SINUN kanssa saunasta aittaan... [jatkoa edelliselle]

"pikkutyttö";)

Tässä siis jatkoa novellille jonka tapahtumapaikka oli sauna... Toivottavasti joku tykkää:) Minä ainakin tykkäisin x) Älkää sitten välittäkö kirjoitusvirheistä.. Niitä tulee väistämättä, kun tästä kirjottamisesta saa melkosia viboja;)



Siemailemme siideriä saunan pukuhuoneessa. Kuikan kesäinen ääni kantautuu hämärtyvältä järveltä ja saa minut tuntemaan oloni raukeaksi, tosin linnun ääni on siihen vain osasyynä. Katselen sinua laskevan auringon herkässä, mutta tietyllä lailla vahvassa valossa ja mietin äskeisiä nautinnonhetkiä. Kauan olinkin odottanut sellaisia. Haluan sitä lisää.. Sinun kanssa, ei kenenkään muun.

Laitan saunun uuniin vielä vähän puita jotta lauteet kuivuisivat kunnolla, olisi niissä kai putsaamistakin ollut... Ilma alkaa olla jo viilenemään päin. Se tuntuu kostealla iholla miltei kylmältä kun nousemme pientä rinnettä ylös takaisin mökin tiloihin.

Mökin kuistilta on ovi aittaan. Se on kesäisin mukavan viileä.. Aitassa on kaksi huonetta: "eteinen" (yksi sänky, pieni piironki ja ikkuna jossa on valkea pitsiverho) sekä "peräkammari"
(koko huoneen täyttävä iso parisänky, seinillä on äitini ja enoni joskus pienenä piirtelemiä kuvia). Minun tekisi mieli heittäytyä selälleni siihen sängylle ja kiskoa sinut perässä... Päädyn kuitenkin säästämään moisen myöhemmäksi. Puemme aitassa vaatteet päällemme ja toisiamme kutitellen vetäydymme mökkiin.

Mökkeilyyn kuuluu oleellisesti makkaranpaisto. Yleensä lämmitykseen käytetty kiviuuni käy siihen tarkoitukseen mainiosti. Yhdessä haemme mökin vieressä olevasta puuliiteristä telineellisen puita ja sytytämme uuniin tulen. Uunin edessä on mummin kutoma matto. Istumme siinä nautiskellen suloisesta lämmöstä joka täyttää nopeasti koko mökin. Juttelemme pääosin normaaleista asioista, välillä puheet riistäytyvät käsistä muille teille... Kiusoittelemme toisiamme ja naureskelemme hassuille tempauksille.

Kun tuli on hiipunut hiilloksen tasolle, kipaisen keittiöön ja etsin kylmälaukusta makkarapaketin. Otan puukon laatikosta ja vedän makkaroiden kylkiin viillot. Kiskoessani makkaroiden muovikuoria pois mieleeni herää tietynlaisia ajatuksia ja hymyilen itsekseni.. Otan kylmälaukusta myös maidon, ketsuppia, voita ja leipää.. Kaapista löytyy keksejä ja kaakaota. Nostelen kaiken pöydälle ja tulen viereesi paistamaan makkaraa. Vaistonvaraisesti nojaan kylkeesi, lämpö saa
minut hieman uneliaaksi. Silmät painuvat välillä kiinni, voisin käpertyä viereesi nukkumaan siihen matolle. Toinen kätesi silittää selkääni ja painautuu lopuksi vyötärölleni.

Istumme pöydässä todella kauan, syöden ja jutellen. Tarkkasilmäinen voisi huomata siinä touhussa pientä silmäpeliä, virnistyksiä ja silmäniskuja puolin ja toisin. Välillä varpaasi koskettavat nilkkaani, en ole oikein edes varma teetkö sen tahallasi. Kuitenkin jokainen kosketus saa minut värähtämään mielihyvästä. Sulavasti varpaasi liukuvat pohjettani pitkin aina polvitaipeeseen asti ja takaisin, pehmeästi kutittaen. Se ei voi olla enää vahinkoa. Istun hiljaa paikallani ja kuuntelen kuinka hyvältä kosketuksesi tuntuu. Pidän siitä. Siirrän jalkaani antamaan sinulle vastakaikua, matkin liikkeitäsi omilla varpaillani. Pöytä on sen verran pieni että yllän hyvin silittelemään käsiäsi omillani. Kokoajan katson sinua silmiin ja sinä katsot takaisin.

Yhtäkkiä minut valtaa käsittämätön halu suudella sinua. Kuin yhteisestä päätöksestä nousemme ylös ja kietoudumme toisiimme keskellä lattiaa. Viet kätesi alaselkääni, ne eivät pysähdy hetkeksikään vaan liukuvat edestakaisin hyväillen. Otan sinua kaulasta kiinni ja suljen silmäni. Pehmeästi huulet hamuavat toisiaan, kihelmöinti tuntuu mahanpojassa asti. En haluaisi irrottautua sinusta.

Kätesi liukuvat pakaroilleni. Hamekangas on todella ohut, miltei kuin koskettelisit ihoani. Puristat voimakkaasti ja saat minut hymähtämään tyytväisenä. Puhallan korvaasi ja näykkään hellästi korvanlehteä. Kätesi kulkee hameen ylös asti yltävästä halkiosta sisälle ja tunnustelee lantioni kaarta. Sormeilen niskaasi ja imaisen alahuultasi vielä kerran.

Yhtenä tiiviinä pakettina liikumme ovesta ulos terassille, terassilta toisesta ovesta sisälle aittaan. Ilma siellä on huomattavasti viileämpää kuin mökissä, lievä kylmyyden tunne saa minut painautumaan yhä vai tiukemmin sinua vasten. Olen niin kiihdyksissäni sinusta että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Kerron sen sinulle, kuiskaan korvaasi niin että se kutittaa sinua mukavasti. Katsot minua hymyillen sillä veikeällä tavalla, jonka olen jo lyhyessä ajassa oppinut tunnistamaan. Hellästi viet kätesi ohimoni sivulta takaraivolle vetäen hiuksiani sormilla sivuun. Suutelet minua pehmeästi, teet minulle turvallisen olon, se tuntuu niin ihanalta että voisin melkein itkeä. Toinen kätesi etsii nauhaa, josta vetäisemällä hameeni tippuu alas kuin esirippu. Nautiskelen huomiostasi täysin siemauskin, en muista koska olisin tuntenut vastaavaa tunnetta; olla keskipisteenä. Vedät nauhasta hitaasti, kokoajan toinen kätesi hyväilee minua.

Viimein hameeni valuu pehmeän äänettömästi lattialle. Sivelet paljaita reisiäni hetken ennenkuin käyt paitani kimppuun. Vedät neuleen vetoketjun hitaasti alas samalla kun kamppailen farkkujesi vetskarin kanssa. Saan sen hieman tärisevilä käsiltäni auki. Pudotan neuleen sängylle, autat minua hiukan housujesi kanssa ja potkit ne pois. Sydämeni tuntuu hakkaavan kahtasataa, hengitys tihenee. Taidokkaasti avaat rintsikoitteni hakaset, *naps*, riisut ne yltäni jatkaen rauhallista linjaasi. Painat kätesi kuppina toisen rintani päälle. Kosketuksesi ja ilman viileys saa nännin kovettumaan kämmentäsi vasten. Puren huulta, kosketuksesi tuntuu taivaalliselta.

Haluan vielä lämpimään syleilyysi, kädet kaulallasi painaudun boksereittesi kohoumaa vasten. Paitasi karheus tuntuu upealta herkkiä nipukoitani vasten. Suutelemme pitkään. Aitan ilman viileys antaa vastapainoa sisälläni roihuavalle kuumuudelle, se tuntuu jännittävältä.. Ujutan käteni paitasi alle takaapäin, hyväilen selkääsi molemmin käsin. Olet ihanan lämmin.

Autan paitasi pois. Olemme molemmat ilkosen alasti alushousuja lukuunottamatta. Sivelen paitasi alta paljastuvaa ihoa, kutittelen ja hyväilen. Vedän aitan kaksi huonetta jakavan verhon sivuun ja kiskon sinua kädestä. Painat minut sängylle selälleni ja tulet viereeni.

Huoneessa on hirsiseinät. Niissä on edelleen sama tuoksu jonka muistan muutaman vuoden takaa kun olimme sisarusten kanssa mummolassa yötä. Pitsiverhon peittämästä ikkunasta kajastaa enää vain himmeää kesäyön valoa, muuten on hämärää. On todellakin vilpoisaa, joten kiskaisen sängyn päädyssä mytyssä olevan päiväpeiton ylitsemme. Ehkä se helpottaa hieman ujouttakin, jos sitä enää on jäljellä..

Olet puoliksi yläpuolellani. Silittelet hiuksiani samalla kun suutelet kiinni painuneita silmiäni. Sitten nenää, huulia. Nuolaiset leuan kaarta. Värähdän kun huulesi saavuttavat toisen rinnan, hellä imaisu nännillä saa minut vinkaisemaan. Pehmeällä kielelläsi kutitellen, kädellä varovasti puristaen tutkit pyöreää muotoa. Silittelet vatsaani ja kumarrut lipaisemaan napaani. Huokaan ihastuksesta, kostea kielesi jättää iholleni viileän tunteen.

Silitän selkääsi. Kätesi löytää pohkeeni. Saat sisälläni aikaan hyriseviä tuntemuksia kun liu'utat kättäsi ylös ja taas takaisin alas. Bokserisi alkavat jo selvästi ahdistaa. Kohottaudun istuvaan asentoon jotta yllän sinuun. Koskettelen tiukasti keskivartalosi ympärille puristuvaa kangasta sormenpäilläni, silitän, hieron. Käännyt enemmän kasvoihini päin, utelias kätesi ehtii yli polvitaipeen sisäreidelleni. Hyväilet minua ja ihoni muistaa jokaisen hipaisusi. Tartun housujesi yläreunaan ja vedän niitä alemmas. En voi kuin henkäistä näyn edessä joka minulle paljastuu. Vedät bokserit kokonaan pois. Hymyilet. Virnistän sinulle takaisin ja vien käteni koskettamaan tuota aarretta.

Painat kätesi kummulleni, siitä hieman alemmas ja saat minut taas päästämään pienen äännähdyksen. Painat sormesi pikkuhousujeni kangasta vasten. Samalla tunnustelen kehosi pehmeintä ihoa nautiskellen, välillä puristan vastineeksi pehmeydelle. Kohotan lantioitani hieman, jotta saat riisuttua viimeisen peittelevän vaatekappaleen yltäni. Painat minut taas kokonaan selälleni. Suutelet minua samalla kun painat sormet klitalleni. En voi kuin äännähtää suuhusi. Vieläkään ei ole kiirettä minnekkään, ainakaan emme sitä pidä vaikka halua olisikin.

Hierot minua. Jokin pakottaa minut painamaan itseni lähemmäs kättäsi ja liikkumaan sitä vasten. Painat sormet sisälleni.
-Mmm..
Tunnen oloni todella kosketusherkäksi, ihana pitkittäminen saa sen aikaan. Himoni sinuun kasvaa kokoajan. Liikuttelet sormiasi kiduttavan hitaasti. Välillä keskität ne hieromaan turvonnutta klitoristani, enkä minä voi tehdä mitään kun olen siinä armoillasi. Huokailen ja yritän liikuttaa lantiotani kättäsi vasten.

Siirryt alemmas reisieni väliin. Pyydät minua istumaan sängyn reunalle. Vedät minua lanteista lähemmäs sängyn reunaa ja minä hilaudun perässäsi. Polvistut viileälle lattialle estelyistäni huolimatta. Reiteni sisäpinnalla liukuvat sormet saavat minut helposti taipumaan tahtoosi, levitän reisiäni. Painat kätesi pitelemään niitä levällään. Henkäisen kun nään pääsi painuvan haaroihini, kielesi äkillinen kosketus kovalla klitoriksella saa minut huudahtamaan ihastuksesta. Nuolet vakoani pitkin, hitain vedoin ja saat minut värisemään. Raotat huuliani sormillasi ja nuolet minua sisemmältä. Tunnen kuinka valun. Käteni etsiytyvät hiuksiisi, silittelen niitä.

Työnnät kielesi kokonaan sisälleni, sen pää liikkuu ihanasti tunnustellen edestakaisin. Yritän painaa päätäsi mahdollisimman lähelle, lantioni pyörii. Vieläkin säilytät malttisi, saat minut sekaisin halusta. Työnnät kaksi sormea sisälleni, ne liikkuvat hitaasti mutta kuitenkin määrätietoisesti. Kielesi keskittyy kiusaamaan klitoristani.
-Älä lopeta... Mmmmhhh...

Tunnet kuinka lihakseni alkavat supistella. Ne vaativat sinulta lisää.. Suorastaan ryystät minua, lipität, imet. Huohotan ja mouruan.

Kun imaiset klitoristani yhä vain voimakkaammin ja työnnät sormiasi varomattomammin sisälleni hekuma nousee huippuunsa. Painan pääsi haarojani vasten, en ymmärrä varoa että saattaisit hukkua. Vartaloni kouristelee ja laukean voihkien ihanan aallon pyyhkäistessä lävitseni. Vieläkin nuolet minua ja nenäsi painuu minua vasten.

Hellitän otteeni päästäsi. Katsot minuun hymyillen, nuolaiset kiilteleviä huuliasi. Nouset sängylle, hyväilen vartaloasi kiimasta sekaisin. Miten jokin voikin tuntua niin hyvälle kuin sinä. Tartun kaluusi, vedän esinahan taakse ja kumarrun suutelemaan terskaa. Huokaat. Otan sinua suuhuni ja imeskelen. Et anna minun jatkaa vaikka mielelläni korvaisin äskeisen. Nostat pääni haaroistasi. Tartut käsiini ja kaadat minut selälleni, ranteistani hellästi puristaen painat käteni pääni yläpuolelle.

Tulet päälleni. Et vieläkään pidä suurta kiirettä, vaikka näen himon silmistäsi. Näykkäät korvaani ja nuolaiset kaulaani. Terskasi tökkii huuliani, hierot sitä minua vasten. Ujutan sormiani ohjaamaan sinut alkuun. Aluksi vastustat hiukan, se vain lisää kiihkoani, pyöristän lantiotani ja anelen sinua antamaan sen minulle. Painat muutaman sentin sisälleni, se tuntuu taivaalliselta. Ynähdän ja puristan jalkani ympärillesi. Ähkäisten painat itseäsi syvemmälle minuun. Olen hirveän tiukka, se tuntuu mahtavalta meistä molemmista. Otat hieman takaisin, ja pääset seuraavalla työnnöllä taas syvemmälle. Huohotamme molemmat.
-Sinä tunnut.. Hyvälle... Ihana... kuiskaan korvaasi kun taas pusket sisälleni.

Hyvä rytmi löytyy pian. Painan lantiotani sinua vasten kyn työnnyt minuun yhä uudestaan. Enää ei sinullakaan ole tarpeeksi itsekuria säästellä. Kasvosi painuvat välillä omiani vasten, nuolen niitä. Olen ihan sekaisin sinusta.

Tunnen kuinka kalusi alkaa nytkähdellä sisälläni. Olen itsekkin jo todella lähellä. Tulossa on jotain mitä en ole kokenut ennen.
-Mä tuun... Mä tuun...
Sanasi tekevät minut yhä enemmän hulluksi. Jännitän lihakseni ympärillesi. Vielä pari työntöä ja tahmea, ihanan lämmin neste syöksyy sisuksiini. Vavahdellen ääntelet yläpuolellani. Laukean yhtäaikaa. Ajan- ja paikantaju katoaa, kuin leijuisi. Puristan taas reiteni kylkiisi, voihkinta täyttää huoneen. Pääni heittelehtii puolelta toiselle, luulen tajun lähtevän. Sinusta tuntuu irtoavan nestettä loputtomiin. Yhtäaikainen, ihana huipentuma kestää kauan, mutta silti se loppuu liian pian.

Lopen uupuneena vajoat syliini. Hengitämme toisiamme kiivaasti, vaihdamme vielä voipuneet suudelmat. Hetken makaamme siinä sanaakaan sanomatta, kunnes raukeus vie voiton. Kierähdät viereeni, painaudumme toistemme syleilyyn ja nukahdamme siihen.

Ihanaa.




Vieläkö haluatte lisää tätä:)?

11

13123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siidu

      Viimeinen kpl kuin piste iin päälle. "ihanaa"

    • tarakka

      Jatka ihmeessä! Olet uskomaton :)

    • minu

      ootsä aatellu kirjottaa jotain novellei ihan julkastavaks asti!? noil sais kyl julkasu luvan ihan mistä vaan!!!! JATKA IHMEESSÄ!!!

      • "pikkutyttö";)

        ei saaaa.. mie nolostun:D
        ei kai ne nyt julkastavia sentään... :P kirjotan vaan mitä mielessä liikkuu.. sellasta mikä minusta olis mukavaa.. mut myönnettäköön että mulla on aika vilkas mielikuvitus:D en ole edes nähnyt SITÄ koskaan livenä xDD *naur*

        no joo..:) kiitos kiitos....:)) *punastelee*


    • ---

      Voiko tuosta enää tarina parantua..? EI voi..!! Tuo oli mahtava..!! ;) Kiitos ja kumarrus kirjoittajalle.. :) Milloin saamme tuota lisää..?!?

    • *mie* xD

      ja HETI! xD

      • silja

        Tosi taitavasti kirjoitettu, ilo oli lukea.


    • LeLu860

      Olen kyllä samaa mieltä Miinun kanssa. Novellisi ovat todella hyviä, julkaisukelpoisia=)Jatka ihmeessa kirjoittamista, olet oikeasti lahjakas ja juttusi ovat persoonallisen rauhallisia ja yksityiskohtaisia=)

    • koira kiihkeenä

      Siis sä oot paras ootko ite keksiny ton voiksä alkaa mun kaa ei tiedä vaik toi on todellista lähetä mailina

      • "pikkutyttö";)

        heh.. etkai sä oo tosissas:D? en kyllä todellakaan etsi täältä mitään... minkä ikänen sä oikein oot:D??

        juu, kyllä tää on kaikki keksittyä, pelkkää fantasiaa.. jonka piti toteutua mut ei toteutunukkaan... harmi vaan:(


      • superstar
        "pikkutyttö";) kirjoitti:

        heh.. etkai sä oo tosissas:D? en kyllä todellakaan etsi täältä mitään... minkä ikänen sä oikein oot:D??

        juu, kyllä tää on kaikki keksittyä, pelkkää fantasiaa.. jonka piti toteutua mut ei toteutunukkaan... harmi vaan:(

        siis voi että!! tämäkin ihan paras!! just ihania tarinoita kun ei mennä suoraan asiaan, ja kerrotaan se noin kauniisti!!!!
        kiitos, lisää tämmöisiä jos vain jaksat :]
        toivottavasti näin käy vielä sinulle, jos haluat, minä ainakin haluaisin itselleni noin käyvän!! ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe