Heips !
Mul on täs ollu ajatuksena, et lähtisin Keravan keudaan opiskelee autokorinkorjaajaks,
mut ongelmana on se, et onks siel mitää hyvii opiskelija-asuntoja ? Ja jos on ni mist niit voi kysellä ?
Ei sii muuta ongelmaa, mut Jokelan vierest on vaikee kulkee keravalle, jos joutuis joka aamu mennä junilla jnejne.
Ja miten niitten maksamine menee ?
Tai mun kaveri sano, et se oli asunu semmoses solus ku se ite opiskeli ?
Ja se oli kuulemma ollu "ilmasta", tai et sossut/keuda maksaa niist jotai ?
Et oon nyt vähä pihal näist, ni haluisko joku valasta mua :DD
Kerava opiskelija-asunnot ? ja hinnat
sannniiiiih
1
1106
Vastaukset 1
- soktsi
Opiskelen iteki Keravalla ja siellä ei ole ainakaan mun tietääkseni opiskelija-asuntoja, HOASilla ei esim. ole siellä asuntoja. Kuitenkin jos opiskelet Keravalla, sulla on mun käsittääkseni mahdollisuus hakea HOASin
soluun Vantaalle (mutta ei Helsinkiin). Jonottamaan joutuu, eikä ne ole ilmaisia, vaan vuokra pitää maksaa.
Keudalla saattaa olla myös joku opiskelija-asuntola jossain, kannattaa vaikka soittaa koululle ja kysyä. Koululla varmaan osaavat neuvoa ja sillai varmimmin selviää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61887- 76865
- 71755
- 67701
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40685Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 44597
- 42531
- 49529