Hei,
Mahtaisiko keltään löytyä kokemusta vastaavasta? Olen nuori aikuinen nainen ja minulla on migreenin estoon atacand verenpainelääke säännöllisesti aamulla. Yhtenä yönä heräsin lapseni herättäessä ja nousin ylös. Muutamien minuuttien päästä rupesi heikottamaan ja tuntui pyörryttävän. Oli pakko istua ja laittaa pää polviin. Mittasin verenpaineen kun ajattelin että siinä on jotain pielessä ja niin olikin 72/54 pulssi 98. Olo jatkui aamuun asti mutta helpotti kuitenkin hiljalleen. Olin ottanut illalla myöskin sirdalud 2mg lihasrelaksanttilääkkeen ja näitä molempia lääkkeitä olen ennenkin käyttänyt ilman minkäänlaisia ongelmia.
Tuon jälkeen vereenpainen laskun jälkeen lepopulssini oli 4päivää 80krt/min kuin minulla on normaalisti 50-60krt/min. Nyt paineet ovat taas normaalit. En tiedä yhtään mistä mahtoi johtua?
Hurjan matala verenpaine?
Täysin ihmeissään
0
463
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1895109- 181812
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka631636Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1271527Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s101507Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit511185Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961084Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249307980- 196945
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7840