Hei,
Mahtaisiko keltään löytyä kokemusta vastaavasta? Olen nuori aikuinen nainen ja minulla on migreenin estoon atacand verenpainelääke säännöllisesti aamulla. Yhtenä yönä heräsin lapseni herättäessä ja nousin ylös. Muutamien minuuttien päästä rupesi heikottamaan ja tuntui pyörryttävän. Oli pakko istua ja laittaa pää polviin. Mittasin verenpaineen kun ajattelin että siinä on jotain pielessä ja niin olikin 72/54 pulssi 98. Olo jatkui aamuun asti mutta helpotti kuitenkin hiljalleen. Olin ottanut illalla myöskin sirdalud 2mg lihasrelaksanttilääkkeen ja näitä molempia lääkkeitä olen ennenkin käyttänyt ilman minkäänlaisia ongelmia.
Tuon jälkeen vereenpainen laskun jälkeen lepopulssini oli 4päivää 80krt/min kuin minulla on normaalisti 50-60krt/min. Nyt paineet ovat taas normaalit. En tiedä yhtään mistä mahtoi johtua?
Hurjan matala verenpaine?
Täysin ihmeissään
0
452
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174