutehtäviin. Jo aivan perusasioita on mm. se, että jos asiakkalla on ongelmia yhteydessään, ja soittaa aspaan, pitäisi aivan ensiksi tietysti pahoitella asiaa kohteliaasti. Sitten pitäisi tarjota asiakkaalle joku konkreettinen ehdotus, miten asiassa voidaan edetä,jotta ongelma ratkeaa.
Tänään soittaessani Soneran aspaan, eräs naikkonen, jonka nimi tekisi mieleni tässä julkaista, mutta saan sentään itseni hillittyä, nauroi minulle päin naamaa ja lopulta löi luurin korvaani.
Olen itsekin asiakaspalvelutehtävissä, ja ehkä juuri siksi kun itse pyrin aina jättämään asiakkaan hyvälle mielelle, ja hoitaa heidän asiansa, tällainen leväperäisyys ja tökerö käytös Soneralla erityisesti pistää silmään.
Yllätyin Soneran huonosta
3
491
Vastaukset
- huono on
kolme soittoa. Kaksi kesti 21 minuuttia, ennenkuin vastattiin ja asiaa eivät äijänköriläät saaneet selvitettyä kahden päivän aikana.
Yksi soitto ja parin minuutin päästä vastasi ystävällinen nainen ja asia oli reilassa puolessa tunnissa. - saman huomannut
Eivät kaikki, mutta monet soneran akoista ovat ihan tökeröjä tapauksia. Olisi kiva tietää millaisilla taustoilla sinne pääsee töihin, ja minkälaiset rekrytointivaatimukset soneralla on asiakaspalveliaksi. Asenne on joka tapauksessa useimmilla siellä pahasti pielessä.
- Hemili
Kyllä todella raivostuttaa Soneralle soitteleminen. Olen kyllä päättänyt, etten halua olla Soneran tai Elisan kanssa missään tekemisissä. Asiakaspalvelunumeroon soittaessaan joutuu odottelemaan vähintään sen 20 minuuttia, ja "asiakaspalvelijat" kuulemma ovat mitä ovat. Nyt koko asiakaspalveluun pääseminenkin on jotenkin puheoperoitu, eikä edes ymmärrä yksinkertaista puhetta. Voin vain kuvitella, millaisia ongelmia vanhuksilla tai niillä ihmisillä, joilla suomi ei ole äidinkieli, mahtaakaan olla.
Soneralle voi antaa asiakaspalautetta vain rekisteröitymällä sivustolle, mitä en todellakaan tee, koska en olisi koko firman kanssa varmasti missää tekemisissä ellei olisi pakko. Surkeaa touhua, muidenkaan ei kannata tältä firmalta mitään palveluita ostaa. Ala-arvoista asiakaspalvelua tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tollokin tajuaa että Timo Vornanen
oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest5984362Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta
Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul4683479Timo Vornanen kilahti
Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise1483144Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen
EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti1672432Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä
https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d92265- 2421784
Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!
Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm231447No kerros nyt nainen
Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.1001339Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä
Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa951330Nainen, mietit miten minä jaksan
En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite891120