Naisihminen etsii reilua sijoittajaa, 100 000e. Tämä ei ole vitsi.
Sijoittajaa etsitään
4
755
Vastaukset
- vesimies-79
jos sinulla on sopimus osakepankissa niin osta ja hajauta 10 pörssiyhtiön kesken jos mulla olis noin paljon ylimääräistä niin laittasin prohaan, elcoteqiin, cencorppiin, nokiaan, spondaan, aldatasolutionsiin, pkc:hen, amandacapitaliin, westend ict:hen ja vaikka talvivaaraan tai sitten teet niin että katselet arvopaperi sivustolta tai kauppalehden sivulta ja teet omat päätöksesi mutta jos minulla olisi noin paljon ylimääräistä niin hajauttaisin näiden kesken ei kannata ottaa ketään ulkopuolista ettei tule huijatuksi jos kiinnostaa niin minulle voi laittaa viestiä [email protected] tai [email protected] olen itse opiskellut kantapään kautta tuota sijoittamista.
- senttimimmi
Miksi Fortum puuttuu, hyvät osingot ainakin? Entä mitä mieltä olet Raisiosta?
- vesimies-79
senttimimmi kirjoitti:
Miksi Fortum puuttuu, hyvät osingot ainakin? Entä mitä mieltä olet Raisiosta?
Raisiota mulle on kehuttu mutta ei ole ollut laittaa rahaa kiinni mut siinä on kanssa hyvä yhtiö ja ruokatarpeitahan menee aina, ja rehujakin välillä, olen perustamassa jossakin vaiheessa sijoitusyhtiötä oy muodossa, kun saan lähihoitajan paperit opiskeltua.
- senttimimmi
vesimies-79 kirjoitti:
Raisiota mulle on kehuttu mutta ei ole ollut laittaa rahaa kiinni mut siinä on kanssa hyvä yhtiö ja ruokatarpeitahan menee aina, ja rehujakin välillä, olen perustamassa jossakin vaiheessa sijoitusyhtiötä oy muodossa, kun saan lähihoitajan paperit opiskeltua.
Hei Kiireellinen. Älä nyt hätiköi rahojesi kanssa, monesti vuoden vaihteen paikkeilla osakkeet ovat kalliita ja putoavat sitten tammikuussa. Olisi kiva sijoitella yhdessä, toki kumpikin omia rahojaan, mutta yhteisellä kokemuksella keskustellen. Olen yksin elävä nainen, vaikka ei noin paljon ole nyt varaa laittaa kuin sinulla. Pienehköjä onnistuneita kauppoja olen tehnyt vuosikausia. Kävisikö meilata yhdessä? Mitä mieltä olet? Olen reilu enkä myöskään vitsaile. Ja kiinalaisena jäniksenä tiedän kenen häntää heilutan, niin että ehdoton vaatimus on että molemmat omillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3293282Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4633098- 712140
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401600Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1941482- 1051223
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751212Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121127Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1671098K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81075