Olen hyvin harvoin joutunut ottamaan yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, mutta täytyy sanoa että suorastaan järkytys oli huomata, miten ylimielistä ja töykeää käytöstä siellä monilla asiakas"palvelijoilla" on.
Asiakaspalvelun työntekijät tarvisivat ehdottomasti lisäkoulutusta asiakaspalvelutehtäviin. Jo aivan perusasioita on mm. se, että jos asiakkalla on ongelmia yhteydessään, ja soittaa aspaan, pitäisi aivan ensiksi tietysti pahoitella asiaa kohteliaasti. Sitten pitäisi tarjota asiakkaalle joku konkreettinen ehdotus, miten asiassa voidaan edetä,jotta ongelma ratkeaa.
Tänään soittaessani Soneran aspaan, eräs naikkonen, jonka nimi tekisi mieleni tässä julkaista, mutta saan sentään itseni hillittyä, nauroi minulle päin naamaa ja lopulta löi luurin korvaani.
Olen itsekin asiakaspalvelutehtävissä, ja ehkä juuri siksi kun itse pyrin aina jättämään asiakkaan hyvälle mielelle, ja hoitaa heidän asiansa, tällainen leväperäisyys ja tökerö käytös Soneralla erityisesti pistää silmään.
Yllätyin Soneran huonosta
3
546
Vastaukset
- huono on
kolme soittoa. Kaksi kesti 21 minuuttia, ennenkuin vastattiin ja asiaa eivät äijänköriläät saaneet selvitettyä kahden päivän aikana.
Yksi soitto ja parin minuutin päästä vastasi ystävällinen nainen ja asia oli reilassa puolessa tunnissa. - saman huomannut
Eivät kaikki, mutta monet soneran akoista ovat ihan tökeröjä tapauksia. Olisi kiva tietää millaisilla taustoilla sinne pääsee töihin, ja minkälaiset rekrytointivaatimukset soneralla on asiakaspalveliaksi. Asenne on joka tapauksessa useimmilla siellä pahasti pielessä.
- Hemili
Kyllä todella raivostuttaa Soneralle soitteleminen. Olen kyllä päättänyt, etten halua olla Soneran tai Elisan kanssa missään tekemisissä. Asiakaspalvelunumeroon soittaessaan joutuu odottelemaan vähintään sen 20 minuuttia, ja "asiakaspalvelijat" kuulemma ovat mitä ovat. Nyt koko asiakaspalveluun pääseminenkin on jotenkin puheoperoitu, eikä edes ymmärrä yksinkertaista puhetta. Voin vain kuvitella, millaisia ongelmia vanhuksilla tai niillä ihmisillä, joilla suomi ei ole äidinkieli, mahtaakaan olla.
Soneralle voi antaa asiakaspalautetta vain rekisteröitymällä sivustolle, mitä en todellakaan tee, koska en olisi koko firman kanssa varmasti missää tekemisissä ellei olisi pakko. Surkeaa touhua, muidenkaan ei kannata tältä firmalta mitään palveluita ostaa. Ala-arvoista asiakaspalvelua tosiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1436738MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny615843Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884519NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1014440Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574241Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.931628- 3961495
- 821349
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301335Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421122